SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niet bij mij en dat is maar goed ook want ik wil weer op tijd naar bed.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, chuf, waar zijn de meiden vanavond?
Uurtje geleden thuis gekomen en gingen eerst ff rusten ... Nu hoor ik de douche ....quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, chuf, waar zijn de meiden vanavond?
Het was min of meer een hotel voor ze, wat ik eigenlijk al verwachtequote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Jammer dat ze gaan, of wel weer toe aan je rust?
Kusje Sasquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
wel topics vol mogen kotsen met je eigen al dan niet terechte ongenoegens en als ik dan mijn muil opentrek omdat ik vind dat het gesar onderhuids toch op een onvolwassen manier doorgaat moet ik het maar laten rusten?
meh![]()
ga toch de hoogste boom in!
Alles voor de goede vrede sacha, als iets je niet aan staat moet je daar je mond maar over houden en als je er wel iets over zegt ben jij degene die de boel aanwakkert.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
wel topics vol mogen kotsen met je eigen al dan niet terechte ongenoegens en als ik dan mijn muil opentrek omdat ik vind dat het gesar onderhuids toch op een onvolwassen manier doorgaat moet ik het maar laten rusten?
meh![]()
ga toch de hoogste boom in!
Nou joh, ga je goddelijke gang maar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
hou toch op, het lijkt mijn familie wel hier![]()
'we doen gewoon net of het niet zo is, dan is het er ook niet'
Namen en rugnummers. Ga je gang.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles voor de goede vrede sacha, als iets je niet aan staat moet je daar je mond maar over houden en als je er wel iets over zegt ben jij degene die de boel aanwakkert.
Ik heb mijn zegje al gedaan in post 301 van het vorige topicquote:
Dan heb ik liever bier en popcorn.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe met je mee, ze verwachten een rel
Daar zijn ze bang voorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
"Maar wie begint er vanmiddag dan weer met het vuurtje aan te wakkeren? Dat was zeer zeker niet."quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje al gedaan in post 301 van het vorige topic
Jij wíl toch een rel?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag hier nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Als iedereen nou even lekker zijn hart lucht dan is misschien de lucht meteen opgeklaard.
Helpt wel weet ik uit ervaring. Gewoon even zeggen wat er op je hart ligt, dan is het er maar uit.quote:
Welnee joh, het gaat wat sneller hier. Goed voor het hartquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen, want dan snoer je ze de mond.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Geen gescheld natuurlijk. Zeg gewoon wat je dwars zit. Ik houd zelf helemaal niet van ruzie, dus ik hoop dat jullie het weer een beetje gezellig kunnen maken samen.
*onmiddellijk psychiater belt*quote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Helpt wel weet ik uit ervaring. Gewoon even zeggen wat er op je hart ligt, dan is het er maar uit.
Van wie mag je dat niet zeggen? En als iedereen zijn hart lucht worden er ook geen monden gesnoerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen, want dan snoer je ze de mond.
Ik heb dat nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen, want dan snoer je ze de mond.
Daar moest nog sacha achteraan, zij wakkert de boel niet aan, maar dat was vanmiddag al gedaan door ER met de post die gequote werd door sacha, helaas lukt het me niet een post uit een vorig topic te quoten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Maar wie begint er vanmiddag dan weer met het vuurtje aan te wakkeren? Dat was zeer zeker niet."
Wie?
Nee, dat was sacha niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moest nog sacha achteraan, zij wakkert de boel niet aan, maar dat was vanmiddag al gedaan door ER met de post die gequote werd door sacha, helaas lukt het me niet een post uit een vorig topic te quoten.
Dol op een vuurtje stoken, hč sas?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
KLB / mijn mede-users begrijpen mij niet
Dat was ER met deze tekst:quote:
Dat is best sneuquote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
KLB / mijn mede-users begrijpen mij niet
Geen behoefte aan.quote:
Ze heeft toch gezgd dat ze dat een vervelende post vindt?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ER met deze tekst:
------
Nee hoor, dat denk ik helemaal niet. Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wie Soury is, laat staan dat ik haar/hem/het wil 'kennen'. Ik vind het gewoon als Soury een onaardige en zeer wispelturige user, niks aan verloren verder. Geen idee of het verder nog onder andere namen post.
spoiler
En ik had, toen ik dat schreef over discipel zijn, gruwelijke zin om Fleur en Fijn fiks te klieren. Want die was zelf al uuuuuuuuuuuren bezig met zuigen, zieken, trollen, ruziezoeken en stoken. Helaas voor haar ging 'men' (lees: Karina) er mooi niet op in, en waren haar druiven heel erg zuur (waar is de hond met de staart tussen de benen afdruip smiley?)
Ik verwacht een nieuw topicrapportje van Miss NSB-wasverzachter naar aanleiding van deze post. Sorry Karina!!
------
En als sacha zegt dat een vervelende post te vinden moet ze het maar laten rusten, terwijl ER haar bek gewoon een duw kan geven.
Zo, dat lucht op![]()
Als je een postbode was kreeg je een mepquote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ER met deze tekst:
------
Nee hoor, dat denk ik helemaal niet. Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wie Soury is, laat staan dat ik haar/hem/het wil 'kennen'. Ik vind het gewoon als Soury een onaardige en zeer wispelturige user, niks aan verloren verder. Geen idee of het verder nog onder andere namen post.
spoiler
En ik had, toen ik dat schreef over discipel zijn, gruwelijke zin om Fleur en Fijn fiks te klieren. Want die was zelf al uuuuuuuuuuuren bezig met zuigen, zieken, trollen, ruziezoeken en stoken. Helaas voor haar ging 'men' (lees: Karina) er mooi niet op in, en waren haar druiven heel erg zuur (waar is de hond met de staart tussen de benen afdruip smiley?)
Ik verwacht een nieuw topicrapportje van Miss NSB-wasverzachter naar aanleiding van deze post. Sorry Karina!!
------
En als sacha zegt dat een vervelende post te vinden moet ze het maar laten rusten, terwijl ER haar bek gewoon een duw kan geven.
Zo, dat lucht op![]()
Ik ben niet van oeverloos ergens over doorzeuren, maar ik vind wel dat iemand zijn ongenoegen kan uiten en het is dan jammer dat er dan gezegd wordt dat iedereen het maar moet laten rusten, dat had vanmiddag dan al tegen ER gezegd moeten worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft toch gezgd dat ze dat een vervelende post vindt?
En willen we daar dan weer oeverloos over doorgaan?
Ja, kennelijk.
Jij ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
Jij had trouwens part noch deel aan dat gezeur van zaterdag.
Stuur de hond op haar af.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een postbode was kreeg je een mep
Dus ik mocht niet tegen sacha zeggen 'kun je het niet laten rusten', maar dat had ik vanmiddag tegen ER moeten zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet van oeverloos ergens over doorzeuren, maar ik vind wel dat iemand zijn ongenoegen kan uiten en het is dan jammer dat er dan gezegd wordt dat iedereen het maar moet laten rusten, dat had vanmiddag dan al tegen ER gezegd moeten worden.
Je weet niet wat rellen isquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Stuur de hond op haar af.
Maar hou eens op met rellen voordat ik mee ga doen.
We openen gewoon een 40+ SC MENquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Stuur de hond op haar af.
Maar hou eens op met rellen voordat ik mee ga doen.
Ik ga jou niet zeggen wat je wel en niet mag posten, maar het is jammer dat iemand niet kan zeggen iets vervelend te vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik mocht niet tegen sacha zeggen 'kun je het niet laten rusten', maar dat had ik vanmiddag tegen ER moeten zeggen?
Nou, dat is mooi Dees. Want je kan teruglezen wat ik heb gezegd voordat er diverse users weer 'los' gingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ik mocht niet tegen sacha zeggen 'kun je het niet laten rusten', maar dat had ik vanmiddag tegen ER moeten zeggen?
Dat kan ze toch?! Dat doet ze toch?!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga jou niet zeggen wat je wel en niet mag posten, maar het is jammer dat iemand niet kan zeggen iets vervelend te vinden.
Hou toch op, Karina.quote:
Ze luisteren dus ook niet naar jouquote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat is mooi Dees. Want je kan teruglezen wat ik heb gezegd voordat er diverse users weer 'los' gingen.
Er is met iedereen hier iets gaande lijkt wel. Ik weet niet wat het is maar op een of andere manier gaat steeds de vlam in de pan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou toch op, Karina.
Als er topic rapports worden geschreven over wat er gaande is met een bepaalde user, wordt er niet op gereageerd. Er wordt gewoon niets gedaan.
Oh dearquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou toch op, Karina.
Als er topic rapports worden geschreven over wat er gaande is met een bepaalde user, wordt er niet op gereageerd. Er wordt gewoon niets gedaan.
Nee dat mag ze niet, want ze moet het laten rusten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan ze toch?! Dat doet ze toch?!
En ik MAG toch vragen of ze het kan laten rusten?!
Zeg ik dat ze het MOET laten rusten? Nee, dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat mag ze niet, want ze moet het laten rusten.
Ben jij de rel del nuquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat mag ze niet, want ze moet het laten rusten.
Wat mij betreft niet hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is met iedereen hier iets gaande lijkt wel. Ik weet niet wat het is maar op een of andere manier gaat steeds de vlam in de pan.
Dat als een ander bestempeld worden was al opgelost.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor.
Ik kwam hier helemaal nooit. Maar omdat ElizabethR heeft besloten een of andere hetze op te zetten, en ik niet als een ander bestempeld wil worden, heb ik dat hier gezegd.
En vandaag zijn er maar twee mensen over door gegaan, nl. Leandra en ElizabethR. Lees dan eens mee!
ik vind het reuze meevallen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is met iedereen hier iets gaande lijkt wel. Ik weet niet wat het is maar op een of andere manier gaat steeds de vlam in de pan.
Nee, je vraagt of ze het kan laten rusten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze het MOET laten rusten? Nee, dat zeg ik nergens.
Dagquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor.
Ik kwam hier helemaal nooit. Maar omdat ElizabethR heeft besloten een of andere hetze op te zetten, en ik niet als een ander bestempeld wil worden, heb ik dat hier gezegd.
En vandaag zijn er maar twee mensen over door gegaan, nl. Leandra en ElizabethR. Lees dan eens mee!
Ik ben heel slecht in rellen en ik hou er niet vanquote:
Nee joh, sacha heeft dikke lol!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, je vraagt of ze het kan laten rusten.
Maar waar maak ik me eigenlijk druk over, ik zit me ermee te bemoeien en sacha is gevlogen.
Niks dag.quote:
Iedereen is hier gewoon verantwoordelijk voor zichzelf. We treden niet als een collectief op.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks dag.
Is deze SC van jou?
Als jullie geen ruzies willen, hou je users dan eens in toom.
Ja dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in rellen en ik hou er niet van
Hef die hele kleuterclub 40+ dan ook eens op.quote:
Jij komt ook nog ff lekker olie op het vuur gooien, ouwe?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hef die hele kleuterclub 40+ dan ook eens op.
Er zijn genoeg andere hoekjes op Internet waar de ruziënde hormonaal op tilt geslagen vrouwen van middelbare leeftijd met elkaar ruzie kunnen maken.
Het Libelle-froum ofzo.
Ik ga er van uit dat volwassen mensen het ook eerst zelf kunnen proberen op te lossen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Robijn48 het volgende:
Opzouten dan. Is dat duidelijkerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks dag.
Is deze SC van jou?
n
Ja, ik lach me rot om zoveel kinderachtigheid.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Jij komt ook nog ff lekker olie op het vuur gooien, ouwe?
Oh jaquote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik lach me rot om zoveel kinderachtigheid.
Dat snap ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat volwassen mensen het ook eerst zelf kunnen proberen op te lossen.
Ja, daar ben jij ver boven verheven.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik lach me rot om zoveel kinderachtigheid.
En waar dat over ging is nu niet meer aan de orde. Dat is opgelost. Gaan we niet weer over beginnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar dat kan hier blijkbaar niet, en daarom heb ik een topic rapport gemaakt. Twee zelfs, was nodig. Omdat er maar niet over opgehouden werd.
kill it with firequote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat het maar heel snel echt lente moet worden. Lammetjes, bloemetjes en een zonnetje
Wil je dat iedereen alleen maar aardig over je praat? Is dat het?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar dat kan hier blijkbaar niet, en daarom heb ik een topic rapport gemaakt. Twee zelfs, was nodig. Omdat er maar niet over opgehouden werd.
En ook vandaag gingen Leandra, ElizabethR en Daisy erover door. Omdat het zulke vriendelijke mensen zijn.
-doet dat nou even niet he-quote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
oh, opeens gaat het licht bij mij aan, eindelijk!
ik had een topic report moeten maken omdat ik een post van ER ietsjes over de schreef vond gaan
Leandraquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie begint er vanmiddag dan weer met het vuurtje aan te wakkeren? Dat was zeer zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |