Soms he, zou ik met dat soort momenten gewoon graag een oude rammelbak willen hebben en dan blijven doorrijden.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef Balsam het volgende:
Mensen die hun auto naar links willen gooien terwijl ik naast hun rij, terwijl ze gewoon een beetje gas bij haddden kunnen geven zodat ze voor mij konden als ze op links wouden rijden.
Maar op rechts voor hun was er nog ruimte en de afstand tot het kruispunt was nog vrij groot.
Toch wou deze oudere dame haar grijze fiat punto naar links in mijn auto gooien, waar ik geen mogelijkheid had tot uitwijken.
Zelfs na een paar keer flink op mijn toeter te hebben gedrukt bleef zij stug doorduwen, gelukkig zag ik dat de auto achter mij naar rechts was gegaan zodat ik kon remmen.
verkoop je auto, koop een oude rammelbak. probleem opgelostquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Soms he, zou ik met dat soort momenten gewoon graag een oude rammelbak willen hebben en dan blijven doorrijden.
Maar kijk niet raar op als je nog een bekeuring na krijgt + je verzekering niets vergoed.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verkoop je auto, koop een oude rammelbak. probleem opgelost
moet je je wel afvragen wie van de 2 de grootste debiel is natuurlijk, maar toch
Ik heb een oude rammelbak en krijg daardoor juist vaak ruimte omdat mensen de indruk krijgen dat het me geen reet boeit als ze me aanrijden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Soms he, zou ik met dat soort momenten gewoon graag een oude rammelbak willen hebben en dan blijven doorrijden.
Waarom denk je dat ik het niet doe?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
moet je je wel afvragen wie van de 2 de grootste debiel is natuurlijk, maar toch
Dat durf ik in twijfel te trekken. De ander duwt hem immers bij jou naar binnen (en hoe vaak gebeurt het niet dat mensen bluffen en op het laatste moment toch terugsturen?).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
Maar kijk niet raar op als je nog een bekeuring na krijgt + je verzekering niets vergoed.
ik denk omdat het teveel tijd kostquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet doe?
[..]
Dat durf ik in twijfel te trekken. De ander duwt hem immers bij jou naar binnen (en hoe vaak gebeurt het niet dat mensen bluffen en op het laatste moment toch terugsturen?).
Het zou me niets verbazen als jij niet eens je best doet om het te voorkomen (ook al duwt die ander hen bij je naar binnen (quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet doe?
[..]
Dat durf ik in twijfel te trekken. De ander duwt hem immers bij jou naar binnen (en hoe vaak gebeurt het niet dat mensen bluffen en op het laatste moment toch terugsturen?).
En omdat je, al is het alleen al lichamelijk, er nooit beter uitkomt.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk omdat het teveel tijd kost
Tsja. Hoeveel mensen verstijven niet als ze zoiets zien gebeuren of meemaken of willen een rare manoeuvre maken? Ik snap wat je bedoelt, maar vraag mij af of men dat zomaar kan zeggen. Daarbij moet je natuurlijk ook maar net de ruimte hebben tot uitwijken o.i.d.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als jij niet eens je best doet om het te voorkomen (ook al duwt die ander hen bij je naar binnen (![]()
))dat je verzekering het dan op opzettelijkheid of roekeloosheid gooit. En beiden zijn uitsluitingsgronden.
Maar goed, het is niet op waarheid gebaseerd en slechts mijn invulling van de polisvoorwaarden.
True, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En omdat je, al is het alleen al lichamelijk, er nooit beter uitkomt.
[..]
Tsja. Hoeveel mensen verstijven niet als ze zoiets zien gebeuren of meemaken of willen een rare manoeuvre maken? Ik snap wat je bedoelt, maar vraag mij af of men dat zomaar kan zeggen. Daarbij moet je natuurlijk ook maar net de ruimte hebben tot uitwijken o.i.d.
Standaard verhaal in de spits toch? Vaak ook zonder knipperlicht.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:49 schreef larry91 het volgende:
[..]
Hier erger ik mij ook zo ontzettend aan. Mensen die hun knipperlicht uitzetten en dan meteen invoegen zonder ook maar te kijken of er ruimte is en verwachten dat jij ruimte voor hen maakt
echt hé, ik krijg soms de neiging om 2x 50W Xenon verstralers in mijn bumper te monteren om het ze duidelijk te maken, maarja dan ben ik ook geen haar beterquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef knep het volgende:
[..]
Standaard verhaal in de spits toch? Vaak ook zonder knipperlicht.
Tuurlijk joh, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar kijk niet raar op als je nog een bekeuring na krijgt + je verzekering niets vergoed.
daarom doe ik het ook niet. Maar vertel eens, waarom reageer je niet inhoudelijk op mijn post? Dit kinderlijk bashen kan iedereen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, overdrijven is ook een vak
Je bedoelt de "uitrit" van het ziekenhuis? (Rechtsaf naar kruising/Sontplein, Linksaf richting JC Kapteyn/Korrewegwijk? Dat is idd n kloterige.. Heel veel mensen vinden het schijnbaar eng dat ze dan direct naast een andere auto terecht komen idd..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef Marco001 het volgende:
Goed, je hebt als je bij het UMCG weg rijd richting sontplein een kruising die zo is ingericht dat je alleen hoef te wachten op fietsers. Wat ik me echter afvraag, is waarom men daar wacht opauto's waar ze helemaal geen last van zouden hebben. (Zie maps, word daar 2baans.
Oh, en dan ook nog boos reageren omdat je even zacht toetert dat de dame(kort pittig kapsel, Renault scenic ) staat stil te staan terwijl je haaet hebt en graag door wilt rijden.
Inderdaad.. Maar goed, misschien ben ik daar dan ook weer bevoorrecht doordat ik er heel vaak kom(taxi).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je bedoelt de "uitrit" van het ziekenhuis? (Rechtsaf naar kruising/Sontplein, Linksaf richting JC Kapteyn/Korrewegwijk? Dat is idd n kloterige.. Heel veel mensen vinden het schijnbaar eng dat ze dan direct naast een andere auto terecht komen idd..
Het kruispunt verderop (bij pand Rabobank) is ook moeilijk voor sommigen btw. Vanaf stationkant kun je dan rechtsaf, daarnaast rechtdoor naar mcD/Ikea en linksaf richting UMCG en daar weer naast alleen linksaf naar UMCG.
Die middelste snappen veel mensen niet. Ik stond daar een keer, paar jaar geleden, knipper naar links aan (stond op de rechtdoor/linksaf), komt een auto naast me staan, Groen, rijden allebei naar links en op moment dat ik dus ter hoogte van die hoge stoep zit komt meneer naar rechts zeilen.. ik kon nergens naartoe..(auto vrij dicht achter me) behalve de stoep op... wat via zijn wiel ook lukte.. (Wiel op/tegen wiel = soort lanceerwerking oid..) en meneer had niks door... tot ik weer druk gebarend achter hem kwam rijden.. Gelukkig geen grote schade, maar toch..
gewoon doodrijden, doe ik ook altijd....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef Charged het volgende:
Blegh..vandaag weer in een tunnel gewerkt,alles netjes uitgepionned,bordjes werk in uitvoering en de lampjes netjes aan en dan nog van die klote schooljeugd op de fiets die de pionnen willen omtrappen (hebben ze wel last van de enkels met die verzwaarde voet),langs knallende scooters en oude opa's en oma's die dan in 1 keer niet meer langs durven.
Werk met hogedruk apparatuur..af en toe heeeel erg zin om eens richting het klootzakkie te knallen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:07 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
gewoon doodrijden, doe ik ook altijd....
(sommige peepz vragen er om...)
Jij gaat nog mild met ze om, ik zou gelijk mijn Carmageddon tafarelen uitgehaald hebben...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Charged het volgende:
[..]
Werk met hogedruk apparatuur..af en toe heeeel erg zin om eens richting het klootzakkie te knallen...
Al grijpen we er af en toe wel eens eentje in de kraag....je moet eens zien hoe braaf ze de pion netjes terugzetten.
Ach...wat ik af en toe zou willen doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jij gaat nog mild met ze om, ik zou gelijk mijn Carmageddon tafarelen uitgehaald hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |