Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
Als je een keer wil lachen moet je de Stentor kopen. Die zetten gerust nieuw-geboren eendjes op de voorpagina als er een vliegtuig op het Paleis op de Dam is gestort.
Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.
Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant isAls dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
Misschien is dat wel de gedachtengang, inderdaad. Ik weet het niet. We hebben hem een hele tijd gehad omdat in het Zwolse deel alle vergunningen en besluiten bekendgemaakt werden, wat mijn moeder nodig had, maar de rest van de krant werd nauwelijks gelezen. En hij kost nog meer dan Trouw of Volkskrant ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je moet de mensen natuurlijk ook niet shockeren.
Klopt inderdaad. Vooral in verkiezingstijd is het opmerkelijk. En ik vind het zelf ook vervelend - ik vorm mijn eigen mening over het nieuws welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik heb de krant een half jaar in huis genomen om het toch eerlijk te proberen. Dat geroep is namelijk ook altijd zo makkelijk. Natuurlijk staan er goede stukken in, iets wat mij ook zeker kan bekoren, maar veel artikelen worden inderdaad vanuit een bepaalde hoek geschreven. Dat merkte ik helaas te veel.
Natuurlijk kun je een gevoel bij een krant hebben! Ik zal binnenkort eens een Trouw halen, kijken hoe het bevaltquote:Het NRC trekt mij op de een of andere manier niet. Kan je een gevoel bij een krant hebben? De Telegraaf haal ik af en toe eens met de zaterdageditie. De Trouw bevalt mij echt het beste.
Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.
Tsja, en zoals ik zei, zo jammer dat het NRC een middagkrant isAls dat ding om vier uur op de mat valt heb je al het nieuws van de dag al gelezen en bovendien is 's ochtends sowieso het fijnste moment om met een krant te zitten.
Een goede grammafoonplaat aan terwijl vrouw schrobt in de schuur, heerlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat het in de avond lezen van de NRC op een chesterfield met drankglobe en een goede sigaar ook niet verkeerd is.
Dankjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n "" gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.
Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
Ik vind persoonlijk de Volkskrant een beetje een nare links-intelluctele-elitaire toon hebben die mij niet helemaal aanstaat. De NRC vind ik wat neutraler en die hebben ook een degelijk kunstenbijlage. Ook de wetenschapbijlage ie prima. Dat magazine op zaterdag is wel een heel stuk minder vind ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil het je zien doen! Zo'nquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Ryon het volgende:
Om heel eerlijk te zijn trek ik ook altijd zo'n "" gezicht als iemand aangeeft serieus de Telegraaf te lezen.
Goede werkgever met goede journalisten, maar gericht op een specifieke doelgroep.
Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil het je zien doen! Zo'ngezicht.
Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil het je zien doen! Zo'ngezicht.
Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand dat perfect nadoen.
Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neem eens een Telegraaf mee naar de UvA. Ik ben dan denk ik niet de enige die zijn gezicht in de pose probeert te vouwen.
Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens doen. Ik zie de zure gezichten al voor me. Heerlijk.
Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alleen om te provoceren is het al leuk inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik het probeer lijk ik volgens mij knetterstoned.
Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
En dan het publiek aan de LSD.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien lukt het beter als je ook daadwerkelijk knetterstoned bent.
haha, het was onthullend:pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben. Was Youp leuk?
Meteen doorbladeren naar het sportkatern, de strips en natuurlijk Telegraaf Vrouw. Dan ben je wel weer genoeg op de hoogte gesteld van hetgeen in de wereld gebeurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan mensen meelezen. Het universiteitsvolk is ook niet meer wat het ooit geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |