SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter de wolken schijnt altijd de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
and she's always gone too long
anytime she goes away.
Best wel sip
Jaquote:
Hoi lieverd, hoe is het? Nog situatie's gehad?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja
Teven, hoi huppel en alleen huppel dus de rest niet terug hoi'en
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi lieverd, hoe is het? Nog situatie's gehad?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja
Teven, hoi huppel en alleen huppel dus de rest niet terug hoi'en
Ik heb PM en DM en Facebook en Whatsappquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]meen dan genoeg situaties ja
Maar gaan we hier niet bespreken
Tamtam, rooksignalen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
En sms, voicemail, brievenbus, duiventil.
quote:
Kort maar krachtigquote:
Bevalt nog steeds goed die nieuwe baan van je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
jep, geen tijd om hier lang rond te hangen... moet opeens weer werken he
Ja werken krengquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
jep, geen tijd om hier lang rond te hangen... moet opeens weer werken he
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goed die nieuwe baan van je?
quote:
Pyjama?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef fietsie het volgende:
1@#()!&@#)$(*)(!*@ collecte aan de deur, sta ik daar in mijn pyama, heeft eega complete portemonnee leeggevaagd.....
ik dacht dat je met tamtam mij bedoelde.quote:
Kan ook, jij kan pushberichten sturenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik dacht dat je met tamtam mij bedoelde.
Dsat ben ik ook niet maar als ik ineensn DING DONG aan de deur hoor moet ik toch wat over mijn boxer aantrekken he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pyjama?
Jij lijkt me nou geen pyjama-man
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook, jij kan pushberichten sturen
Badjasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dsat ben ik ook niet maar als ik ineensn DING DONG aan de deur hoor moet ik toch wat over mijn boxer aantrekken he.
Want ik ga -echt niet- in een spijkerbroek oid in huis rondlopen als ik heen en weer moet pendelen met een ziek kind.
Same here!!quote:
Gaat het alweer iets beter met de monstertjes?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga nog even naar de aoptheek![]()
kan al vast aandelen kopen zeg
Koorts drastisch lager.. Koen is alleen stronteigenwijs.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat het alweer iets beter met de monstertjes?
Had je maar niet in een ziekenhuis moeten gaan werkenquote:
Noukquote:
Ligt er wel aan waarvoor ze komen collecteren en of ik kleingeld in huis heb.quote:
Ik geef alleen aan KWF, verder niks. Ik gaf ook aan de Dierenbescherming, maar die heeft voor mij enorm afgedaan, dus die krijgen ook niks meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waarvoor ze komen collecteren en of ik kleingeld in huis heb.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar niet in een ziekenhuis moeten gaan werken
Ik ben vaste KWF donateur dus die krijgen van mij niks aan de deur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan KWF, verder niks. Ik gaf ook aan de Dierenbescherming, maar die heeft voor mij enorm afgedaan, dus die krijgen ook niks meer.
Hoiquote:
quote:
Collectanten worden niet betaaldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef fietsie het volgende:
En doodleuk ook nog een overbetaalde student voor "Warchild". Nou ja, voor het financieren van alle media magnaten die daar goede sier mee maken dan....
Ik niet, daarom geef ik wel wat aan de deur. Mijn pa en ma zijn het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vaste KWF donateur dus die krijgen van mij niks aan de deur.
Peperdure sponsorkleding levert ie natuurlijk keurig in na iedere collecte?? De met het warchildlogo bespoten iPhone ook?quote:
Oh, peperdure sponsorkleding is overbetaald worden... Good to knowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Peperdure sponsorkleding levert ie natuurlijk keurig in na iedere collecte?? De met het warchildlogo bespoten iPhone ook?
Voor een collectant wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, peperdure sponsorkleding is overbetaald worden... Good to know.
Schiet op johquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor een collectant wel ja.
Sowieso: goede doelen die veel geld uitgeven zichzelf te promoten zijn questionable, als dat nodig is heb ik in iedere geval grote vraagtekens bij het doel....
mijn mams collecteerde.. die kreeg er niks voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Peperdure sponsorkleding levert ie natuurlijk keurig in na iedere collecte?? De met het warchildlogo bespoten iPhone ook?
En hier komt er dus een student in peperdure merk-survivalkleding met professioneel aangebrachte warchild reclames erop aan de deur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op joh. Collectanten collecteren over het algemeen vrijwillig en krijgen al helemaal geen dure sponsorkleding en iPhones. De collectanten van de DB en KWF iig niet. Warchild heb ik nog nooit iemand voor langs de deuren zien gaan.
Zeker niet!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:43 schreef rival het volgende:
Is het complimentendag vandaag?
met mij gaat ie goed, hoe is ie met jou dan?
En hoe weet jij dat hij deze niet gewoon weer in moest leveren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En hier komt er dus een student in peperdure merk-survivalkleding met professioneel aangebrachte warchild reclames erop aan de deur.
Met pontificaal een iPhone met logo in een mouwzakje.
Het geheel straalde een en al "ik heb het te goed en ik verveel me de klote en dit doel interesseert me geen reet" uit.
Sinds iedereen met ook maar een beetje talent een topsporter/danser moet worden? Zoiets?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe haalt een leraar het in zn hoofd om een tegen een puber te zeggen: ga maar naar het vmbo want op het HAVO heb je geen tijd voor je breakdance!
Sinds wanneer is sport/hobby belangrijker dan opleiding ??
http://www.warchild.nl/veelgestelde-vragenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En hier komt er dus een student in peperdure merk-survivalkleding met professioneel aangebrachte warchild reclames erop aan de deur.
Met pontificaal een iPhone met logo in een mouwzakje.
Het geheel straalde een en al "ik heb het te goed en ik verveel me de klote en dit doel interesseert me geen reet" uit.
quote:Collecteren jullie ook?
Nee, War Child haalt geen contant geld op langs de deur of op straat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.warchild.nl/veelgestelde-vragen
[..]
En toch doen ze dat dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.warchild.nl/veelgestelde-vragen
[..]
stiekem had ik dat al gezien vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker niet!![]()
Met mij gaat het ook goed
Je bent opgelicht fietsquote:
Wat nou Burn, je kunt hier komen kijken hoor. Hij loopt nu aan de overkantquote:
Oplichter!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat nou Burn, je kunt hier komen kijken hoor. Hij loopt nu aan de overkant
Nee want hij heeft geen cent gehadquote:
Maak een foto en stuur die foto naar Warchildquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat nou Burn, je kunt hier komen kijken hoor. Hij loopt nu aan de overkant
sinds sport en hobby meer opleveren dan diploma'squote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe haalt een leraar het in zn hoofd om een tegen een puber te zeggen: ga maar naar het vmbo want op het HAVO heb je geen tijd voor je breakdance!
Sinds wanneer is sport/hobby belangrijker dan opleiding ??
Daar zullen ze vast een hele afdeling hebben ,want je maakt mij niet wijs dat zo'n mediageil ":goed doel" ooit een cent ter plaatse brengt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak een foto en stuur die foto naar Warchild.
Ja dan maar hopen dat het kind geen blessures oploopt en nog heel lang kan blijven dansenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
sinds sport en hobby meer opleveren dan diploma's
Dat dacht ik al, maar ik hoor zo weinig van jequote:
Whutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast een hele afdeling hebben ,want je maakt mij niet wijs dat zo'n mediageil ":goed doel" ooit een cent ter plaatse brengt.
Daar moet de camaraploeg en de BN-er e.d. ook nog van betaald worden....
Kan niet meer he; 2 jaar geleden heeft de NL overheid de "vent en collectevergunning" in het kader van deregulering geschrapt.quote:
Maar even serieus, bel de politie en geef even door dat er hoogstwaarschijnlijk iemand onterecht met een collectebus rondloopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast een hele afdeling hebben ,want je maakt mij niet wijs dat zo'n mediageil ":goed doel" ooit een cent ter plaatse brengt.
Daar moet de camaraploeg en de BN-er e.d. ook nog van betaald worden....
Kan wel want deze kerel loopt dus NI|ET voor warchild en is dus een oplichter!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan niet meer he; 2 jaar geleden heeft de NL overheid de "vent en collectevergunning" in het kader van deregulering geschrapt.
Voorheen moest ieder goed doel een vergunning aanvragen, daarmee was er ook sturing op hoeveel collectanten je per maand aan de deur kreeg.
Of hij loopt wel echt voor Warchild en Warchild liegt op de sitequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan wel want deze kerel loopt dus NI|ET voor warchild en is dus een oplichter!
De kans op oplichting is groter in dezen naar mijn ideequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of hij loopt wel echt voor Warchild en Warchild liegt op de site.
Dat hoop ik voor Warchild. Of Fietsje lult gewoon, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans op oplichting is groter in dezen naar mijn idee
Er rijdt al een autoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het riekt idd niet zuiverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verzin dat er iemand met logo's van warchild op zijn rug loopt enzo, echt heeeeel logisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor Warchild. Of Fietsje lult gewoon, dat kan ook nog.
WA.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik hoor zo weinig van jeEn jij van mij
![]()
Ja, waarom niet. Of je hebt het verkeerd gezien, dat kan ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik verzin dat er iemand met logo's van warchild op zijn rug loopt enzo, echt heeeeel logisch.
Kijk ik had liever verteld dat de Friese paardenslager op de stoep stond en of ik voor jullie nog wat moest bestellen, maar die komt pas morgen.....
quote:
Ja!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dood hier?
Ja met vlagen welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dood hier?
Ja, dan ga ik ook maar weer wat doenquote:
Wat ga je knutselen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, eten op en vanavond aan het knutselen voor pa zijn verjaardag.
Hoe ging de rijles?quote:
We gaan drie gigantische Engelse droppen maken en die vullen met Engelse dropquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je knutselen?
[..]
Hoe ging de rijles?
Wel aardig. Moest achteruit inparkerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je knutselen?
[..]
Hoe ging de rijles?
Gaafquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan drie gigantische Engelse droppen maken en die vullen met Engelse drop.
Das makkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel aardig. Moest achteruit inparkeren
Das ook makkelijkquote:
Hehe, ja ik ging steeds te snelquote:
Top!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ging steeds te snel
Maar was ook een andere auto, dus moest ik eerst weer aan wennen
Over 2 weken alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3 april mag ik. Gisteren al 200 pagina's door gebladerd, kende ik allemaal al
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder wordt met de dag enger![]()
Sowieso zijn moeders eng!! Behalve ik en LoLa natuurlijk
Jupquote:
Ik dacht al wel dat jij het met me eens zou zijnquote:
Is er ook al iets bekend over afrijden?quote:[..]
Jup![]()
Ja hallo, kom op. Jij én lolaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat jij het met me eens zou zijn
[..]
Is er ook al iets bekend over afrijden?
Smoesjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ging steeds te snel
Maar was ook een andere auto, dus moest ik eerst weer aan wennen
Altijdquote:
Niks smoesjesquote:
Whehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor mij nietquote:
Op zich zou dat geen verschil moeten gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks smoesjes![]()
Was een Golf Bluemotion of zo, daarvoor reed ik met een normale Golf. Had allemaal rare snufjes
Toch geen start stop gedoe he ? Dat moeten ze verbieden, stomme boomknuffelaarsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks smoesjes![]()
Was een Golf Bluemotion of zo, daarvoor reed ik met een normale Golf. Had allemaal rare snufjes
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch geen start stop gedoe he ? Dat moeten ze verbieden, stomme boomknuffelaars.
Gewoon in 1xquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij niet![]()
Maar ik ga ook niet als een malloot een keer of 80 staan steken, lukt het in 2 keer niet dan zoek ik wel een andere parkeerplek
En wij kunnen wel parkerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso!!quote:
Meestal wel, soms niet.quote:
Ik ook zoietsquote:
Nou... Ding heeft een hellingshoeksensor oid, waardoor hij anders reageert bij een helling. Als je in z'n 2 rijdt, zonder gas, klein beetje het rempedaal in drukt en dan weer los laat word je gelanceerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich zou dat geen verschil moeten geven
Alleen als je 'm in z'n vrij op de handrem zet. En als je 'm af laat slaan start hij bij koppeling in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch geen start stop gedoe he ? Dat moeten ze verbieden, stomme boomknuffelaars.
Waarom zeg je dan dat je aan die auto moest wennen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou... Ding heeft een hellingshoeksensor oid, waardoor hij anders reageert bij een helling. Als je in z'n 2 rijdt, zonder gas, klein beetje het rempedaal in drukt en dan weer los laat word je gelanceerd
Dat was voornamelijk het probleem, bij het fileparkeren had ik daar geen last van
[..]
Alleen als je 'm in z'n vrij op de handrem zet. En als je 'm af laat slaan start hij bij koppeling in.
Omdat dat ook zo wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je aan die auto moest wennen?
Logisch want je hebt het dan ook wel over een afgrijselijk lelijke autoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef DaMook het volgende:
Iemand wel eens met een hummer geprobeerd te file parkeren? Ik geef toe, dat is afgrijselijk![]()
.
Fixedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch want je hebt het dan ook wel over een afgrijselijk lelijke lomp grote auto
Appeltje-eitje vergeleken met een vrachtwagen met dubbele aanhanger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef DaMook het volgende:
Iemand wel eens met een hummer geprobeerd te file parkeren? Ik geef toe, dat is afgrijselijk![]()
.
Sander's koorts is wel al wat gedaald maar nog niet optimaal. Hij heeft vandaag ook weer wat gegetenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
En zijn de kids al wat beter?
Oh, ik vind een Hummer niet lelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch want je hebt het dan ook wel over een afgrijselijk lelijke auto
Fijn dat het met Sander al wat beter gaat, hopen dat het met Koen ook snel opknapt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander's koorts is wel al wat gedaald maar nog niet optimaal. Hij heeft vandaag ook weer wat gegeten
Koen daarentegen... ff in de gaten houden, gaat nog niet zo lekker
Mwah vind hem opzich wel cool, maar veulste grootquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch want je hebt het dan ook wel over een afgrijselijk lelijke auto
Dubbele aanhanger nooit geprobeerd, wel gewoon een truck met oplegger, dat gaat nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Appeltje-eitje vergeleken met een vrachtwagen met dubbele aanhanger.
Dat kan.quote:
Hoop ik ook....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn dat het met Sander al wat beter gaat, hopen dat het met Koen ook snel opknapt.
En met jou?
Een Hummer helemaal daarbij vergeleken. Ware het niet dat veel parkeervakken standaard te klein zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dubbele aanhanger nooit geprobeerd, wel gewoon een truck met oplegger, dat gaat nog wel.
Kop in 't zand? Wut?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Hoop ik ook....
* LovelyLady stopt kop int zand
Hoe is het met jou?
Mjah oplegger bedoelde ik ook meer bij een dock neerzettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Hummer helemaal daarbij vergeleken. Ware het niet dat veel parkeervakken standaard te klein zijn.
Goed huisnummer welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg ik een app van een vriend die niet in de buurt woont met daarin de vraag of ik een telefoonnummer hier uit Gorinchem herken.
Ik dacht dat het mijn moeders telefoonnummer was en dus ging ik aan mn moeder vragen waarom ze vrienden van mij ging bellen. (ik heb haar ooit eens gebeld met zijn telefoon omdat mijn accu toen op was).
Mijn moeder bleef maar roepen dat ze echt niet had gebeld, ik gaf dat door aan die vriend van mij en die stuurde me direct een screenshot van het gemiste gesprek welke ik op mijn beurt weer doorstuurde naar mijn moeder met daarbij de opmerking dat ouder worden en dementie niet leuk zijn.
Belt mn moeder me net op met de mededeling dat haar nummer op 208 eindigt en niet op 802 en het verzoek of ik wil ophouden met haar gek maken!!
Haar man hielp ook leuk mee, ma ging twijfelen aan dr eigen telefoonnummer dus ze vroeg aan dr man wat hun nummer was en hij gaf als antwoord "22" (huisnummer).
Anyhoe, nu is mn moeder even niet zo blij met mij want het is gemeen dat ik haar op deze manier aan haar eigen psychische gezondheid laat twijfelen
Ik heb het dubbelequote:
2222 ?quote:
Ik ga lekker niet happenquote:
Hoe kan 33 het dubbele zijn van 22?quote:
2=2=4= D en dan het dubbel dus jij hebt DD ?quote:
Zij woont op 33quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan 33 het dubbele zijn van 22?
Nee ik heb 33quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan 33 het dubbele zijn van 22?
Waarom denk ik elke keer dat jij op 31 woontquote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
2=2=4= D en dan het dubbel dus jij hebt DD ?
Weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer dat jij op 31 woont
Been there, done thatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik het niet
ik word ook al 33 dit jaar
Bedankt hequote:
Zulks een logica.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
2=2=4= D en dan het dubbel dus jij hebt DD ?
Mannenlogica, is voor ons wijze vrouwen niet te begrijpen!quote:
Whahaha inderdaad!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik zie hoeveel moeite ik soms heb met opstaan (vanaf de bank oid) dan voel ik me soms 80
Ik snap er anders geen kut vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannenlogica, is voor ons wijze vrouwen niet te begrijpen!
Laten we dat vooral zo houden!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannenlogica, is voor ons wijze vrouwen niet te begrijpen!
Ik vond hem wel geinig eigenlijkquote:
quote:
quote:
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou het dan toch zo zijn? Volgens Huppel was ik ook al vrouw
Doe datzelfde eens voor mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig eigenlijk. we zitten nog steeds in seks he, ook al gaat het over inparkeren en huisnummers
![]()
Logica liegt niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou het dan toch zo zijn? Volgens Huppel was ik ook al vrouw
Behalve mannenlogica! Die klopt nooitquote:
Ik weet je huisnummer nietquote:
1.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet je huisnummer niet.
Ik wil je gerust een dubbele![]()
geven
.
quote:
1=a*2=Bquote:
Wordt tijd dat wij met het bedrijfsvoetbal weer eens wat gaan doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Van het weekend een voetbal-uitje. Ben benieuwd![]()
Dat wordt bier zoep'n jonguh!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Van het weekend een voetbal-uitje. Ben benieuwd![]()
Cheerleaders nodig?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt tijd dat wij met het bedrijfsvoetbal weer eens wat gaan doen. Liefst het afgelastte toernooi in engeland alsnog doen
.
Juist! Zet die nagels in mijn rugquote:
Al moeite genoeg moeten doen om als teamfotograaf mee te mogen en dan lassen ze het afquote:
Kun je beter wat beter weer bij hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt tijd dat wij met het bedrijfsvoetbal weer eens wat gaan doen. Liefst het afgelastte toernooi in engeland alsnog doen
.
Dat weet ik wel zekerquote:
Maar ik heb tieten dus dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al moeite genoeg moeten doen om als teamfotograaf mee te mogen en dan lassen ze het af.
Nu is het geloof ik in september weer hier in valkenswaardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je beter wat beter weer bij hebben
[..]
Dat weet ik wel zeker
Kijk, dat scheeltquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu is het geloof ik in september weer hier in valkenswaard. Niet zo ver weg, maar niet minder gezellig
.
Misschien als masseur danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb tieten dus dan komt het wel goed
Ghehehe in september las ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien als masseur danvan de fotograaf, die sjouwt tenslotte heel de dag die "zware" camera mee
.
Vorig jaar was het heerlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dat scheeltEn kan het ook nog prima weer zijn
BOH!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heerlijk, onbeperkt drinken, smiddags snacks, savonds bbq
perfect dagje, op die beenbreuk van een collega in de finale 5 minuten voor tijd na
.
Dan is het wrs hier jaquote:
Speel zequote:
Ben ik ook niet behalve in Transport Tycoonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist niet dat jij er zo een was.
TTDLX, met kruisje in de linkerbovenhoek enzo, helemaal Macstylequote:
Strontirritant dat kruisje daarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TTDLX, met kruisje in de linkerbovenhoek enzo, helemaal Macstyle
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heerlijk, onbeperkt drinken, smiddags snacks, savonds bbq
perfect dagje, op die beenbreuk van een collega in de finale 5 minuten voor tijd na
.
Die is al oudquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:56 schreef fietsie het volgende:
Bril-jan-te Volkswagen reclame., met die hond....
Zo verslavendquote:
Kloptquote:
Hey ik ontdekte na 5 jaar dat "It's a big plus" op het Logo van Chevrolet sloeg....quote:
Teveel vrouwelijke hormonen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey ik ontdekte na 5 jaar dat "It's a big plus" op het Logo van Chevrolet sloeg....
En dat terwijl ik er op dat moment in een reed, een Amerikaanse Chevrolet nog wel....
Aaaw miran waaromquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor de wolvenmeet
omdat ik niet kanquote:
Ow toffe feestjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ik niet kan
5-4 Feijenoord en avondje uit
6-4 go apres ski feest
Dus ik wil het volgende weekend vrijhouden
Want het weekend erna heb ik weer 2 feestje. Wordt een te drukke maand dan.
in mei zit ik sowieso al volquote:
Druk levenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in mei zit ik sowieso al vol
2 toernooien en 2 feestjes. Ik denk de eerste meet bij mij thuis op 21-6
Dan had ik die auto nie gehadquote:
Oh noesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor de wolvenmeet
Ah compensatiequote:
dat magquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Druk leven. Ik wil ook komen als dat mag
.
Sjah reed veel op een route met Audi / BMW / Volvorijders die onnodig links reden. Had wat compensatie nodig om ze uit te leggen dat ze daar niet hoorden. Ging goed met die Chevyquote:
Ik rijd audi en weet zeker dat je mij nooit betrapt op onnodig links rijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah reed veel op een route met Audi / BMW / Volvorijders die onnodig links reden. Had wat compensatie nodig om ze uit te leggen dat ze daar niet hoorden. Ging goed met die Chevy
Als je de DD snapte dan snap je de B ookquote:
Niet als er iets 3x zo groots 20km/h harder aan komt rijden. Dan benje onnodig links aanwezigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rijd audi en weet zeker dat je mij nooit betrapt op onnodig links rijden. Daar rijd ik wel voornamelijk, maar terecht
.
Dat is sowieso erg prettigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup!
Geen lastige buurt dus we kunnen een echt feestje geven
Maar geen project X feestje
Een grote Chevy rijd geen 20km harder dan dat ik rijdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet als er iets 3x zo groots 20km/h harder aan komt rijden. Dan benje onnodig links aanwezig
Was het maar Dinsdag, dan begint mijn weekend weerquote:
Audi.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rijd audi en weet zeker dat je mij nooit betrapt op onnodig links rijden. Daar rijd ik wel voornamelijk, maar terecht
.
Wel een oude hoorquote:
Er klopt geen hol vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je de DD snapte dan snap je de B ook, en ja hij zal wel niet kloppen
.
Dat vermoedde had ik alquote:
Vermoedenquote:
Kampers en taxi'squote:
Filiaal directeur heeft een A8quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tring tring!!
Hallo met Tal!
- Ja hoi met je moeder!
Oh hai
- Hou je nu op met mij gek maken?
Huh? Wat doe ik dan?
- Beetje pro-feyenoord dingen op je facebook posten!!
WHAHAHA geen nood ik blijf Ajacied!
- Jammer, ik werd al blij!
Doei mam!
Ik heb de laatste tijd echt nergens zin inquote:
Nee want dan had ik "had"weg moeten latenquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want dan had ik "had"weg moeten laten.
quote:
Liever een RS4 avantquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Filiaal directeur heeft een A8
[..]
[..]
Ik heb de laatste tijd echt nergens zin in
Uhm vermoedde is al verleden tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iewwwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit krijg ik dan te zien op google.
Tja, ook de baas heeft een budgetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Liever een RS4 avant, of een RS6 avant
, of een R8
.
Huppel heeft gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
DDquote:
BMW.quote:
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |