In een recente behind the scenes geeft Lennie James (Morgan) zelf al aan dat hij wel vaker terug wil komen. Een vaste rol zal wel niet gebeuren omdat hij het erg druk heeft. Hij duikt ongetwijfeld nog wel een keer op aangezien ze hem niet dood hebben laten gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die van aankomende zondag/maandag is ook van hem. Ik ben benieuwd.Misschien wil hij Morgen volgend seizoen wel meer gaan gebruiken en is er afgesproken dat hij hem weer terug de serie in mag schrijven.
Lijkt mij toch wel erg lastig om in de serie te schrijven. Vooral als mijn vermoeden klopt en ze volgend seizoen weer gaan reizen. Ze moeten haast wel op een vaste plek blijven om personages in de serie te kunnen gebruiken die zo nu en dan op komen dagen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
In een recente behind the scenes geeft Lennie James (Morgan) zelf al aan dat hij wel vaker terug wil komen. Een vaste rol zal wel niet gebeuren omdat hij het erg druk heeft. Hij duikt ongetwijfeld nog wel een keer op aangezien ze hem niet dood hebben laten gaan.
Ik zou het idd wel leuk vinden als het na deze wat statische periode weer meer een soort MadMax on the road-achtig karakter krijgt, maar dat kost natuurlijk bakken met geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:48 schreef sjeppert het volgende:
Deze serie heeft meer random characters nodig, daarvoor moeten ze natuurlijk wel eerst weg uit die saaie gevangenis
Ik snap echt niet wat ervoor zorgt dat iemand denkt "Oh, dit is onze best lopende show aller tijden, laten we het budget daarvan terug schroeven zodat we meer geld aan andere series kunnen besteden".quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef Gorzalka het volgende:
Je zou verwachten dat dat geen probleem hoeft te zijn bij een serie die zo bizar goed wordt bekeken, maar ze hebben het budget zelfs teruggeschroefd. Een van de redenen waarom eerder al Frank Darabont ermee was gestopt.
$$$$, de adverteerders hebben toch allemaal al betaald etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat ervoor zorgt dat iemand denkt "Oh, dit is onze best lopende show aller tijden, laten we het budget daarvan terug schroeven zodat we meer geld aan andere series kunnen besteden".
Helemaal als je daardoor iemand als Frank Darabont wegjaagt.
Ja, maar je wil dat die nog een aantal jaren blijven betalen, lijkt mij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
$$$$, de adverteerders hebben toch allemaal al betaald etc.
Dat zal geen probleem zijn aangezien het voor de massa helaas niet lijkt uit te maken, de kijkcijfers lijden er niet onder...quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, maar je wil dat die nog een aantal jaren blijven betalen, lijkt mij.
Ah kom op, op een gegeven moment gaat dat uitmaken. En wanneer mensen ophouden met kijken ben je ze vaak ook echt kwijt. Dat zou wel extreem kortzichtig zijn van AMC, niet wat je mag verwachten van mensen in het vak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zal geen probleem zijn aangezien het voor de massa helaas niet lijkt uit te maken, de kijkcijfers lijden er niet onder...
Zelf vind ik bb en got een van de beste series ooit en TWD staat er ver onder. Maar dat jij je niet ergert aan de gov verklaart dat natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Discombobulate het volgende:
Mijn top 3 series die ik nu kijk:
1. The Walking Dead
2. Breaking Bad
3. Game of Thrones
Ben ik de enige die zich totaal niet ergert aan sommige dingen uit de serie, bijvoorbeeld "The Governor vs Andrea chase" en al die andere dingen? Ik vind het gewoon een super vette serie
Trouwens ik vind ook genoeg onrealistische dingen bij Breaking Bad terug, alleen zie je die sneller om het hoofd want de hele setting daar is redelijk realistisch.
Ik erger me daar ook niet aan. Er vliegt wel eens een minpuntje door m'n hoofd terwijl ik aan het kijken ben, maar die stapelen zich meestal niet op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Discombobulate het volgende:
Mijn top 3 series die ik nu kijk:
1. The Walking Dead
2. Breaking Bad
3. Game of Thrones
Ben ik de enige die zich totaal niet ergert aan sommige dingen uit de serie, bijvoorbeeld "The Governor vs Andrea chase" en al die andere dingen? Ik vind het gewoon een super vette serie
Trouwens ik vind ook genoeg onrealistische dingen bij Breaking Bad terug, alleen zie je die sneller om het hoofd want de hele setting daar is redelijk realistisch.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef Jivis het volgende:
Het probleem is ook dat die Governor dit seizoen moet overkomen als de ultieme bad guy (is die in de comic ook geloof ik), maar dat komt totaal niet uit de verf.
Als ik de reacties op hun Facebookpagina lees is het overwegend van het kwijlende niveau ''alles wat ze doen is toch wel goed''quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah kom op, op een gegeven moment gaat dat uitmaken. En wanneer mensen ophouden met kijken ben je ze vaak ook echt kwijt. Dat zou wel extreem kortzichtig zijn van AMC, niet wat je mag verwachten van mensen in het vak.
Precies, de TV Gov is symphatieker dan Rick, hij beschermt zn woodburry, rick zn gevangenisquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef secondelijm het volgende:
[..]Af en toe heb ik zelfs sympathie voor 'm,
Nadruk op "op een gegeven moment".quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik de reacties op hun Facebookpagina lees is het overwegend van het kwijlende niveau ''alles wat ze doen is toch wel goed''. Als het effect zou hebben was er tussen het tweede en derde seizoen wel een kijkcijferdaling geweest.
Sympathie voor een doorgeslagen psychopaat met een god complex. Tsja, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, de TV Gov is symphatieker dan Rick, hij beschermt zn woodburry, rick zn gevangenis
Symphathie voor een doorgeslagen politieagentje die dode mensen ziet en mensen vermoord om zn groepje te beschermenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sympathie voor een doorgeslagen psychopaat met een god complex. Tsja, ieder z'n ding.
Vergeet de mensengevechten, de medische experimenten etc niet he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Symphathie voor een doorgeslagen politieagentje die dode mensen ziet en mensen vermoord om zn groepje te beschermen
Ze hebben de TV Gov gewoon te menselijk gemaaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet de mensengevechten, de medische experimenten etc niet he?.
Als ik die tegen elkaar afweeg, ga ik toch voor het doorgeslagen politieagentje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Symphathie voor een doorgeslagen politieagentje die dode mensen ziet en mensen vermoord om zn groepje te beschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |