Hee hallo.quote:
Daar kan ik je ook niet mee helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hee hallo.
Ik ben wanhopig op zoek naar Securitel-arrest, maar kan 't niet vinden.
Uhm, een beetje wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt helemaal in de ban geraakt van Fiscaal of niet?
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die veel te vaak controleert hoe veel pagina's het hoofdstuk nog heeft tijdens het lezen? Het begint soms echt compulsief te worden
Kijk op je collegerooster @ nestor?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:37 schreef Ties02 het volgende:
Hey Giku, huwelijksvermogensrecht hoeven wij niet te doen he voor P&F?
Eigen initiatief op het gebied van arresten vinden is ook belangrijk Etsu.quote:
Dat is, om in fiscale termen te blijven, nagenoeg zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Uhm, een beetje wel ja.
Mijn keuze voor een fiscale master staat nu ook voor ongeveer 90% vast.
Wat vind jij van de laatste paar hoorcolleges Europees Recht? Met alle respect voor de docent, maar ik word er niet vrolijk van..quote:
Ja maar ik bekeek wat oefententamens en daar stond steeds bij die vragen: deze geldt niet voor notariele studentenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:22 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Kijk op je collegerooster @ nestor?
Ik ben geen notarieel student!??!?!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar ik bekeek wat oefententamens en daar stond steeds bij die vragen: deze geldt niet voor notariele studenten
en iemand vroeg dat tijdens huwelijksvermogensrecht en die zei ook dat het een soort personen & familierecht light waszonder huwelijksvermogensrecht dus omdat we daar al een apart vak voor hebben, en dat het daarom ook maar 4 punten is
Heb niets gevolgdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Wat vind jij van de laatste paar hoorcolleges Europees Recht? Met alle respect voor de docent, maar ik word er niet vrolijk van..
De onderwerpen vind ik wel interessant, het gaat me meer om de presentatie van de docent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Giku het volgende:
[..]
Heb niets gevolgdMaar als het gaat over: Autonomie, doorwerking, en volle werking van het Unierecht
Dan is dat inderdaad niet zó super leuk. Wacht maar tot we alle vormen van harmonisatie en vrij verkeer gaan doen, daar word je pas stapel van.
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef Ties02 het volgende:
Is het die rare italiaan ofzo die die colleges nu geeft?
Ik ben bachelorstudent. Ik heb keuzeruimte. P&F is mijn keuzevak. Jij krijgt hetzelfde vak alleen noemen ze het anders volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh dan heb je het dus als mastervak?
Dat tentamen nemen ze dan gelijk af met ons ofzo
Vedder(geeft hij het?) vind ik een van de minst capabele hoorcollegedocenten. Brengt het niet interessant, draait om dingen heen die niemand wat interesseert. Ben vorig jaar ook halverwege gestopt met volgen want ik leer meer van dat boek dan van hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
De onderwerpen vind ik wel interessant, het gaat me meer om de presentatie van de docent.
Het wordt de komende weken qua onderwerpen inderdaad lastiger, heb het vorig jaar ook al mogen meemaken.![]()
Hoeveel punten is het bij jou dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ben bachelorstudent. Ik heb keuzeruimte. P&F is mijn keuzevak. Jij krijgt hetzelfde vak alleen noemen ze het anders volgens mij.
Je had colleges op maandag en vrijdag? a.s. Dinsdag 14:00 tentamen? Het is hetzelfde vak, kennelijk halen ze bij jou huwelijksvermogensrecht weg.quote:
Maar hetzelfde vak in de master is 6 puntenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef Giku het volgende:
[..]
Je had colleges op maandag en vrijdag? a.s. Dinsdag 14:00 tentamen? Het is hetzelfde vak, kennelijk halen ze bij jou huwelijksvermogensrecht weg.
1+1 =
Dan is het dus 6 punten, sorry.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar hetzelfde vak in de master is 6 punten
vraag me af wat er dan nog daar verschilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |