SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste afgeronde projecten uit het vorige topic:
Umami & Citro-San van Arual:
Bijou omhaakte een vierkante poef, in konijnenkleuren:
Dinosaur Chick en Panda Chick van Danaïdes
Trovey's Mand:
en een vestje van Lijnloos:
in de haak.
Wasabi is de wijde wereld in!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:41 schreef HarrrrieH het volgende:
Leuke titel![]()
En Trui. Ik heb speciaal extra lange draadjes laten zitten. Vind ik makkelijker met afhechten. De grote stapel had ik al gedaan. De rechter had ik even geen zin meer in. Die moet nog even wachten...
Arual, wat een leuke beestjes! Waar is Wasabi?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Muck het volgende:
Ohhh Bijou, wat is die poef gaaf geworden zeg!
senk joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb gisteravond wel een paar slofjes gemaakt voor de kleine die op komst is bij vrienden
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Deze zijn echt heel erg makkelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Bijou het volgende:
Oh die slofjes
Moet ik toch ook maar eens gaan proberen, slofjes maken. Weet alleen niet voor wieen ben bang dat ze mislukken of niet passen of kriebelen of vervelende naadjes hebben waardoor ze niet lekker zitten
PM me even je mailadres! Dan mail ik je het worddocument.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Claudia, heb je het patroon van de walvis ook 'anders' opgeslagen? Hij opent niet op mijn mobiel of tablet..lijkt me zo leuk om te maken!
Aan elkaar maken met draad op plekken zoals staat aangeven :-)quote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef dapmar het volgende:
Ik heb snuf lijf af en bezig met hoofd. Maar hoe maak je het aan elkaar dan, dat vraag ik mij af?
JA heb laatst een stopnaald gekregen van mijn ouders, ga bij die kijjken dank je wel trui!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef trui het volgende:
vaak is het handig om een flink stuk draad te laten zitten aan de ledematen van zo'n popje, dan kun je ze daarmee vastnaaien aan het lijf. heb je een stopnaald? met een groot oog? die zijn daar handig voor. zie verder de linkjes in het openingstopic (onder de spoiler), dat staan er wel een paar bij die nuttige tips geven. bijv. die van planet june.
welkomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat doen jullie met me, op het zwangerschaps forum werd naar dit forum verwezen en na een paar dagen lezen en filmpjes kijken een week geleden mijn eerste bolletjes en een naald gekocht.
Ben begonnen met een babydekentje en dat gaat erg lekker, ik zal straks een foto maken. Gisteren nieuwe bolletjes en naalden bestel voor mijn volgende project.
Jullie maken hier zulke gave dingen dat ik niet meer kan stoppen met haken, heb al zoveel ideeën. SupremeEvil van welk materiaal heb je die babyponcho gemaakt (zelfs mijn vriend vond hem gaaf).
Wat leuk wolk82! Ik heb de Saskia acryl wol van de Wibra gebruiktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat doen jullie met me, op het zwangerschaps forum werd naar dit forum verwezen en na een paar dagen lezen en filmpjes kijken een week geleden mijn eerste bolletjes en een naald gekocht.
Ben begonnen met een babydekentje en dat gaat erg lekker, ik zal straks een foto maken. Gisteren nieuwe bolletjes en naalden bestel voor mijn volgende project.
Jullie maken hier zulke gave dingen dat ik niet meer kan stoppen met haken, heb al zoveel ideeën. SupremeEvil van welk materiaal heb je die babyponcho gemaakt (zelfs mijn vriend vond hem gaaf).
WELKOM! en veel plezierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
zal je ff de link geven, heb een beetje geschat zeg maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Lijnloos het volgende:
Zo'n poncho is leuk zeg! Misschien dat ik er wel een maak voor Minke's vriendinnetje die bijna jarig is.
http://lemondedesucrette.(...)nchos-and-pattern-d/quote:
Wat is het patroon van de sjaal die direct onder de rode ligt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Toverheks het volgende:
mijn sjaals, al 3 weggeven, 2 grijze en een rode, zwarte bijna af en dan schei ik er echt mee uit. ( slechte foto)
[ afbeelding ]
Poncho voor kleindochter van 17 maanden, haar moeder wilde zwart/grijs.......ik was meer van de vrolijke kleurtjes maar dat komt dan wel weer een keertje ( poncho hier afgekeken van evil)
[ afbeelding ]
oh dat weet ik niet meer, en de link heb ik ook niet meer, iets met boogjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is het patroon van de sjaal die direct onder de rode ligt?
Natuurtalentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Toverheks ik ben idd zwanger, heb net een weekje verlof dus heb nu ook lekker alle tijd om uit te zoeken hoe alles werkt.
SupreneEvil dank, ik ga hem ook proberen te maken, nog even bedenken welke kleuren.
Hierbij de foto van mijn dekentje, is mijn allereerste haaksel en ik moet zeggen, hij is mooier dan ik had gedacht.
[ afbeelding ]
Heb je toevallig een betere foto?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer, en de link heb ik ook niet meer, iets met boogjes.
hij is schitterend, en dat voor de 1e keerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Toverheks ik ben idd zwanger, heb net een weekje verlof dus heb nu ook lekker alle tijd om uit te zoeken hoe alles werkt.
SupreneEvil dank, ik ga hem ook proberen te maken, nog even bedenken welke kleuren.
Hierbij de foto van mijn dekentje, is mijn allereerste haaksel en ik moet zeggen, hij is mooier dan ik had gedacht.
[ afbeelding ]
moet ergens in een topic staan denk maandje of 2 terug, kan het zo gauw niet vinden. maar hij komt van iemand hier die de link had geplaatst, dacht ook op Rav.quote:
TRUIquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef trui het volgende:
was dat niet je Elise-shawl, Toverheks. en wow voor je Alpine collectie!
Ik ook, gisteravond de hele avond gedaan. Heb gewoon niet verder kunnen haken aan de deken.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:21 schreef kwiwi het volgende:
ohhhh wat heb ik toch een hekel aan draadjes wegwerken.
ga eens kijken hoe ik dat moet aanmaken Trui, ben wel lid van FOK op Rav. maar alles is in het engels en engels is niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:32 schreef trui het volgende:
heb je ook een ravelry account toverheks? het is zo handig om daar je projecten bij te houden, met het linkje naar het patroon erbij. vind ik zelf althans. zeker als je 't even terzijde legt en je later bijvoorbeeld niet zeker meer weet met welke naalddikte je ergens aan werkte. gewoon invullen bij projectgegevens.
wellicht ten overvloede, maar nog even voor b.ertha: de elise shawl
gewoon een kwestie van een vierkant haken, en zodra je de basis groot genoeg vindt stoppen met meerderen lijkt me?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:32 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens de mand van Trovey helemaal gemist........die zou ideaal zijn voor mijn deken-project.
Trovey??
en niks ten overvloeden, wat ik net zei, wat zoude we zonder jou moeten TRUIquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:32 schreef trui het volgende:
heb je ook een ravelry account toverheks? het is zo handig om daar je projecten bij te houden, met het linkje naar het patroon erbij. vind ik zelf althans. zeker als je 't even terzijde legt en je later bijvoorbeeld niet zeker meer weet met welke naalddikte je ergens aan werkte. gewoon invullen bij projectgegevens.
dan heb je dus al een account. je kunt projecten toevoegen, ze zelf een naam geven (mag ook best nederlands zijn) en je kunt dan zelf kiezen hoeveel details je daarover invult. 'add hook size' gaat over de dikte van je naald. en foto's toevoegen gaat ook heel makkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga eens kijken hoe ik dat moet aanmaken Trui, ben wel lid van FOK op Rav. maar alles is in het engels en engels is niet mijn sterkste kant
Ik had hem al gevonden, maar thanks!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:32 schreef trui het volgende:
je bent een bemoeial, en wat voor eentjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef trui het volgende:
haha Toverheks, niet overdrijven hoor!ik ben gewoon een bemoeial.
[..]
dan heb je dus al een account. je kunt projecten toevoegen, ze zelf een naam geven (mag ook best nederlands zijn) en je kunt dan zelf kiezen hoeveel details je daarover invult. 'add hook size' gaat over de dikte van je naald. en foto's toevoegen gaat ook heel makkelijk.
Wat een mooi eerste project!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://trivialthingsbyjo.(...)aak-eens-een-poncho/quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://lemondedesucrette.(...)nchos-and-pattern-d/
ff naar beneden scrollen staat ook getekent, en dat vind ik makelijker dan een patroon lezen
en dan zelf een beetje schatte hoe groot het moet zijn dat het over het hoofdje past.
zal niet meer weten hoeveel lossen en hoe lang, ze was hier slapen dus steeds gepast, koppie ging er makelijk doorheen en hij is vrij lang , lekker patroon hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:01 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
http://trivialthingsbyjo.(...)aak-eens-een-poncho/
Uit de nederlandse vertaling:
Mijn hoofdmaten: Voor een baby haakte ik altijd 72 lossen (haaknaald 3,5 – 4,5), voor een peuter (maat 86-98) haakte ik 80 lossen (haaknaald 3,5-4,5) en voor een 3-jarige haakte ik 80 lossen met haaknaald 4,5, anders zou ik 88 lossen aanraden.
De lengtemaat meet ik over de schouder: Voor een baby haakte ik 27 centimeter, voor een peuter 40 centimeter en voor een 3-jarige haakte ik zo’n 55 centimeter. Heel precies luistert het niet, als je het een beetje ruim opzet kan je de poncho lang gebruiken!
Ik had zelf de 80 lossen met haaknaald 4, 72 had ook nog wel gepast denk ik
je kunt er ook best een granny stripe shawl van maken trouwens, of die larksfoot stitch gebruiken (Karin aan de haak maakte een hele deken in de larksfoot stitch, met Drops Paris). misschien sowieso wel leuk om op haar weblog wat ideeën op te doen. ze heeft heel wat patronen uitgeschreven/geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef trui het volgende:
dat is wel vrij dik materiaal SpaceInvaders. is het misschien een idee om een sjaal te maken met van die 'vintage stripes', zoals kwakz0rs 2e kussenhoes?
dat is een lekker simpel patroon (alleen maar stokjes en lossen afgewisseld, waarbij je de stokjes in de nieuwe rij steeds 'onder de losse van de vorige toer door' haakt, dus niet in een steek, maar in de ruimte tussen twee stokjes in) maar met mooi resultaat, leent zich goed voor verschillende kleuren en kan met zowel dik als wat dunner garen.
Maar dan ga je door 1 lusje van een lossen toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef trui het volgende:
je maakt je laatste stokje dan vast aan het eerste 'nepstokje' (gemaakt van 2 lossen), bedoelt ze volgens mij.
Die squares zien er mooi uit zeg, ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef MissN het volgende:
Pff jullie gaan echt snel de laatste tijd, ik hou het niet echt meer bij!
Die poef van Bijjou is wel heel gaaf zeg, is dat een ikea poef? die heb ik namelijk ook!
En het konijn is natuurlijk ook tof!
Hier alle draadjes van mn squares weggegwerkt in 2 dagentrots op mezelf!
Nu nog 4 squares haken en dan kan ik alles aan elkaar maken joepiee![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf "zeuren" maar als je onder die 2 lusjes doet zit je toch in die tussenruimte bij het nepstokje en het eerste stokje?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:54 schreef trui het volgende:
oh wacht je zit nog maar in toer 2, ik dacht de laatste toer. eh, je eindigt deze toer ook met 2 lossen, omdat je telkens zo'n tussenruimte creëert tussen 2 stokjes-paren. dus als je je laatste stokje gemaakt hebt maak je nog 2 lossen en dan maak je 'm vast aan de lusjes bovenop dat eerste 'nepstokje'. maar niet helemaal eromheen, alleen onder de 2 bovenste lusjes doorhaken.
oftewel je doet een aantal hv in het zelfde gat waar je net ook in haakten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef trui het volgende:
gewoon door de bovenkant van de stokjes heen, net als je anders in de bovenkant van de steek zou haken. tot je bij de eerstvolgende 'lossenboog' bent. daar mag je 'onderdoor' haken, dat hoeft niet zo priegelig tussen 2 lusjes door.
Geweldig trui bedankt voor je super hulp, jammer dat je niet om de hoek woont hahaha.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:09 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
bij het rode kruisje had je 'm gesloten. het blauwe kruisje geeft de plek aan voor de 1e halve vaste. het groene kruisje is waar je de 2e halve vaste maakt. en dan ben je waar je zijn moet: daar begint ronde 3 eigenlijk.
en ja, de rest van deze toer haak je ook steeds in die 'lossenbogen'. je ziet het eigenlijk ook al goed op het plaatje van de onderzetters die klaar zijn.
Respect! Ik denk dat ik mijn square deken maar laat vallen en de wol ga gebruiken voor een ripple dekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef MissN het volgende:
Die poef van Bijjou is wel heel gaaf zeg, is dat een ikea poef? die heb ik namelijk ook!
[ afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef Dottey het volgende:
Ik ben allemaal druk aan de klus bij mij in huis en op lurk stand hier in mijn kluspauzes ^^.
Vanmiddag was ik het even beu om weer te kwasten... ook al heb ik veel houtwerk geschilderd vandaag.. dus ik wilde even wat anders in mijn wat langere pauze (dan werken aan mijn wipjes)...
Voor in de badkamer had ik nog een mandje nodig voor wat losse meuk wat nu rondslingerd en dacht goh, waarom niet zelf maken?
[ afbeelding ]
Gemaakt van touw van de acction + haaknaald 7 en flinke spieren en in mijn vingers.
Dunne touwtje rits losse en om en om weven van 100% katoen (2 kleuren draad) met haaknaald 4,5
Volgens mij wel, zo'n houten onderstel met kussen er bovenop en hoes erover.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef MissN het volgende:
Ziet er mooi uit!quote:Hier alle draadjes van mn squares weggegwerkt in 2 dagentrots op mezelf!
[ afbeelding ]
Wat veelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Toverheks het volgende:
mijn sjaals, al 3 weggeven, 2 grijze en een rode, zwarte bijna af en dan schei ik er echt mee uit. ( slechte foto)
[ afbeelding ]
Poncho voor kleindochter van 17 maanden, haar moeder wilde zwart/grijs.......ik was meer van de vrolijke kleurtjes maar dat komt dan wel weer een keertje ( poncho hier afgekeken van evil)
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog dikker touw liggen maar moet mijn haaknaald nummertje 20 eerst opzoeken voordat ik het kan gebruiken. Heel creatief gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef Dottey het volgende:
Ik ben allemaal druk aan de klus bij mij in huis en op lurk stand hier in mijn kluspauzes ^^.
Vanmiddag was ik het even beu om weer te kwasten... ook al heb ik veel houtwerk geschilderd vandaag.. dus ik wilde even wat anders in mijn wat langere pauze (dan werken aan mijn wipjes)...
Voor in de badkamer had ik nog een mandje nodig voor wat losse meuk wat nu rondslingerd en dacht goh, waarom niet zelf maken?
[ afbeelding ]
Gemaakt van touw van de acction + haaknaald 7 en flinke spieren en in mijn vingers.
Dunne touwtje rits losse en om en om weven van 100% katoen (2 kleuren draad) met haaknaald 4,5
Dat moet ik ook nog een keer doen, GS'jes, vanmiddag een mandje bij de kringloop gekocht die er wellicht geschikt voor is (rechthoekig met brede zijvlakken, is net iets makkelijker hanteerbaar dan een complete deken...op lijst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef MissN het volgende:
[ afbeelding ]
Knijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef CREADO het volgende:
[ afbeelding ]
Effe showen :-), ben blij met het resultaat!
Nee inderdaad, had mij even niet gerealiseerd, dat het om de zelfde ronde ging, waar al het advies om gingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef trui het volgende:
ik kan me na alle advies van vanmiddag niet voorstellen dat ze die twee halve vasten niet gemaakt heeft.
Dat was inderdaad het stukje dat ik bedoelde in mijn eerdere posts. Nou vind ik het op de laatste 2 foto's er beter uitzien... Ziet er zo wat meer uit als een gat, zeg maar. Ik zou gewoon zo laten en bij de volgende even goed kijken wat je nou gedaan hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef dapmar het volgende:
Hierbij mijn onderzetter af:
Wat mij opvalt is in de lijn van het knoopje, daar waar hij af is dat knoopje.
Dat het daar tussen anders is dan bij de rest of klopt het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt neonquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef x__duck het volgende:
Heeft iemand een foto van de knalkleurtjeswol van wibra?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Walvis in wording:
[ afbeelding ]
Nu deel 2!
Ik ind het echt vette kleurenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag best stellen dat het pijn aan je ogen doet ja
Ja ze zijn tof maar wel echt pijn aan je ogen fel! Ik heb niets meegenomen want ik weet niet wat ik ermee moet en dan moet ik weer een Ikea bak bij gaan halen omdat alles al vol zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ind het echt vette kleurenheb van alle kleuren 6 meegenomen
Kan ik er mooi meerdere dingen van maken
Hij is zo goed als af, alleen de ogen nog! Even kijken of me dat vandaag lukt, en dan zal ik weer een foto posten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ben benieuwd
Sorry, zit mobiel dus multiquoten is lastig.
Ik heb het gewoon dicht genaaid met een stopnaald door de 2 lusjes van elke steek die tegen elkaar aan komen. (duidelijke uitleg hè...quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik was ook bijna zover.....(krijg de foto niet gelinkt...stomme computer maar foto staat hier http://instagram.com/mrskeunings)
Ik ben me alleen af aan het vragen hoe ik de walvis straks netjes dichtkrijgt....iemand tips?
misschien met de matras-steek?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik was ook bijna zover.....(krijg de foto niet gelinkt...stomme computer maar foto staat hier http://instagram.com/mrskeunings)
Ik ben me alleen af aan het vragen hoe ik de walvis straks netjes dichtkrijgt....iemand tips?
Hé, die heb ik een tijdje geleden op mijn pinterest gezet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kwam net deze pin tegenVind de kleuren ook erg mooi
[ afbeelding ]
Ik heb nu dus die pastel kleurtjes, daar wil ik een diagonaal gestreept kussen van maken en daar past dit kussen denk ik wel heel mooi bij (en ik zit ook nog met een langwerpig/rechthoekig kusssen in mijn hoofd)
De link klopt niet helemaal volgens mij....maar zag de foto wel op Ravelry. Hij past precies he?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:34 schreef Dottey het volgende:
Druk druk druk in mijn hoofd, dus dan ben ik duizend dingen aan het doen om het rustiger te krijgen..
klinkt wellicht wat vreemd.. maar het helpt..
Thanks to SupremeEvil voor het patroontjeIk heb het wel wat aangepast, want ik houd niet zo van steeds keren en zulks.
[ afbeelding ]
Als je op de foto klikt kom je bij mijn ravelry uit (vriendjes optie..) en check dan gelijk de derde foto eens
ik moest zo hard lachen..
Geloof het wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trui, dat ziet er wel netjes uit...mare in de beschrijving wordt er steeds gesproken over de "two back loops" maar de haalt de draad toch gewoon door het hele v-tje van een steek (en er zijn toch geen 2 back loops???)
Trovey hij is leuk he? Kwam hem ook toevallig tegen op Pinterest (niet bij jou, ben ik vriendjes met jou?)
Mooie kleurencombi. Ik ben nog steeds bezig met Sparkle van Zeeman voor een volwassen versie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:34 schreef Dottey het volgende:
Druk druk druk in mijn hoofd, dus dan ben ik duizend dingen aan het doen om het rustiger te krijgen..
Thanks to SupremeEvil voor het patroontjeIk heb het wel wat aangepast, want ik houd niet zo van steeds keren en zulks.
[ afbeelding ]
Als je op http://www.ravelry.com/projects/Dottey/poncho-baby-girl klikt kom je bij mijn ravelry uit (vriendjes optie..) en check dan gelijk de derde foto eens
Mooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef Dottey het volgende:
Na enorm veel dragen van de eerste nu een tweede af (naja al een poosje, maar nog niet gefotografeerd)
Mooi paarshaaknaald 3,5 dus er ging wat meer in dan ik dacht
![]()
Iets van 5 of 6 bollen.. Yasmina (erg fijn spul)
[ afbeelding ]
Lekker actief geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Dottey het volgende:
Dank je Bijou voor je hulp!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb er een babydeken uit geworsteld, met een koosje samen is het helemaal tof!![]()
die sjaal is niet zo moeilijk hoor.. tis steeds herhalen herhalen herhalen ^^,quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooie kleurencombi. Ik ben nog steeds bezig met Sparkle van Zeeman voor een volwassen versie.
[..]
Mooimaar ziet er ingewikkeld uit.
[..]
Lekker actief geweest.Ook een mooi combi.
Ik heb nu tig dingen op de naald, weet niet eens meer hoeveel.
Daar ben ik goed inquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
die sjaal is niet zo moeilijk hoor.. tis steeds herhalen herhalen herhalen ^^,
vraag toverheks-cheerleader-alphineshawl maar hoe simpel en verslavend hij kan zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in...maar dan wel in een eenvoudige versie.
Wie weet begin ik er nog wel eens aan.
Ja, ik heb de foto gezien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
vraag toverheks-cheerleader-alphineshawl maar hoe simpel en verslavend hij kan zijn![]()
Ik hou ook niet van keren, hoe heb je dat gemaakt zonder te keren?! Erg leuk is ie, en vooral Poes ziet er geweldig uit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:34 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op http://www.ravelry.com/projects/Dottey/poncho-baby-girl klikt kom je bij mijn ravelry uit (vriendjes optie..) en check dan gelijk de derde foto eens
Ja, dat lijkt me, maar wordt ie dan niet...rond? Je moet wel weten te minderen enzo op de juiste punten toch?quote:
Even quote want edit lukt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me, maar wordt ie dan niet...rond? Je moet wel weten te minderen enzo op de juiste punten toch?
Hoeveel wol heb je gebruikt Dottey? ( Is een babymaatje neem ik aan)
dat kan toch net zo goed bij rondhaken als bij heen en weer haken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me, maar wordt ie dan niet...rond? Je moet wel weten te minderen enzo op de juiste punten toch?
je meerdert steeds op de hoeken. hier volgens mij alleen bij de voor-& achterpunt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Even quote want edit lukt niet.
Maar das stom van mezelf, je moet niet minden, maar een echt vierkant is het ook niet toch?
mooie kleurquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:34 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Word vrolijk van die kleurtjes als naar die vakken kijkt :-) hebben ze bij jullie naast de kasten ook schappen gevuld? Hier hadden ze gewoon geel en neongeel trouwens...quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef YogaLove het volgende:
Wibra:
[ afbeelding ]
In het echt is het NOG feller dan ik op de foto kreeg. Het doet écht pijn aan je ogen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Dottey het volgende:
Dank je Bijou voor je hulp!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb er een babydeken uit geworsteld, met een koosje samen is het helemaal tof!![]()
neondekentjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef Bijou het volgende:
Dus ik liet de foto van de neonkleurtjes aan mijn lief zien terwijl ik zei dat ik gelukkig geen idee heb wat ik ervan zou moeten maken, zegt hij doodleuk: "Kun je toch een dekentje van maken?"
Uh-oh....
Volgens mij hebben ze daar ook veel mooier roze, waar is dit?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef YogaLove het volgende:
Wibra:
[ afbeelding ]
In het echt is het NOG feller dan ik op de foto kreeg. Het doet écht pijn aan je ogen.![]()
[ afbeelding ]
De voorraad is weer aangevuld!! Het half lege vak bij het wit heb ik gedaan![]()
Ik zie trouwens nu op de foto pas, dat ze dus WEL lichtgeel hadden (linksboven).![]()
![]()
![]()
Wat is er met me aan de hand vandaag
Dit schreeuwt natuurlijk om een fotoquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik vind dat neon dus echt helemaal niks. Krijg er jaren 80 kriebels van... Toen m'n oma een soort mondriaan trui voor me had gebreid...in neon
Ik zie er wel leuke collen van gemaakt worden. Gewoon 1 kleur, lekker opzichtig in de winterquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef HarrrrieH het volgende:
Die neon kleuren zijn idd wel een beetje "it was acceptable in the eighties".
ik zou ze aan elkaar haken, of met halve vasten aan de achterkant, of met een tussensteek waardoor de verbinding helemaal plat ligtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef HarrrrieH het volgende:
Weer veel geschreven gehaakt. Ik ben zelf aardig op schema met de GS'jes. Ik hoef er waarschijnlijk nog maar 10!![]()
Nu komt alleen het volgende "probleem".... Hoe zet je ze mooi aan elkaar. Je kan ze aan elkaar haken en naaien. Wat is nu het mooiste? Ik vind het zelf wel mooi wanneer er niet van die dikke kabels (van vasten denk ik) bovenop liggen. Dus ik denk dat naaien mooier is. Maar hoe doen jullie dat? Door beide lusjes? Gewoon heen en weer enzo. (weet echt niets van naaien..) Of toch haken? Hopelijk hebben jullie tips.
Voor de liefhebbers. De voortgang tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dan ga ik nu weer even lekker bijlezen. Want heb nu de laatste dagen alleen als een malle gehaakt. Even kleine haakpauze....
Of beenwarmers (eventueel alvast voor carnvalquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zie er wel leuke collen van gemaakt worden. Gewoon 1 kleur, lekker opzichtig in de winter
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ook veel mooier roze, waar is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Creado wat bedoel je? Bij de kast staat zo'n tafel met al dat neon spul.
Een ripple deken, maar ik twijfel dus omdat ik bang ben dat ik een grote stijve deken krijg als ik de bovenste maat naald neem..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef HarrrrieH het volgende:
uhm zie niet zo veel verschil. Denk dat ik de bovenste iets mooier en strakker vind...
Wel leuk die golfjes. Wat wordt het?
dit idd (en je bent eerder klaar :p ).quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef HarrrrieH het volgende:
De 6 ziet er inderdaad wel iets soepeler uit.
Ik geloof dat ik morgen even langs de wibra moetquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef YogaLove het volgende:
Wibra:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De voorraad is weer aangevuld!! Het half lege vak bij het wit heb ik gedaan![]()
Ik zie trouwens nu op de foto pas, dat ze dus WEL lichtgeel hadden (linksboven).![]()
![]()
![]()
Ja ik zal zo eens het fleece dekentje meten wat hier ligt, ik maak m wel wat langer dan dat dekentje want die is nét niet lang genoeg om lekker je voeten in te stoppen en op te trekken tot aan je neusquote:
Ik heb m'n nagels normaal gesproken zwartgelakt of donkerpaars of donkerblauw, dus van mij mogen ze lekker groen uitslaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Passen jullie wel even op met die neon nagellak dat niet heel je nagels straks oranje/geel/groen/roze/blauw zijn als je het eraf haalt? Dat wil neon nog wel eens doen
Dan is het niet zo erg als ze verkleuren nee. Maar als je zomaar een lakje koopt en het dan er vanaf haalt terwijl je normaal niets draagt dan schrik je wel even denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb m'n nagels normaal gesproken zwartgelakt of donkerpaars of donkerblauw, dus van mij mogen ze lekker groen uitslaan.Ik heb er voor het extra sparkle-effect nog sour apple van China Glaze overheen gedaan trouwens. Oh wacht, dit is totaal off topic in het haaktopic. Ehhh.... haken gaat nóg gezelliger en leuker met mooie nagellak waar je tijdens het haken tegenaan kunt kijken.
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef YogaLove het volgende:
[..]dat ze niet alleen de kast vullen, maar ook tafels :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Creado wat bedoel je? Bij de kast staat zo'n tafel met al dat neon spul.By DMB
vind deze mooier dan met neon hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het niet zo erg als ze verkleuren nee. Maar als je zomaar een lakje koopt en het dan er vanaf haalt terwijl je normaal niets draagt dan schrik je wel even denk ik
Ik heb net dit gevonden, wel een leuk idee voor neon garen van de wibra
http://www.ravelry.com/pr(...)-yellow-chevron-tote
Hee wat een leuke! Mijn smaak ook, want ik heb deze tas (beetje crappy foto, maar je krijgt wel een idee van hoe ie er uitziet):quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het niet zo erg als ze verkleuren nee. Maar als je zomaar een lakje koopt en het dan er vanaf haalt terwijl je normaal niets draagt dan schrik je wel even denk ik
Ik heb net dit gevonden, wel een leuk idee voor neon garen van de wibra
http://www.ravelry.com/pr(...)-yellow-chevron-tote
Daar heb je dan weer blanke onderlak voor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Passen jullie wel even op met die neon nagellak dat niet heel je nagels straks oranje/geel/groen/roze/blauw zijn als je het eraf haalt? Dat wil neon nog wel eens doen
Psst ik had ook nog deze gevondenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee wat een leuke! Mijn smaak ook, want ik heb deze tas (beetje crappy foto, maar je krijgt wel een idee van hoe ie er uitziet):
[ afbeelding ]
Wow.. morgen hier even bij de Wibra kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef YogaLove het volgende:
Wibra:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Slachtoffer van neonnagellakquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de winter is bij mij het altijd een drama, wat ik ook smeer.....in de zomer is het trouwens maar een klein beetje beterquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef HarrrrieH het volgende:
Nu we het toch over nagels hebben enzo. Ik heb zulke droge handen en broze nagels. Kan dat door het haken komen? Of zou dat toch gewoon het weer zijn?
Tja ik dacht omdat de draad er de hele tijd langsglijd en huidvetten ofo weghaalt. Weet ik veel. Zal inderdaad wel toeval zijn. Maar ik dacht misschien is het een bekende hakerskwaal, waar iedereen dan zegt. Tuurlijk dat heeft iedereen! Smeer er gewoon huppeldepup op. Dan is het zo over. Of zoiets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
In de winter is bij mij het altijd een drama, wat ik ook smeer.....in de zomer is het trouwens maar een klein beetje beter....gewoon het weer want waarom zou je brose nagels en droge handen krijgen van haken?
Ja dus!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef CREADO het volgende:
[..]
dat ze niet alleen de kast vullen, maar ook tafels :-)
Hey, dat is wat voor mij!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Psst ik had ook nog deze gevonden
http://yogahound.co.uk/2012/01/crochet-yoga-bag-pattern.html
Denk ook het weer. Bij mij hangen de vellen zowat aan mijn handen. En mijn gezicht is ook ontzettend droog. Veel binnen zitten in de droge lucht bij de verwarming.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef HarrrrieH het volgende:
Nu we het toch over nagels hebben enzo. Ik heb zulke droge handen en broze nagels. Kan dat door het haken komen? Of zou dat toch gewoon het weer zijn?
Nee, blijft gewoon het weer, mijn handen en vooral nagels zijn ook altijd een drama in de winter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Tja ik dacht omdat de draad er de hele tijd langsglijd en huidvetten ofo weghaalt. Weet ik veel. Zal inderdaad wel toeval zijn. Maar ik dacht misschien is het een bekende hakerskwaal, waar iedereen dan zegt. Tuurlijk dat heeft iedereen! Smeer er gewoon huppeldepup op. Dan is het zo over. Of zoiets.
Elke kleur heeft zijn toepassing.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef trui het volgende:
ik snap niet zo goed wat jullie zo leuk vinden aan die neon kleurtjes, ik vind er echt niks aan. veel te hard naar mijn zin.
Die neon vind ik wel leuk, maar zou ik echt niet weten waarvoor te gebruiken. Die andere knalkleurtjes bij de Wibra vind ik wel erg leuk. Ik hoop dat ze die hier in ons kleine centrumpje nog hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef trui het volgende:
ik snap niet zo goed wat jullie zo leuk vinden aan die neon kleurtjes, ik vind er echt niks aan. veel te hard naar mijn zin.
Nee, ik ben ook geen fan eigenlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef trui het volgende:
Dat meerdere is altijd op hetzelfde punt... dus of je die 4 punten nou links of rechtsom benaderd dt maat niets uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Hoeveel wol heb je gebruikt Dottey? ( Is een babymaatje neem ik aan)
Mooie golvende ripple. Welk patroon gebruik je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma..
[ afbeelding ]
Boven 5mm of onder 6mm
die is nog leuker dan dat voorbeeld van het vorige topic!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef trovey het volgende:
Haaknaaldenkoker, erin het kartonnetje van een keukenrol om het wat stevigheid te geven en in de bodem een rondje plastic zodat de naalden er niet doorheen vallen (ondanks het feit dat ik ht met een kleine naald gehaakt heb toch maar even geen risico lopen).
[ afbeelding ]
Met hoedje.![]()
en zonder
[ afbeelding ]
Nee, supersoft van de zeeman, 72quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef CREADO het volgende:
Dottey leuke poncho. Is dat saskiawol? En hoeveel steken heb jij voor de hals gedaan?
[..]
Ik ook niet. Vond het in de jaren 80 al niets!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan eigenlijk.
Toen was ik er nog niet, whaha. Maar ik vind het ook niets. Al die andere kleuren zie Wibra heeft vind ik altijd wel mooi. Maar bij ons lag er alleen khaki groen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:59 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vond het in de jaren 80 al niets!
Ik heb er ook nogal wisselende herinneringen aan..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:59 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Toen was ik 1-4 dus weinig van meegekregenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:59 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
welkom en leuk!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef AppleMartini het volgende:
Sinds een weekje haak ik ook, dit moet uiteindelijk een dekentje worden voor mijn kleine nichtje. Het is nog niet zo strak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef YogaLove het volgende:
Wibra:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
insmeren met een goeie handcreme, of gewoon uierzalf, komt door het weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef HarrrrieH het volgende:
wat is deze leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef trovey het volgende:
Haaknaaldenkoker, erin het kartonnetje van een keukenrol om het wat stevigheid te geven en in de bodem een rondje plastic zodat de naalden er niet doorheen vallen (ondanks het feit dat ik ht met een kleine naald gehaakt heb toch maar even geen risico lopen).
[ afbeelding ]
Met hoedje.![]()
en zonder
[ afbeelding ]
en Welkom, altijd gesjellig nieuwe haakstersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef AppleMartini het volgende:
Sinds een weekje haak ik ook, dit moet uiteindelijk een dekentje worden voor mijn kleine nichtje. Het is nog niet zo strak
[ afbeelding ]
Neat ripple van attic 24quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooie golvende ripple. Welk patroon gebruik je?
Mooi! En succes met de vierkantjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef _wolk82_ het volgende:
Mijn babywikkeldeken is af!!
[ afbeelding ]
Ben alweer bezig met mijn volgende project, dit wordt een grotere deken. Ik moet 66 van de vierkantjes maken:
[ afbeelding ]
Wat een mooie projecten zag ik weer voorbij komen, ik heb de komende jaren wat te doen.
Welkom nieuwe haker, haakse.
Welkom. Hier ook een beginnend haakster, bezig met een babydeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben alweer bezig met mijn volgende project, dit wordt een grotere deken. Ik moet 66 van de vierkantjes maken:
[ afbeelding ]
Wat een mooie projecten zag ik weer voorbij komen, ik heb de komende jaren wat te doen.
Mooi!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wolk, wat een mooie deken zeg!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef _wolk82_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed idee voor bij mij voor een volgende deken!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om bij ELKE granny allemaal draadjes in te stoppen en alles aan elkaar te gaan maken, dus ga ik maar voor een ripple![]()
Wauw! Mooie stoel ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef wild-r0se het volgende:
Al bijna jaar geleden ooit deze vierkantjes gemaakt, toen met de gedachte om er een deken/sprei van te maken en jullie gaven aan een kussen... lang niets mee gedaan en heb er idd een kussen van gemaakt! Ben heel blij met het resultaat (en dat er eindelijk weer eens iets af is)
[ afbeelding ]
Welkom nieuwe haaksters! Jullie gaan goed
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Waaauw, wat gaan jullie hard zeg! Mooie dingen, ik moet t rustig aan doen... Nog steeds gauw pijn in m'n duim, ondanks de hippe ergonomische haaknaald... Maar ben bezig met een 'star blanket', maar ik kom er niet uit. De uitleg is in het duits en met google vertaal snap ik het mog niet, haha! Misschien dat jullie me kunnen helpen? http://dieschaubude.blogspot.nl/2012/02/hakelsterndecke-2.html
Die naalden werken dus bij mij voor geen meter, sterker nog, ik krijg sneller last van de artrose in mijn duim.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Waaauw, wat gaan jullie hard zeg! Mooie dingen, ik moet t rustig aan doen... Nog steeds gauw pijn in m'n duim, ondanks de hippe ergonomische haaknaald... Maar ben bezig met een 'star blanket', maar ik kom er niet uit. De uitleg is in het duits en met google vertaal snap ik het mog niet, haha! Misschien dat jullie me kunnen helpen? http://dieschaubude.blogspot.nl/2012/02/hakelsterndecke-2.html
Mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef wild-r0se het volgende:
Al bijna jaar geleden ooit deze vierkantjes gemaakt, toen met de gedachte om er een deken/sprei van te maken en jullie gaven aan een kussen... lang niets mee gedaan en heb er idd een kussen van gemaakt! Ben heel blij met het resultaat (en dat er eindelijk weer eens iets af is)
[ afbeelding ]
Welkom nieuwe haaksters! Jullie gaan goed
Wat een mooie kleuren! Is het een kussen, voor en achterkant? Of zijn het er twee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef wild-r0se het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Wolk, jij zit nu deze hele dagen te haken? Gefeliciteerd nog! Hoeveel weken ben je zwanger? Meisje?(gezien de kleurtjes van de deken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:56 schreef _wolk82_ het volgende:
HarrieH ik ben nu anderhalve werk bezig, maar doordat ik zwangerschapsverlof heb zit ik hele dagen thuis dus kan ik ook lekker doorgaan.
Kan je helaas niet helpen. Wel beterschap met je duim!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef SupremeEvil het volgende:
hihi thanks! Ben helemaal verliefd op die stoelquote:
jep! 1 kussen voor en achterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:54 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Wat een mooie kleuren! Is het een kussen, voor en achterkant? Of zijn het er twee?
de onderste is echt mooi, en volgens mij zijn die randjes er later gewoon bijgehaaktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef Angelof9 het volgende:
Voor de deken fans: http://www.ravelry.com/patterns/library/autumn-ribbons-afghan
En deze is ook heel mooi, maar wel bespottelijk duur patroon. Daarentegen is ie wel na te maken denk ik.
die laatste is inderdaad heel mooi maar geld zou ik er nooit voor over hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef Angelof9 het volgende:
Voor de deken fans: http://www.ravelry.com/patterns/library/autumn-ribbons-afghan
En deze is ook heel mooi, maar wel bespottelijk duur patroon. Daarentegen is ie wel na te maken denk ik.
Welkom!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, vind die echt mooi zo! Vooral met die kleurencombinatie!quote:Ben alweer bezig met mijn volgende project, dit wordt een grotere deken. Ik moet 66 van de vierkantjes maken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |