SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niet bij mij en dat is maar goed ook want ik wil weer op tijd naar bed.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, chuf, waar zijn de meiden vanavond?
Uurtje geleden thuis gekomen en gingen eerst ff rusten ... Nu hoor ik de douche ....quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, chuf, waar zijn de meiden vanavond?
Het was min of meer een hotel voor ze, wat ik eigenlijk al verwachtequote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Jammer dat ze gaan, of wel weer toe aan je rust?
Kusje Sasquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
wel topics vol mogen kotsen met je eigen al dan niet terechte ongenoegens en als ik dan mijn muil opentrek omdat ik vind dat het gesar onderhuids toch op een onvolwassen manier doorgaat moet ik het maar laten rusten?
meh![]()
ga toch de hoogste boom in!
Alles voor de goede vrede sacha, als iets je niet aan staat moet je daar je mond maar over houden en als je er wel iets over zegt ben jij degene die de boel aanwakkert.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
wel topics vol mogen kotsen met je eigen al dan niet terechte ongenoegens en als ik dan mijn muil opentrek omdat ik vind dat het gesar onderhuids toch op een onvolwassen manier doorgaat moet ik het maar laten rusten?
meh![]()
ga toch de hoogste boom in!
Nou joh, ga je goddelijke gang maar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
hou toch op, het lijkt mijn familie wel hier![]()
'we doen gewoon net of het niet zo is, dan is het er ook niet'
Namen en rugnummers. Ga je gang.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles voor de goede vrede sacha, als iets je niet aan staat moet je daar je mond maar over houden en als je er wel iets over zegt ben jij degene die de boel aanwakkert.
Ik heb mijn zegje al gedaan in post 301 van het vorige topicquote:
Dan heb ik liever bier en popcorn.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe met je mee, ze verwachten een rel
Daar zijn ze bang voorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
"Maar wie begint er vanmiddag dan weer met het vuurtje aan te wakkeren? Dat was zeer zeker niet."quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje al gedaan in post 301 van het vorige topic
Jij wíl toch een rel?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag hier nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Als iedereen nou even lekker zijn hart lucht dan is misschien de lucht meteen opgeklaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |