Heb ik een foto vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Giku het volgende:
[..]
In ieder geval collegekaart is wel handig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef Etsu het volgende:
Als iemand mij gemachtigd heeft om het werk op te halen, hoe werkt dat dan? Degene heeft mij wel een mail gestuurd dat ze mij machtigt, maar voldoet het laten zien op mobiel ook of moet ik het uitprinten?
That's it. Tenzij er in je examenregelement of in een andere bijzondere bepaling regels staan die anders zeggen.quote:Artikel 61
1Een volmacht kan uitdrukkelijk of stilzwijgend worden verleend.
2 Is een rechtshandeling in naam van een ander verricht, dan kan tegen de wederpartij, indien zij op grond van een verklaring of gedraging van die ander heeft aangenomen en onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht aannemen dat een toereikende volmacht was verleend, op de onjuistheid van deze veronderstelling geen beroep worden gedaan.
Dit is enige wat mij bekend is:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Ties02 het volgende:
Is bij het vak zelf meestal aangegeven hoe dat werkt, of een kopie geldt of je de werkelijke collegekaart moet hebben ofzo, soms kunnen ze daar wel over mierenneuken
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Precies, stop het gewoon snel in je handtasje
Dat lukt je niet, wantquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is enige wat mij bekend is:
Het is mogelijk om - op eigen risico - een medestudent uw stuk op te laten halen (noteer dan wel de naam van de nakijkend docent!).
Nouja, ik probeer het morgen gewoonAnders rits ik het uit hun handen en ren ik ermee weg
quote:Het is niet verstandig om met honderden studenten tegelijkertijd uw stuk op te halen; het lokaal is hier niet op berekend.
Harde tijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Giku het volgende:
Wij kregen dat stuk terug bij de nabespreking, die zij zelf planden. Wat is deze.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die veel te vaak controleert hoe veel pagina's het hoofdstuk nog heeft tijdens het lezen? Het begint soms echt compulsief te worden
Wtf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die veel te vaak controleert hoe veel pagina's het hoofdstuk nog heeft tijdens het lezen? Het begint soms echt compulsief te worden
omg weirdoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Erik of Maharbal zei dat laatst ook al bedenk ik me nu. Haha. Ik plak ook tijdens het leren allemaal tabjes in mijn studieboeken altijd zodat ik de stof in kleine stukjes op kan delen.quote:
Zo erg ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik of Maharbal zei dat laatst ook al bedenk ik me nu. Haha. Ik plak ook tijdens het leren allemaal tabjes in mijn studieboeken altijd zodat ik de stof in kleine stukjes op kan delen.![]()
Vier keer 25 pagina's leren is echt achthonderd keer minder dan in één keer 100 pagina's lezen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Wij hebben van die handige dingen als hoofdstukken en paragrafen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Wij hebben van die handige dingen als hoofdstukken en paragrafen
Hier ook. Ik deel zelfs het aantal pagina's door het aantal dagen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier ook. Ik deel zelfs het aantal pagina's door het aantal dagen.
Zo heb ik dat ook jaren gedaan maar bij de vakken die me echt interesseren ( in dit geval fiscaal) doe ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Dat heb ik ook wel, soms. De ene keer jaag je er tientallen pagina's doorheen in een oogwenk en de andere keer zit je een uur naar acht pagina's te staren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo heb ik dat ook jaren gedaan maar bij de vakken die me echt interesseren ( in dit geval fiscaal) doe ik dat niet meer.
Moet zeggen dat ik gaandeweg ook wel een stuk sneller ben gaan lezen. Dan vliegen die bladzijdes af en toe voorbij
Volgens mij ben jij echt helemaal in de ban geraakt van Fiscaal of niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo heb ik dat ook jaren gedaan maar bij de vakken die me echt interesseren ( in dit geval fiscaal) doe ik dat niet meer.
Moet zeggen dat ik gaandeweg ook wel een stuk sneller ben gaan lezen. Dan vliegen die bladzijdes af en toe voorbij
Natuurlijk, want fiscaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt helemaal in de ban geraakt van Fiscaal of niet?
Niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke fiscale vakken heb jij al gehad dan?
Dat hoor ik wel vaker. Het aantal mensen procentueel dat fiscaal doet valt volgens mij best wel mee (als deze reeks geen graadmeter is in elk geval) maar iedereen die ik ken die het doet vindt het wel echt het einde.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat moet ook wel denk ik. Anders is het redelijk heftigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Het aantal mensen procentueel dat fiscaal doet valt volgens mij best wel mee (als deze reeks geen graadmeter is in elk geval) maar iedereen die ik ken die het doet vind het wel echt het einde.
Hee hallo.quote:
Daar kan ik je ook niet mee helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hee hallo.
Ik ben wanhopig op zoek naar Securitel-arrest, maar kan 't niet vinden.
Uhm, een beetje wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |