ik ben meestal 10 min jarig, dan vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als dat niet zo was ja.
Precies. Cadeaus om de oren gooien, kop koffie naar binnen werken en weer vertrekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben meestal 10 min jarig, dan vind ik het wel genoeg geweest.
Okequote:
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je dénkt dat je dat wil, maar dat ik je kan vertellen dat het juist níet is wat je wil?quote:
Het onaantrekkelijkst is je minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je dénkt dat je dat wil, maar dat ik je kan vertellen dat het juist níet is wat je wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Niks met een eventueel aanwezig minderwaardigheidscomplex te maken, ik heb je exen gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het onaantrekkelijkst is je minderwaardigheidscomplex![]()
Be positive
![]()
Don't worry
Be happy en zulks
ja ik herkende 50%quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie onderstaande test al een keer gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Ik vond hem via twitter.
Ik ben uitgetest, ik sla hem overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie onderstaande test al een keer gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Ik vond hem via twitter.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
HubbahubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen dat spinnenweb zou ik weggummen. En hopen dat hij hetzelfde doet met de mijne
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hubbahubba![]()
Alleen dat spinnenweb zou ik weggummen. En hopen dat hij hetzelfde doet met de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |