SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels onder voorbehoud. Aanpassingen zullen worden gecommuniceerd.Wie hebben TAL's Best YouTube Star eerder gewonnen?
- N.V.T.Ik weet geen leuke inzending
MUZ / Covers door onbekend talent 2013
Zoek eens op YouTube naar je favoriete nummer. Er is vast en zeker iemand die dat nummer heeft gecoverd.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 20-03-2013 21:47:29 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al wat goede kandidaten gevonden.Maar ik wil niet te snel plaatsen. (dan maar het risico dat ze ingepikt worden)
Ooohhh, zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn kandidaat 1, maar ik maak er 2 van. Zal wel zo moeten ja.
Zo is-ie primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ooohhh, zo kan je het ook zien.
Nu twijfel ik hevig.
Ik denk dat we daarvoor een streep moeten zetten tussen liveshows en de ronden daarvoor. Dus zodra ze voor een breder publiek dan de jury hebben opgetreden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:13 schreef iPat het volgende:
Okee, duidelijk. Hoe zit het met YT-sterretjes die geen platencontract of iets dergelijks hebben, maar momenteel wel meedoen aan een talentenjacht of hebben meegedaan?
Ik zit zelf nu een beetje te zoeken en van sommige weet ik helemaal niet of ze professionele artiesten zijn of hobbyisten, die google ik dan maar een beetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff moeilijk. Benieuwd hoe Benny en Karina tegen deze kwesties aankijken.
Ze heeft al wel een contract...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:28 schreef iBenny het volgende:
Dan is dit meteen mijn eerste inzending
Kandidaat 1 - Sunn
http://sunnsings.com/about/quote:In recent news, SUNN has signed her first record contract with Los Angeles based company, Iron Mike Entertainment. She is now represented by the owner of Iron Mike Ent. and will be working with accomplished producers such as Simone Sello, Marco Marinangeli, Tyler Johnson, & Matt Bissonette to produce her first full length album; to be released August of 2013.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze heeft al wel een contract...
Overigens wel een leuk idee
[..]
http://sunnsings.com/about/
En tot wanneer mogen we inzendingen doorgeven?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]. Wist ik niet. Goed gevonden. Ik heb hem bij dezen aangepast
Ik wilde eerst ff kijken hoe snel het zou gaan met de inzendingen. Tot maandag 23:59 uur?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En tot wanneer mogen we inzendingen doorgeven?
Ik vroeg het me alleen af. Opeens ben ik weer te laat met meedoen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ff kijken hoe snel het zou gaan met de inzendingen. Tot maandag 23:59 uur?
Ik vond dat bij het maken van het topic lastig te defineren, dus vandaar ook de regel waarin de 3 volgende users bepalen of het onder de categorie 'onontdekt' valt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:17 schreef iPat het volgende:
jn mannetje heeft blijkbaar nogal wat uitgespookt sinds ik voor het laatst een filmpje van hem zag (>1 jaar geleden) en heeft zo te zien meer dan 40 miljoen views voor al zijn filmpjes, en ook nog wat voorprogramma's verzorgd van best wel bekende artiesten. Maar nog geen platencontract
Of gewoon posten en kijken of de eerste 3 posters er mee eens zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, iedere keer als ik wat heb kan die persoon niet meedoen, want voldoet niet aan de eisen. Irritant!
Meestal als ze goed kunnen zingen enzo he, Dan wouden ze artiest worden maar is dat nooit gelukt, kwam er geen geld in het laatje en dan ben je zo dakloos.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Knipoogje het volgende:
Tussen al dat jonge good looking geweld wil ik wel Danny Small plaatsen dan. Kwam 'm een keer tegen toen ik op zoek was naar amazing undiscovered talent. Hij's zwerver in New York, nooit zangles gehad, maar die stem
Nog steeds niet ontdekt door platenmaatschappijen overigens.
Kandidaat 8: Danny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 6 - JordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaat 4 - NoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 3 - Sam TsuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaat 7 - Kara LaudonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 1 - Jenny LaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaat 2 - Jaelyn OliviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 5 - MonicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan tot 31 maart 23:59uur
1
2
3
4[ ]Kandidaat 8(Bart Baker) - [ ]Kandidaat 6 (Jord)
[ ]Kandidaat 4 (Noah) - [ ]Kandidaat 3 (Sam Tsui)
[ ]Kandidaat 7 (Kara Laudon) - [ ]Kandidaat 1 (Jenny Lane)
[ ]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - [ ]Kandidaat 5 (Monica)
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 01-04-2013 18:55:06 ]![]()
Mag je op je eigen talent stemmen? En hoe zit het met Danny vs Jord. Op het kanaal van Danny staan geen andere liedjes van hem.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Deadline maar verschuiven?quote:Isn't it ironic, don't you think
Je mag op je eigen talent stemmenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:57 schreef jcdragon het volgende:
Mag je op je eigen talent stemmen? En hoe zit het met Danny vs Jord. Op het kanaal van Danny staan geen andere liedjes van hem.. Danny hoorde inderdaad niet in het lijstje thuis. De inzending van Karina had ik echter over het hoofd gezien, dus die kan die legen plek mooi opvullen.
quote:. Donderdag 4/4 23:59uur
![]()
[ ]Kandidaat 8(Bart Baker) - [X]Kandidaat 6 (Jord)
[X]Kandidaat 4 (Noah) - [ ]Kandidaat 3 (Sam Tsui)
[ ]Kandidaat 7 (Kara Laudon) - [X]Kandidaat 1 (Jenny Lane)
[X]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - [ ]Kandidaat 5 (Monica)![]()
Kandidaat 8(Bart Baker) - Kandidaat 6 (Jord)
Kandidaat 4 (Noah) - Kandidaat 3 (Sam Tsui)
Kandidaat 7 (Kara Laudon) - Kandidaat 1 (Jenny Lane)
Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - Kandidaat 5 (Monica)It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Stem 3 danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, morgen doen!! Hoop niet dat het stem 2 is.?
![]()
[ ]Kandidaat 8(Bart Baker) - [X]Kandidaat 6 (Jord)
[]Kandidaat 4 (Noah) - [X ]Kandidaat 3 (Sam Tsui)
[X]Kandidaat 7 (Kara Laudon) - []Kandidaat 1 (Jenny Lane)
[]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - [X ]Kandidaat 5 (Monica)Isn't it ironic, don't you think
Stem 4quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, morgen doen!! Hoop niet dat het stem 2 is.?
Isn't it ironic, don't you think
[X ]Kandidaat 8(Bart Baker) - [ ]Kandidaat 6 (Jord)
[X]Kandidaat 4 (Noah) - [ ]Kandidaat 3 (Sam Tsui)
[X ]Kandidaat 7 (Kara Laudon) - []Kandidaat 1 (Jenny Lane)
[]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - [X ]Kandidaat 5 (Monica)![]()
[X]Kandidaat 8(Bart Baker) - [ ]Kandidaat 6 (Jord)
[X ]Kandidaat 4 (Noah) - [ ]Kandidaat 3 (Sam Tsui)
[X ]Kandidaat 7 (Kara Laudon) - [ ]Kandidaat 1 (Jenny Lane)
[X]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia) - [ ]Kandidaat 5 (Monica)
Vast nog wel ergens op de wereld binnen de deadline?
That's all folks!![]()
Ja, want anders hebben we gelijkspellen![]()
(Jammer, had iets meer inzendingen/stemmen verwacht)
Door zijn...
2. Jaelyn Olivia (-Vaduz-)
4. Noah (iPat)
6. Jord (jcdragon)
7. Kara Laudon (-Vaduz-)
Die gene achter de kandidatennaam mogen een nieuwe inzending van dezelfde kandidaat insturen. Daarna zal er opnieuw worden geloot.![]()
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Kandidaat 6 : JordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 2 : Jaelyn OliviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaat 3: NoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 7: Kara LaudonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2[ ]Kandidaat 6 (Jord) - [ ]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia)
[ ]Kandidaat 3:(Noah) - [ ]Kandidaat 7 (Kara Laudon)
Stemmen kan tot 9 april 23:59uur![]()
[X]Kandidaat 6 (Jord) - [ ]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia)
[ ]Kandidaat 3:(Noah) - [X]Kandidaat 7 (Kara Laudon)Isn't it ironic, don't you think
[ ]Kandidaat 6 (Jord) - [X]Kandidaat 2 (Jaelyn Olivia)
[ ]Kandidaat 3:(Noah) - [X]Kandidaat 7 (Kara Laudon)That's all folks!![]()
Nou, eh.. ik heb maar die laatste stemding gedaan, want anders was er een gelijkspel.
De finalisten zijn:
6. Jord (jcdragon)
7. Kara Laudon (-Vaduz-)
Die gene achter de kandidatennaam mogen een nieuwe inzending van dezelfde kandidaat insturen.![]()
Kandidaat 6 : JordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kandidaat 7: Kara LaudonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [ ]Kandidaat 6 (Jord) - [ ]Kandidaat 7 (Kara Laudon)
Stemmen kan tot 15 april 23:59uur![]()
![]()
Is dus de winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch heeft hij wel een goede stem. Misschien horen we later nog wel iets van hem.Isn't it ironic, don't you think
Ik vind het ook wel jammer dat het niet echt is opgepakt enzo...quote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks voor de moeite Benny en Karina. Het mocht het niet zo zijn, helaas!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: