quote:
Nee juist niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brandspiritusquote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef LennardNL het volgende:
[..]
Dat brandt toch in één keer weg met een steekvlam of niet?
Voor wanneer je haast hebtquote:
Dat. Is een soort van dikke spiritus, brand net zo goed maar loopt niet brandend alle kanten op als er een brander om zou vallen.quote:
Nee hoor. Je neemt brandgel. Bij alle Blokkers etc. te koopquote:
Hoe bedoel je, 'tegenwoordig'? Gourmetten is toch sowieso iets van de laatste jaren?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Evertjan het volgende:
dit is trouwens wel gourmetten hoe het hoort, tegenwoordig zijn er mensen die elektrisch gourmetten![]()
![]()
waar haal je het vandaan dat er brandgel in moet? Het zijn spiritusbranders....quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat. Is een soort van dikke spiritus, brand net zo goed maar loopt niet brandend alle kanten op als er een brander om zou vallen.
[..]
Nee hoor. Je neemt brandgel. Bij alle Blokkers etc. te koop
en waarom is dat een probleem? De smaak is er niet anders om want indirecte warmte.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Evertjan het volgende:
dit is trouwens wel gourmetten hoe het hoort, tegenwoordig zijn er mensen die elektrisch gourmetten![]()
![]()
Dan vervang je ze door gelbranders. Of je checkt je brandpolis. Wat jij wil.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar haal je het vandaan dat er brandgel in moet? Het zijn spiritusbranders....
Ja maar, ja maar... dat is gezellig!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je in godsnaam willen bakken aan tafel?
quote:
QFTquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zou er maar mee uitkijken, zeker met eventueel bijvullen van de branders. ik ben er pasgeleden door in de brand gevlogen en naar het ziekenhuis gemoeten, en dat is geen pretje.. Dus wat je ook doet niet bijvullen als ze niet volledig afgekoeld zijn! ook al is de vlam uit! Het heeft een laag vlampunt en als je pech hebt ontploft de fles en ben je de lul.
Beter koop je er 1 die elektrisch is!
Niet weten hoe vuur werktquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zou er maar mee uitkijken, zeker met eventueel bijvullen van de branders. ik ben er pasgeleden door in de brand gevlogen en naar het ziekenhuis gemoeten, en dat is geen pretje.. Dus wat je ook doet niet bijvullen als ze niet volledig afgekoeld zijn! ook al is de vlam uit! Het heeft een laag vlampunt en als je pech hebt ontploft de fles en ben je de lul.
Beter koop je er 1 die elektrisch is!
Als jij weet hoe vuur werkt zou je moeten weten hoe belangrijk veiligheid is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |