Misschien hadden alle spelers wel vrouwen met menstrual problems, weet jij veel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef marcodej het volgende:
Haha. Fuentes is on fire.twitter:mrconde twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 17:05:23Eufemiano Fuentes: "Barcelona pay very well, but Real Madrid...well they still owe me money". reageer retweet
Sneijder, Robben en Van der Vaart toch wel allemaal meer dan regelmatig lichamelijke problemen die op gebruik van bepaalde middelen kunnen duiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Sneijder, Robben, Drenthe, Van Nistelrooij, Van Der Vaart speler in die periode. Huntelaar kwam in de winter 2008/2009.
van der vaart is er iig gek door geworden, eerst je wijf slaan, scheiden, dan weer het slaan ontkennen....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Sneijder, Robben, Drenthe, Van Nistelrooij, Van Der Vaart speler in die periode. Huntelaar kwam in de winter 2008/2009.
leg even uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sneijder, Robben en Van der Vaart toch wel allemaal meer dan regelmatig lichamelijke problemen die op gebruik van bepaalde middelen kunnen duiden.
Dat is hier toch al vaker besproken?quote:
Je schijnt ook heel agressief te worden door testo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van der vaart is er iig gek door geworden, eerst je wijf slaan, scheiden, dan weer het slaan ontkennen....
Natuurlijk niet. Wel mooi dat hij weer wat spraakzamer is. Hopelijk verteld hij ooit het volledige verhaal, ook al zullen er dan wel geen juridische consequenties aan zitten.quote:
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nadal en Alonso nog en alle geruchten en verdachtmakingen zijn ook bevestigd.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.
Zodra er een mogelijkheid tot een verbetering vd prestatie is, hoe klein ook, blijft er altijd een prikkel tot dopinggebruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat van Alonso vraag ik me af, het is nl autosport, de coureur zelf heeft niet al teveel invloed op de prestaties.
bij de start is hun hartslag 200, tijdens de race 170, EPO zou bijvb wel een verschil maken op het laatst van de racequote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodra er een mogelijkheid tot een verbetering vd prestatie is, hoe klein ook, blijft er altijd een prikkel tot dopinggebruik.
Betere conditie, minder vermoeid aan het eind van de race = betere concentratie = betere prestatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de start is hun hartslag 200, tijdens de race 170, EPO zou bijvb wel een verschil maken op het laatst van de race
Ook daar is conditie belangrijk natuurlijk. Het is wel een fysieke sport, je lichaam krijgt erg zware belastingen te verduren. G krachten, hoge temperaturen, etc. En toch mag je concentratie geen moment te verslapen. Ik kan me zo dus wel voorstellen dat zowel met training/herstel er een voordeel kan zijn, en ook kwa conditie/concentratie tijdens een race.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die neemt nog maar een Guinness.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de NOS overgaat op een nieuwe kritische houding ten aanzien van het voetbal. De geloofwaardigheid van deze sport bereikt een nieuw dieptepunt.
hendriksmj al van zich laten horen?
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat niet veel coureurs het doen. Ook kwa blessures/pijn zullen er vast dingen worden gebruikt. Lichaam word wel op een zeer specifieke manier zwaar belast en zoals we van de voetballers weten zijn er genoeg middeltjes om dat niet te hoeven voelen (bij pijn/blessures).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.
Die gasten hebben zeker een goede conditie, maar ik heb het gevoel dat je bij de F1 op een bepaald moment een plateau bereikt, waar een nog betere conditie halen je resultaten niet meer zal verbeteren. Ik denk dat valsspelen in die sport niet direct bij de coureurs gebeurt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je die nekken van die gasten weleens gezien? En ja, ook daar is conditie belangrijk. Neemt niet weg dat ik niet denk dat elke F1-coureur pakt.
Krijg je zo'n antwoord.twitter:keeskistemaker twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:26:57@hendriksmj Wanneer kunnen we de nieuwe kritische benadering van de NOS bij het voetbal verwachten? Zou wel zo consequent zijn, natuurlijk. reageer retweet
Is hij nu aan het trollen of weet hij daadwerkelijk niets over voetbal en doping?twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 18:35:52@keeskistemaker als Barca en Madrid de enige zijn, is het nog steeds een heeeel stuk minder structureel en lang dan koers. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |