Opgenomen/ geregistreerd/ vastgelegd. Nu weten we nog niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Sendung wurde am 21.03.2013 im Zielland Niederlande erfasst.
M'n Duits is niet geweldig, is erfasst positief of negatief?
Die kun je tegenwoordig via deze link kopen:quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef King-Ernie het volgende:
Zijn alle X van alle chinese sites af? kan ze niet meer vinden:S
Paracord 550?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
Voor het eerst nu 3 pakketjes tegelijk onderweg![]()
Een minicamera en laser van BIC
Parachutetouw van Sunsky (scheelde gewoon $2 met andere stores, na verzendkosten zelfs)
Nog wat meer ledertouw, sleutelhangerclips en manchetknopen van Suntek![]()
Kan niet wachten![]()
![]()
Ja maar dubbel zo duur als sunskyquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Paracord 550?
Haal ik altijd hier.
Gratis verzending. https://550paracord.nl/
Wat betaal je daar dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ja maar dubbel zo duur als sunsky
http://www.sunsky-online.(...)nt+Rope++Yellow+.htmquote:
Heb vorige week een SoundMagic besteld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Miniem het volgende:
Kreeg een email van MP4nation.
Brainwavz ProAlpha Earphones - $25 off - Code: BWAVZPACLEAR
Dunu DN-12 Earphones - $15 off - Code: DUNU12CLEAR
SoundMagic E10 Earphones - $10 off - Code: SE10CLEAR
SoundMagic E30 Earphones - $10 off - Code: SE30CLEAR
Ik krijg ook altijd standaard een error. Als je dan bij je 'balance ' kijkt staat het geld er gewoon. Bij jou ook?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef yorkick het volgende:
Hmm, het lukt me niet om geld te storten bij MisterTao. Eindelijk een cc binnen, werkt de site niet mee zo te zien. Token error als ik op add money druk. Jullie ook?
Het probleem is dat ik de error al krijg als ik op add money druk. Dus ik kan niet eens iets storten of iets dergelijks. Ik ga naar mijn account, klik op add money, token error. Zou je dat eens kunnen testen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd standaard een error. Als je dan bij je 'balance ' kijkt staat het geld er gewoon. Bij jou ook?
Heb het ook nu. Morgen proberen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef yorkick het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de error al krijg als ik op add money druk. Dus ik kan niet eens iets storten of iets dergelijks. Ik ga naar mijn account, klik op add money, token error. Zou je dat eens kunnen testen?
In-ears hebben niet zoveel baat bij een AMP, de aandrijving van je phone is naar mijn inziens genoeg dan. Als je headset gebruik, hang je best wel een AMP aan je telefoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
Voor de mensen die een beetje kennis hebben van oordopjes e.d.:
Ik zit te kijken naar die ProAlpha's van Brainwavz(icm de 25$ korting hierboven erg interessant) maar nou staat er een optie bij voor een portable amp.
Is dat er echt noodzakelijk bij?
Ik ga ze vooral gebruiken voor het luisteren van muziek via m'n telefoon. Ik ben totaal geen audiofiel maar ik hoor nog net wel het verschil tussen een paar sennheisers en standaard nokia oordopjes om maar een voorbeeld te noemen.
Muziek die ik luister is heel gevarieerd, van rustige rock tot metal en van lounge naar snoeiharde drum and bass en crossbreed.
Als ik zo de reviews lees moeten die ProAlpha's dat allemaal prima kunnen weergeven(hoewel iets minder in het diepe bass gedeelte) dus is die amp echt nodig?
Down als ik weet niet wat..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Heb het ook nu. Morgen proberen?
SIte gaf eerst een error maar doet het nu weer helemaal goed hierquote:
Nee, oordopjes hebben over het algemeen eigenlijk geen extra aandrijving nodig. Is voornamelijk voor (portable) headphones, die erg vlak klinken omdat goede aandrijving mist doordat portable audio devices, of een smartphone bijvoorbeeld niet genoeg output levert om effectief genoeg de membraan in de headphone te laten bewegen, zet je er dan een amp tussen, hebben de bassen weer impact en is de dynamiek teruggekeerd. Oordopjes zitten in je oor, dus dicht bij het trommelvlies en hebben kleinere drivers, die kunnen het dus beter uitzingen met weinig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees moeten die ProAlpha's dat allemaal prima kunnen weergeven(hoewel iets minder in het diepe bass gedeelte) dus is die amp echt nodig?
Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef jonasr het volgende:
[..] Shiz, je kans om Dunu's te proberen?.
Ok, vanwege de grootte ga ik het niet wagen. Hoe zijn de microfoons bij de headsets die je tot nu toe hebt? Vooral die van de senic st 1636 ben ik benieuwd na, moet wel een beetje goed mee te skypen zijn, dus geen ruis etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, oordopjes hebben over het algemeen eigenlijk geen extra aandrijving nodig. Is voornamelijk voor (portable) headphones, die erg vlak klinken omdat goede aandrijving mist doordat portable audio devices, of een smartphone bijvoorbeeld niet genoeg output levert om effectief genoeg de membraan in de headphone te laten bewegen, zet je er dan een amp tussen, hebben de bassen weer impact en is de dynamiek teruggekeerd. Oordopjes zitten in je oor, dus dicht bij het trommelvlies en hebben kleinere drivers, die kunnen het dus beter uitzingen met weinig.
[..]
Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.Die lijken me niks voor mij.
De DN-11 en -13 zijn balanced armatures en de dynamic driven DN-18 lijkt me ook wel wat.
Maar dan moeten die eens spectaculair afgeprijsd worden wil ik die halen.
Voor nu is de E10 al de deur uit gedaan zeggen ze.
Ben benieuwd hoe die vergelijken met bijvoorbeeld een Vsonic GR99.
Meer over de Senic G4 dan gisteren valt eigenlijk niet te zeggen. De bass is verrassend fijn, dikke impact, maar niet uitgesmeerd, overschaduwt ook de rest van de range niet. Die is erg breed en helder, maar niet overscherp, toch wat rond, warm en vol. Het klinkt voornamelijk 'fun'. Ruimtelijke werking is ook ok, maar weet niet precies of ik nou 7.1 gemerkt heb, maar dan moet ik vast een 7.1 film als Transformers kijken ofzo of een 7.1 game spelen (ben geen gamert). De enige opmerking die ik moet plaatsen heeft niks met geluid te maken, maar de afwerking en comfort. De rode lichtjes zijn erg tof en de remote werkt top, alleen de afwerking (behalve het koord, die is overigens dikke prima) is een beetje plasticky, maar niks om je druk over te maken, alleen wel het vermelden waard. Voor mensen met een wat groot hoofd misschien niet heel lekker, want ik heb 'em al op volle extensie nodig voor 'ie goed zit. En dan wil 'ie niet echt comfortabel langere tijd op je oren zitten. Misschien heeft 'ie een beetje 'break-in' nodig. Ik kijk wel ff. In ieder geval qua klank en looks supertof.
- mic kun je overigens niet eraf halen.
Daarmee zat ik op VOIP. Voorheen gebruikte ik de Sonun SN-161 of een of andere koptelefoon in combinatie met een lavalier mic (clip mic). Maar heb eens aan de andere kant gevraagd hoe het beviel en ze waren wel te spreken over de kwaliteit van de ST-1636 hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:49 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok, vanwege de grootte ga ik het niet wagen. Hoe zijn de microfoons bij de headsets die je tot nu toe hebt? Vooral die van de senic st 1636 ben ik benieuwd na, moet wel een beetje goed mee te skypen zijn, dus geen ruis etc.
Dacht ik al, jij bassheadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.Die lijken me niks voor mij.
De DN-11 en -13 zijn balanced armatures en de dynamic driven DN-18 lijkt me ook wel wat.
Maar dan moeten die eens spectaculair afgeprijsd worden wil ik die halen.
Voor nu is de E10 al de deur uit gedaan zeggen ze.
Ben benieuwd hoe die vergelijken met bijvoorbeeld een Vsonic GR99.
Ze proberen wat aan mij te verdienen aangezien ik de laatste maanden hooguit 1x per 2 maanden iets (miniem) bestel ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg 'em ook inderdaad. Die selfwinding WINNER zag er wel aardig uit.
Is 'ie helemaal niet nieuw.Die listing is er september vorig jaar ofzo bijgezet.
Hekel aan die mailtjes die gewoon niks boeiends bevatten. MP4Nation mailt tenminste nog coupons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |