Oh goddank, ik loop alweer net zover achter als een week geledenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik ben hopeloos achter geraakt met m'n huiswerk.
Ik vind het heerlijk om om half 5 vrij te zijn. Ben alsnog om 6u/kwart over 6 thuis, maar goedquote:Op maandag 18 maart 2013 13:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo heeft alles voor- en nadelen.
Ik vind het heerlijk dat ik soms om 4 uur 's middags al thuis ben, maar op maandagochtend om half 6 je bed uit moeten valt soms wel eens tegen
Losse flodders schietenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd zeg, mensen zijn gewoon echt dom!!! Gewoon dom, of te stom om iets simpels te snappen
At your servicequote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Losse flodders schietenverhalen willen we
sappige, popcornwaardige verhalen
Tja...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
At your service
WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #156 Doet april ook wat wij willen?
Oké, even geteld: 4 attracties waar ik echt in wil, 5-7 waar ik misschien wel in zou gaan als ik er toch ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Mark het volgende:
http://www.walibi.com/holland/nl-nl/attractiepark-walibi-holland
Die hebben ze weggehaald. Er staat nu een zeer saaie familieachtbaan (zo een die niet hoger dan vijf meter gaat en twee rondjes maakt). Eeuwig zonde wat mij betreft, want die wildemuisachtbanen (zo heet dat type) zijn er niet zoveel in Nederland.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:44 schreef Mark het volgende:
Weet nog wel dat ik dat kleine kuttige achtbaantje in dat westernstadje veel enger vond dan al die snelle hoge. Continu het idee dat je omkukelt met je gammele wagentje
Feli wyccie!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:07 schreef wyccie het volgende:
Theorie-examen gehaald terwijl ik dacht dat ik gezakt was, omdat ik er na een paar vragen achter kwam dat ik aan het begin misschien wel een paar keer te snel op de knoppen had gedrukt. Pfff.
Veel plezier!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie!
Gearriveerd in de Ardennen, houtkacheltje staat te branden.
Er ligt nog wel sneeuw hier, maar het houdt niet over...
Beetje omgeving/stadjes bezoeken, abdij brouwerij, misschien even naar Luxemburg rijden, verder rustig aan doen...quote:Op maandag 18 maart 2013 17:50 schreef wyccie het volgende:
Zag er wel gezellig uit, die foto's van het huisje.
Wat zijn je plannen daar?
*jaloers is*quote:Op maandag 18 maart 2013 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Het dooit hier nu ook, het was zo'n 9 graden onderweg.
Wel lekker het zonnetje door de ramen. Dames zijn nu boodschappen doen, mannen steken de kachel aan.
In Monschau, Duitsland, eerder vandaag al kaiserbrotchen, bratwursten en senf gehaald, dus dat wordt ons avondmaal...
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Het dooit hier nu ook, het was zo'n 9 graden onderweg.
Wel lekker het zonnetje door de ramen. Dames zijn nu boodschappen doen, mannen steken de kachel aan.
In Monschau, Duitsland, eerder vandaag al kaiserbrotchen, bratwursten en senf gehaald, dus dat wordt ons avondmaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |