Op een pak mix staat toch wel een richtlijn hoeveel je eruit kunt maken? Mijn ervaring is dat het er altijd een aantal minder worden, plus ik maak altijd wat extra voor het geval er een minder mooi wordt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames, ik moet deze week ongeveer 15 mini cupcakes maken, maar normaal gebruik ik n pak mix en zie wel hoeveel eruit komen... Vind ik in dit geval wat te veel dus wie heeft er een goed recept voor mij? Qua verhoudingen dan...
48 uit een pak en dus 1,5 pak voor 100 stuks lijkt me een beetje weinig...?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Op een pak mix staat toch wel een richtlijn hoeveel je eruit kunt maken? Mijn ervaring is dat het er altijd een aantal minder worden, plus ik maak altijd wat extra voor het geval er een minder mooi wordt.
Ik heb er 345 in de planning deze week/weekend, 100 voor donderdag en de overige 245 voor maandag. Uit het pak mix dat ik gebruik zouden er 48 moeten komen, maar dat zijn er dus altijd minder, dus voor 100 cupcakes wordt dit 1,5 pak. En invriezen zoals Spuuglokje zegt is ook een goede optie.
48 gewone cupcakes, 100 mini cupcakesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
48 uit een pak en dus 1,5 pak voor 100 stuks lijkt me een beetje weinig...?
Aah, ik snapte hem al nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
48 gewone cupcakes, 100 mini cupcakes
ik heb de verhouding chocola: room aangepast naar 1:1 (lang leve mijn lessen medisch rekenenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe altijd 1:1 room en chocola en dat hardt prima uit.
Ik zou er gewoon nog een laag overheen gooien. Dat het daarbinnen nog wat nattig is boeit niet. Natte chocola
maak er gerust 20 vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Nijna het volgende:
Lady, dat klinkt als chocolade tot de macht 10. Yumm!
ik ga denk ik een kilo afvallen van het schoonmaken, want jemig, werkelijk overal zit dit troepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zojuist een pond aangekomen, alleen door dit te lezen
L. en ik hebben zonet getest.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja wil je leren vloeken ga dan met chocolade werken
Maar het is het vast waard
jij houdt je keuken vast schoner dan ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhhhhHet is dat ik komend weekend geen tijd heb aders zette ik acuut eenzelfde taart op het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |