SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 19-03-2013 00:43:45 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ja maar voel er nu al niks meer vanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
maar ik smoke niet sry
[..]
ziek enzo maar verder fine![]()
heb je gesmoked?ga zo slapen
Fuck the EBU.![]()
Oh ghehequote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar voel er nu al niks meer vanga zo slapen
kan gebeuren
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, ik ga er vandoor
Morgen van 9 tot 13 werken met een snotterige kop, daarna paar nachtjes bij m'n tante logeren
Trusten
Fuck the EBU.![]()
slaap lekkarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik ga er vandoor
Morgen van 9 tot 13 werken met een snotterige kop, daarna paar nachtjes bij m'n tante logeren
Trusten
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorry, ik reageerde op gene boven je. Ja het gaat wel weerVoel mij nog steeds niet happy maar ik zie wel hoe dingen lopen
Ik ben echt ziek overdreven stoned... moet bijna kotsen... misschien maar even in bed liggenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Haha ziek overdreven stonedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik ben echt ziek overdreven stoned... moet bijna kotsen... misschien maar even in bed liggenIk voel hem ook wel hangen ja
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat rook je en hoeveel heb je gerookt?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ziek overdreven stonedIk voel hem ook wel hangen ja
Dit -- Parkiet is mijn papa
Crystal Bud en Master Kush en uhm heb nu 8 joints op of 9 hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat rook je en hoeveel heb je gerookt?Your beauty never ever scared me.![]()
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeitequote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crystal Bud en Master Kush en uhm heb nu 8 joints op of 9 haha
Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh nee valt wel mee, ben wel iets meer gewend. Ga zo nog even een slokje wodka nemen voor de final round. Weet ik zeker dat ik lekker ga slapen en niet nog wakker blijfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeiteYour beauty never ever scared me.![]()
Ik wil héél snel minderen maar vandaag heb ik gewoon absurd veel geblowt door de omstandighedenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
Kk jullie blowen altijd veelhiero twee keer in de week, donderdag en zaterdag
pas 100 keer gedeeld hoor sjongejongequote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef CodeRood het volgende:
Dit krantenbericht vandaag moet ik toch effe met jullie delen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke jointquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
pff.. wow haha. Voel je je ook zo dat je net teveel op hebt en helemaal geen leuke 'effecten' meer hebt maar gewoon meer ziek alsof je dronken bent? sorry voor de vage uitleg maar typen kost veeeeel moeite🐱![]()
Oh ik blow wel vaak als ik net wakker ben maar kan ook prima zonder hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke jointStiekem voel ik me wakkerder als ik niet blow s'ochtends maar ja ik heb toch weinig te doen
tong80 over blowen:quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van wiet of hash. Word er sloom van en/of moet kotsen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: