ik ben meestal 10 min jarig, dan vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als dat niet zo was ja.
Precies. Cadeaus om de oren gooien, kop koffie naar binnen werken en weer vertrekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben meestal 10 min jarig, dan vind ik het wel genoeg geweest.
Okequote:
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je dénkt dat je dat wil, maar dat ik je kan vertellen dat het juist níet is wat je wil?quote:
Het onaantrekkelijkst is je minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je dénkt dat je dat wil, maar dat ik je kan vertellen dat het juist níet is wat je wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Niks met een eventueel aanwezig minderwaardigheidscomplex te maken, ik heb je exen gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het onaantrekkelijkst is je minderwaardigheidscomplex![]()
Be positive
![]()
Don't worry
Be happy en zulks
ja ik herkende 50%quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie onderstaande test al een keer gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Ik vond hem via twitter.
Ik ben uitgetest, ik sla hem overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie onderstaande test al een keer gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Ik vond hem via twitter.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
HubbahubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen dat spinnenweb zou ik weggummen. En hopen dat hij hetzelfde doet met de mijne
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hubbahubba![]()
Alleen dat spinnenweb zou ik weggummen. En hopen dat hij hetzelfde doet met de mijne
Verdomd weinig, meestal blijft het bij woorden alleenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer wat ik hier allemaal kan verwachten.
het blijven Fokkers he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer wat ik hier allemaal kan verwachten.
hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks met een eventueel aanwezig minderwaardigheidscomplex te maken, ik heb je exen gezien
Pics van Lieke.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hahaNou dat valt wel mee toch
De laatste was idd een uitzonderlijk exemplaar
Maar Lieke was geen supermodel ofzo verder... gewoon normaal...
En niet van die ander.... jij bent raarquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Ik lees maar half. Pics van al jouw chicks dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En niet van die ander.... jij bent raar
Op de HTS heb ik ooit een powerpoint presentatie gebouwd voor wat vriendenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lees maar half. Pics van al jouw chicks dan.
Upload em maar ff.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de HTS heb ik ooit een powerpoint presentatie gebouwd voor wat vrienden![]()
Ik ben echt een raar figuur
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik niet meer en bovendien is'ie niet meer up to datequote:
Dat vond ik nou juist een mooi meisje om te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ander niet danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een mooi meisje om te zien
Zij is wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal ik ook niet ontkennen hoorquote:
Ja was misschien niet zo slim haar naam hier neer te zettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef alors het volgende:
Je exen vinden het ook wel okay dat ze hier met naam worden besproken?
Dat was de fotoquote:
Mwoa, ik zie geen verbandquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
te mooie meisjes zijn vaak niet mooi van binnen.
Volgens mij geld hetzelfde ook voor mannen.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel me beledigdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar vinden, of niet gunnen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
je kan niet ultra knap zijn en dan ook nog een heel goed hart hebben. Dat vind ik gewoon raar.
vind het gewoon raar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is het raar vinden, of niet gunnen?
Nou da's wel heel kort door de bochtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
je kan niet ultra knap zijn en dan ook nog een heel goed hart hebben. Dat vind ik gewoon raar.
Klopt voor geen meter!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
- en - is +quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt voor geen meter!
Ik ben zo lelijk als de nacht én van binnen ben ik ook een klerewijf
Is wel leuk ja soms een zwart-wit statement er doorheen gooien om discussies op te laaienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ik blijf goed in het opjutten van mensen met mijn kort door de bocht opmerkingen
Nu laat je me klinken als een paard dat een goede wedstrijd heeft gelopen.quote:
daarom word ik gehaat in groepswerkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is wel leuk ja soms een zwart-wit statement er doorheen gooien om discussies op te laaien
SilentChaos is alwetendequote:
Zoetigheid word je geil van heb ik vandaag geleerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu laat je me klinken als een paard dat een goede wedstrijd heeft gelopen.
En nu heb ik zin in een suikerklontje...
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:
Nee, wel een gagbal geleend van m'n broertje...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk![]()
Had je afgelopen weekend een knoijnenpak aan, SC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Je hebt hem hopelijk wel afgespoeld voor gebruik, volgens mij doet hij er ook andere dingen mee...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, wel een gagbal geleend van m'n broertje...
Lekker he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef henkde_j het volgende:
Het lijkt wel lente in dit topic vandaag
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
ff voor Roel:Niet voor ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je geil of wil je een snoepjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker he?
Neem nog een snoepje!
Ik ga zo even een pak suiker halen bij de superquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker he?
Neem nog een snoepje!
Volgens mij mogen er meer mensen aan een suikerinfuus, het wordt wat zurig her en derquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker he?
Neem nog een snoepje!
Jawel hoor, geniet er vooral vanquote:
doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga zo even een pak suiker halen bij de super
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij mogen er meer mensen aan een suikerinfuus, het wordt wat zurig her en der
meeuwen vreten patatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GADVERDAMME!
Straks komen er nog meeuwen op af
Meeuwen!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GADVERDAMME!
Straks komen er nog meeuwen op af
En zure haring....quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Meeuwen!!![]()
Behalve die ene in dat nummer
quote:
Op wie leek hij dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet altijd aan mijn Duitse vakantievriendje denken bij de Backstreet Boys
hij playbackte voor mij een liedje van zequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op wie leek hij dan?
[ afbeelding ]
Zal ik je op sleeptouw nemen? Ik trek je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat gaan de topics snel
Opa kan het niet bijbenen
nou nou zo oud ben je nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat gaan de topics snel
Opa kan het niet bijbenen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal ik je op sleeptouw nemen? Ik trek je wel!
Hihihaoahao trekken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal ik je op sleeptouw nemen? Ik trek je wel!
Waar is een lokale Ierse pub in onze buurt dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:47 schreef minthy het volgende:
Ah, Van dik hout. Staan hier binnenkort in de lokale Ierse pub. Een kwestie van overslaan wordt dat...
Paddy's, zit aan de kruisingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is een lokale Ierse pub in onze buurt dan?
Geen idee, ik dacht dat het gewoon een pub was met af en toe live-muziekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel ja. Dacht dat dat meer eten was.
Bier drinken. Val je zo in slaap.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef alors het volgende:
Is dat nou de reden dat ik zo matig in slaap kom? Groene thee?
Ligt eraan hoeveel idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Van alcohol ga ik juist wakker liggen
ik drink 's avond alleen nog maar kruidenthee of rooibos. De rest bevat cafeine en daar kan ik zeer slecht van slapen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef alors het volgende:
Is dat nou de reden dat ik zo matig in slaap kom? Groene thee?
Wie zegt dat er in kruidenthee of rooibosthee daadwerkelijk geen cafeine in zit?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik drink 's avond alleen nog maar kruidenthee of rooibos. De rest bevat cafeine en daar kan ik zeer slecht van slapen.
uhm ik en heb-ik-ooit-ergens-gehoord bronquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in kruidenthee of rooibosthee daadwerkelijk geen cafeine in zit?
En er zit paart inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in kruidenthee of rooibosthee daadwerkelijk geen cafeine in zit?
Ja, soms moet je niet teveel op teksten letten, ik luisterde laatst Whigfield en toen hoorde ik ook opeensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit een heel erg raar en erotisch liedje... "It's time to begin, is it in?"
Robbie Williams:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, soms moet je niet teveel op teksten letten, ik luisterde laatst Whigfield en toen hoorde ik ook opeens
And now you've got me singing I need you inside me tonight.
eh ja
Claim approved!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een ranzigheid, dit zong ik vroeger keihard meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, soms moet je niet teveel op teksten letten, ik luisterde laatst Whigfield en toen hoorde ik ook opeens
And now you've got me singing I need you inside me tonight.
eh ja
KEIHARD ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ranzigheid, dit zong ik vroeger keihard mee![]()
volgens mij het ik het nog geplaybackt op de basisschoolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ranzigheid, dit zong ik vroeger keihard mee![]()
Jup... Maar gelukkig had ik destijds dikke verkeringquote:
OMG, jij romanticus, jij!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb Michael Jackson in groep 8 geplaybacked met "She's out of my life"
Het zat er al jong inquote:
Puberteit, baard in de keelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zat er al jong in
Nou zing ik keihard mee met Buckcherry - Crazy Bitch
in de auto
Waar is het fout gegaan?
Afgewezen door je juf?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zat er al jong in
Nou zing ik keihard mee met Buckcherry - Crazy Bitch
in de auto
Waar is het fout gegaan?
Ik heb nooit een aantrekkelijke lerares gehadquote:
quote:
Dat zit vast niet in dat nummer van MJquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"When I dream, I'm doing you all night, scratches all down my back to keep me right on"
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zit vast niet in dat nummer van MJ![]()
En ik heb nagels zo lang, daar geniet je twee weken later nog van
Daarom ovenwantenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zit vast niet in dat nummer van MJ![]()
En ik heb nagels zo lang, daar geniet je twee weken later nog van
Subtiele manier ook om te zeggen dat ze "hot" isquote:
zelfs nog live gezien op Pinkpopquote:
Ik smelt elke keer een beetje van de tekstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Lamabal het volgende:
Alleen het begin van dit nummer is leuk.
De rest is
Tekst? Je moet gewoon naar de melodie luisteren. Net zoals alleen plaatjes kijken in de donald duckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik smelt elke keer een beetje van de tekst![]()
Het enige nummer van Pink wat ik goed vind. Jaja het mag gezegd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Lamabal het volgende:
Alleen het begin van dit nummer is leuk.
De rest is
"Just give me a reasonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tekst? Je moet gewoon naar de melodie luisteren. Net zoals alleen plaatjes kijken in de donald duck
Jeweetzellufquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Subtiele manier ook om te zeggen dat ze "hot" is
Hosselbaas dat je bent
Das hetzelfde dat vriendinnen mij in het wild ook Muis begonnen te noemen. En dat ging op een moment zo ver, dat op een dag de docent hier op de uni tijdens een excursie vroeg; "waar is muis?"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef minthy het volgende:
Ook maar zo iemand begroeten met "Sas", niet iedereen is daarvan gediend kwam ik achter
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das hetzelfde dat vriendinnen mij in het wild ook Muis begonnen te noemen. En dat ging op een moment zo ver, dat op een dag de docent hier op de uni tijdens een excursie vroeg; "waar is muis?"
Maar Noes is gewoon afkorting van je naam. Muis heeft helemaal niets met mijn echte naam te maken. Het is troetelnaampje van mijn moeder voor mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar!![]()
Eén van m'n jongens noemde me laatst ook Noes, hoorde hij van collega's die me zo noemen
Oh, ik dacht dat je in plaats van muis je gewone naam bedoelde... En namen afkorten is prima (graag zelfs, in mijn geval), maar op m'n werk wil ik juist wat meer professionele afstand. Da's beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Noes is gewoon afkorting van je naam. Muis heeft helemaal niets met mijn echte naam te maken. Het is troetelnaampje van mijn moeder voor mij.
Ach ik heb het mijn vriendinnen wel afgeleerd om mij Muis te noemen, nu hebben ze mijn naam (4 letters) afgekort
Niet ondoenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben blij dat mij mijn naam moeilijk afkortbaar is
Die van jou zou ik verlengen, tot een verkleinwoordjequote:
maar dan lijkt het nergens meer opquote:
wees blij dat ze je geen eend noemen in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben blij dat mij mijn naam moeilijk afkortbaar is
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan lijkt het nergens meer op
ik heb er die dat doen als ik ze ziequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wees blij dat ze je geen eend noemen in het dagelijks leven
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Bovendien zou je ruzie krijgen met mensen die April of May heten
Henkjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van jou zou ik verlengen, tot een verkleinwoordje
welkom bij mijn clubje danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er die dat doen als ik ze zie
Mijn stiefpa werd vroeger Enkie genoemd door zijn ouders... ipv Henkquote:
In jouw geval zou ik meer pissig worden als ze me rubbertje zouden noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er die dat doen als ik ze zie
Waarom doen meiden dat altijdquote:
quote:
omg, ja dat vinden jullie schattig.....quote:
Tja, wijven hé?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
omg, ja dat vinden jullie schattig.....
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik maar geen grapjes maken waar Henk allemaal op kan rijmen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik maar geen grapjes maken waar Henk allemaal op kan rijmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Die laat je komen in een golfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:26 schreef Evertjan het volgende:
ach je kan nog altijd je naam veranderen in Wolfrolf
Zeg, zullen we eerst 5000 ff halen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Best goed, hard onderweg naar topic 6000
Nee joh, gewoon je doelen lekker hoog stellenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg, zullen we eerst 5000 ff halen?
leuk hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Best goed, hard onderweg naar topic 6000
Quagmirequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:25 schreef Lamabal het volgende:
Owee als dit topic nog niet vol is vanavond als ik terug ben.
Anders maak ik hem wel vol, giggety.
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Quagmire![]()
Van mij zal het niet komen, ik ben een avondje naar een vriendin. Lees; een avondje ellende aanhoren
succes daarmee!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Quagmire![]()
Van mij zal het niet komen, ik ben een avondje naar een vriendin. Lees; een avondje ellende aanhoren
Daar heb ik er dan weer niet zoveel van, ook wel primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
succes daarmee!
zijn mannelijke vrienden toch een stuk makkelijker.
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:54 schreef themauster het volgende:
Avondje taart,worst,kaas eten en bier drinken
veel plezier bij opa & omaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:54 schreef themauster het volgende:
Avondje taart,worst,kaas eten en bier drinken
Ja dat vond ik ook vreemd. Gerard had toch net op radio 6 een programma?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch een raar gezicht om Gerard op dit moment in de studio te zien staan...
Iedereen zit bij de zuiderburenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, radio aan
wat een stilte hier trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker man.quote:
Opa want Oma woont in een verzorgingstehuis waar ik toevallig werkquote:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeker man.
hopen dat tentamen morgen iets beter gaat, hard hoofd in. Is echt om te janken wat ik moet leren.
project en procesmanagement. droge kost dus.quote:
ITSMF?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
project en procesmanagement. droge kost dus.
Mwah. Niet echt heel technisch. Het gaat om planningsspeerpuntenquote:
Oh oke. CMMi dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt heel technisch. Het gaat om planningsspeerpunten
Nee, niet echt.quote:
Prima! Vriendin even aangehoord/uitgehoord over de afgelopen weken, ondertussen werden we op een 100m afstand bespied door haar ex vanuit een auto.quote:
Fuck dat alles, klotezooi!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie SMART, Procesdenken en een Socioloog. Janken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima! Vriendin even aangehoord/uitgehoord over de afgelopen weken, ondertussen werden we op een 100m afstand bespied door haar ex vanuit een auto.
Ik zeg; topavond!
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima! Vriendin even aangehoord/uitgehoord over de afgelopen weken, ondertussen werden we op een 100m afstand bespied door haar ex vanuit een auto.
Ik zeg; topavond!
De wereld is een complex systeem, niet lineair en niet mechanisch, als een organisme, beste Mint.quote:
Scheiding, politie, sloten 3 keer veranderd, hele families bemoeien zich ermee, kleine kindertjes in het spel, ditdatquote:
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheiding, politie, sloten 3 keer veranderd, hele families bemoeien zich ermee, kleine kindertjes in het spel, ditdat
Was het maar lineair, mechanisch. Dan zou de autist in mij de boel een stuk beter begrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wereld is een complex systeem, niet lineair en niet mechanisch, als een organisme, beste Mint.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheiding, politie, sloten 3 keer veranderd, hele families bemoeien zich ermee, kleine kindertjes in het spel, ditdat
ITIL/ITSMF?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dat ene dat je liet zien had er wel mee te maken Pien, dat met initiatief, definitie enz. Gelul
Nope! Maar we hebben veel gelachen, ik hoop dat hij dat goed gezien heeftquote:
Mooi vuurwerkjen in de lucht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef themauster het volgende:
Vandaag al weer 10 jaar geleden ik herinner me nog dat we de hele avond CNN keken.
Ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ITIL/ITSMF?
Allemaal bagger is het, in het eerste jaar het multiplegoktentamen met mazzel gehaald met een 6.7 ofzo.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Bij ons is het geen meerkeuze. Pure aids.
Daarnaast heeft de beste man geen colleges online gezet. Je moet er maar bij zijn.quote:
Nee die is als het goed is al wel even weg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
Is het nog de moeite waard om de radio aan te doen of is Lucky Fonz III nog bezig?
Na middernacht hè? Dan vliegt het niveau omhoogquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef henkde_j het volgende:
Wat een niveau hier ineens na vanmiddag
Ik was druk op school, maar dat was me toch een partij bagger..quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef henkde_j het volgende:
Wat een niveau hier ineens na vanmiddag
Top, dan schakel ik nog even inquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee die is als het goed is al wel even weg.
Mail hem dan ff.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de beste man geen colleges online gezet. Je moet er maar bij zijn.
Zegt ie ook vooral vooraf.
Dat was het antwoord op de mail.quote:
Kutdocent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het antwoord op de mail.
terechte klacht. vorige keer had 15% een voldoende bij 'm.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
terechte klacht. vorige keer had 15% een voldoende bij 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |