Nog een? No way. Ik lig nog steeds halfdood en kotsmisselijk op bed terwijl ik normaal maar een halfuurtje-uurtje stoned ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een collega die voelde zich pas weer goed en wakker na een flinke joint
Ik heb wel eens twee andere collega's in het magazijn zien staan, daar had je een soort sterke ventilator. en als je er een pion op zette had je een kleine tuit waar een enorme lucht afzuig was. daar kon je de rook in blazen, en binnen niemand die ooit wat rook. Het was zo een belachelijk kutbaaantje dat het blowen het enige was wat er voor zorgde dat er niet zoveel te zeuren viel. Ik deed gewoon mijn werk. beetje vriezer inpakken, afwassen en af en toe snitsels bakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik blow wel vaak als ik net wakker ben maar kan ook prima zonder hoorStiekem voel ik me wakkerder als ik niet blow s'ochtends maar ja ik heb toch weinig te doen
Aaahquote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog een? No way. Ik lig nog steeds halfdood en kotsmisselijk op bed terwijl ik normaal maar een halfuurtje-uurtje stoned ben.
Ik vind jointjes (en soms bong) chiller klinkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Wel eens hasj in een sausje gedaan?
Klein stukje hasj goed tot poeder brokkelen, en dan met mayonaise en ketchup mengen. dit minimaal twee uur laten staan, en dan weer even door roeren. dit verdelen over hamburgers. Maar wel letten op de dosering, hij komt heel langzaam aan en blijft even doorgaan tot je er echt bij moet gaan zitten.
En dan het gevoel krijgen of je hardop wat zegt terwijl je dan niets zegt. of je gedachten gaan mee in de muziek
quote:
Ok, dan ga ik fotos maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Een wat?
Ik ken alleen horse als in heroïne of een paard
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik fotos maken.
Ben er eentje aan t maken met een amerikaanse vriend van me
Je kan als je het eet ongeveer 12 uur stoned zijn, van een hoeveelheid die je normaal rookt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind jointjes (en soms bong) chiller klinken
Ik slaap nog niet hehequote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
[..]
gaat nog wel effe duren, is best wat werk
Damn.. Dat is wel lang maar ik wil geen space burgers hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je kan als je het eet ongeveer 12 uur stoned zijn, van een hoeveelheid die je normaal rookt.
haha. ja je kan vanalles bedenken, zolang je de hasj in iets vettigs oplost.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel lang maar ik wil geen space burgers haha
Maar ik bedenk me nu dat ik niet zo van hasj hou..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
haha. ja je kan vanalles bedenken, zolang je de hasj in iets vettigs oplost.
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |