Ik zou je 'overtogen' nog maar eens opzoeken...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:07 schreef NoBody122 het volgende:
Weinig irritaties vandaag, op traag invoegende lui na (als zelfs ik met mijn 90 KM/u nog moet inhalen..)...
[..]
[..]
Idioot.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Cybje het volgende:
Ben er maar gewoon over de vluchtstrook voorbij gegaan toen. Verder praktisch geen verkeer, dus geen politie en dus geen boete. Net zo goed niet netjes, maar het werkt.
Idioot: Ja.quote:
Correct. Vrachtwagenchauffeur idioot bezig, ik ook idioot bezig. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Tot je iemand tegenkomt die met pech op de vluchtstrook staat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Cybje het volgende:
[..]
Correct. Vrachtwagenchauffeur idioot bezig, ik ook idioot bezig. Lijkt me wel zo eerlijk.
Daarnaast is het totaal ongevaarlijk, was niemand op de weg verder. Ik snap echt niet dat die idioot niet even die paar seconden kon wachten, zodat ik niet pal op de rem had gehoeven. En hij snapt waarschijnlijk niet dat er dan een idioot ineens de vluchtstrook neemt
Iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tot je iemand tegenkomt die met pech op de vluchtstrook staat.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Cybje het volgende:
[..]
Correct. Vrachtwagenchauffeur idioot bezig, ik ook idioot bezig. Lijkt me wel zo eerlijk.
Ik let natuurlijk wel op slimmerd. Daarnaast kan er op de rijbaan net zo goed iemand met pech staan. Gewoon altijd goed opletten, ongeacht waar je rijdt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tot je iemand tegenkomt die met pech op de vluchtstrook staat.
Tuurlijk, op de vluchtstrook is het eigenlijk net zo (on)veilig als op de rest van de weg, al helemaal in het donker. Waarom denk je dat dat stukje weg de vluchtstrook heet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ik let natuurlijk wel op slimmerd. Daarnaast kan er op de rijbaan net zo goed iemand met pech staan. Gewoon altijd goed opletten, ongeacht waar je rijdt.
Het was al niet helemaal donker meer. Objecten zonder licht (dus auto's met pech zonder alarmlichten) waren goed te zien als die er zouden zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, op de vluchtstrook is het eigenlijk net zo (on)veilig als op de rest van de weg, al helemaal in het donker. Waarom denk je dat dat stukje weg de vluchtstrook heet?
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Cybje het volgende:
Geloof me maar, het was echt niet onveilig
Ja, als jij naast een vrachtwagen rijdt. Knap.quote:en anders had ik gewoon terug de rijbaan op gekund.
Tja, maar om daar op te reageren met een actie die nog tien keer zo stom is?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:06 schreef Sloggi het volgende:
Autorijden bestaat nu eenmaal voor een groot deel uit het omgaan met andermans stommiteiten.
Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, maar om daar op te reageren met een actie die nog tien keer zo stom is?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
Vergeten we allemaal niet zo af en toe die topicpointer begrijpend te lezen?
Het zakt allemaal weer een beetje de verkeerde kant op.
Geldt dit niet ook voor bepaalde weggebruikers?quote:>> Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg <<
Jeetje, zielig figuur. Gaan pesten omdat jij toeterde, wat hij zelf uitlokte omdat 'ie vol door rood reed.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:39 schreef Peerijsje het volgende:
Vandaag bij mijn woonplaats van de rondweg net een N-weg op gereden. Sta als eerste voor een stoplicht.
Het wordt groen dus ik trek op en ik zie van links nog net een busje door rood rijden dus ik schrok al een beetje. Komt er gewoon nog een hufter in een 5 serie Touring achteraan door het rode licht dus ik moet op de rem om er niet tegenaan te rijden. Nogal verontwaardigd toeter ik om aan te geven wat hij doet vrij gevaarlijk is. Ik zie hem naar mij kijken en als hij voor mij rijdt kijkt hij nog eens in zijn spiegel waarbij ik met mijn vinger op mijn slaap tik om aan te geven dat hij na moet denken.
Meneer gaat vervolgens in zijn spiegel kijkend bewust 50 rijden waar je 80 mag om na een aantal seconden hard op te trekken.
Wat een zielige hufter zeg.
Niet nodig. Het was namelijk een bewuste grammaticaspeling en men wekt bij mij de indruk dat niet door te hebben; precies volgens verwachting. Vandaar dus de huillach.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zou je 'overtogen' nog maar eens opzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |