Google eens op 'scheurbuik', 'beriberi' en 'rachitis'. Liefst Google Image Search.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je lichaam als persoon A gezond eet en persoon B ongezond?
Dus stel A eet gezond, gevarieerd dieet (2500kcal) en B eet elke dag bij mcdoands 2500kcal.
Naar alle waarschijnlijkheid een deficit in de micro's (vitaminen/mineralen) wegens eenzijdige voeding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je lichaam als persoon A gezond eet en persoon B ongezond?
Dus stel A eet gezond, gevarieerd dieet (2500kcal) en B eet elke dag bij mcdoands 2500kcal.
en als B alle vitamines uit een potje haalt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid een deficit in de micro's (vitaminen/mineralen) wegens eenzijdige voeding.
Waarom zou B dat willen? Zo'n dieet van fastfood is niet alleen ongezonder maar ook duurder, smeriger en wellicht (afhankelijk van hoe ver je moet reizen voor de McDonald's/Burger King/KFC) ook tijdrovender dan gewoon zelf je kostje maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
en als B alle vitamines uit een potje haalt?
Dan eet B niet lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
en als B alle vitamines uit een potje haalt?
Zou degene ook meer vet aanmaken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk dat je een beetje uitkomt op een mogelijk hoge inname van transvetten, uberhaupt teveel vetten naar ratio, wellicht het missen van vezels en dat soort dingen. Je zit meer op mogelijke lange-termijn effecten gok ik zo.
Volgens mij wordt dat 'allesomvattend' echt een probleem, als je de vitaminen uit een potje neemt. Die dingen schijnen nogal vol te zitten met dingen als vitamine-c, terwijl andere vitaminen en mineralen ontbreken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan eet B niet lekker.
Maar puur op de logica zou ik niet snappen waarom het niet zou kunnen. Vitamine=vitamine. Uit een potje of niet. Mits een allesomvattend vitaminesuppletie, en een 'goede' vet-carb-eiwit ratio.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Ethylaminelle het volgende:
Qua streeffysiek vind ik dit mooie benen en billen
[ afbeelding ]
Mag zelfs nog iets meer definitie in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dat zijn beetje Taubesiaanse hypotheses! Wel erg interessant.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Zou degene ook meer vet aanmaken?
True.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat 'allesomvattend' echt een probleem, als je de vitaminen uit een potje neemt. Die dingen schijnen nogal vol te zitten met dingen als vitamine-c, terwijl andere vitaminen en mineralen ontbreken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten. Die 'man' boven je heeft er geen kijk op.
banaan voor de calcium, kwark voor de eiwitten, rust, en lopen (5 tot 10 km, gewoon normale loopsnelheid, rennen sucks) zijn mijn remedies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Lamabal het volgende:
Spierpijn als een baas.
Nu moet ik snel herstellen, zonder shakes. Kwark maar eten ? Banaan helpt toch ook wel ?
Neem je Vit D?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
banaan voor de calcium, kwark voor de eiwitten, rust, en lopen (5 tot 10 km, gewoon normale loopsnelheid, rennen sucks) zijn mijn remedies.
Misschien scheelt het ook wel wat dat jij al weet hoe het moet? Dus niet zozeer je spieren, maar jij kan misschien ook sneller in het begin zwaarder gaan omdat je bewegingen al kent. Een echte beginneling begint vaak ook licht omdat het eerst belangrijk is dat je de bewegingen goed uitvoert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben best al een eindje, sinds ik train aangekomen, maar vetpercentage behoorlijk omlaag, ik was echt typisch skinny fat.. niet zo raar ook.
Mijn vetpercentage gaat langzaam wat omlaag nog, mijn vetvrije massa is inmiddels bijna 60 kg waar ik toch best wel enorm trots op ben![]()
Na nog eventjes verder gaan met cutten heb ik straks een vetpercentage van 20% (bij ongeveer 75 kg dus), zoals het nu gaat gok ik dat ik daar over een maandje wel ben en dan vanaf daar maar weer verder zien
Het hele verhaal over "spiergeheugen" (kortgezegd: cellen verdwijnen niet, maar worden alleen leger) komt wel logisch op mij over als ik kijk naar mijn sportverleden en naar hoe snel ik nu weer heb opgebouwd.
Hmhmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij zat toch in een rolstoel, niet?
de eerste hap van het vet gaat inderdaad snel. maar je zult merken dat het steeds langzamer gaat om er nog een % vanaf te krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben best al een eindje, sinds ik train aangekomen, maar vetpercentage behoorlijk omlaag, ik was echt typisch skinny fat.. niet zo raar ook.
Mijn vetpercentage gaat langzaam wat omlaag nog, mijn vetvrije massa is inmiddels bijna 60 kg waar ik toch best wel enorm trots op ben![]()
Na nog eventjes verder gaan met cutten heb ik straks een vetpercentage van 20% (bij ongeveer 75 kg dus), zoals het nu gaat gok ik dat ik daar over een maandje wel ben en dan vanaf daar maar weer verder zien
Het hele verhaal over "spiergeheugen" (kortgezegd: cellen verdwijnen niet, maar worden alleen leger) komt wel logisch op mij over als ik kijk naar mijn sportverleden en naar hoe snel ik nu weer heb opgebouwd.
Bikkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmhmen sinds vandaag doe ik heuse squats
(begingewicht van 30 kg, maar toch!)
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmhmen sinds vandaag doe ik heuse squats
(begingewicht van 30 kg, maar toch!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |