Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef hatsaflats het volgende: Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Zandvoort zondag Ik ga veel liever zelf gewoon 12km lopen.
Dan verpats je je nummer en ga je zelf een rondje lopen. Niemand die je dwingt om daar te gaan lopen
Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef hatsaflats het volgende: Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Zandvoort zondag Ik ga veel liever zelf gewoon 12km lopen.
hoop dat mijn benen een beetje wil. Ze lijken nu in staking
12gbp voor 4 races (7km) door het jaar heen. Zelfde route, andere omstandigheden (temperatuur enzo), en ook leuk om te zien of er verbetering in zit, natuurlijk!
12gbp voor 4 races (7km) door het jaar heen. Zelfde route, andere omstandigheden (temperatuur enzo), en ook leuk om te zien of er verbetering in zit, natuurlijk!
Ja! Ik was beetje onzeker over hoe ik lopen in een groep (én zonder muziek zo) ging vinden, maar vind het een welkome afwisseling, al blijf ik ook wel genieten van m'n eigen loopjes met muziek
En de eerste race is als de schoonpaps hier is, dus die komt dan als het meezit, samen met mr.Mo, mij bij de finish opvangen! Leuk!
Met een klein beetje geluk zit ik in September dit jaar in Australië. Dan zou de Harbour Bridge Run wel echt een geweldig doel zijn om te lopen. Een route van 9 kilometer, over de Sydney Harbour Bridge en eindigen vlakbij het Oprah House!
Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef Levitas het volgende: Met een klein beetje geluk zit ik in September dit jaar in Australië. Dan zou de Harbour Bridge Run wel echt een geweldig doel zijn om te lopen. Een route van 9 kilometer, over de Sydney Harbour Bridge en eindigen vlakbij het Oprah House!
Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef Levitas het volgende: Met een klein beetje geluk zit ik in September dit jaar in Australië. Dan zou de Harbour Bridge Run wel echt een geweldig doel zijn om te lopen. Een route van 9 kilometer, over de Sydney Harbour Bridge en eindigen vlakbij het Oprah House!
//Edit Oeff.. $55 (ca. ¤45) is best wel veel!
Australie IS duur. Geld ga je er toch wel uitgeven. Doen, superleuk!
Australie IS duur. Geld ga je er toch wel uitgeven. Doen, superleuk!
Ik weet het. Heb er afgelopen jaar ook al 8 maanden gewoond In principe is die ¤45 dan helemaal niks, zeker niet als je bedenkt dat dit wellicht een once-in-a-lifetime-experience is!
Ik weet het. Heb er afgelopen jaar ook al 8 maanden gewoond In principe is die ¤45 dan helemaal niks, zeker niet als je bedenkt dat dit wellicht een once-in-a-lifetime-experience is!
Daarom! DOEN! Liever die 45 euro kwijt en een topervaring dan achteraf spijt krijgen!
Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef Mip1988 het volgende: Zijn er hier lopers die vorig jaar Zandvoort hebben gelopen? Is er voldoende parkeergelegenheid?
Ik heb er zin in jammer alleen dat je je halve zondag er aan kwijt bent..
Ik denk dat ik maar met de trein ga.. Lijkt me heel druk worden ook omdat in zandvoort feest is ofzo..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Had er niet endorphine moeten staan Denk dat dat de bedoeling was. Aangezien d_k al bijna over hardlopen droomt! Goed bezig btw!
gelukkig snap je de link, maar Slacker houd er nu eenmaal van om, in al zijn internetwijsheid, op elke slak zout te leggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nog bedankt voor de tips. Ik moet om 11:15 uur starten, een uur van te voren aanwezig zijn leek me voldoende....maar kijk zaterdag nog wel (en kijken wat vriendlief wil).
en D. ik wilde idd mijn Venloop shirt aandoen, daar heb ik hem toch voor?! (of is dat not done om het shirt van de wedstrijd zelf aan te doen?)
Als ik meer wedstrijden ga lopen wil ik me wel van die magneetjes aanschaffen (en daarom hoopte ik dat het mooi weer zou worden, dan zitten er tenmiste geen gaatjes in mijn jasje)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'