Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
WO Rechtsgeleerdheid natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht
De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!
Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS De afgestudeerde helden van dit topic • Sovereign • _-rally-_ • Thisbe • Pool • Smash-it • flubub • Argento • Sessy • GDPP • Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel) • Yashaaaaa • Eriksd
Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Staatsrechtelijk al interessant als een burgemeester moet ophoepelen. Ditmaal vanwege een 'motie van afscheid' van de SGP.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong. -- Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Ook interessant: Hoe kan je een burgemeester afscheid laten nemen zonder dat - zoals nu wel is gebeurd - de onterechte beschuldiging van fraude overgenomen wordt door de media met de bijbehorende persoonsbeschadiging.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong. -- Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef Ryon het volgende: Ook interessant: Hoe kan je een burgemeester afscheid laten nemen zonder dat - zoals nu wel is gebeurd - de onterechte beschuldiging van fraude overgenomen wordt door de media met de bijbehorende persoonsbeschadiging.
De Telegraaf? Prachtige krant. Bolwerk van stabiele en objectieve journalistiek in deze langzaam uiteenvallende soundbitewereld van journalisten zonder morele code.
SPOILER
De Telegraaf? Prachtige krant. Bolwerk van stabiele en objectieve journalistiek in deze langzaam uiteenvallende soundbitewereld van journalisten zonder morele code.
SPOILER
Waarbij ik de nuance wil aantekenen dat er geen enkele goede objectieve krant in Nederland is, maar de Telegraaf is wel een uitschieter in negatieve zin.
Waarbij ik de nuance wil aantekenen dat er geen enkele goede objectieve krant in Nederland is, maar de Telegraaf is wel een uitschieter in negatieve zin.
De Telegraaf heeft wel de beste financiële katern (op het FD na dan natuurlijk) en de beste autonieuws katern.
Er zit veel irrelevant nieuws bij ja, maar daadwerkelijk feiten verdraaien komt niet voor. Zal ook wat zijn als het wel zo was. Ach, de Telegraaf is rechts en de Volkskrant is links. Ik lees ze momenteel allebei niet. De Telegraaf is natuurlijk wel de enige, echte volkskrant van Nederland, maar dat geheel terzijde.
Er zit veel irrelevant nieuws bij ja, maar daadwerkelijk feiten verdraaien komt niet voor.
quote:
Zal ook wat zijn als het wel zo was. Ach, de Telegraaf is rechts en de Volkskrant is links. Ik lees ze momenteel allebei niet. De Telegraaf is natuurlijk wel de enige, echte volkskrant van Nederland, maar dat geheel terzijde.
Ik vind op dit moment de regionale kranten een veel betere 'volkskrant'.
En het AD heeft het beste voetbalkatern. Toch zou ik nooit een abonnement op het AD nemen aangezien de rest bagger is.
Toevallig zijn dat de twee katernen die ik het leukst vind om te lezen dus àls ik een keer een krant zou kopen, een abonnement nemen erop zou ik toch nooit doen, dan is de Telegraaf een prima optie. En zò bagger is de rest nou ook weer niet. Je moet je er alleen ban bewust zijn dat de krant ietwat rechts getint is.
Toevallig zijn dat de twee katernen die ik het leukst vind om te lezen dus àls ik een keer een krant zou kopen, een abonnement nemen erop zou ik toch nooit doen, dan is de Telegraaf een prima optie. En zò bagger is de rest nou ook weer niet. Je moet je er alleen ban bewust zijn dat de krant ietwat rechts getint is.
Ik vraag me af hoe vaak jij serieus een Telegraaf hebt gelezen. Ik kan het echt niet aanzien. En niet omdat het rechts is, maar omdat alles zo overdreven mogelijk wordt verwoord, de prioriteiten liggen bij roddels in plaats van nieuws en de lay-out extreem schreeuwerig en hinderlijk is.
Dat je het financiële katern van de Telegraaf zou verkiezen boven het FD vind ik ook vrij bizar, maar ieder zo zijn voorkeuren
Precies wat ik net al aangaf: er zit veel irrelevant nieuws bij, maar ze verdraaien geen feiten of iets dergelijks. Het serieuze nieuws is er ook gewoon in te vinden. En rechts staat imo gewoon voor realistisch.
Ik vraag me af hoe vaak jij serieus een Telegraaf hebt gelezen. Ik kan het echt niet aanzien. En niet omdat het rechts is, maar omdat alles zo overdreven mogelijk wordt verwoord, de prioriteiten liggen bij roddels in plaats van nieuws en de lay-out extreem schreeuwerig en hinderlijk is.
Dat je het financiële katern van de Telegraaf zou verkiezen boven het FD vind ik ook vrij bizar, maar ieder zo zijn voorkeuren
Dat jij het niet kan aanzien en ik er niks op tegen heb betekent meteen dat er vraagtekens gesteld moeten worden bij hoevaak ik een Telegraaf gelezen heb? Kom op man, je kunt toch wel een keer niet jouw eigen denkbeelden en opinies als maatgevend neerzetten Ik verkies de financiële katern van de Telegraaf ook niet boven het FD. Ik zeg namelijk ook dat op het FD na de Telegraaf de beste financiële katern heeft. Het FD is natuurlijk beter.
Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef SaulGoodman het volgende: Precies wat ik net al aangaf: er zit veel irrelevant nieuws bij, maar ze verdraaien geen feiten of iets dergelijks. Het serieuze nieuws is er ook gewoon in te vinden. En rechts staat imo gewoon voor realistisch.
Natuurlijk is het serieuze nieuws er in te vinden, dat is ook helemaal het probleem niet. Het probleem is de zee van bagger er omheen, en de manier waarop het serieuze nieuws wordt opgetekend. Plus dat ze in het verleden hebben aangetoond wél de feiten te verdraaien als dat zo uitkomt (meneer Koolhoven, iemand?)
Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef SaulGoodman het volgende: Precies wat ik net al aangaf: er zit veel irrelevant nieuws bij, maar ze verdraaien geen feiten of iets dergelijks. Het serieuze nieuws is er ook gewoon in te vinden. En rechts staat imo gewoon voor realistisch.
Dat bedoelde ik ook idd. Als je een beetje filtert kun je het prima als nieuwsbron gebruiken.
Dat jij het niet kan aanzien en ik er niks op tegen heb betekent meteen dat er vraagtekens gesteld mieten worden bij hoevaak ik een Telegraaf gelezen heb? Kom op man, je kunt toch wel een keer niet jouw eigen denkbeelden en opinies als maatgevend neerzetten
Dat ik een tegengeluid laat horen in een discussie wil niet per definitie zeggen dat ik mijn eigen denkbeelden als maatgevend zie of neerzet. Rare houding is dat sowieso, aangezien jij net zo goed je mening verkondigt; dat is het hele doel van een discussie. Be my guest als je het niet met me eens bent, maar er wordt mij expliciet gevraagd naar mijn mening over de Telegraaf, waar jij vervolgens op inhaakt. Niet andersom.
quote:
Ik verkies de financiële katern van de Telegraaf ook niet boven het FD. Ik zeg namelijk ook dat op het FD na de Telegraaf de beste financiële katern heeft. Het FD is natuurlijk beter.