SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste afgeronde projecten uit het vorige topic:
Umami & Citro-San van Arual:
Bijou omhaakte een vierkante poef, in konijnenkleuren:
Dinosaur Chick en Panda Chick van Danaïdes
Trovey's Mand:
en een vestje van Lijnloos:
in de haak.
Wasabi is de wijde wereld in!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:41 schreef HarrrrieH het volgende:
Leuke titel![]()
En Trui. Ik heb speciaal extra lange draadjes laten zitten. Vind ik makkelijker met afhechten. De grote stapel had ik al gedaan. De rechter had ik even geen zin meer in. Die moet nog even wachten...
Arual, wat een leuke beestjes! Waar is Wasabi?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Muck het volgende:
Ohhh Bijou, wat is die poef gaaf geworden zeg!
senk joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb gisteravond wel een paar slofjes gemaakt voor de kleine die op komst is bij vrienden
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Deze zijn echt heel erg makkelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Bijou het volgende:
Oh die slofjes
Moet ik toch ook maar eens gaan proberen, slofjes maken. Weet alleen niet voor wieen ben bang dat ze mislukken of niet passen of kriebelen of vervelende naadjes hebben waardoor ze niet lekker zitten
PM me even je mailadres! Dan mail ik je het worddocument.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Claudia, heb je het patroon van de walvis ook 'anders' opgeslagen? Hij opent niet op mijn mobiel of tablet..lijkt me zo leuk om te maken!
Aan elkaar maken met draad op plekken zoals staat aangeven :-)quote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef dapmar het volgende:
Ik heb snuf lijf af en bezig met hoofd. Maar hoe maak je het aan elkaar dan, dat vraag ik mij af?
JA heb laatst een stopnaald gekregen van mijn ouders, ga bij die kijjken dank je wel trui!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef trui het volgende:
vaak is het handig om een flink stuk draad te laten zitten aan de ledematen van zo'n popje, dan kun je ze daarmee vastnaaien aan het lijf. heb je een stopnaald? met een groot oog? die zijn daar handig voor. zie verder de linkjes in het openingstopic (onder de spoiler), dat staan er wel een paar bij die nuttige tips geven. bijv. die van planet june.
welkomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat doen jullie met me, op het zwangerschaps forum werd naar dit forum verwezen en na een paar dagen lezen en filmpjes kijken een week geleden mijn eerste bolletjes en een naald gekocht.
Ben begonnen met een babydekentje en dat gaat erg lekker, ik zal straks een foto maken. Gisteren nieuwe bolletjes en naalden bestel voor mijn volgende project.
Jullie maken hier zulke gave dingen dat ik niet meer kan stoppen met haken, heb al zoveel ideeën. SupremeEvil van welk materiaal heb je die babyponcho gemaakt (zelfs mijn vriend vond hem gaaf).
Wat leuk wolk82! Ik heb de Saskia acryl wol van de Wibra gebruiktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
Wat doen jullie met me, op het zwangerschaps forum werd naar dit forum verwezen en na een paar dagen lezen en filmpjes kijken een week geleden mijn eerste bolletjes en een naald gekocht.
Ben begonnen met een babydekentje en dat gaat erg lekker, ik zal straks een foto maken. Gisteren nieuwe bolletjes en naalden bestel voor mijn volgende project.
Jullie maken hier zulke gave dingen dat ik niet meer kan stoppen met haken, heb al zoveel ideeën. SupremeEvil van welk materiaal heb je die babyponcho gemaakt (zelfs mijn vriend vond hem gaaf).
WELKOM! en veel plezierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:40 schreef _wolk82_ het volgende:
zal je ff de link geven, heb een beetje geschat zeg maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Lijnloos het volgende:
Zo'n poncho is leuk zeg! Misschien dat ik er wel een maak voor Minke's vriendinnetje die bijna jarig is.
http://lemondedesucrette.(...)nchos-and-pattern-d/quote:
Wat is het patroon van de sjaal die direct onder de rode ligt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Toverheks het volgende:
mijn sjaals, al 3 weggeven, 2 grijze en een rode, zwarte bijna af en dan schei ik er echt mee uit. ( slechte foto)
[ afbeelding ]
Poncho voor kleindochter van 17 maanden, haar moeder wilde zwart/grijs.......ik was meer van de vrolijke kleurtjes maar dat komt dan wel weer een keertje ( poncho hier afgekeken van evil)
[ afbeelding ]
oh dat weet ik niet meer, en de link heb ik ook niet meer, iets met boogjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is het patroon van de sjaal die direct onder de rode ligt?
Natuurtalentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Toverheks ik ben idd zwanger, heb net een weekje verlof dus heb nu ook lekker alle tijd om uit te zoeken hoe alles werkt.
SupreneEvil dank, ik ga hem ook proberen te maken, nog even bedenken welke kleuren.
Hierbij de foto van mijn dekentje, is mijn allereerste haaksel en ik moet zeggen, hij is mooier dan ik had gedacht.
[ afbeelding ]
Heb je toevallig een betere foto?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer, en de link heb ik ook niet meer, iets met boogjes.
hij is schitterend, en dat voor de 1e keerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Toverheks ik ben idd zwanger, heb net een weekje verlof dus heb nu ook lekker alle tijd om uit te zoeken hoe alles werkt.
SupreneEvil dank, ik ga hem ook proberen te maken, nog even bedenken welke kleuren.
Hierbij de foto van mijn dekentje, is mijn allereerste haaksel en ik moet zeggen, hij is mooier dan ik had gedacht.
[ afbeelding ]
moet ergens in een topic staan denk maandje of 2 terug, kan het zo gauw niet vinden. maar hij komt van iemand hier die de link had geplaatst, dacht ook op Rav.quote:
TRUIquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef trui het volgende:
was dat niet je Elise-shawl, Toverheks. en wow voor je Alpine collectie!
Ik ook, gisteravond de hele avond gedaan. Heb gewoon niet verder kunnen haken aan de deken.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:21 schreef kwiwi het volgende:
ohhhh wat heb ik toch een hekel aan draadjes wegwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |