abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:58:29 #51
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249131
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
Als je een keer wil lachen moet je de Stentor kopen. Die zetten gerust nieuw-geboren eendjes op de voorpagina als er een vliegtuig op het Paleis op de Dam is gestort.
Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:03:02 #52
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.

Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant is :{ Als dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.

Het NRC trekt mij op de een of andere manier niet. Kan je een gevoel bij een krant hebben? De Telegraaf haal ik af en toe eens met de zaterdageditie. De Trouw bevalt mij echt het beste.
pi_124249327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.
Misschien is dat wel de gedachtengang, inderdaad. Ik weet het niet. We hebben hem een hele tijd gehad omdat in het Zwolse deel alle vergunningen en besluiten bekendgemaakt werden, wat mijn moeder nodig had, maar de rest van de krant werd nauwelijks gelezen. En hij kost nog meer dan Trouw of Volkskrant ook :'(
pi_124249369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.
Klopt inderdaad. Vooral in verkiezingstijd is het opmerkelijk. En ik vind het zelf ook vervelend - ik vorm mijn eigen mening over het nieuws wel :@
quote:
Het NRC trekt mij op de een of andere manier niet. Kan je een gevoel bij een krant hebben? De Telegraaf haal ik af en toe eens met de zaterdageditie. De Trouw bevalt mij echt het beste.
Natuurlijk kun je een gevoel bij een krant hebben! Ik zal binnenkort eens een Trouw halen, kijken hoe het bevalt :)
pi_124249370
quote:

[..]

Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.

Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant is :{ Als dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_124249398
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.
Een goede grammafoonplaat aan terwijl vrouw schrobt in de schuur, heerlijk.
pi_124249434
Jullie moeten allemaal in het verzet!
Generaal?? Pardon??
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:06:41 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249439
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n " :') " gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.

Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_124249451
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n " :') " gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.

Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
Dankje _O_
pi_124249473
quote:

[..]

Ik vind persoonlijk de Volkskrant een beetje een nare links-intelluctele-elitaire toon hebben die mij niet helemaal aanstaat. De NRC vind ik wat neutraler en die hebben ook een degelijk kunstenbijlage. Ook de wetenschapbijlage ie prima. Dat magazine op zaterdag is wel een heel stuk minder vind ik.

En juist 's avonds zou ik de tijd en de rust hebben om een krant te lezen :P
pi_124249478
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:

Ik wil het je zien doen! Zo'n :') gezicht.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_124249503

quote:
"Ik vind het erger als mensen de naam van hun liefje heel groot van links tot rechts op hun rug laten zetten en het dan een keer over gaat."
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:08:46 #63
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249514
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_124249519
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen. :P
pi_124249536
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen. :P
Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:09:38 #66
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124249546
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:

[..]

Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.
Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:10:31 #67
256090 Giku
graag verwijderen
pi_124249576
Telegraaf verzint niets, maar ze zetten het verhaal wel zo neer dat het allemaal hun uitkomt. Ik kan het meestal niet aan, net zoiets als Elsevier(hoewel journalistiek beter wellicht) ook een blad is dat overal onheil in ziet en overal commentaar op heeft, als het hun uitkomt.

Volkskrant is an sich niet erg, maar ik lees liever de NRC, okk al is ie smiddags voegt die krant meer toe dan het copypaste werk van Nu.nl bijvoorbeeld. Nos ben ik ook op uitgekeken, maken hypes van alles en niets en besteden zo te veel aandacht aan dingen die (grote) delen van het publiek niets interesseert. Dan kijk ik liever naar het Rtl nieuws.
graag verwijderen
pi_124249607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.
Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.
pi_124249633
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.
Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest is ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124249638
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
Generaal?? Pardon??
pi_124249656
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.
Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.
pi_124249661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?
pi_124249688
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.
En dan het publiek aan de LSD.
pi_124249707
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?
haha, het was onthullend:p
Generaal?? Pardon??
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:13:48 #75
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_124249708
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest is ;(
Meteen doorbladeren naar het sportkatern, de strips en natuurlijk Telegraaf Vrouw. Dan ben je wel weer genoeg op de hoogte gesteld van hetgeen in de wereld gebeurt.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')