Dat is in de straf te zien inderdaad..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een overduidelijke elleboog waar onmogelijk geen sprake kan zijn van opzet.
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jammer he dat hij tegen Ajax weer meedoet
Ben dan benieuwd wat die elleboog zo hoog deedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is in de straf te zien inderdaad..
Valentijn Driessen zal wel in opperste staat van opwinding zijn nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens krijgt een schikkingsvoorstel van 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk.
Bel m anders even op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd wat die elleboog zo hoog deed
Ieder ander had hij op de heup geraakt, moest weer net een Sneijdertje zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd wat die elleboog zo hoog deed
Dat zit inderdaad ook niet echt mee inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder ander had hij op de heup geraakt, moest weer net een Sneijdertje zijn
Beelden spreken voor zichquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zit inderdaad ook niet echt mee inderdaad![]()
RKC heeft geen belastende verklaring ingediend trouwens. Hoe kan het dan toch zijn dat Mertens een straf krijgt eigenlijk?
Omdat de beelden waarschijnlijk belastend genoeg zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zit inderdaad ook niet echt mee inderdaad![]()
RKC heeft geen belastende verklaring ingediend trouwens. Hoe kan het dan toch zijn dat Mertens een straf krijgt eigenlijk?
Waarom dan zo'n lage straf? De Telegraaf is dus eigenlijk de aanklager in deze?quote:
NOS en EL misschienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n lage straf? De Telegraaf is dus eigenlijk de aanklager in deze?
Die hebben er nauwelijks extra aandacht aan besteed. Niet meer dan anders iniedergeval. Gaat nergens over dit natuurlijk.quote:
Lens is toch ook nog geschorst?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Betekent trouwens wel dat Depay waarschijnlijk meer gaat spelen nu. Of zal Dickie nu met Lens+Locadia gaan beginnen?
PEC-VVV-Heerenveen-RKC. Hij loopt weer losquote:
Tijd vliegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PEC-VVV-Heerenveen-RKC. Hij loopt weer los
Gaat imo niet om of het een elleboog is of niet. Die arm heeft daar niks te zoeken, lijkt me duidelijk. Alleen is de hoogte van de straf pure willekeur. Als het echt een elleboog was, dan geef je toch 4-5 wedstrijden? Nu had hij net zo goed vrijgesproken kunnen worden. Het is een elleboog, of het is geen elleboog. Daar tussenin heb je niks lijkt me.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Wat een gezeik, er is een elleboog, hij heeft pecht dat het net in beeld is, zoveel gevallen buiten beeld. Maargoed dit weet je en je moet het gewoon niet doen. Twee wedstrijden zitten en dan weer knallen. Klaar.
mwah ik vind dat er in elleboog ook wel gradaties zitten. Dit is meer opvangen met de elleboog. Je hebt ook acties waarbij een elleboog wordt aangehaald om vervolgens keihard naar achteren een speler te raken. Daar sneuvelen nog weleens neuzen en jukbeenderen mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat het imo niet om of het een elleboog is of niet. Die arm heeft daar niks te zoeken, lijkt me duidelijk. Alleen is de hoogte van de straf pure willekeur. Als het echt een elleboog was, dan geef je toch 4-5 wedstrijden? Nu had hij net zo goed vrijgesproken kunnen worden. Het is een elleboog, of het is geen elleboog. Daar tussenin heb je niks lijkt me.
Te krom voor woorden inderdaad. Geef dan 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat imo niet om of het een elleboog is of niet. Die arm heeft daar niks te zoeken, lijkt me duidelijk. Alleen is de hoogte van de straf pure willekeur. Als het echt een elleboog was, dan geef je toch 4-5 wedstrijden? Nu had hij net zo goed vrijgesproken kunnen worden. Het is een elleboog, of het is geen elleboog. Daar tussenin heb je niks lijkt me.
Maar het ging volgens de aanklager om een slaande beweging.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik vind dat er in elleboog ook wel gradaties zitten. Dit is meer opvangen met de elleboog. Je hebt ook acties waarbij een elleboog wordt aangehaald om vervolgens keihard naar achteren een speler te raken. Daar sneuvelen nog weleens neuzen en jukbeenderen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |