Goed verhaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben in de war over art. 7 Gw.
Ik meende op het HC te hebben gehoord dat bij bijv. discriminatie enkel achteraf gestraft mag worden maar dat het niet vooraf verboden mag worden. Dit lijkt ook logisch staat omdat er staat (niemand heeft voorafgaand verlof nodig om (...).
Echter staat in mijn WG-aantekeningen dat het wel mag... Of bedoelde ik daarmee: het mag achteraf worden verboden?
De welbekende databanken ofcquote:
Ik hoop dat Sideshow met een juridisch verantwoorde bron komt. Wat denk jij dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
www.eendenkooi.net natuurlijk, wat dacht jij dan.
Een broedkorf-webcamquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
www.eendenkooi.net natuurlijk, wat dacht jij dan.
Ik snap je vraag niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende op het HC te hebben gehoord dat bij bijv. discriminatie enkel achteraf gestraft mag worden maar dat het niet vooraf verboden mag worden. Dit lijkt ook logisch staat omdat er staat (niemand heeft voorafgaand verlof nodig om (...).
Echter staat in mijn WG-aantekeningen dat het wel mag... Of bedoelde ik daarmee: het mag achteraf worden verboden?
Ik bemoei me hier niet mee. Straks zeg ik iets en dan klopt het niet of ik krijg mensen op op m'n dak dat dit niet mijn terrein is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Paxcon het volgende:
De namen zijn mij even ontschoten, daar het natuurlijk niet mijn rechtsgebied is en dergelijke namen minder goed blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij....? Ik verwacht nu minsten een paar gezaghebbende auteurs hè?
Go get 'em Acta.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij....? Ik verwacht nu minsten een paar gezaghebbende auteurs hè?
Goed zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bemoei me hier niet mee. Straks zeg ik iets en dan klopt het niet of ik krijg mensen op op m'n dak dat dit niet mijn terrein is.
Ja, maar dat behoudens blabla ziet toe op bijv. discriminatie. Ik dacht dus dat iets enkel achteraf o.g.v. discriminatie verboden mag worden, en niet voordat het gepubliceerd wordt al.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal.Bedoel je dat een publicatie nooit vooraf verboden kan worden? Dat is niet waar, in artikel 7 staat ook 'behoudens...' Hoe je dat aan discriminatie wil koppelen mis ik even
Ik vernam dat W. Oerd een paar belangrijke stukken er over had opgetekendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De namen zijn mij even ontschoten, daar het natuurlijk niet mijn rechtsgebied is en dergelijke namen minder goed blijven hangen.
Och kom op, eentje kan je je vast nog herinneren. Zeker als je echt in de databases gezocht hebt. Er zijn er niet gruwelijk veel namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De namen zijn mij even ontschoten, daar het natuurlijk niet mijn rechtsgebied is en dergelijke namen minder goed blijven hangen.
Vergeet Klaas Oaka ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vernam dat W. Oerd een paar belangrijke stukken er over had opgetekend
Slinger jij maar even niks aan Tchock.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet echt ik de spytool aanslingeren?
Hmm, dat zou ik echt niet weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat behoudens blabla ziet toe op bijv. discriminatie. Ik dacht dus dat iets enkel achteraf o.g.v. discriminatie verboden mag worden, en niet voordat het gepubliceerd wordt al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |