abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 11:43:27 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125106928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef Bleie het volgende:
Dank je Lady. Heb nog even zitten googelen, en kom wisselende verhalen tegen over het verwarmen van die eieren. Is dat alleen nodig om ze op kamertemperatuur te brengen? Ik bewaar eieren nl niet in de koelkast, dus op temperatuur zijn ze al.

Oh, nog een vraag: hoe smaakt fondant ongeveer? Het lijkt mij de makkelijkste manier om de taart een oranje buitenkantje te geven (ik neem maar even aan dat er de komende tijd wel oranje fondant te koop is :P ), maar als het marsepeinig smaakt (of anderszins naar amandelen), dan wordt het toch maar botercrème of zo.
Het smaakt naar suiker, in fondant zitten geen amandelen. En bewaar jij je eieren buiten de koelkast? Jasses...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_125107114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het smaakt naar suiker, in fondant zitten geen amandelen. En bewaar jij je eieren buiten de koelkast? Jasses...
wat is er 'jasses' aan eieren buiten de koelkast?
  woensdag 10 april 2013 @ 11:59:26 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125107396
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:49 schreef loecje het volgende:

[..]

wat is er 'jasses' aan eieren buiten de koelkast?
Dat er op de verpakking staat dat ze in de koelkast moeten... Nou weet ik niet hoe snel jij een doosje eieren opmaakt, maar ik zou toch niet van dezelfde houdbaarheid buiten de koelkast uitgaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_125107991
Ze zijn hier meestal ruim voor de datum op, maar ook als ze er wel dichtbij zitten, eten we ze gewoon op. Nog nooit problemen mee gehad.
pi_125108062
op mijn doosje staat koel en donker (en droog) bewaren. mijn gangkast is koel en donker.
kelder zou wellicht nog iets beter zijn. maar staat nergens op het doosje dat ze in de koelkast moeten.

in de koelkast wordt de houdbaarheid wel verlengt. buiten de koelkast zo uit mn hoofd 3weken en in de koelkast 5 weken. ik weet niet hoe snel jij een doosje eieren opmaakt maar bij mij is een doosje binnen 2 week echt al wel leeg.
en als ik het niet vertrouw is er nog de test met een glas water. (zinken=goed, drijven=bedorven)

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 10-04-2013 12:48:46 ]
  woensdag 10 april 2013 @ 12:32:48 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125108254
Er zijn hele theorieën over. :Y Ik heb vroeger ook altijd geleerd dat ze buiten de koelkast horen maar erin schijnt tegenwoordig ook te mogen. :')
In de supermarkt staan ze ook niet in het koelvak toch?

Kassa: http://kassa.vara.nl/vraa(...)tail/eieren-bewaren/
Nog eentje: http://www.goeievraag.nl/(...)uiten-koelkast.11780
pi_125109022
Maarre, los van die discussie: moet ik m'n eieren nou wel of niet in heet water leggen voor ik ze ga verwerken in een biscuitdeeg?
pi_125109028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
Er zijn hele theorieën over. :Y Ik heb vroeger ook altijd geleerd dat ze buiten de koelkast horen maar erin schijnt tegenwoordig ook te mogen. :')
In de supermarkt staan ze ook niet in het koelvak toch?

Kassa: http://kassa.vara.nl/vraa(...)tail/eieren-bewaren/
Nog eentje: http://www.goeievraag.nl/(...)uiten-koelkast.11780

Ik heb ze net bij de ah gehaald uit de koeling ;) Waar ik ze haal liggen ze ook nooit in de koeling.

bleie ik doe ze normaal wel maar als jij ze al buiten de koelkast hebt is het niet nodig.
mama van 3 kids!
  woensdag 10 april 2013 @ 14:06:43 #59
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125111258
Het is vooral slecht voor de houdbaarheid van de eieren als ze aan temperatuurschommelingen blootgesteld worden. Bewaren in de koelkastdeur wordt om die reden afgeraden. Als je ze achterin de koelkast legt kan het weer wel. Maar aangezien ik vaak eieren op kamertemperatuur nodig heb, bewaar ik ze erbuiten. :)
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 14:30:38 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125112011
bovendien nemen eieren heel gauw de smaak aan van sterk ruikende etenswaren in de koelkast en in de koelkast.
ik bewaar mijn eieren gewoon op het aanrecht. ik heb er zoveel dat ik er geeneens plaats voor zou hebben in de koelkast. mijn kippen leggen meer dan ik opeet.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 april 2013 @ 14:35:52 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_125196402

Eerste keer dat ik met fondant gewerkt heb en dat ging best wel netjes, vind ik zelf. Alleen de onderkant is wat minder gelukt, ik wilde te snel denk ik :')

De bloemetjes zijn van eetpapier overigens, die heb ik niet zelf gemaakt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2013 @ 16:41:05 #62
91830 MaximusTG
pi_125200769
Haha, jij zit ook op Tweakers :p.
Mooi taartje hoor!
  zaterdag 13 april 2013 @ 08:25:57 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_125225202
Smaak aannemen van andere dingen? Ik heb nu echt enorme salami in mijn koelkast liggen, waarvan ik denk dat het echt wel zijn smaak cq geur aan andere zaken geeft (bijvoorbeeld de kaas). Maar de eieren hadden geen salamismaak :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125226763
Goed, heb nog meer zitten googelen, en ben ernstig aan het twijfelen. Volgens mij is het redelijk veel werk... Wat ik volgens mij zou moeten doen:
3 taarten bakken (rood, wit, blauw) (dat moet na elkaar, want zo veel taartvormen heb ik niet, en die ga ik ook niet kopen). Die op elkaar leggen met botercrème ertussen om ze aan elkaar te plakken, en dan een dun laagje botercrème eromheen om het oppervlak een beetje gelijk te maken. En kan dan direct de fondant erover? Of moet er nog een tussenlaag? Ik heb trouwens nog mix voor royal icing liggen, zou ik ook kunnen proberen, maar blijft dat ook aan de zijkant van een taart plakken?
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:07:55 #65
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_125227807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:03 schreef Bleie het volgende:
Goed, heb nog meer zitten googelen, en ben ernstig aan het twijfelen. Volgens mij is het redelijk veel werk... Wat ik volgens mij zou moeten doen:
3 taarten bakken (rood, wit, blauw) (dat moet na elkaar, want zo veel taartvormen heb ik niet, en die ga ik ook niet kopen). Die op elkaar leggen met botercrème ertussen om ze aan elkaar te plakken, en dan een dun laagje botercrème eromheen om het oppervlak een beetje gelijk te maken. En kan dan direct de fondant erover? Of moet er nog een tussenlaag? Ik heb trouwens nog mix voor royal icing liggen, zou ik ook kunnen proberen, maar blijft dat ook aan de zijkant van een taart plakken?
Even een paar tips:
- De taarten (biscuits) niet te dik maken, zijn ze eerder gaar en als je ze op elkaar gaat leggen word het anders ook wel erg hoog en niet meer te bekleden. Wat ik zou doen is een ruim recept voor 1 biscuit maken in 3 delen verdelen en dan de kleurstof erbij doen.
-Botercreme als tussenlaag tussen de biscuits en de fondant is prima (als je gewoon boter met suiker mengt, geen andere recepten waar vocht bij zit want dan heb je risico dat je fondant smelt).
- Botercreme tussen de biscuits zou ik niet doen, de smaak hiervan is niet echt lekker, en als je alleen een dun laagje doet om te laten plakken heb je het risico dat de taart heel droog wordt. Biscuit is ervoor gemaakt om de taart te vullen met allerlei ander lekkers. Je zou bv op de witte laag waar de rode laag opkomt een rode jam kunnen gebruiken en bij de blauwe laag waar de witte laag op komt, banketbakkersroom met slagroom (zwitserse room). Aan de randen van de biscuit kun je dan een randje botercreme doen als "dijkje" en dan in het midden de lekkerdere vulling.
- Royal Icing blijft wel aan de buitenkant plakken maar vind ik persoonlijk niet lekker als hele laag omdat het heel hard word.

En ja het is wat werk, maar dat hoort bij deze vorm van taart maken voor mij. Ik hoop dat ik je een beetje verder heb kunnen helpen met bovenstaande tips.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_125229495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Even een paar tips:
- De taarten (biscuits) niet te dik maken, zijn ze eerder gaar en als je ze op elkaar gaat leggen word het anders ook wel erg hoog en niet meer te bekleden. Wat ik zou doen is een ruim recept voor 1 biscuit maken in 3 delen verdelen en dan de kleurstof erbij doen.
-Botercreme als tussenlaag tussen de biscuits en de fondant is prima (als je gewoon boter met suiker mengt, geen andere recepten waar vocht bij zit want dan heb je risico dat je fondant smelt).
- Botercreme tussen de biscuits zou ik niet doen, de smaak hiervan is niet echt lekker, en als je alleen een dun laagje doet om te laten plakken heb je het risico dat de taart heel droog wordt. Biscuit is ervoor gemaakt om de taart te vullen met allerlei ander lekkers. Je zou bv op de witte laag waar de rode laag opkomt een rode jam kunnen gebruiken en bij de blauwe laag waar de witte laag op komt, banketbakkersroom met slagroom (zwitserse room). Aan de randen van de biscuit kun je dan een randje botercreme doen als "dijkje" en dan in het midden de lekkerdere vulling.
- Royal Icing blijft wel aan de buitenkant plakken maar vind ik persoonlijk niet lekker als hele laag omdat het heel hard word.

En ja het is wat werk, maar dat hoort bij deze vorm van taart maken voor mij. Ik hoop dat ik je een beetje verder heb kunnen helpen met bovenstaande tips.
Super, bedankt! Ik ga eens proberen of t me lukt dit weekend een proeftaart te maken.
pi_125229683
Ik vind botercreme juist heerlijk :@
Maar geloof dat ik daar wel wat alleen in sta. Vooral de uitvoering met roomboter poedersuiker en monchou, was juist lekker fris. En voor een koning/koninginnetaart een klein beetje ranja om het oranje te maken ;)
pi_125230274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef kvd het volgende:
Maar geloof dat ik daar wel wat alleen in sta. Vooral de uitvoering met roomboter poedersuiker en monchou, was juist lekker fris. En voor een koning/koninginnetaart een klein beetje ranja om het oranje te maken ;)
Mijn man vind het ook heerlijk. Ik had laatst een lekkere maar helaas leekt het of die geschift was. :{
Ik heb toen maar snel slagroomtaarten gemaakt.
mama van 3 kids!
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:37:34 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_125230911
Botercreme gaat er hier ook wel in hoor :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:13:52 #70
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_125231874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef kvd het volgende:
Ik vind het ook niet vies, maar zoals je al aangeeft met monchou/ranja is het fris. Als je alleen 1 op 1 botercreme gebruikt in een dun laagje om te vullen. Word het snel zwaar en droog.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:40:14 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125380264
Creatie van mijn vrouw:

Enig nadeel is dat kokos de smaak niet ten goede komt.
censuur :O
pi_125417952
Maar de looks zijn echt goed!
Fake it till you make it...
pi_125553797
Jullie hebben hier nog een fotootje van me tegoed van de cake pops die ik samen met mijn neefje heb gemaakt voor zijn verjaardag op school. Ik heb dus braaf niet gedaan wat jullie me van tevoren allemaal zeiden (het oefenen, bescuit maken enzovoort) aangezien ik aardig aan het kwakkelen ben met mijn lichaam. Dus gezellig met ons beidjes als cake pop virgins aan de slag gegaan.
En natuurlijk mislukte het candy melt gedeelte aardig, de ballen werden natuurlijk te zwaar, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook waren ze niet even groot, dat krijg je als je met 2 personen aan het werk bent. En het is toch zijn traktatie, dus ik wilde er niet te veel over zeggen.

De bedoeling was dat het legohoofdjes zouden worden, maar de eetbare stift deed het niet?!? of...hij deed het wel, maar dan op een paar gezichtjes en toen hield hij ermee op. Dus is hij er toen ook maar mee opgehouden. Hij vond het we goed zo.

Mierzoet natuurlijk, maar een succes in de klas (waar normaal zakjes chips/haribo ed wordt uitgedeeld), zijn klasgenootjes wilden het recept wel hebben. Neefje dus blij en daar gaat het om!

Foto voor de candy melts

Foto waarbij het klaar is en je ook nog wat gezichtjes kan zien

Voor in de toekomst ga ik nog wel een mal kopen, alleen maar om het wat regelmatiger, wat luchtiger en wat minder zoet te krijgen ;)
pi_125945631
Twee weken geleden had ik hier om advies gevraagd voor het maken van een rood-wit-blauwe taart. Afgelopen weekend was mijn mans verjaardag, waar de taart voor bedoeld was, en hoewel hij lang niet zo mooi was als wat ik hier voorbij zie komen, wil ik toch even het resultaat showen. Ik was best tevreden, en mijn gasten waren enorm onder de indruk :) . Dank voor alle hulp!

Buitenkant:

Binnenkant:
pi_125947866
Wauw, geweldig!
A balanced diet is a cookie in each hand
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:07:42 #76
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_125952629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef Bleie het volgende:
Twee weken geleden had ik hier om advies gevraagd voor het maken van een rood-wit-blauwe taart. Afgelopen weekend was mijn mans verjaardag, waar de taart voor bedoeld was, en hoewel hij lang niet zo mooi was als wat ik hier voorbij zie komen, wil ik toch even het resultaat showen. Ik was best tevreden, en mijn gasten waren enorm onder de indruk :) . Dank voor alle hulp!

Buitenkant:
[ afbeelding ]

Binnenkant:
[ afbeelding ]
Goed gelukt!
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:04:18 #77
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_125955471
Ik vind m leuk! Ook écht rood en blauw! Welke kleurstof heb je gebruikt?
pi_125955910
Dank jullie!

Het merk van de kleurstof weet ik niet meer, ik had het gehaald bij Pipoos. Niet Wilton in elk geval. Het blauw had ik wel iets donkerder verwacht, eigenlijk, maar het rood en oranje waren prima. Ik had trouwens uiteindelijk geen fondant gebruikt, dan vond ik toch wel erg zoet, bij mijn proeftaartje. Dus gekozen voor een icing van poedersuiker, roomkaas en wat boter. Ook wel zoet, maar door de roomkaas had het ook nog wel wat fris.
  † In Memoriam † woensdag 1 mei 2013 @ 23:38:35 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125964946
gave taart bleie!
ik was al benieuwd hoe het met je taart was gegaan :D
pi_125970710
Lekker kleurig, ik vind em er leuk uitzien!!! Echt rood, blauw en oranje!
Fake it till you make it...
pi_125974653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef Bleie het volgende:

Buitenkant:
[ afbeelding ]

Binnenkant:
[ afbeelding ]
Oh wauw wat een mooie felle kleurtjes.... _O_ Ziet er smakelijk uit

Marsepein wat brokkelt en niet meer te kneden is kan je wel weggooien zeker?
Ik dacht dat ik het goed had afgesloten maar ik krijg het niet meer goed -O-
Straks maar nieuwe halen dan

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 11:50:28 ]
pi_125976398
Hallo!

Is hier misschien iemand omgeving Enschede die 4 van zulke taartjes kan maken??

Taartje
Bedankt!! :)
pi_125984771
Ik lees toevallig mee, en ik zag de Minnie Mouse taart voorbij komen! Nou is dit niet helemaal een taart of een cupcake, maar kan vast inspireren of integreren! En ik kan het niet laten het met jullie te delen, misschien kunnen jullie er wat mee:

Het komt van een Amerikaans (of in elk geval Engelstalig) blog, en ze legt heel goed uit hoe ze die vormen heeft kunnen maken! Blijkbaar kun je het strikje eigenlijk met elke shape butterfly-mal het wel maken, voor degenen die wat moeite hebben met de Engelse taal.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Jij hebt hier vast interesse in! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
Jij -denk ik- ook wel ;o
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Popples het volgende:

Vind jij dit leuk?
(Wat is dit Quoten een gedoe!)

Linkje in spoiler (Zou het haten als jullie denken dat dit als reclame bedoeld is)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sebesse op 02-05-2013 17:12:47 ]
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 16:36:45 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125984808
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh wauw wat een mooie felle kleurtjes.... _O_ Ziet er smakelijk uit

Marsepein wat brokkelt en niet meer te kneden is kan je wel weggooien zeker?
Ik dacht dat ik het goed had afgesloten maar ik krijg het niet meer goed -O-
Straks maar nieuwe halen dan
even in de magnetron proberen?
pi_125985599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Sebesse het volgende:
Ik lees toevallig mee, en ik zag de Minnie Mouse taart voorbij komen! Nou is dit niet helemaal een taart of een cupcake, maar kan vast inspireren of integreren! En ik kan het niet laten het met jullie te delen, misschien kunnen jullie er wat mee:

[ afbeelding ]

Het komt van een Amerikaans (of in elk geval Engelstalig) blog, en ze legt heel goed uit hoe ze die vormen heeft kunnen maken! Blijkbaar kun je het strikje eigenlijk met elke shape butterfly-mal het wel maken, voor degenen die wat moeite hebben met de Engelse taal.

[..]

[..]

[..]

Linkje in spoiler (Zou het haten als jullie denken dat dit als reclame bedoeld is)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom verander je de tekst van de quoten, wat heeft quoten dan nog voor nut?
lekker opdringerig zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 02-05-2013 17:53:42 ]
pi_125986422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef loecje het volgende:

[..]

waarom verander je de tekst van de quoten, wat heeft quoten dan nog voor nut?
Zodat de lezeressen die ik graag wil informeren een melding krijgen dat ze een berichtje hebben
pi_125987217
ow dus de post was dus alleen voor deze 3 lezers bedoeld? stuur dan een pm/dm...

quoten is daarvoor imo niet bedoeld :S alle vaste lezers lezen het vanzelf wel.
pi_125987613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef loecje het volgende:
ow dus de post was dus alleen voor deze 3 lezers bedoeld? stuur dan een pm/dm...

Het is alleen maar aardig bedoeld, niet zo vijandig. -O-

Wat maakt het nou uit? Iedereen mag het lezen, maar ik zag deze drie gebruikers bezig met Minnie Mouse, daarom creëerde ik in eerste instantie deze post! *O* O+
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:43:13 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125987783
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Sebesse het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

[..]

[..]

SPOILER
Hee hartstikke leuk dat je dit met ons deelt! ^O^ Die koekjes zien er mooi uit. Ik heb bij Etsy.com koekuitstekers gekocht van Mickey en Minnie Mouse, maar heb ze nog niet geprobeerd. Ik krijg door jouw plaatje meteen zin om die koekjes te gaan maken!
pi_125987809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hee hartstikke leuk dat je dit met ons deelt! ^O^ Die koekjes zien er mooi uit. Ik heb bij Etsy.com koekuitstekers gekocht van Mickey en Minnie Mouse, maar heb ze nog niet geprobeerd. Ik krijg door jouw plaatje meteen zin om die koekjes te gaan maken!
Leuk! Laat je me naderhand foto's zien? :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:44:36 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125987842
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Leuk! Laat je me naderhand foto's zien? :D
Zal ik doen. :Y
pi_125988171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Zal ik doen. :Y
*O*
pi_125988172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Het is alleen maar aardig bedoeld, niet zo vijandig. -O-

Wat maakt het nou uit? Iedereen mag het lezen, maar ik zag deze drie gebruikers bezig met Minnie Mouse, daarom creëerde ik in eerste instantie deze post! *O* O+
niet zo happen ;)

^O^ dank je voor de link. leuk om met de meiden een keer te maken.
mama van 3 kids!
pi_125988218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef Popples het volgende:

[..]

niet zo happen ;)

^O^ dank je voor de link. leuk om met de meiden een keer te maken.
:)
pi_125993345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

even in de magnetron proberen?
Eerst in de magnetron geprobeerd ... dat lukte niet, toen een tijd even met de keukenmachine laten kneden..
De jongens nog een stukje gegeven :D en toen de rest maar wegggegooid
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 22:22:50 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126000431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef loecje het volgende:

he doe effe rustig! denk aan je bloeddruk ;)
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2013 @ 22:28:12 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126000800
wat een leuke link!
daar zitten zeker leuke dingen bij :Y
pi_126001803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke link!
daar zitten zeker leuke dingen bij :Y
:D

Blij te helpen! :)
pi_126002610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik doe rustig. maar ik heb nu al meerder malen meegemaakt en ik was het nu een beetje zat ookal ging het dit keer niet om een quote van mij.
pi_126012666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef loecje het volgende:

[..]

ik doe rustig. maar ik heb nu al meerder malen meegemaakt en ik was het nu een beetje zat ookal ging het dit keer niet om een quote van mij.
Dat iemand je quote, en de tekst veranderd om je te schaden? -O-

Dat was mijn bedoeling helemaal niet, maar dat lees je vast ook wel aan de tekst in de quote's 'VInd jij dit misschien leuk', et cetera. Maar ik snap je principe. -O-

Komt allemaal goed, hoor! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')