Dat hoop ik ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef Skint het volgende:
Hopelijk worden ze niet al te bang van de botte cinici
Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Flurry het volgende:
Ik zie het begin van een supermooie 1 april grap
Dat weet je maar nooit! Als het idd een supermooie grap is, krijgen ze een biertje van me.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef Flurry het volgende:
Ik zie het begin van een supermooie 1 april grap
Hallo skint, ben niet zo snel onder de indruk hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef Skint het volgende:
Hopelijk worden ze niet al te bang van de botte cinici
Geen idee wat dat is?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch niet zo'n stelletje amateurs met een ghost hunting starters-kit?
Nee sorry dat ik je teleur moet stellen !!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch niet zo'n stelletje amateurs met een ghost hunting starters-kit?
Lust geen bierquote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit! Als het idd een supermooie grap is, krijgen ze een biertje van me.
Het is iig. geen spam, en ik hoop ook op het laatste, ja!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Skint het volgende:
Kom je hier trouwens alleen om leden te werven of ook om je resultaten te delen? Ben erg benieuwd.
Dan ga je naar zo'n site die geest(ver)jaag spullen verkoopt en dan kan je kiezen voor zo'n beginners pakket met goedkope zooi erin. Thermometers, geluidsopname, EMF, multi-spectra camera (lenzen) en dat soort zaken.quote:
Informatie verschaffen indien nodig, netwerk met geïnteresseerde op te bouwen/locaties te vinden voor onderzoek en resultaten posten maar dat laatste lukt niet zo lekker !!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Skint het volgende:
Kom je hier trouwens alleen om leden te werven of ook om je resultaten te delen? Ben erg benieuwd.
Een aantal van die dingen zijn best handig, je hebt er verstand van zo te zien ook al geef je er op af !!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ga je naar zo'n site die geest(ver)jaag spullen verkoopt en dan kan je kiezen voor zo'n beginners pakket met goedkope zooi erin. Thermometers, geluidsopname, EMF, multi-spectra camera (lenzen) en dat soort zaken.
En niet vergeten iemand die verstand heeft van de lokale geschiedenis. Als je wat vage geluiden hoort op je EVP sessie waarvan je denkt dat ie zegt dat ie Bob heet, dan moet je ook wel kunnen nagaan of er ook ooit een Bob gewoond heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef Paranormaalonderzoeksteam het volgende:
hier wat foto's
[..]
Informatie verschaffen indien nodig, netwerk met geïnteresseerde op te bouwen/locaties te vinden voor onderzoek en resultaten posten maar dat laatste lukt niet zo lekker !!kan niet zomaar even een fototje toevoegen
ga even verder puzzelen.....
Lees dit anders eens:http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef Paranormaalonderzoeksteam het volgende:
hier wat foto's
[..]
Informatie verschaffen indien nodig, netwerk met geïnteresseerde op te bouwen/locaties te vinden voor onderzoek en resultaten posten maar dat laatste lukt niet zo lekker !!kan niet zomaar even een fototje toevoegen
ga even verder puzzelen.....
Klopt ook daar doen wij naderhand (niet vooraf want je wilt er blanco ingaan) via internet en eventueel bij de gemeente of buren of vorige bewoners navraag over.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En niet vergeten iemand die verstand heeft van de lokale geschiedenis. Als je wat vage geluiden hoort op je EVP sessie waarvan je denkt dat ie zegt dat ie Bob heet, dan moet je ook wel kunnen nagaan of er ook ooit een Bob gewoond heeft.
Niet via internet of bij de gemeente. Daarvoor moet je naar het gemeentearchief. Als de geest uit 1781 komt dan heeft navraag bij de buren weinig zin.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:24 schreef Paranormaalonderzoeksteam het volgende:
[..]
Klopt ook daar doen wij naderhand (niet vooraf want je wilt er blanco ingaan) via internet en eventueel bij de gemeente of buren of vorige bewoners navraag over.
Is dat deze?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Paranormaalonderzoeksteam het volgende:
Dit was wel een van de beste foto's die wij hebben gemaakt, er verscheen ineens een schaduw op de foto. Deze was op de fot ervoor en erna niet te zien (reeks 5 seconden).
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het zo lukt......
Waar is die schaduw? Ik zie alleen iets wat voor de camera hangt/zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef Paranormaalonderzoeksteam het volgende:
Dit was wel een van de beste foto's die wij hebben gemaakt, er verscheen ineens een schaduw op de foto. Deze was op de fot ervoor en erna niet te zien (reeks 5 seconden).
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het zo lukt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |