abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124246006

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa
• Eriksd

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Tchock
• Yreal -
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet
• Polacco

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser
• Studeur

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit

Rijksuniversiteit Groningen
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon (mr. dr. LaPo)
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Doctor_Neo_Cortex
• Argelos
• Fratles

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_124246230
pi_124246479
Man man, een verplichte lezing over het gebruik van linkedin. Alsof ik niet genoeg te doen heb.
pi_124246610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:40 schreef Yreal het volgende:
Alsof ik niet genoeg te doen heb.
En dat op Fok! posten _O- _O- _O-
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:45:10 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124246615
Burgemeester moet weg om gesjoemel met woning

http://raad.neerijnen.nl/(...)2013/18-maart/19:30/

Staatsrechtelijk al interessant als een burgemeester moet ophoepelen. Ditmaal vanwege een 'motie van afscheid' van de SGP.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_124246665
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En dat op Fok! posten _O- _O- _O-
ja he joh

1: fok is om te klagen
2: ik zit nu in de trein daar heen. Ik kan niks buiten de bank.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:54:25 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124246930
Ook interessant: Hoe kan je een burgemeester afscheid laten nemen zonder dat - zoals nu wel is gebeurd - de onterechte beschuldiging van fraude overgenomen wordt door de media met de bijbehorende persoonsbeschadiging.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_124247091
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef Ryon het volgende:
Ook interessant: Hoe kan je een burgemeester afscheid laten nemen zonder dat - zoals nu wel is gebeurd - de onterechte beschuldiging van fraude overgenomen wordt door de media met de bijbehorende persoonsbeschadiging.
Anonieme brief naar de Telegraaf? :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:15:52 #9
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124247599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Anonieme brief naar de Telegraaf? :')
Daar ben jij zeker geen fan van?
pi_124247620
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Daar ben jij zeker geen fan van?
De Telegraaf? Prachtige krant. Bolwerk van stabiele en objectieve journalistiek in deze langzaam uiteenvallende soundbitewereld van journalisten zonder morele code.

SPOILER
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:18:17 #11
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124247667
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Telegraaf? Prachtige krant. Bolwerk van stabiele en objectieve journalistiek in deze langzaam uiteenvallende soundbitewereld van journalisten zonder morele code.

SPOILER
Juist.
pi_124247703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Juist.
Waarbij ik de nuance wil aantekenen dat er geen enkele goede objectieve krant in Nederland is, maar de Telegraaf is wel een uitschieter in negatieve zin.
pi_124247762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarbij ik de nuance wil aantekenen dat er geen enkele goede objectieve krant in Nederland is, maar de Telegraaf is wel een uitschieter in negatieve zin.
De Telegraaf heeft wel de beste financiële katern (op het FD na dan natuurlijk) en de beste autonieuws katern.
pi_124247793
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef Actaeon het volgende:

[..]

De Telegraaf heeft wel de beste financiële katern (op het FD na dan natuurlijk) en de beste autonieuws katern.
En het AD heeft het beste voetbalkatern. Toch zou ik nooit een abonnement op het AD nemen aangezien de rest bagger is.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:23:18 #15
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124247821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er zit veel irrelevant nieuws bij ja, maar daadwerkelijk feiten verdraaien komt niet voor. Zal ook wat zijn als het wel zo was. Ach, de Telegraaf is rechts en de Volkskrant is links. Ik lees ze momenteel allebei niet. De Telegraaf is natuurlijk wel de enige, echte volkskrant van Nederland, maar dat geheel terzijde.
pi_124247870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Er zit veel irrelevant nieuws bij ja, maar daadwerkelijk feiten verdraaien komt niet voor.
:X
quote:
Zal ook wat zijn als het wel zo was. Ach, de Telegraaf is rechts en de Volkskrant is links. Ik lees ze momenteel allebei niet. De Telegraaf is natuurlijk wel de enige, echte volkskrant van Nederland, maar dat geheel terzijde.
Ik vind op dit moment de regionale kranten een veel betere 'volkskrant'.
pi_124247902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

En het AD heeft het beste voetbalkatern. Toch zou ik nooit een abonnement op het AD nemen aangezien de rest bagger is.
Toevallig zijn dat de twee katernen die ik het leukst vind om te lezen dus āls ik een keer een krant zou kopen, een abonnement nemen erop zou ik toch nooit doen, dan is de Telegraaf een prima optie. En zō bagger is de rest nou ook weer niet. Je moet je er alleen ban bewust zijn dat de krant ietwat rechts getint is.
pi_124247993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:25 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Toevallig zijn dat de twee katernen die ik het leukst vind om te lezen dus āls ik een keer een krant zou kopen, een abonnement nemen erop zou ik toch nooit doen, dan is de Telegraaf een prima optie. En zō bagger is de rest nou ook weer niet. Je moet je er alleen ban bewust zijn dat de krant ietwat rechts getint is.
Ik vraag me af hoe vaak jij serieus een Telegraaf hebt gelezen. :') Ik kan het echt niet aanzien. En niet omdat het rechts is, maar omdat alles zo overdreven mogelijk wordt verwoord, de prioriteiten liggen bij roddels in plaats van nieuws en de lay-out extreem schreeuwerig en hinderlijk is.

Dat je het financiële katern van de Telegraaf zou verkiezen boven het FD vind ik ook vrij bizar, maar ieder zo zijn voorkeuren :P
pi_124248026
Ik wil graag het NRC lezen maar dat is een middagkrant en dat is zo onhandig :{
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:30:20 #20
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124248071
Precies wat ik net al aangaf: er zit veel irrelevant nieuws bij, maar ze verdraaien geen feiten of iets dergelijks. Het serieuze nieuws is er ook gewoon in te vinden. En rechts staat imo gewoon voor realistisch.
pi_124248124
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe vaak jij serieus een Telegraaf hebt gelezen. :') Ik kan het echt niet aanzien. En niet omdat het rechts is, maar omdat alles zo overdreven mogelijk wordt verwoord, de prioriteiten liggen bij roddels in plaats van nieuws en de lay-out extreem schreeuwerig en hinderlijk is.

Dat je het financiële katern van de Telegraaf zou verkiezen boven het FD vind ik ook vrij bizar, maar ieder zo zijn voorkeuren :P
Dat jij het niet kan aanzien en ik er niks op tegen heb betekent meteen dat er vraagtekens gesteld moeten worden bij hoevaak ik een Telegraaf gelezen heb? :') Kom op man, je kunt toch wel een keer niet jouw eigen denkbeelden en opinies als maatgevend neerzetten :P
Ik verkies de financiële katern van de Telegraaf ook niet boven het FD. Ik zeg namelijk ook dat op het FD na de Telegraaf de beste financiële katern heeft. Het FD is natuurlijk beter.
pi_124248126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Precies wat ik net al aangaf: er zit veel irrelevant nieuws bij, maar ze verdraaien geen feiten of iets dergelijks. Het serieuze nieuws is er ook gewoon in te vinden. En rechts staat imo gewoon voor realistisch.
Natuurlijk is het serieuze nieuws er in te vinden, dat is ook helemaal het probleem niet. Het probleem is de zee van bagger er omheen, en de manier waarop het serieuze nieuws wordt opgetekend. Plus dat ze in het verleden hebben aangetoond wél de feiten te verdraaien als dat zo uitkomt (meneer Koolhoven, iemand?)

Die laatste bijzin zal ik wel niet op reageren.
pi_124248127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag het NRC lezen maar dat is een middagkrant en dat is zo onhandig :{
is nrc next niets?
pi_124248154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Dat bedoelde ik ook idd. Als je een beetje filtert kun je het prima als nieuwsbron gebruiken.
pi_124248177
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat jij het niet kan aanzien en ik er niks op tegen heb betekent meteen dat er vraagtekens gesteld mieten worden bij hoevaak ik een Telegraaf gelezen heb? :') Kom op man, je kunt toch wel een keer niet jouw eigen denkbeelden en opinies als maatgevend neerzetten :P
Dat ik een tegengeluid laat horen in een discussie wil niet per definitie zeggen dat ik mijn eigen denkbeelden als maatgevend zie of neerzet. Rare houding is dat sowieso, aangezien jij net zo goed je mening verkondigt; dat is het hele doel van een discussie. Be my guest als je het niet met me eens bent, maar er wordt mij expliciet gevraagd naar mijn mening over de Telegraaf, waar jij vervolgens op inhaakt. Niet andersom.
quote:
Ik verkies de financiële katern van de Telegraaf ook niet boven het FD. Ik zeg namelijk ook dat op het FD na de Telegraaf de beste financiële katern heeft. Het FD is natuurlijk beter.
Ah, okay.
pi_124248204
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

is nrc next niets?
Nee :{ Dat was vroeger een prima krant, heb een jaar een abo gehad in het eerste jaar dat het uitkwam, maar ik probeerde hem laatst weer een paar maanden en ze hebben nogal bezuinigd op pagina's en inhoud :') Je kunt beter de Spits of de Metro uit de trein meepakken :D
pi_124248229
Ik verkies de Daklozenkrant boven alle kranten.
pi_124248262
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vooral het financiele katern is goed.
pi_124248295
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat staat er eigenlijk in zo'n ding? :') Ik heb er wel eens een gekocht maar nooit gelezen :@
pi_124248296
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Vooral het financiele katern is goed.
Proest :D
pi_124248326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat staat er eigenlijk in zo'n ding? :') Ik heb er wel eens een gekocht maar nooit gelezen :@
Voornamelijk woningadvertenties
pi_124248333
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Proest :D
Droog Brood Inc 85,67 (+5%)
Duivenvlees BV 30,04 (-3,4%)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:39:36 #33
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124248362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik koop hem ook dikwijls van het Roemeens-orthodoxe kerkvrouwtje. Zoals het een echte diaken betaamt natuurlijk.
pi_124248446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik koop hem ook dikwijls van het Roemeens-orthodoxe kerkvrouwtje. Zoals het een echte diaken betaamt natuurlijk.
Houd jij maar lekker die Roemenen in stand :{w
pi_124248459
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Droog Brood Inc 85,67 (+5%)
Duivenvlees BV 30,04 (-3,4%)
Lasagnafabrikant "Les Deux Chevaux" presenteert uitmuntende jaarresultaten.
pi_124248502
Over kerkvrouwen gesproken, laatst weer jehova's hier aan de deur die dan proberen mijn broertje te bekeren :r Ik heb daar zo'n hekel aan :r
pi_124248547
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Over kerkvrouwen gesproken, laatst weer jehova's hier aan de deur die dan proberen mijn broertje te bekeren :r Ik heb daar zo'n hekel aan :r
Gewoon het gesprek aangaan joh. De wachttoren ? Ja die ken ik wel. Opa heeft jaren in een wachttoren gewerkt.
pi_124248606
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Gewoon het gesprek aangaan joh. De wachttoren ? Ja die ken ik wel. Opa heeft jaren in een wachttoren gewerkt.
Hahaha :D Maar mijn broertje is een stuk jonger, als die zo'n foldertje in zijn handen gedrukt krijgt met een vaag verhaal er bij in jip-en-janneketaal over waarom God bestaat is die niet zo scherp om over opa te beginnen :')
pi_124248620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat ik een tegengeluid laat horen in een discussie wil niet per definitie zeggen dat ik mijn eigen denkbeelden als maatgevend zie of neerzet. Rare houding is dat sowieso, aangezien jij net zo goed je mening verkondigt; dat is het hele doel van een discussie. Be my guest als je het niet met me eens bent, maar er wordt mij expliciet gevraagd naar mijn mening over de Telegraaf, waar jij vervolgens op inhaakt. Niet andersom.

[..]

Ah, okay.
Het punt dat ik wilde maken ziet ook op jouw houding in de discussie niet over dat je je mening laat horen. Tuurlijk mag dat en die mag ook anders zijn dan die van mij. Waar ik over val is dat als ik mijn mening geef jij meteen met een spottende post aankomt waarin je suggereert dat ik dan wel nooit serieus een Telegraaf gelezen heb omdat het in jouw ogen een vod is en dus niet kan voldoen aan de beschrijving van hoe ik de Telegraaf zie. Dat is wat ik bedoel met je eigen denkbeelden meteen als maat gebruiken.
Het punt is dus dat je naar mijn mening best eens wat opener en respectvoller een discussie kan voeren waarin je prima je eigen mening kunt geven maar dan zonder de 'onmogelijk-dat-jij-dat-vindt-want-ik-vind-het-anders' ondertoon.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:46:08 #40
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124248631
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Houd jij maar lekker die Roemenen in stand :{w
Apart volkje is het, maar ik steun mijn broeders en zusters.
pi_124248725
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het punt dat ik wilde maken ziet ook op jouw houding in de discussie niet over dat je je mening laat horen. Tuurlijk mag dat en die mag ook anders zijn dan die van mij. Waar ik over val is dat als ik mijn mening geef jij meteen met een spottende post aankomt waarin je suggereert dat ik dan wel nooit serieus een Telegraaf gelezen heb omdat het in jouw ogen een vod is en dus niet kan voldoen aan de beschrijving van hoe ik de Telegraaf zie. Dat is wat ik bedoel met je eigen denkbeelden meteen als maat gebruiken.
Het punt is dus dat je naar mijn mening best eens wat opener en respectvoller een discussie kan voeren waarin je prima je eigen mening kunt geven maar dan zonder de 'onmogelijk-dat-jij-dat-vindt-want-ik-vind-het-anders' ondertoon.
Daar was niets spottends aan, ik vroeg me het simpelweg af omdat je aangeeft (en al eerder aangegeven hebt) bijna nooit een krant te lezen.
pi_124248813
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar was niets spottends aan, ik vroeg me het simpelweg af omdat je aangeeft (en al eerder aangegeven hebt) bijna nooit een krant te lezen.
Dan lag het aan de ' :') ' emoticon waarschijnlijk.
Maar om je vraag te beantwoorden heb ik geregeld een Telegraaf gelezen. :) Eigenlijk alle kranten wel behalve het Parool en het RD.
pi_124248853
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dan lag het aan de ' :') ' emoticon waarschijnlijk.
Maar om je vraag te beantwoorden heb ik geregeld een Telegraaf gelezen. :)
Ah, oké. Waarom het Parool niet?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:51:34 #44
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124248873
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Regio-gericht?
pi_124248895
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Regio-gericht?
Ik dacht dat dat niet bedoeld werd aangezien hij ook alle andere regionale kranten weglaat :P
pi_124248919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Regio-gericht?
Dit. En hij is hier niet eens overal verkrijgbaar.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:53:37 #47
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124248961
Trouw for the win.
pi_124248979
De NRC is trouwens wel een goed blad idd Tchock ^^ beter dan de Volkskrant naar mijn mening.
pi_124248988
Als je een keer wil lachen moet je de Stentor kopen. Die zetten gerust nieuw-geboren eendjes op de voorpagina als er een vliegtuig op het Paleis op de Dam is gestort.
pi_124249120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Actaeon het volgende:
De NRC is trouwens wel een goed blad idd Tchock ^^ beter dan de Volkskrant naar mijn mening.
Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.

Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant is :{ Als dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:58:29 #51
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249131
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
Als je een keer wil lachen moet je de Stentor kopen. Die zetten gerust nieuw-geboren eendjes op de voorpagina als er een vliegtuig op het Paleis op de Dam is gestort.
Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:03:02 #52
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.

Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant is :{ Als dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.

Het NRC trekt mij op de een of andere manier niet. Kan je een gevoel bij een krant hebben? De Telegraaf haal ik af en toe eens met de zaterdageditie. De Trouw bevalt mij echt het beste.
pi_124249327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.
Misschien is dat wel de gedachtengang, inderdaad. Ik weet het niet. We hebben hem een hele tijd gehad omdat in het Zwolse deel alle vergunningen en besluiten bekendgemaakt werden, wat mijn moeder nodig had, maar de rest van de krant werd nauwelijks gelezen. En hij kost nog meer dan Trouw of Volkskrant ook :'(
pi_124249369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.
Klopt inderdaad. Vooral in verkiezingstijd is het opmerkelijk. En ik vind het zelf ook vervelend - ik vorm mijn eigen mening over het nieuws wel :@
quote:
Het NRC trekt mij op de een of andere manier niet. Kan je een gevoel bij een krant hebben? De Telegraaf haal ik af en toe eens met de zaterdageditie. De Trouw bevalt mij echt het beste.
Natuurlijk kun je een gevoel bij een krant hebben! Ik zal binnenkort eens een Trouw halen, kijken hoe het bevalt :)
pi_124249370
quote:

[..]

Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.
pi_124249398
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.
Een goede grammafoonplaat aan terwijl vrouw schrobt in de schuur, heerlijk.
pi_124249434
Jullie moeten allemaal in het verzet!
Generaal?? Pardon??
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:06:41 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249439
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n " :') " gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.

Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
--
pi_124249451
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n " :') " gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.

Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
Dankje _O_
pi_124249473
quote:

[..]

Ik vind persoonlijk de Volkskrant een beetje een nare links-intelluctele-elitaire toon hebben die mij niet helemaal aanstaat. De NRC vind ik wat neutraler en die hebben ook een degelijk kunstenbijlage. Ook de wetenschapbijlage ie prima. Dat magazine op zaterdag is wel een heel stuk minder vind ik.

En juist 's avonds zou ik de tijd en de rust hebben om een krant te lezen :P
pi_124249478
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:

Ik wil het je zien doen! Zo'n :') gezicht.
pi_124249503

quote:
"Ik vind het erger als mensen de naam van hun liefje heel groot van links tot rechts op hun rug laten zetten en het dan een keer over gaat."
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:08:46 #63
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249514
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.
--
pi_124249519
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen. :P
pi_124249536
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen. :P
Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:09:38 #66
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249546
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:

[..]

Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.
Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:10:31 #67
256090 Giku
graag verwijderen
pi_124249576
Telegraaf verzint niets, maar ze zetten het verhaal wel zo neer dat het allemaal hun uitkomt. Ik kan het meestal niet aan, net zoiets als Elsevier(hoewel journalistiek beter wellicht) ook een blad is dat overal onheil in ziet en overal commentaar op heeft, als het hun uitkomt.

Volkskrant is an sich niet erg, maar ik lees liever de NRC, okk al is ie smiddags voegt die krant meer toe dan het copypaste werk van Nu.nl bijvoorbeeld. Nos ben ik ook op uitgekeken, maken hypes van alles en niets en besteden zo te veel aandacht aan dingen die (grote) delen van het publiek niets interesseert. Dan kijk ik liever naar het Rtl nieuws.
graag verwijderen
pi_124249607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.
Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.
pi_124249633
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.
Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest is ;(

SPOILER
pi_124249638
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
Generaal?? Pardon??
pi_124249656
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.
Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.
pi_124249661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?
pi_124249688
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.
En dan het publiek aan de LSD.
pi_124249707
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?
haha, het was onthullend:p
Generaal?? Pardon??
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:13:48 #75
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249708
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest is ;(
Meteen doorbladeren naar het sportkatern, de strips en natuurlijk Telegraaf Vrouw. Dan ben je wel weer genoeg op de hoogte gesteld van hetgeen in de wereld gebeurt.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')