quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Die vent heeft gelijk dat hij zo'n asociale brommer pisnicht een pets tegen zijn bakkes geeft
Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef Bokkepootje het volgende:
Kunnen die agenten na t zien van het filmpje die kloothommel van de weg afhalen?
De Chauffeurs die niet kunnen rijden maar wel denken dat ze het geweldig doen, dat zijn de allerergstenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
LeeHarveyOswald/jeroen is een asociale flapdrol en heeft dat zelf geheel niet door.
De gast op zijn scooterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
Wie is nou die LHO? Is dat die lul op zn scooter of is dat die kerel die hem op zn helm slaat?
Indien dat eerst:
Indien dat laatste: je had harder moeten beuken vriend!
LHO is de bestuurder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef vosss het volgende:
Wie is nou die LHO? Is dat die lul op zn scooter of is dat die kerel die hem op zn helm slaat?
Indien dat eerst:
Indien dat laatste: je had harder moeten beuken vriend!
Mwah, ik denk dat de toorn van de reaguurders op Geenstijl eigenlijk wel al voldoende isquote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef Bokkepootje het volgende:
Kunnen die agenten na t zien van het filmpje die kloothommel van de weg afhalen?
Geenstijl heeft 'm sowieso zelf online staan:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:39 schreef GekkePoes het volgende:
Kan iemand dat filmpje downloaden voordat die weg is? het zou jammer zijn als dit verloren gaat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Héle forse dan. Vandaag door een marktkoopman op mn bek geramd. Ik film elke scooterbeweging die ik maak, dus filmpje is op YT gegaan. Op het filmpje tientallen reacties gehad, en het aantal views is 16. Dat komt niet geheel overeen met het aantal werkelijke views. (En alleen al de ad-income is dermate hoog dat die 16cent niet overeen komt).
Ik verdien ook geld met mijn video'squote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wilt nog geld gaan verdienen met die video ook![]()
Serieus, wat is dat voor een maf mannetje? DIe gozert maakt filmpjes terwijl hij op zijn scooter bewust andere mensen in gevaar brengt en is daar nog trots op ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Tocadisco het volgende:
Goed nieuws, LeeHarveyOswald heeft nog een heel kanaal vol met ander video's :
http://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Vooral de actie op 0:18 hier is mooi:
Begrijp ik het nu goed dat je 1ct krijgt voor elke view op youtube?????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik verdien ook geld met mijn video'sen soms is dat elke maand lekker op stap.
Nee. dan was ik rijk geweest. ik krijg 16 cent per klik op de advertenties bij mijn filmpjes. die oswald heeft te weinig views op zijn kanaal voor goede veriensten,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed dat je 1ct krijgt voor elke view op youtube?????
Dan had ik met mijn 2,6 miljoen views toch een mooi zakcentjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed dat je 1ct krijgt voor elke view op youtube?????
Het slag mensen waar LHO toe behoort noemden we 'foute Nederlanders' in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:22 schreef GekkePoes het volgende:
Die LHO keek naar de politie, riep naar die gast, kreeg een tik en meteen weer naar die politie kijken van "zag je dat?"
LHO ersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slag mensen waar LHO toe behoort noemden we 'foute Nederlanders' in de Tweede Wereldoorlog.
Ja okequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee. dan was ik rijk geweest. ik krijg 16 cent per klik op de advertenties bij mijn filmpjes. die oswald heeft te weinig views op zijn kanaal voor goede veriensten,
4,8 miljioen viewsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan had ik met mijn 2,6 miljoen views toch een mooi zakcentje. Maar ik kon toch geen partner worden.
Die gast durft hier echt niet meer te posten hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Wat een kutmongool
Kan hij geen ban krijgen hier op FOK! ?
Er staat een mooiere in de comments op Geenstijl (geen idee eigenlijk of het hier posten me een klap met de banhammer gaat opleveren?), het is in ieder geval de weblog link van google (CTRL+F, google intikken en dan de 4e).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Hippe gozer hoor...
Is je operatie aan je bril gelukt in het ziekenhuis of is hij nogsteeds gewond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |