Misschien hadden alle spelers wel vrouwen met menstrual problems, weet jij veel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef marcodej het volgende:
Haha. Fuentes is on fire.twitter:mrconde twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 17:05:23Eufemiano Fuentes: "Barcelona pay very well, but Real Madrid...well they still owe me money". reageer retweet
Sneijder, Robben en Van der Vaart toch wel allemaal meer dan regelmatig lichamelijke problemen die op gebruik van bepaalde middelen kunnen duiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Sneijder, Robben, Drenthe, Van Nistelrooij, Van Der Vaart speler in die periode. Huntelaar kwam in de winter 2008/2009.
van der vaart is er iig gek door geworden, eerst je wijf slaan, scheiden, dan weer het slaan ontkennen....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Sneijder, Robben, Drenthe, Van Nistelrooij, Van Der Vaart speler in die periode. Huntelaar kwam in de winter 2008/2009.
leg even uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sneijder, Robben en Van der Vaart toch wel allemaal meer dan regelmatig lichamelijke problemen die op gebruik van bepaalde middelen kunnen duiden.
Dat is hier toch al vaker besproken?quote:
Je schijnt ook heel agressief te worden door testo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van der vaart is er iig gek door geworden, eerst je wijf slaan, scheiden, dan weer het slaan ontkennen....
Natuurlijk niet. Wel mooi dat hij weer wat spraakzamer is. Hopelijk verteld hij ooit het volledige verhaal, ook al zullen er dan wel geen juridische consequenties aan zitten.quote:
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nadal en Alonso nog en alle geruchten en verdachtmakingen zijn ook bevestigd.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.
Zodra er een mogelijkheid tot een verbetering vd prestatie is, hoe klein ook, blijft er altijd een prikkel tot dopinggebruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.
bij de start is hun hartslag 200, tijdens de race 170, EPO zou bijvb wel een verschil maken op het laatst van de racequote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodra er een mogelijkheid tot een verbetering vd prestatie is, hoe klein ook, blijft er altijd een prikkel tot dopinggebruik.
Betere conditie, minder vermoeid aan het eind van de race = betere concentratie = betere prestatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de start is hun hartslag 200, tijdens de race 170, EPO zou bijvb wel een verschil maken op het laatst van de race
Ook daar is conditie belangrijk natuurlijk. Het is wel een fysieke sport, je lichaam krijgt erg zware belastingen te verduren. G krachten, hoge temperaturen, etc. En toch mag je concentratie geen moment te verslapen. Ik kan me zo dus wel voorstellen dat zowel met training/herstel er een voordeel kan zijn, en ook kwa conditie/concentratie tijdens een race.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die neemt nog maar een Guinness.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de NOS overgaat op een nieuwe kritische houding ten aanzien van het voetbal. De geloofwaardigheid van deze sport bereikt een nieuw dieptepunt.
hendriksmj al van zich laten horen?
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat niet veel coureurs het doen. Ook kwa blessures/pijn zullen er vast dingen worden gebruikt. Lichaam word wel op een zeer specifieke manier zwaar belast en zoals we van de voetballers weten zijn er genoeg middeltjes om dat niet te hoeven voelen (bij pijn/blessures).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.
Die gasten hebben zeker een goede conditie, maar ik heb het gevoel dat je bij de F1 op een bepaald moment een plateau bereikt, waar een nog betere conditie halen je resultaten niet meer zal verbeteren. Ik denk dat valsspelen in die sport niet direct bij de coureurs gebeurt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.
Krijg je zo'n antwoord.twitter:keeskistemaker twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:26:57@hendriksmj Wanneer kunnen we de nieuwe kritische benadering van de NOS bij het voetbal verwachten? Zou wel zo consequent zijn, natuurlijk. reageer retweet
Is hij nu aan het trollen of weet hij daadwerkelijk niets over voetbal en doping?twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:35:52@keeskistemaker als Barca en Madrid de enige zijn, is het nog steeds een heeeel stuk minder structureel en lang dan koers. reageer retweet
Tweet hem even dat 4DFoot-artikel. En begin even over matchfixing en corruptie in het voetbal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus, ook maar eens een hendig sjieke tweet gestuurd naar grote vriend Hendriks.Krijg je zo'n antwoord.twitter:keeskistemaker twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:26:57@hendriksmj Wanneer kunnen we de nieuwe kritische benadering van de NOS bij het voetbal verwachten? Zou wel zo consequent zijn, natuurlijk. reageer retweet
Is hij nu aan het trollen of weet hij daadwerkelijk niets over voetbal en doping?twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:35:52@keeskistemaker als Barca en Madrid de enige zijn, is het nog steeds een heeeel stuk minder structureel en lang dan koers. reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tweet hem even dat 4DFoot-artikel. En begin even over matchfixing en corruptie in het voetbal.
Misschien is het delen van deze (verwijderde) tweet van een speler van West Bromwich Albion wel sterker:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh ja, dat is wel een goed idee ja. Heb 'm al iets gestuurd over Real Sociedad en dat dit duidelijk het topje van de ijsberg is, maar nog geen reactie.
Zullen wel teveel #feiten zijn.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:12:55Doping raid in Italy. Lots of amateurs implicated and one Venezolan climber of Vacansoleil-DCM……http://t.co/dSFZiJMjZp reageer retweet
De Koffieplanterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef marcodej het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:12:55Doping raid in Italy. Lots of amateurs implicated and one Venezolan climber of Vacansoleil-DCM……http://t.co/dSFZiJMjZp reageer retweet
Na Ricco en Mosquera zouden ze geen twijfelachtige renners meer aantrekken. Maar als er iemand een twijfelachtige reputatie heeft, is het Rujano wel. Daarom snapte ik die transfer al niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef baggerbaas het volgende:
Ricco, Mosquera, Rujano....
Echt een neusje voor toptransfers
Natuurlijk niet. Als dat de enige twee namen zijn is het niet structureel en dus niet belangrijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Fuentes en Real is niet eens een nieuwsbericht waard op nos.nl.
Vorige maand was iedere halve insinuatie van Matschiner genoeg om het sportjournaal mee te openen en dit wordt niet eens vermeldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
NOS is ook niet echt serieus te nemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
We zijn inmiddels een paar uur verder maar nog steeds niks op nos.nl of teletekst 801.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de NOS overgaat op een nieuwe kritische houding ten aanzien van het voetbal. De geloofwaardigheid van deze sport bereikt een nieuw dieptepunt.
hendriksmj al van zich laten horen?
Verbruggen is natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:19 schreef Wombcat het volgende:
Net in het sportjournaal. Verbruggen zou (als vertegenwoordiger van het IOC) in 2000 aan de franse minister van sport en de franse minister-president hebben gevraagd om de dopingwetgeving aan te passen.
Volgens Verbruggen was het allemaal niet zo erg, want de regels van het IOC waren net zo streng als de franse wetgeving. Waarom het dan toch aangepast moest worden, was mij niet helemaal duidelijk. Kern was dat ze niet wilden dat anderen ook bevoegdheden hadden oid.
IOC en Verbruggen zijn weer lekker dubieus bezig geweest.
Nee hoor, dat zeiden ze er gewoon bij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbruggen is natuurlijk![]()
![]()
maar dat hij spreekt namens het IOC dat negeert het Sportjournaal even.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef baggerbaas het volgende:
Ricco, Mosquera, Rujano....
Echt een neusje voor toptransfers
Powned ook niet maar die melden het nieuws over Real wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NOS is ook niet echt serieus te nemen.
Goh die Turken waren ook wel ongelofelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)cakir-alptekin-drugs
Atletiek is inderdaad een stuk geloofwaardiger dan wielrennen. En er komen meer gevallen aan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De Spaanse ploeg was zeker van slag door het nieuws van vandaag, 1-1 tegen Finland.
Hilaire Van Der Schueren heeft altijd al die reputatie gehad. Al van toen hij de leiding had bij Palmans/Collstrop en MrBookmaker/Unibet haalde hij al vaker de ene na de andere 'verdachte' naam binnen ... (VDB , Mario De Clercq , Vannoppen, Garcia Quesada, Carrara, Pena, Juan Carlos Dominguez, Wesemann, ... )quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef Ereinion het volgende:
VacansoleilDe meest dubieuze renners aantrekken, en dan nog niet presteren.
http://twitpic.com/cdhn6fquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef Szura het volgende:
Dat artikel in de tweet van Been, doet het niet meer?
Van Messi is publiekelijk bekend én door alle betrokken partijen toegegeven dat hij tijdens zijn jeugdopleiding meerdere kuren met groeihormonen kreeg om zijn kleine gestalte op te krikken tot enigzinds een postuur die in een voetbalploeg anno 2013 kan meespelen. Op dat nieuws reageerde nog geen hond. (Zelfs Piti niet) ( bv http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=36796 )quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef PirE het volgende:
Dan kan die kut Messi eindelijk al die gouden ballen inleveren![]()
.
als je met groeihormoon stopt, valt een deel van de groei ook al weer weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 04:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van Messi is publiekelijk bekend én door alle betrokken partijen toegegeven dat hij tijdens zijn jeugdopleiding meerdere kuren met groeihormonen kreeg om zijn kleine gestalte op te krikken tot enigzinds een postuur die in een voetbalploeg anno 2013 kan meespelen. Op dat nieuws reageerde nog geen hond. (Zelfs Piti niet) ( bv http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=36796 )
Of de Lionel Messi die groeihormoon heeft gekregen (en geen klein beetje) recht heeft op een bestaan als topsporter, is een aparte discussie waard. Stel heel even dat Lionel Messi een wielrenner was geweest en Barcelona een wielerploeg pakweg die van Johan Bruyneel. Johan Bruyneel weet dat ergens in Columbia een jongetje per fiets de bergen opvliegt, gaat zich ter plaatse vergewissen van zijn talent en komt na onderzoek in Texas tot de slotsom dat hij met zijn 1m55 te weinig body zal hebben om het in het moderne wielrennen te maken.
Als Johan Bruyneel vervolgens Lionel-het-koerstalentje in een Vlaams jeugdteam had ondergebracht en 3,5 jaar lang groeihormoon had laten spuiten om een beetje aan te sterken, wat dacht u zou onze reactie zijn als Lionel vier jaar later debuteert in het profpeloton en geregeld de tegenstand belachelijk maakt?
Doe dit in het wielrennen en alle betrokken partijen worden voor het leven geschorst ...
Dus zowel Spanje als Nederland gediskwalificeerd in 2010?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sneijder, Robben en Van der Vaart toch wel allemaal meer dan regelmatig lichamelijke problemen die op gebruik van bepaalde middelen kunnen duiden.
Laat die titel dan maar bij Spanjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus zowel Spanje als Nederland gediskwalificeerd in 2010?
Duitsland alsnog wereldkampioen
Doet de FIFA neverquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Atletiek is inderdaad een stuk geloofwaardiger dan wielrennen. En er komen meer gevallen aan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Wat?quote:Alptekin, 27, finished in 4min 10.23sec in London, 20 seconds off world record pace,
Niet als je zo'n ecto bent als Messi.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je met groeihormoon stopt, valt een deel van de groei ook al weer weg.
In de jaren 70 en 80 werden ze volgepropt met anabole steroïden die zowel kracht, herstel als uithoudingsvermogen een boost geven. AAS is makkelijk te traceren in vergelijking met andere middelen, de monsters uit die tijd zal je niet snel meer zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat?doping en dan nog 20 se van het WR afzitten. Goede doping destijds
Heb jij Ostapchuk wel eens gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
In de jaren 70 en 80 werden ze volgepropt met anabole steroïden die zowel kracht, herstel als uithoudingsvermogen een boost geven. AAS is makkelijk te traceren in vergelijking met andere middelen, de monsters uit die tijd zal je niet snel meer zien.
Die is dan ook gepakt en eigenlijk gewoon een amateur monster met haar 79ste plek op de ranglijst allertijden bij het kogelstoten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb jij Ostapchuk wel eens gezien![]()
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die is dan ook gepakt en eigenlijk gewoon een amateur monster met haar 79ste plek op de ranglijst allertijden bij het kogelstoten.
Wel grappig dat de wereldrecordhoudster bij het kogelstoten er nog wel een stuk vrouwelijk uit zag dan Ostapchuk :
[ afbeelding ]
idd, 3 lagen plamuur erop en het is een lekker dingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Ericr het volgende:
Dat is een hele slechte foto van haar, bij wedstrijden viel het meestal wel mee.
Dat was het nou ook weer niet maar nog ver verwijderd van die kop van Ostapchuk :quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, 3 lagen plamuur erop en het is een lekker ding
die reportage gezien, over dat oostblok programma? een vrouw had zich laten ombouwen tot man, vanwege al die roids.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was het nou ook weer niet maar nog ver verwijderd van die kop van Ostapchuk :
Vermannelijking zie je hoe dan ook door na gebruik van anabole steroiden zeker bij de Oostblokkers die er rustig zwaar androgene middelen in gooiden bij vrouwen. Lissovskaya is geen knappe vrouw maar ook geen monster.
beste een goede coverquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Real-geld zou gaan om onkosten die Fuentes gemaakt heeft om te getuigen in de zaak van Real tegen Le Monde.
Bij Messi is daadwerkelijk Growth Hormone Deficiency vastgesteld, waarvoor je vandaag de dag ook een tue zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 04:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van Messi is publiekelijk bekend én door alle betrokken partijen toegegeven dat hij tijdens zijn jeugdopleiding meerdere kuren met groeihormonen kreeg om zijn kleine gestalte op te krikken tot enigzinds een postuur die in een voetbalploeg anno 2013 kan meespelen. Op dat nieuws reageerde nog geen hond. (Zelfs Piti niet) ( bv http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=36796 )
Of de Lionel Messi die groeihormoon heeft gekregen (en geen klein beetje) recht heeft op een bestaan als topsporter, is een aparte discussie waard. Stel heel even dat Lionel Messi een wielrenner was geweest en Barcelona een wielerploeg pakweg die van Johan Bruyneel. Johan Bruyneel weet dat ergens in Columbia een jongetje per fiets de bergen opvliegt, gaat zich ter plaatse vergewissen van zijn talent en komt na onderzoek in Texas tot de slotsom dat hij met zijn 1m55 te weinig body zal hebben om het in het moderne wielrennen te maken.
Als Johan Bruyneel vervolgens Lionel-het-koerstalentje in een Vlaams jeugdteam had ondergebracht en 3,5 jaar lang groeihormoon had laten spuiten om een beetje aan te sterken, wat dacht u zou onze reactie zijn als Lionel vier jaar later debuteert in het profpeloton en geregeld de tegenstand belachelijk maakt?
Doe dit in het wielrennen en alle betrokken partijen worden voor het leven geschorst ...
Elk normaal kind zou dan toch ook een spuitje krijgen. Ik snap dat gehaat op Messi dan ook niet zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Messi is daadwerkelijk Growth Hormone Deficiency vastgesteld, waarvoor je vandaag de dag ook een tue zou kunnen krijgen.
weer in de blessuretijd iets winnenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Whehehehequote:Michael Boogerd bekent valse dopingbekentenis
‘Wie als ex-wielrenner wilde bijblijven, moest bekennen’
De afgelopen weken namen de twijfels over zijn dopinggebruik toe, maar nu heeft Michael Boogerd zelf toegegeven dat zijn dopingbekentenis verzonnen is. Hij zegt dat hij onder groeiende druk van pers, publiek en mederenners gelogen heeft.
Boogerd: “Na de bekentenissen van Armstrong en Rasmussen schreeuwde Nederland om een eigen dopingzondaar. Ik kon de wielerliefhebbers gewoon niet teleurstellen. Wie de eerste twee maanden van 2013 wilde bijblijven als ex-wielrenner, moest dopinggebruik bekennen. Ik wilde niet weer afhaken op beslissende momenten, zoals ik de in de Tour vaak moest doen.”
Aan zijn biecht werd al snel getwijfeld. Bram Tankink: “Zijn bekentenis was zo goed dat het niet waar kon zijn.” Floyd Landis liet in een reactie weten Boogerd een aandachttrekker te vinden met een stuitend gebrek aan respect voor grote renners als Marco Pantani, Jan Ulrich en Tom Simpson. Boogerd zal volgende week in een speciale uitzending van Koffietijd zijn valse dopingbekentenis toelichten.
Voor de zekerheid toch maar even gezocht, je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
WheheheheDe meesten zullen wel weten waar ie vandaan komt.
De bron waarin Michael 'Ik zal de naam van mijn bloedbroeder Erik Dekker niet noemen' Boogerd vooral niemand erbij naaide?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
WheheheheDe meesten zullen wel weten waar ie vandaan komt.
Ah dus toch nog op voor het geel in 1996quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar even gezocht, je weet het maar nooit tegenwoordig
Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Omdat ze het gebruikt hebben om hem vol te proppen met van alles en nog wat. Het is een dekmantel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Elk normaal kind zou dan toch ook een spuitje krijgen. Ik snap dat gehaat op Messi dan ook niet zo.
Klopt, van die Turkse vrouwen wist iedereen het eigenlijk wel en bij Ostapchuk werd er zelfs tijdens de wedstrijd meer over gepraat dan over de sport zelfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
En ik neem aan dat ze die titel kwijtraakt dan? Nu nog even die nummer 2 ook en die hordenloopster inderdaad.
Zijn ook gewoon grappenmakers die Turkse atleten, want tijdens de Spelen was dit natuurlijk al een lachwekkende vertoning, had iedereen gelijk door en toen ook al veelvuldig over gespeculeerd.
Net als over die bazige Chinese wereldrecords op de middenlange afstand, wat een fabuleuze 375 meter baan moet dat geweest zijn.![]()
Net als de progressie van die atletes in 2/3 jaar, hilarisch.
Ja. En daar ga ik dan ook van uit. Buiten bovengenoemden wel een van mijn favorieten voor een verkeerd e testuitslagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef DeeBee het volgende:
Mellouli? Zou dan ook een recidivist zijn.
Ik denk dat je doelt op Shiwen Ye.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Nu nog wachten tot die obscure lange afstandszwemmer wordt gepakt. Hoe heet die ook al weer...
Mellouli dus. Maar ik zie niet zo goed waarom Ye verdachter is dan die Litouwse, maar goed. En Sun was trouwens ook echt bizar goedquote:
Omdat Ye de laatste(?) baan sneller zwom dan de winnaar bij de mannen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mellouli dus. Maar ik zie niet zo goed waarom Ye verdachter is dan die Litouwse, maar goed. En Sun was trouwens ook echt bizar goed
En dat vond ik meer een trivialiteit, dan dat ik er wat achter zoek. Heeft vooral te maken met het verloop en de indeling van beide races.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat Ye de laatste(?) baan sneller zwom dan de winnaar bij de mannen.
Haha, grapjas. Meisje van 16 dat het laatste baantje sneller zwemt dan volwassen kerels. Dat is niet zomaar een trivialiteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat vond ik meer een trivialiteit, dan dat ik er wat achter zoek. Heeft vooral te maken met het verloop en de indeling van beide races.
Een uitzwemmende Amerikaan tegen een versnellende Chinese. Mwoah. En 16 is ook niet per se bijzonder voor een zwemster. Al vaker gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Meisje van 16 dat het laatste baantje sneller zwemt dan volwassen kerels. Dat is niet zomaar een trivialiteit.
Het punt was meer dat ze als 16-jarige het wereldrecord verpulverde en de tegenstand vernederde met een zeer slecht ingedeelde race. Want als je nog zo kan versnellen, dan had je met een betere indeling seconden sneller kunnen zwemmen, kan elke bewegingswetenschapper je vertellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een uitzwemmende Amerikaan tegen een versnellende Chinese. Mwoah. En 16 is ook niet per se bijzonder voor een zwemster. Al vaker gezien.
Asli Cakir had natuurlijk al de schijn tegen omdat ze al eens eerder was betrapt. Gevalletje recidive.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt, van die Turkse vrouwen wist iedereen het eigenlijk wel
Je had die Ayhan ook nogquote:Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Asli Cakir had natuurlijk al de schijn tegen omdat ze al eens eerder was betrapt. Gevalletje recidive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |