SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 19-03-2013 00:43:45 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ja maar voel er nu al niks meer vanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
maar ik smoke niet sry
[..]
ziek enzo maar verder fine![]()
heb je gesmoked?ga zo slapen
Fuck the EBU.![]()
Oh ghehequote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar voel er nu al niks meer vanga zo slapen
kan gebeuren
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, ik ga er vandoor
Morgen van 9 tot 13 werken met een snotterige kop, daarna paar nachtjes bij m'n tante logeren
Trusten
Fuck the EBU.![]()
slaap lekkarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik ga er vandoor
Morgen van 9 tot 13 werken met een snotterige kop, daarna paar nachtjes bij m'n tante logeren
Trusten
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorry, ik reageerde op gene boven je. Ja het gaat wel weerVoel mij nog steeds niet happy maar ik zie wel hoe dingen lopen
Ik ben echt ziek overdreven stoned... moet bijna kotsen... misschien maar even in bed liggenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Haha ziek overdreven stonedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik ben echt ziek overdreven stoned... moet bijna kotsen... misschien maar even in bed liggenIk voel hem ook wel hangen ja
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat rook je en hoeveel heb je gerookt?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ziek overdreven stonedIk voel hem ook wel hangen ja
Dit -- Parkiet is mijn papa
Crystal Bud en Master Kush en uhm heb nu 8 joints op of 9 hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat rook je en hoeveel heb je gerookt?Your beauty never ever scared me.![]()
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeitequote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crystal Bud en Master Kush en uhm heb nu 8 joints op of 9 haha
Oh nee valt wel mee, ben wel iets meer gewend. Ga zo nog even een slokje wodka nemen voor de final round. Weet ik zeker dat ik lekker ga slapen en niet nog wakker blijfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeiteYour beauty never ever scared me.![]()
Ik wil héél snel minderen maar vandaag heb ik gewoon absurd veel geblowt door de omstandighedenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
Kk jullie blowen altijd veelhiero twee keer in de week, donderdag en zaterdag
pas 100 keer gedeeld hoor sjongejongequote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef CodeRood het volgende:
Dit krantenbericht vandaag moet ik toch effe met jullie delen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke jointquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeite🐱![]()
Oh ik blow wel vaak als ik net wakker ben maar kan ook prima zonder hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke jointStiekem voel ik me wakkerder als ik niet blow s'ochtends maar ja ik heb toch weinig te doen
tong80 over blowen:quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van wiet of hash. Word er sloom van en/of moet kotsen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb nog maar 1x gekotst door blowen en dat was door een bong om half 1 smiddags (net wakker)Your beauty never ever scared me.![]()
Nog een? No way. Ik lig nog steeds halfdood en kotsmisselijk op bed terwijl ik normaal maar een halfuurtje-uurtje stoned ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke jointDit -- Parkiet is mijn papa
Als ik 1 joint smoke dan. Heb er alleen heel veel achter elkaar gesmoked zonder te stoppen om te kijken hoe erg ik ging trippen.. maar ik voel helemaal niks.. alleen heel sloom en misselijk zoals tong het beschreef. ;pDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb wel eens twee andere collega's in het magazijn zien staan, daar had je een soort sterke ventilator. en als je er een pion op zette had je een kleine tuit waar een enorme lucht afzuig was. daar kon je de rook in blazen, en binnen niemand die ooit wat rook. Het was zo een belachelijk kutbaaantje dat het blowen het enige was wat er voor zorgde dat er niet zoveel te zeuren viel. Ik deed gewoon mijn werk. beetje vriezer inpakken, afwassen en af en toe snitsels bakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik blow wel vaak als ik net wakker ben maar kan ook prima zonder hoorStiekem voel ik me wakkerder als ik niet blow s'ochtends maar ja ik heb toch weinig te doen
🐱![]()
Aaahquote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog een? No way. Ik lig nog steeds halfdood en kotsmisselijk op bed terwijl ik normaal maar een halfuurtje-uurtje stoned ben.
Wel eens hasj in een sausje gedaan?
Klein stukje hasj goed tot poeder brokkelen, en dan met mayonaise en ketchup mengen. dit minimaal twee uur laten staan, en dan weer even door roeren. dit verdelen over hamburgers. Maar wel letten op de dosering, hij komt heel langzaam aan en blijft even doorgaan tot je er echt bij moet gaan zitten.
En dan het gevoel krijgen of je hardop wat zegt terwijl je dan niets zegt. of je gedachten gaan mee in de muziek🐱![]()
Ik vind jointjes (en soms bong) chiller klinkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Klein stukje hasj goed tot poeder brokkelen, en dan met mayonaise en ketchup mengen. dit minimaal twee uur laten staan, en dan weer even door roeren. dit verdelen over hamburgers. Maar wel letten op de dosering, hij komt heel langzaam aan en blijft even doorgaan tot je er echt bij moet gaan zitten.
En dan het gevoel krijgen of je hardop wat zegt terwijl je dan niets zegt. of je gedachten gaan mee in de muziekYour beauty never ever scared me.![]()
quote:
Ok, dan ga ik fotos maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Een wat?
Ik ken alleen horse als in heroïne of een paard
Ben er eentje aan t maken met een amerikaanse vriend van me![]()
![]()
Horse. als van tempelballen?, dat zijn bollen hasj waar ze een bolletje opium in het midden hebben gedaan . Normaal gooit met dat bolletje weg, omdat het geen rook kwaliteit is.🐱![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik fotos maken.
Ben er eentje aan t maken met een amerikaanse vriend van meYour beauty never ever scared me.![]()
Je kan als je het eet ongeveer 12 uur stoned zijn, van een hoeveelheid die je normaal rookt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind jointjes (en soms bong) chiller klinken🐱![]()
Ik slaap nog niet hehequote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
[..]
gaat nog wel effe duren, is best wat werkYour beauty never ever scared me.![]()
Damn.. Dat is wel lang maar ik wil geen space burgers hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je kan als je het eet ongeveer 12 uur stoned zijn, van een hoeveelheid die je normaal rookt.Your beauty never ever scared me.![]()
Zijn jullie misselijk?
Ik ben nog maar 2 keer misselijk geworden in begin van blowen en 1 keer paar maand erna door teveel in 1 keer..
Maar toen was ik na paar hijsjes al fkin stoned![]()
![]()
haha. ja je kan vanalles bedenken, zolang je de hasj in iets vettigs oplost.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel lang maar ik wil geen space burgers haha🐱![]()
Maar ik bedenk me nu dat ik niet zo van hasj hou..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
haha. ja je kan vanalles bedenken, zolang je de hasj in iets vettigs oplost.Your beauty never ever scared me.![]()
Heyquote:
Ik begin trouwens alweer nuchter te worden...Sorry voor de overlast
Ik had nog een stoner idee ergens opgeschreven, ik zoek zo wel even. Nog even de misselijkheid kwijtraken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja nu weer wel.quote:Had ieeettss teveel gesmoked.
HAha, ok beter dan niets toch..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja nu weer wel.Had ieeettss teveel gesmoked.
Ik ga pitten laters![]()
![]()
ben benieuwd. stoner ideeen zijn altijd leuk, al slaan ze meestal nergens opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had nog een stoner idee ergens opgeschreven, ik zoek zo wel even. Nog even de misselijkheid kwijtraken.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Het lukt mij nooit echt om teksten vloeiend te lezen als ik stoned ben. Ik doe dan echt 3 minuten over 1 pagina en daarna weet ik niet meer wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef tarantism het volgende:
zijn er hier mensen die literatuur lezen na het token?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
betere boeken lezen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het lukt mij nooit echt om teksten vloeiend te lezen als ik stoned ben. Ik doe dan echt 3 minuten over 1 pagina en daarna weet ik niet meer wat ik gelezen heb.![]()
wacht maar tot je mijn 'horse' dalijk zietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben benieuwd. stoner ideeen zijn altijd leuk, al slaan ze meestal nergens op![]()
![]()
ben erg benieuwd wat het isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef CodeRood het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn 'horse' dalijk zietHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Deze Hansel and Gretel is veel beter dan die in de bioscoop dat is een onzin film met automatische wapens in de middeleeuwen. Hansel and Gretel getting baked is hedendaags en zeer tof gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
5 joints?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef CodeRood het volgende:
[..]
moet eerst 5 joints rollen en we zitten zonder grote vloei helaasYour beauty never ever scared me.![]()
Sorry voor de overlast? Ik heb de hele dag lopen zeiken over mijn liefdesproblemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had nog een stoner idee ergens opgeschreven, ik zoek zo wel even. Nog even de misselijkheid kwijtraken.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef Studeur het volgende:
verdomme nu heb ik weer zin in chips terwijl ik het niet hebYour beauty never ever scared me.![]()
brr deze shit is creapy
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&seq=31They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja is wel goed, maak er maar wat moois van wat ik kan kopieren voor de OPquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef CodeRood het volgende:
hij is klaar![]()
Ik maak er even een korte handleiding bij (evt. voor de OP???)
haha jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef CodeRood het volgende:
hij is klaar![]()
Ik maak er even een korte handleiding bij (evt. voor de OP???)
hoe heb je het geflikt zonder longvloe dan?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Goeienachtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef Serpenthax het volgende:
Goeienavond. Net een flinke bake off gehouden omdat mijn broertje jarig was. Ben opzich best gaar.
Ik neem mn laatste bonghit. Melatonine al in de mik om me over 1/1.5 uur naar bed te forceren, morgen vroeg op.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
Je draait even 5 jointjes (wegens gebrek aan grote vloei heb ik kleine vloei moeten pakken).
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant luchtdicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
Aan de onderkant van de WC-rol maak je met de schaar 4 gaten.
Maak de gaten niet te groot, de tip van de joint moet er precies in passen.
Vervolgens maak je bovenop nog even een gat, en daar steek je de 5e joint in.
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!![]()
![]()
Wajo, wat n ding! Deze kende ik nog niet. Heb wel ooit eens een rocket gerookt. Een joint zo dik als vier tipjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
Je draait even 5 jointjes (wegens gebrek aan grote vloei heb ik kleine vloei moeten pakken).
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant lucht dicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!![]()
Vriend uit Detroit heeft me dat geleerd. Doen ze vaker voor feestjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wajo, wat n ding! Deze kende ik nog niet. Heb wel ooit eens een rocket gerookt. Een joint zo dik als vier tipjes.![]()
![]()
Staat in de OP. Ben je niet helemaal waus hierna?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant luchtdicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, behoorlijk. Je inhaleert rechtstreeks alles je longen in, net als bij een pijp.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat in de OP. Ben je niet helemaal waus hierna?
Hier nog ff een foto van die burning motherfucker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door CodeRood op 19-03-2013 00:55:32 ]![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!
Een soort joints-bong zonder water, geweldig
Helaas rook ik niet vaak 5 joints in 1 keer, doe ze liever 1 voor 1Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wat een gedoe om met mijn cracktelefoon die foto hier te krijgen.. ik ga hem eerst even oproken en dan stuur ik de foto welquote:![]()
![]()
leuk dat je m waardeertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Een soort joints-bong zonder water, geweldig
Helaas rook ik niet vaak 5 joints in 1 keer, doe ze liever 1 voor 1![]()
Ik ga hier bijna over mijn nek, want die amerikaanse vriend van me drinkt hier dus pure azijn bij.
Hij vliegt in een F-22 Raptor voor het leger, en volgens hem zuivert dat zijn bloed voor medische controles._!
![]()
Ah nastyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:05 schreef CodeRood het volgende:
[..]
leuk dat je m waardeert![]()
Ik ga hier bijna over mijn nek, want die amerikaanse vriend van me drinkt hier dus pure azijn bij.
Hij vliegt in een F-22 Raptor voor het leger, en volgens hem zuivert dat zijn bloed voor medische controles._!
ah toch nog gelukt, kwaliteit van mn camera is wel slecht maar krijg deze week een nieuwe telefoon.quote:![]()
![]()
owjaaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ah toch nog gelukt, kwaliteit van mn camera is wel slecht maar krijg deze week een nieuwe telefoon.[ afbeelding ], een duveltje
![]()
![]()
Ik heb dus besloten om te stoppen met blowen. Nog maar twee of drie keer gedaan in 2013 maar mensen kijken er te negatief naar en ik zie er zelf de lol ook steeds minder van in.#YOLO![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ah toch nog gelukt, kwaliteit van mn camera is wel slecht maar krijg deze week een nieuwe telefoon.[ afbeelding ]![]()
Balkon? Vond het vandaag overdag nog wel te doen maar het is vast koud nu s'nachtsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit lekker op m'n balkon met een joint en een DuvelPrima temperatuurtje trouwens.
Ik zit er hard aan te denken om weer een bed te gaan maken met pallets, ook al hebben we die hier zo snel niet meer volgens mij (en je moet gelijke hebben). Ook al is het nu uit, ik wil just in case toch een tweepersoonsbed hebben. Lijkt me sowieso wel chill, ruimte en dan kan ik ook in bed liggen computeren
Deze pallet bed ziet er niet echt stevig uitVanwege de grootte even in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Ama op 19-03-2013 01:41:20 ]Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit er hard aan te denken om weer een bed te gaan maken met pallets, ook al hebben we die hier zo snel niet meer volgens mij (en je moet gelijke hebben). Ook al is het nu uit, ik wil just in case toch een tweepersoonsbed hebben. Lijkt me sowieso wel chill, ruimte en dan kan ik ook in bed liggen computeren
Deze pallet bed ziet er niet echt stevig uitVanwege de grootte even in een spoiler
Lijkt me niet echt lekker liggen. Daarom heeft een bed een lattenbodem die meebeweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Het is niet het beste bed maar het is wel te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt lekker liggen. Daarom heeft een bed een lattenbodem die meebeweegt.
mooi geqoute welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah
[..]
Mwa
[..]
Het is niet het beste bed maar het is wel te doenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Peuk roken en daarna maar eens slapen. Morgen weer een dag.. Kijken of mijn nek spontaan los gaat vannachtYour beauty never ever scared me.![]()
Aan het headbangen geweest?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en daarna maar eens slapen. Morgen weer een dag.. Kijken of mijn nek spontaan los gaat vannacht
*Team Anti-Waaif*![]()
Dat moet een wilde droom worden dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en daarna maar eens slapen. Morgen weer een dag.. Kijken of mijn nek spontaan los gaat vannachtMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nee, ik ging me uitrekken omdat ik net wakker wasquote:Je weet wel, zo je armen in de lucht. Hoorde knak in mijn nek sindsdien op slot en sinds paar uurtjes spierpijn
Ja denk ook niet dat het over gaat vannacht maar kan het altijd hopen haha!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat moet een wilde droom worden dan.
Auch, herkenbaar idd!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik ging me uitrekken omdat ik net wakker wasJe weet wel, zo je armen in de lucht. Hoorde knak in mijn nek sindsdien op slot en sinds paar uurtjes spierpijn
Trusten, en hoop voor je dat het morgen weer beter is!
*Team Anti-Waaif*![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:26 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Auch, herkenbaar idd!
Trusten, en hoop voor je dat het morgen weer beter is!Moet zeggen heb het nooit eerder gehad, ja voor een paar minuten ofzo maar 15 uur lang
Anders efkes onder de hete douche morgen, als het niet over is!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks!Moet zeggen heb het nooit eerder gehad, ja voor een paar minuten ofzo maar 15 uur lang
*Team Anti-Waaif*![]()
Oh lees nu in een oude topic hier op FOK! er ook iets over, kan sowieso een paar dagen duren. Aaahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:28 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Anders efkes onder de hete douche morgen, als het niet over is!
Kan niet slapen. Lekker honkbal kijken, halve finale met Nederland - Dominicaanse republiek
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Goeiemorgen.
Ik was in slaap gevallen..
Wow! Wat doe je dan? (Voor werk)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Murdera het volgende:
nog niet echt spierpijn.
wel goed, misschien moet ik vandaag een werkdag van 12 uur draaienDit -- Parkiet is mijn papa
Ja, ik ben zelf ook te laat... maar ik moet wachten op de bus van 9:18, dus ik heb nog even.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Moira. het volgende:
Ik haat het als ik te laat op sta en moet haasten voor werk
Ik heb echt de neiging om te verzuimen, maar ik woon weer tijdelijk bij mijn ouders en die laten dat echt niet toe.Dus dan moet ik tot 5u buiten zijn.
Zou ik het doen? Nog nooit eerder gedaan.
Oh, dat is wel echt vet lijkt me... vandaar je PF? En komt de film in de bios?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben animator, zitten tegen een deadline van de film aan.Dit -- Parkiet is mijn papa
PF?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt vet lijkt me... vandaar je PF? En komt de film in de bios?En nee, niet in de bios.
![]()
![]()
Profiel Foto.quote:En aw, jammer. Waar kan ik de film bezichtigen dan als ie klaar is?
DMquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Profiel Foto.En aw, jammer. Waar kan ik de film bezichtigen dan als ie klaar is?
![]()
![]()
Nou, ik ga vandaag gewoon niet... ik heb al het beste smoesje ooit sinds ik met de trein daarheen moet: "De bovenleidingen zijn kapot".
Whahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:19 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik ga vandaag gewoon niet... ik heb al het beste smoesje ooit sinds ik met de trein daarheen moet: "De bovenleidingen zijn kapot".
Ga je lekker de stad in.. Ergens op je gemak ontbijten.
Ff na de shop wat wietjes halen en wat roken ofc
Rond een uur of 2 ga je na huis en zeg je "eerder klaar" als ze wat vragen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oeh dat is wel slim. Goed ideequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha
Ga je lekker de stad in.. Ergens op je gemak ontbijten.
Ff na de shop wat wietjes halen en wat roken ofc
Rond een uur of 2 ga je na huis en zeg je "eerder klaar" als ze wat vragen.
Nou, ben dan terug rond 2 uur voordat ze iets vermoeden.
Stoonze!Dit -- Parkiet is mijn papa
Have fun en good luckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh dat is wel slim. Goed idee.
Nou, ben dan terug rond 2 uur voordat ze iets vermoeden.
Stoonze!
maar dat lukt vast wel![]()
Chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook te laat... maar ik moet wachten op de bus van 9:18, dus ik heb nog even.
Was nog wel op tijd op werk, kon gelukkig nog een peukje roken. Maar vind dat haasten altijd zo kut
Mja, moet ik maar eerder opstaan
Fuck the EBU.![]()
Eerder opstaan vs Haasten...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chill
Was nog wel op tijd op werk, kon gelukkig nog een peukje roken. Maar vind dat haasten altijd zo kut
Mja, moet ik maar eerder opstaan
Moeilijke keuze hoor
Ik vind beide opties kut, hoewel als ik tijden van 15:00 tot 01:00 snachts draai totaal geen moeite heb met opstaan, maar ik kan nergens meer een baas vinden met zulke tijden en dat was elke dag, zo chill voor je wekker wakker worden en altijd te vroeg op werk en rustig aan doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Eerder opstaan vs Haasten...
Moeilijke keuze hoor![]()
![]()
kwart voor 3 vroeg noemen xDquote:
Als ik zou moeten kiezen ga ik voor eerder opstaan.
Vind het toch chill om thuis nog ff een sigaretje en een kop koffie te doen voordat ik naar me werk ga.
Met haasten sla ik meestal mijn koffie over en sigaretje stel ik ook wat uit...
Ik heb aan A. gevraagd of ik vanavond wel voor ons mag koken. Ben benieuwd. Hij zal toch moeten eten haha!Your beauty never ever scared me.![]()
anders mag je wel voor mij koken hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb aan A. gevraagd of ik vanavond wel voor ons mag koken. Ben benieuwd. Hij zal toch moeten eten haha!![]()
![]()
Haha nou ja A. wilt dus niet, hij gaat meteen weg na zijn werk. Hmm ook zoiets vreemds, hij gaat nooit weg op Dinsdagavondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
anders mag je wel voor mij koken hoorBlegh
Ben er weer.
Zo even in de stad gaan eten bij de KFC (daar zijn echt veel negers!), en toen kwam een leuk meisje bij me zitten, dus we hebben even gekletst en nu heb ik d'r nummer *alpha*. Daarna zag ik hoe een marokkaan tegen een paal aan reed met zijn brommertje en tot slot zat ik in een bus met een chauffeur die door de hele bus heen zat te schreeuwen omdat van die Polen in hun eigen taal aan het praten waren (waar ik me overigens ook enorm aan kan ergeren).
Dus het was een leuke middag, blij dat ik werk heb overgeslagen voor een dag.
Nu dus even tijd voor een vers van de pers jointje.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!quote:
Rook anders een beetje hasj ofzo om te relaxen.
Klemzuipen werkt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!
Rook anders een beetje hasj ofzo om te relaxen.![]()
Ik kan niet relaxenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!
Rook anders een beetje hasj ofzo om te relaxen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, maar alcohol is veel slechter. Niet dat ik niet heel veel zuip, maar niet om de verkeerde redenen.quote:
natuurlijk is het jouw keuze..Dit -- Parkiet is mijn papa
dus je gaat voor me koken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nou ja A. wilt dus niet, hij gaat meteen weg na zijn werk. Hmm ook zoiets vreemds, hij gaat nooit weg op DinsdagavondBlegh
Ach, 2 weekjes in een delirium. Boeie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol is veel slechter. Niet dat ik niet heel veel zuip, maar niet om de verkeerde redenen.
natuurlijk is het jouw keuze..![]()
Ik wil graag weg uit dit huis, weet niet of ik het aan kan om hem telkens te zienYour beauty never ever scared me.![]()
Te laat haha, glas ingeschonkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
roken is het best ( wiet of hasj ). Alcohol is niet goed nu
Dit. Luister naar de jongeman.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
roken is het best ( wiet of hasj ). Alcohol is niet goed nuDit -- Parkiet is mijn papa
Niet erg hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Het spijt me dat ik jullie er ook telkens mee lastig valDrink een drankje en kom een beetje tot rust.
![]()
Gelukkig, snap best jullie mij een zeikerd vinden hoor maar ik moet het gewoon even kwijt. Vooral alleen achter mijn pc begin ik te piekeren en na te denken. Bahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet erg hoor.Drink een drankje en kom een beetje tot rust.
snap best dat het allemaal erg zwaar is. en als je weinig vrienden hebt waar je je ei bij kwijt kan is dit een alternatief.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig, snap best jullie mij een zeikerd vinden hoor maar ik moet het gewoon even kwijt. Vooral alleen achter mijn pc begin ik te piekeren en na te denken. Bah![]()
![]()
Sowieso. Ik lach mezelf stiekem wel uit hoor, dat A. het gewoon waard is voor mij om me klem te zuipen. PffHet probleem is een beetje dat al mijn vrienden of hier wonen of met hem omgaan. En dat eerste vind ik dus kut omdat ik niet wil dat hele huishouden meteen alles weet haha + niemand aanwezig overdag hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap best dat het allemaal erg zwaar is. en als je weinig vrienden hebt waar je je ei bij kwijt kan is dit een alternatief.Your beauty never ever scared me.![]()
gewoon 1 flesje tot je langzaam wegzakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je het bij 1 houd zou het niet zoveel kwaad kunnen doen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon 1 flesje tot je langzaam wegzakt.![]()
![]()
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoeveel ik heb ingeschonken, heb een normaal longdrink glas gepakt. Had niks andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je het bij 1 houd zou het niet zoveel kwaad kunnen doen.Your beauty never ever scared me.![]()
wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens etenVoor ik weer in het ziekenhuis beland haha
![]()
![]()
Oh ik lag vorig jaar in het ziekenhuis, uitgedroogd, door teveel wiet en een fles wijn maar het was ook fucking heet die hele week dat ik heb gekotstquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Oh, je bent er zo een.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik lag vorig jaar in het ziekenhuis, uitgedroogd, door teveel wiet en een fles wijn maar het was ook fucking heet die hele week dat ik heb gekotst
Luister maar naar nestalgie.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Luister maar naar nestalgie.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo één? Dat was me nog nooit overkomen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Luister maar naar nestalgie.Your beauty never ever scared me.![]()
Als ik mensen aanraad om naar de klote te gaan bedoel ik op een manier als Ozzy. Niet als Amy Winehouse.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo één? Dat was me nog nooit overkomen hoor![]()
loolDit -- Parkiet is mijn papa
Weet je wat ik altijd raar vind? Van die volwassen vrouwen die reclamefolders rondbrengen. Post, oke. Maar reclamefoldertjes? En sowieso verdient dat niks, het loon is bijna gewoon zakgeld voor kinderen.
Huisvrouwen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je wat ik altijd raar vind? Van die volwassen vrouwen die reclamefolders rondbrengen. Post, oke. Maar reclamefoldertjes? En sowieso verdient dat niks, het loon is bijna gewoon zakgeld voor kinderen.
Hoi!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Njah, goed dat ze niet de hele dag thuis zitten te niksen, maar ik vind kranten bezorgen dan nog steeds beter eruit zien als je volwassen bent...quote:
En hallo!
Sowieso vrouwen.quote:
(Behalve Amarantha & Moira)
Toen ik 14 was kreeg ik 40 euro per maand voor 2x per week folders rondbrengenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je wat ik altijd raar vind? Van die volwassen vrouwen die reclamefolders rondbrengen. Post, oke. Maar reclamefoldertjes? En sowieso verdient dat niks, het loon is bijna gewoon zakgeld voor kinderen.![]()
Daarvoor kreeg ik meer toen de krant er nog bij zat, maar die werd later door een ander bedrijf bezorgd waardoor er alleen nog folders overblevenDie belandden dan ook onder mijn bed en onderin de kast en in de bosjes
40 euro per maand betaald krijgen om folders op te slaan in je huis en in de natuurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
Fuck the EBU.![]()
Dat is echt geniaal! Ik bezorgde het NRC Handelsblad vroeger dus dat kon ik sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik 14 was kreeg ik 40 euro per maand voor 2x per week folders rondbrengen![]()
Daarvoor kreeg ik meer toen de krant er nog bij zat, maar die werd later door een ander bedrijf bezorgd waardoor er alleen nog folders overblevenDie belandden dan ook onder mijn bed en onderin de kast en in de bosjes
40 euro per maand betaald krijgen om folders op te slaan in je huis en in de natuur
Kranten bezorgen die mensen willen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal! Ik bezorgde het NRC Handelsblad vroeger dus dat kon ik sowieso niet doen.![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kranten bezorgen die mensen willen hebben![]()
Achja, moest ik iedere dag doen dus verdiende aardig wat geld.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zal vast ja, maar sommige kutwerkjes zijn mij het geld dat je ermee verdient gewoon niet waardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, moest ik iedere dag doen dus verdiende aardig wat geld.
Fuck the EBU.![]()
Vergeet Vas niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
![]()
Ik heb haar uitzonderlijk goed onderzocht, en geen piemel te vinden hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas heeft een piemol.
Dat zou jij moeten weten![]()
![]()
Hij is bijna opWas wel lang geleden zeg dat ik weer eens een puddingbroodje heb gehad
Oh ik heb hem opgegeten denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb haar uitzonderlijk goed onderzocht, en geen piemel te vinden hoor.
Gvd ik had net alle gelatine dingen uit level 77 EINDELIJK weggespeeld, had ik nét niet genoeg punten om het level te halen![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
ik weet niet eens of ik dat lekker vind zo lang heb ik het al niet gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij is bijna opWas wel lang geleden zeg dat ik weer eens een puddingbroodje heb gehad
Fuck the EBU.![]()
Ik wou eerst mokka gebak halen haha maar dat doe ik later vandaag wel bij de AH. Gebak, croissant en puddingbroodje. Yeahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik dat lekker vind zo lang heb ik het al niet gehadYour beauty never ever scared me.![]()
nomnomnomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou eerst mokka gebak halen haha maar dat doe ik later vandaag wel bij de AH. Gebak, croissant en puddingbroodje. Yeah
Fuck the EBU.![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ga mijn matties een keer jouw posts laten lezen.
Fuck the EBU.![]()
niet mij uitlachen hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
niks hoor.
Gaat iemand vanavond nog wat beleven
Fuck the EBU.![]()
Is er zo ongelooflijk veel verschil tussen hasj en wiet? Heb nog nooit hasj gerookt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
En dan het gevoel krijgen of je hardop wat zegt terwijl je dan niets zegt. of je gedachten gaan mee in de muziek![]()
Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is er zo ongelooflijk veel verschil tussen hasj en wiet? Heb nog nooit hasj gerookt.🐱![]()
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.![]()
Ik rook alleen hasj als mijn hasj rokende huisgenoot weer eens hard roept dat ze hele goeie hasj heeft. Dan wil ik wel een paar sucken van die joint proberen maar meestal vind ik het niks maar heel soms heeft ze wel een hasj die goed te doen isYour beauty never ever scared me.![]()
Meer dat dekentje gevoel, en minder actief dan bij de Sativa wiet. Bij de Sativa wiet ben je meer lacherig en is meer trippy, zeg maar geluid is helderder en kleuren wat feller. Hasj is vergelijk baar met de Indica wiet Maar bevat minder CBD dan de Indica en is daarom minder geneeskrachtig, het is echt de stoned gevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?🐱![]()
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie nu ook veel bloed in je ogen?
🐱![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Dunno, ben ook aan het drinken dus dat is niet helemaal eerlijkalcohol?
![]()
Ik ga naar m'n tante!
Maar neem m'n laptopje mee dus ben vast nog wel tussendoor hier te vinden ofzeuuww
Fuck the EBU.![]()
Veel plezier Moiraquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar m'n tante!
Maar neem m'n laptopje mee dus ben vast nog wel tussendoor hier te vinden ofzeuuww![]()
Ben ik apart omdat ik geen soesjes, tompoucen, taart, vlaai, ander gebak dan mokka en de meeste cakejes niet lust?
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik apart omdat ik geen soesjes, tompoucen, taart, vlaai, ander gebak dan mokka en de meeste cakejes niet lust?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dat vond ik zelf dus ook omdat volgens mij ieder mens wel taart lustquote:
De lekkerste taart is lasagne.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf dus ook omdat volgens mij ieder mens wel taart lust
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Nu lekker spacen op always hardcore.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook fijn, loop naar beneden omdat ik toch naar de winkel wou.. Hoor ik A. en een kameraad van hem praten over mij en echt keihard gelach enz, hoorde ook wat lullige dingen. Bah weet nu wel genoeg, elke traan die ik nu nog laat om hem is echt zonde van mijn tijd
[ Bericht 72% gewijzigd door Ama op 19-03-2013 18:09:53 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Dat soort dingen helpen altijd erg goed als je over iemand heen wil komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Ook fijn, loop naar beneden omdat ik toch naar de winkel wou.. Hoor ik A. en een kameraad van hem praten over mij en echt keihard gelach enz, hoorde ook wat lullige dingen. Bah weet nu wel genoeg, elke traan die ik nu nog laat om hem is echt zonde van mijn tijdIk ken het. Wees er blij mee.
![]()
![]()
Fuck, ik kom thuis, neem een hit van mijn pijpje amnesia wat nog van gisteravond klaar lag, en ik ben gelijk ontzettend high
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Dat zou ik ook eens een keer zelf moeten makenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fuck, ik kom thuis, neem een hit van mijn pijpje amnesia wat nog van gisteravond klaar lag, en ik ben gelijk ontzettend high
Ik denk dat ik ook zo maar weer wat wiet ga halen, heb 1 topje over maar daar kan ik me joint niet meer mee vullen voor deze avond![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel kut als het gelijk zo hard aankomt, zeker niet als ik nog naar de winkel moetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo maar weer wat wiet ga halen, heb 1 topje over maar daar kan ik me joint niet meer mee vullen voor deze avond
Wat ik nu dus moet doen, als ik mijn boodschappenlijstje af heb, wat ook weer lang gaat duren
Net maar wat alpha brain genomen, hoop dat dat de mentale mist van de laatste tijd een beetje opheft
Jezusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Ook fijn, loop naar beneden omdat ik toch naar de winkel wou.. Hoor ik A. en een kameraad van hem praten over mij en echt keihard gelach enz, hoorde ook wat lullige dingen. Bah weet nu wel genoeg, elke traan die ik nu nog laat om hem is echt zonde van mijn tijdWat een klootzak. Maar idd wat Mur zegt: Je zal er nu wel flink wat sneller overheen zijn hoewel dit wel harder aankomt.
![]()
![]()
Welk spel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb hem opgegeten denk ik
Gvd ik had net alle gelatine dingen uit level 77 EINDELIJK weggespeeld, had ik nét niet genoeg punten om het level te halen![]()
![]()
Oh, Moira is weg... over welk spel hadden jullie het Amarantha?
Unscrewed, was jij het nou die ook in de 040 woont?
Haha, jah, gegarandeerd dat je dingen gaat vergeten zonder lijstjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel kut als het gelijk zo hard aankomt, zeker niet als ik nog naar de winkel moet
Wat ik nu dus moet doen, als ik mijn boodschappenlijstje af heb, wat ook weer lang gaat duren![]()
![]()
Ik vergeet vaak alsnog dingen waar ik bij het weggaan niet aan denkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jah, gegarandeerd dat je dingen gaat vergeten zonder lijstje
Zo maar eens gaan koken, ben flink baked
Beter na het eten smokenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vergeet vaak alsnog dingen waar ik bij het weggaan niet aan denk
Zo maar eens gaan koken, ben flink baked![]()
![]()
Mja ik had niet verwacht dat die hit zo hard in zou slaanquote:
Yes sir.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Unscrewed, was jij het nou die ook in de 040 woont?
Ben volgens mij al maanden niet meer bij de shop geweestquote:
Ik rook ontzettend weinig, en heb voor het laatst in Breda gehaald, toen ik met vrienden in de shop ging relaxen
En dat was 3 weken terug ofzo
Wow!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben volgens mij al maanden niet meer bij de shop geweest
Ik rook ontzettend weinig, en heb voor het laatst in Breda gehaald, toen ik met vrienden in de shop ging relaxen
Ik ben er ook een tijdje niet meer geweest.
Ik haal voortaan bij zo'n oude opa genaamd Hans die niks anders doet dan de hele dag smoken, hij verkoopt veel voor weinig.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow!
Ik ben er ook een tijdje niet meer geweest.
Ik haal voortaan bij zo'n oude opa genaamd Hans die niks anders doet dan de hele dag smoken, hij verkoopt veel voor weinig.
Geniaal
Hoe is de kwaliteit?
quote:Candy Crush op Facebookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
Oh, Moira is weg... over welk spel hadden jullie het Amarantha?Verslavend as fuck
Fuck the EBU.![]()
Vriendin van me is er ook net doorheenquote:Zat de hele tijd op whatsapp te tyfen over dat kutlevel
Fuck the EBU.![]()
Ik heb er ook geen zin meer in, ben al een fucking maand bezigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vriendin van me is er ook net doorheenZat de hele tijd op whatsapp te tyfen over dat kutlevel
Faalhaasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin meer in, ben al een fucking maand bezig
Fuck the EBU.![]()
Ai, dat is lelijk. Mijn achterlamp doet het niet, tot nu toe nog geen gezeik mee gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Kankerflikkers, boete gekregen omdat ik zonder licht reed.![]()
![]()
![]()
Maar wie is de lul als jij word aangereden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je geen laag decolleté? Of een agente?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai, dat is lelijk. Mijn achterlamp doet het niet, tot nu toe nog geen gezeik mee gehad![]()
Nee gewoon een ongenadige agent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je geen laag decolleté? Of een agente?![]()
![]()
Idd, in de bosjes ernaast wordt iemand verkracht en een blokje verder is een tasjesdief actiefquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doenMaar nee, dat jouw lampje kapot is is veel belangrijker voor de veiligheid van de medemens enzo
![]()
Fuck the EBU.![]()
Kon je niet een één of andere excuus bedenken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doenYour beauty never ever scared me.![]()
jawel ik sloeg op mn voorlamp en zei oh hij doet het opeens niet meer, maar had mn achterlicht ook niet aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon je niet een één of andere excuus bedenken?Mn voorlicht doet het al maanden niet meer
![]()
![]()
Ik heb een kutlamp waarvan de dynamo niet goed op het voorwiel sluit, dus na de éne hobbel doet hij het wel, en na de andere hobbel niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jawel ik sloeg op mn voorlamp en zei oh hij doet het opeens niet meer, maar had mn achterlicht ook niet aanMn voorlicht doet het al maanden niet meer
Ben elke keer zó bang dat er dan nét een agent langs komt en me een boete geeft omdat hij niet gelooft dat de lamp het straks wél weer doet
Fuck the EBU.![]()
Blijkt uit onderzoek ( hoorde ik ) dat er evenveel ongelukken gebeuren bij mensen met licht als zonder licht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een kutlamp waarvan de dynamo niet goed op het voorwiel sluit, dus na de éne hobbel doet hij het wel, en na de andere hobbel niet meer.
Ben elke keer zó bang dat er dan nét een agent langs komt en me een boete geeft omdat hij niet gelooft dat de lamp het straks wél weer doetMaar eerlijk, die fietslampen zijn zo kut als wat. Bij iedereen hebben ze geloof ik wel mankementen of ze worden erafgesloopt
![]()
![]()
Al helemaal in Amsterdam jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar eerlijk, die fietslampen zijn zo kut als wat. Bij iedereen hebben ze geloof ik wel mankementen of ze worden erafgesloopt
Heb wel net een nieuw achterlicht die het superfly doet enzoEn nieuwe batterijen in het voorlicht, dus áls hij het doet, doet hij het ook goed
Fuck the EBU.![]()
Fietsers zonder licht zie je echt niet hoor..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Blijkt uit onderzoek ( hoorde ik ) dat er evenveel ongelukken gebeuren bij mensen met licht als zonder licht.
Jij wel op je fietsje maar in een voertuig niet, omdat ramen reflectering van je ramen en weerspiegeling naar de andere kant en shit![]()
hier worden altijd die kabels doorgesneden door kenkerlijers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar eerlijk, die fietslampen zijn zo kut als wat. Bij iedereen hebben ze geloof ik wel mankementen of ze worden erafgesloopt
![]()
In de stad kan je al helemaal niet superhard rijden dus als je een fietser aanrijd is dat gewoon ook deels je eigen schuld tenzij ze out of nowhere komen opeens, niet als ik gewoon netjes op het fietspad rijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fietsers zonder licht zie je echt niet hoor..
Jij wel op je fietsje maar in een voertuig niet, omdat ramen reflectering van je ramen en weerspiegeling naar de andere kant en shit![]()
Het is nooit de schuld van de fietser dat is het gewoon..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de stad kan je al helemaal niet superhard rijden dus als je een fietser aanrijd is dat gewoon ook deels je eigen schuld tenzij ze out of nowhere komen opeens, niet als ik gewoon netjes op het fietspad rij
Anders maakte het niet uit![]()
Mijn zusje is ook aangereden omdat ze als een hark de straat oversteekt zoals meeste fietsers
Wie kreeg de schuld, automobilist![]()
Ja nou en beter gaan ze die opgevoerde snordertjes bekeuren die als idioten op het fietspad rijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is nooit de schuld van de fietser dat is het gewoon..
Anders maakte het niet uit![]()
![]()
slaat eigenlijk nergens op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn zusje is ook aangereden omdat ze als een hark de straat oversteekt zoals meeste fietsers
Ja, hij reed al te hard.. dus dan is het sws schuld van de auto.quote:
Maar een vriendin van me zusje fietste naast haar en die schreewde kijk uit
En me zusje fietste gewoon door en ze vloog 10 meter door de lucht in de bosjes ofzo vet geluk gehad![]()
Reed ze zonder licht of?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Maar stel het ligt echt aan de fietser en de auto houdt zich aan de snelheid etc. Is het dan nog steeds de auto's schuld?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, hij reed al te hard.. dus dan is het sws schuld van de auto.
Maar een vriendin van me zusje fietste naast haar en die schreewde kijk uit
En me zusje fietste gewoon door en ze vloog 10 meter door de lucht in de bosjes ofzo vet geluk gehad![]()
Ja, dat is het kromme eraan juistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Maar stel het ligt echt aan de fietser en de auto houdt zich aan de snelheid etc. Is het dan nog steeds de auto's schuld?![]()
quote:Fietsers en voetgangers
Een tweede uitzondering op de grondregel is de regel die van toepassing is op een aanrijding tussen 'ongelijkwaardige' verkeersdeelnemers. Motorvoertuigen aan de ene kant, en ongemotoriseerd verkeer aan de andere kant. Bijvoorbeeld tussen een auto en een fiets, of een snorfiets en een voetganger. Voetgangers, fietsers, eigenlijk alle ongemotoriseerde verkeersdeelnemers worden gezien als de zwakkeren in het verkeer, en worden door de juridische uitleg van een wetsartikel (art. 185 Wegenverkeerswet) extra beschermd. Als motorvoertuigen worden onder meer auto's, snor- en bromfietsen beschouwd, en soms ook trams. Een motorvoertuig levert extra risico voor deze zwakkeren op door hun snelheid en gewicht. De wetgever heeft daarom besloten in dergelijke gevallen alle aansprakelijkheid bij het motorvoertuig te leggen, tenzij ... Dat 'tenzij' is nogal ingewikkeld. Om te beginnen ligt hier alle bewijslast bij het motorvoertuig.![]()
Mijn kamer is echt één grote teringbende. Oeps. Er is geen plek meer op mijn bureau voor afval
Ik snap wat de politie denkt maar het is gewoon extra frustrerend omdat ik weet dat ik nooit als een idioot de straat over zou steken en er ergere problemen/gevaren in het verkeer zijn.quote:![]()
Ja, dat is wel waar. En niet iedereen fietst als een mongool.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap wat de politie denkt maar het is gewoon extra frustrerend omdat ik weet dat ik nooit als een idioot de straat over zou steken en er ergere problemen/gevaren in het verkeer zijn.
Maar je moet anderen ook de gelegenheid geven om jou op te kunnen merken.
En ja als het niet echt donker was dan is het wel lullig van die agent![]()
Ja dit heb ik dus ook meegemaakt, fietste om 8 over 10 sochtends naar school en het was gewoon al bijna licht maar de lantaarnpalen waren nog wel aan dus officieel nog verplicht om licht aan te hebben, maargoed punt was dat toen ze die bekeuring uitschreef die lichten uit gingenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
En ja als het niet echt donker was dan is het wel lullig van die agentMan wat heb ik me een partij gebaald.
![]()
Ja, zulke momenten voelen gewoon niet correctquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook meegemaakt, fietste om 8 over 10 sochtends naar school en het was gewoon al bijna licht maar de lantaarnpalen waren nog wel aan dus officieel nog verplicht om licht aan te hebben, maargoed punt was dat toen ze die bekeuring uitschreef die lichten uit gingenMan wat heb ik me een partij gebaald.
Ga nou maar morgen je lichtjes fixen als je weet hoe dat moet![]()
![]()
Ja hier ook. Vandaag een beurs bezocht in Amersfoort met wat innovatie op het gebied van spoorwegveiligheid enzo. Beetje ouwehoeren, socializen en biertje doen na afloop met klasgenoten.quote:
Nu thuis ook biertje en tikkie last van studieontwijkend gedrag
Volgende week examens (heb al dondersveel geleerd) maar wou toch nog wel wat doen vanavond. Morgen maar weer de boeken er bij pakken iig![]()
![]()
chill chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja hier ook. Vandaag een beurs bezocht in Amersfoort met wat innovatie op het gebied van spoorwegveiligheid enzo. Beetje ouwehoeren, socializen en biertje doen na afloop met klasgenoten.
Nu thuis ook biertje en tikkie last van studieontwijkend gedrag
Volgende week examens (heb al dondersveel geleerd) maar wou toch nog wel wat doen vanavond. Morgen maar weer de boeken er bij pakken iig
Ik heb overal spierpijn.![]()
![]()
Wilde neuqsex gehad ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
chill chill
Ik heb overal spierpijn.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: