Ik vernam dat W. Oerd een paar belangrijke stukken er over had opgetekendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De namen zijn mij even ontschoten, daar het natuurlijk niet mijn rechtsgebied is en dergelijke namen minder goed blijven hangen.
Och kom op, eentje kan je je vast nog herinneren. Zeker als je echt in de databases gezocht hebt. Er zijn er niet gruwelijk veel namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De namen zijn mij even ontschoten, daar het natuurlijk niet mijn rechtsgebied is en dergelijke namen minder goed blijven hangen.
Vergeet Klaas Oaka ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vernam dat W. Oerd een paar belangrijke stukken er over had opgetekend
Slinger jij maar even niks aan Tchock.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet echt ik de spytool aanslingeren?
Hmm, dat zou ik echt niet weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat behoudens blabla ziet toe op bijv. discriminatie. Ik dacht dus dat iets enkel achteraf o.g.v. discriminatie verboden mag worden, en niet voordat het gepubliceerd wordt al.
Die bestaat niet meer, sherlockquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet echt ik de spytool aanslingeren?
Inderdaad. Het terrein is redelijk afgepaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Och kom op, eentje kan je je vast nog herinneren. Zeker als je echt in de databases gezocht hebt. Er zijn er niet gruwelijk veel namelijk.
Heb je ook een B/Crackberry Pax?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
xxxxxx wjnmk wij forvever ntb!!!! :$$$
Jij bent té speciaal!!
Pas op noviet anders mag jij straks ook auteurs gaan noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het terrein is redelijk afgepaald.
Goedzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent vaak sarcastisch en in je posts zit vaak cynisme.maar ik kan wel wat hebben
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Pas op noviet anders mag jij straks ook auteurs gaan noemen.
En Nickelson jas?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij loopt met een blackberry rond, eet iedere pauze een frikandelbroodje met energiedrink.
Zou het iets voor mij zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n mooie vuilniszak met een albino bever in je nek.
iPhonequote:
Ik moet zeggen dat ik dit artikel erg interessant vond: W.J.B. Claassen-Dales & J.A.M.A. Sluysmans, 'De verstoorde eend. Inbreuk op het recht van eendenkooi', BR 2005/235-12, p. 1061-1067.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Och kom op, eentje kan je je vast nog herinneren. Zeker als je echt in de databases gezocht hebt. Er zijn er niet gruwelijk veel namelijk.
Gelukkig niet zeg, anders ging ik nooit meer naast hem lopen. Schaam me al genoeg hoe hij nu is.quote:
Haha koningquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit artikel erg interessant vond: W.J.B. Claassen-Dales & J.A.M.A. Sluysmans, 'De verstoorde eend. Inbreuk op het recht van eendenkooi', BR 2005/235-12, p. 1061-1067.
Telefoon is aan oplader, geen zin om te pakken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, waar heb je het over? (WA schijnt niet aan te komen)
Oh, maar vraag 13?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoon is aan oplader, geen zin om te pakken.
Ik kon zelf "De afpalingsound, een nieuw geluid" wel waarderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit artikel erg interessant vond: W.J.B. Claassen-Dales & J.A.M.A. Sluysmans, 'De verstoorde eend. Inbreuk op het recht van eendenkooi', BR 2005/235-12, p. 1061-1067.
Het is wel Pax hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoon is aan oplader, geen zin om te pakken.
Jammerlijk ditquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kon zelf "De afpalingsound, een nieuw geluid" wel waarderen.
Ik heb stiekem wel gelezen maar niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is wel Pax hè?Die berichten lees je toch gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |