SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter de wolken schijnt altijd de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
and she's always gone too long
anytime she goes away.
Best wel sip
Jaquote:
Hoi lieverd, hoe is het? Nog situatie's gehad?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja
Teven, hoi huppel en alleen huppel dus de rest niet terug hoi'en
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi lieverd, hoe is het? Nog situatie's gehad?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja
Teven, hoi huppel en alleen huppel dus de rest niet terug hoi'en
Ik heb PM en DM en Facebook en Whatsappquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]meen dan genoeg situaties ja
Maar gaan we hier niet bespreken
Tamtam, rooksignalen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
En sms, voicemail, brievenbus, duiventil.
quote:
Kort maar krachtigquote:
Bevalt nog steeds goed die nieuwe baan van je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
jep, geen tijd om hier lang rond te hangen... moet opeens weer werken he
Ja werken krengquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
jep, geen tijd om hier lang rond te hangen... moet opeens weer werken he
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goed die nieuwe baan van je?
quote:
Pyjama?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef fietsie het volgende:
1@#()!&@#)$(*)(!*@ collecte aan de deur, sta ik daar in mijn pyama, heeft eega complete portemonnee leeggevaagd.....
ik dacht dat je met tamtam mij bedoelde.quote:
Kan ook, jij kan pushberichten sturenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik dacht dat je met tamtam mij bedoelde.
Dsat ben ik ook niet maar als ik ineensn DING DONG aan de deur hoor moet ik toch wat over mijn boxer aantrekken he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pyjama?
Jij lijkt me nou geen pyjama-man
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook, jij kan pushberichten sturen
Badjasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dsat ben ik ook niet maar als ik ineensn DING DONG aan de deur hoor moet ik toch wat over mijn boxer aantrekken he.
Want ik ga -echt niet- in een spijkerbroek oid in huis rondlopen als ik heen en weer moet pendelen met een ziek kind.
Same here!!quote:
Gaat het alweer iets beter met de monstertjes?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga nog even naar de aoptheek![]()
kan al vast aandelen kopen zeg
Koorts drastisch lager.. Koen is alleen stronteigenwijs.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat het alweer iets beter met de monstertjes?
Had je maar niet in een ziekenhuis moeten gaan werkenquote:
Noukquote:
Ligt er wel aan waarvoor ze komen collecteren en of ik kleingeld in huis heb.quote:
Ik geef alleen aan KWF, verder niks. Ik gaf ook aan de Dierenbescherming, maar die heeft voor mij enorm afgedaan, dus die krijgen ook niks meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waarvoor ze komen collecteren en of ik kleingeld in huis heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |