quote:
Anders ik welquote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb mij ingehouden om geen Gordon TT te maken
JAWELquote:
Er zit blijkbaar niemand te wachten op gebak, bloemen of een knuffelquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
Hey, ik hoor "ohooh" op m'n mobiel, iemand heeft me een bericht via ICQ gestuurd!![]()
![]()
Even bijlezen
Het is goed hoor, komend weekend heb ik vrij. Niet tegen je vriendin zeggen, ik kan niet tegen kwade bitchesquote:
quote:
Hoeveel baby's gaan ze brengen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
Er zweven weer ooievaars boven het huis![]()
Voorjaar!!
Géén idee! Het stikt er hier van in het voorjaar, elk jaar weer een tof gezichtquote:Op maandag 18 maart 2013 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel baby's gaan ze brengen?
Ja joh! Iedereen in een peststemming, ik geniet daarvanquote:
Ik ben eerder verrast dat je geniet van maandag.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh! Iedereen in een peststemming, ik geniet daarvan
Weekend gewerkt, dus nu vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben eerder verrast dat je geniet van maandag.
Niet meer, m'n schooldagen zitten eropquote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind dinsdagen veel vervelender!
Inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind dinsdagen veel vervelender!
Een mede dinsdag haterquote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Dinsdag is echt een klote dag
en dan uitgebreid in alle rust winkelenquote:
Neu, ik ben niet zo van het shoppenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan uitgebreid in alle rust winkelen
ik de laatste jaar ook niet meer...quote:
Herkenbaar, die strijd geef ik vaak snel opquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik de laatste jaar ook niet meer...
zou binnenkort wel weer moeten. Op zoek naar schoenen die niet bestaan
Ze wil graag iedereen motiveren een klapjosti te worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
heeft iemand ooit begrepen wat Sia zingt in dit liedje?
behalve clap your hands, klinkt het een beetje alsof die Chinees bij Ik hou van Holland aan het meezingen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze wil graag iedereen motiveren een klapjosti te worden.
Komt vast goed, mop!!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap geen kut van dit oefenpracticum__ #FML
Het is niet voor een cijfer, dus ik ben er maar mee gekaptquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt vast goed, mop!!![]()
Als je hem haalt, mag je tóch een Cornetto op de achterbank
je moet het ook niet snappen, alleen kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap geen kut van dit oefenpracticum__ #FML
Ja teringding doet niet wat ik wil... ikw ou wat embedden...quote:
Winehousequote:
Ik zag hetquote:Op maandag 18 maart 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja teringding doet niet wat ik wil... ikw ou wat embedden...
Dat lukt dus ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je moet het ook niet snappen, alleen kunnen.
Fok die shit, ik wacht wel tot ik een video heb opgenomen van m'n Amy Winehousecoverquote:
SPAM!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
Nogmaals een oproepje voor mensen (25+) die nieuwe mensen willen leren kennen; er komt een toffe meet aan.
Voor meer info/aanmelding: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #27
is dit een subtiele hint?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
Nogmaals een oproepje voor mensen (25+) die nieuwe mensen willen leren kennen; er komt een toffe meet aan.
Voor meer info/aanmelding: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #27
Weinig subtiels aan, muisje!!quote:
Hoezo te weinig mensen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig subtiels aan, muisje!!
Ik zou het jammer vinden als het niet door kan gaan, doordat er te weinig aanmeldingen zijn. Er zijn een aantal mensen zeer druk mee bezig geweest om het op poten te zetten
Er wordt een minimaal aantal deelnemers verwacht om de kosten zo laag mogelijk te houden, maar daar zitten ze nog niet aanquote:
Oh, misschien moeten ze dat wat duidelijker in de OP zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt een minimaal aantal deelnemers verwacht om de kosten zo laag mogelijk te houden, maar daar zitten ze nog niet aan
Is nou net een dag dat ik waarschijnlijk niet kanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig subtiels aan, muisje!!
Ik zou het jammer vinden als het niet door kan gaan, doordat er te weinig aanmeldingen zijn. Er zijn een aantal mensen zeer druk mee bezig geweest om het op poten te zetten
Het staat er duidelijk onderstreept, minimaal 30 mensenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, misschien moeten ze dat wat duidelijker in de OP zetten.
Jammerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is nou net een dag dat ik waarschijnlijk niet kan![]()
Nooit wat te doen en dan ik weet niet hoeveel activiteiten in 1 weekend. Mijn leven
Oh, had het alleen even snel doorgelezenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk onderstreept, minimaal 30 mensen
Nope, die mensen hebben zich alleen maar voorgesteldquote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, had het alleen even snel doorgelezen![]()
Dacht in eerste instantie ook dat die hele lijst users zich al aangemeld had
Begreep daarom dus ook niet meteen waarom meer users hard nodig warenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, die mensen hebben zich alleen maar voorgesteld
Ik hoor het er wel in, maar de melodie van die plaat is degelijk anders... walk of life niet (alleen andere toonsoort) en daarom vind ik de vergelijking met de dire straits veel beter dan die ander...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Lamabal het volgende:
Het lijkt er inderdaad op. Alain clark aan het hakken.
Jij doet niet aan meetsquote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
Klopt! Maar misschien dat er hier iemand meepost die niet zo mensenschuw isquote:
Niet mensenschuw wel leuke jongens schuwquote:Op maandag 18 maart 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Maar misschien dat er hier iemand meepost die niet zo mensenschuw is
Is je zolderkamer al klaarquote:Op maandag 18 maart 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Maar misschien dat er hier iemand meepost die niet zo mensenschuw is
Van beide last hier. Niet erg ook, gewoon blijven ademhalenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet mensenschuw wel leuke jongens schuw
Daar doe ik geen uitspraken over, straks gaan mensen zichzelf uitnodigen voor een housewarmingquote:
Je kent me al goedquote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, straks gaan mensen zichzelf uitnodigen voor een housewarming
Leukquote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, straks gaan mensen zichzelf uitnodigen voor een housewarming
*kruipt weer als een slak in haar huisje*quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me al goedals dat geen liefde is
Nog goede weekend verhalen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me al goedals dat geen liefde is
Nope, had een verjaardagquote:
Man man man,quote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, had een verjaardag
En zaterdag geen ruk uitgevoerd
Zondag housewarming
dus nee... geen nieuwe mensen leren kennen o.i.d....
Heb ik de afgelopen maanden iets teveel gehad volgens mijn bankrekeningquote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man man man,
neem een voorbeeld aan Domien.
Elk weekend: "Wat een weekend!"
Kom maar opquote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mijn naaiverhalen horen?
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vrijdag ga ik stappen in Amsterdamdus die maandag zal je wel weer wat te horen krijgen
Na weekenden heel druk genaaid te hebben! Van zaterdagmorgen tot zondagmiddag! Pfoe das is vermoeiend!quote:
Escalatienacht in het vooruitzichtquote:Op maandag 18 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen maanden iets teveel gehad volgens mijn bankrekening
Vrijdag ga ik stappen in Amsterdamdus die maandag zal je wel weer wat te horen krijgen
Naaisquote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na weekenden heel druk genaaid te hebben! Van zaterdagmorgen tot zondagmiddag! Pfoe das is vermoeiend!
Kwam daar het volgende uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stappen in Amsterdam met 2 oud collega's... Het is altijd een dramaquote:
Man man man, wat kun jij naaien zegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na weekenden heel druk genaaid te hebben! Van zaterdagmorgen tot zondagmiddag! Pfoe das is vermoeiend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je het wel veilig?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dramaquote:
Ik zou best mijn eigen kledinglijn willen enzo, maarja dat willen al zoveel mensen. En met kleren maken kan ik de wereld niet redden. Met thuis zitten hopen dat die scriptie zichzelf schrijft ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man man man, wat kun jij naaien zeg![]()
Wel te zien dat je naai ervaring hebt.
Wil je er niet je werk van maken?
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stappen in Amsterdam met 2 oud collega's... Het is altijd een drama
De collega waar ik blijf slapen woont samen met haar vriend op echt om de hoek van de wallen
We houden allemaal van een klein drankje
We zijn allemaal zo gek als een deur
Vorige keer heb ik een roos gekocht voor een prostitué en aan haar gegevengewoon omdat ze de hele avond ons na zat te doen (wij stonden voor het raam in de KROEG ertegenover
).
Whehe prachtig dat soort verhalenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drama
Ik ooit eens een keer tegen zo'n madame achter de ramen:
"Wat kost dat nou?"
zij: 50 euro...
keek ze me aan zegt ze: maar jij mag voor 40
Kijk, als dat geen liefde is
Toen ik het enige tientje liet zien wat er in m'n portemonnee zat was het *BAM* deur dicht
Je kunt toch wel wat beter krijgen dan zo'n dame?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drama
Ik ooit eens een keer tegen zo'n madame achter de ramen:
"Wat kost dat nou?"
zij: 50 euro...
keek ze me aan zegt ze: maar jij mag voor 40
Kijk, als dat geen liefde is
Toen ik het enige tientje liet zien wat er in m'n portemonnee zat was het *BAM* deur dicht
Ik wist dat ik maar een 10tje in m'n portemonnee hadquote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wat beter krijgen dan zo'n dame?
Schurenquote:
Ik hou er niet vanquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schuren
Usher heeft best wel goede nummers hoorCaught Up
Lekker een half harde lul tegen je billen geduwdquote:
dat jurkjequote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je niks aanquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker een half harde lul tegen je billen geduwd
Alle bomen omzagen!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil lente, want ik wil jurkjes aan en pumps. Ik heb genoeg van maillots en laarzen.
Klimaatverandering, leugens zijn het!
hihi die cd's kwam ik van het weekend ook tegen en ik kwam bijna in de verleiding.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef MarijeH het volgende:
Heb vandaag even naar muziek van Westlife geluisterd.
Ohja, nog gefeliciteerd met topic 4000.
Joh van dat jurkje krijgen mannen spontaan ook boomstammen, no worriesquote:
Maandag. Nog lang geen vrijdag.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh van dat jurkje krijgen mannen spontaan ook boomstammen, no worries
Daar merk in nooit wat van in de zomer als ik mijn jurkjes rond loop.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat overweeg ik regelmatig, maar daar zou ik dan weer niet zoveel ruchtbaarheid aan geven als dat hij heeft gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 15:30 schreef themauster het volgende:
Topic 4000 tijd om een Hansje te doen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik het zou doen, zou ik zomaar verdwijnen en niet weer terugkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat overweeg ik regelmatig, maar daar zou ik dan weer niet zoveel ruchtbaarheid aan geven als dat hij heeft gedaan
Hans is 3FM-topicstamgast. Na 100k posts in 3FM ging ie met pensioen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
kan iemand mss uitleggen wie Hans was en wat hij deed dan?
Mja, of je verdwijnt hier met veel bombarie en een paar weken later verveel je je te pletter. Dan is terugkomen wel heel erg lamequote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik het zou doen, zou ik zomaar verdwijnen en niet weer terugkomen.
Digitale harakiriquote:Op maandag 18 maart 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hans is 3FM-topicstamgast. Na 100k posts in 3FM ging ie met pensioen.
Is hier eigenlijk nog niet gebeurd.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, of je verdwijnt hier met veel bombarie en een paar weken later verveel je je te pletter. Dan is terugkomen wel heel erg lame
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, of je verdwijnt hier met veel bombarie en een paar weken later verveel je je te pletter. Dan is terugkomen wel heel erg lame
Stiekem ben ik Hansquote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar daarom; vertrekken met stille tromquote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Is hier eigenlijk nog niet gebeurd.
Ik ben er ook een jaar of 2 tussenuit geweest hierquote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar daarom; vertrekken met stille trom
Soms welquote:
Ah, op die manier! Ik geloof je welquote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er ook een jaar of 2 tussenuit geweest hier
Vraag maar aan Roel of Cosmick (die overigens ook zelden nog hier is).
3550.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ahja, 4000 topics. Ff uitrekenen in hoeveel iok gepost heb....
Nou ja ik heb soms het vermoeden dat het een aantal dingen in m'n leven ten goede zou komen, maar eigenlijk is dat helemaal niet waar heb ik toen ook gemerktquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, op die manier! Ik geloof je wel![]()
Ik heb het eens een week oid gedaan, maar ik verveelde me
Herkenbaar. Maar toch; ook van de troostelozen kan je leren houdenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms wel
Niet zozeer dit topic hoor, gewoon Fok! in het algemeen, ik word een beetje troosteloos van sommige figuren
Niet in dit topic overigens, hier is het wel gezellig
Die sax deed met denken aan een liedje van J.Loquote:Op maandag 18 maart 2013 15:54 schreef minthy het volgende:
Die sax![]()
Aanstekelijk, al vind ik het verder een kutplaat
Dat was ik me ook aan het bedenken.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Lamabal het volgende:
Damn wat een honger. Wat zullen we is eten vanavond
Is het wel een sax?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:54 schreef minthy het volgende:
Die sax![]()
Ik hoef gelukkig niet te koken, lang leve ouders.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was ik me ook aan het bedenken.
Ik weet het niet.
Jij?
ik heb 2 dagen genoten van moeders kookkunst, dus nu weer wat zelf verzinnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te koken, lang leve ouders.
OH LAMA JIJ JONG KIND.
Maar geen idee, op dit moment maakt het niet uit. Als het maar smaakt
Wat heb je in huisquote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb 2 dagen genoten van moeders kookkunst, dus nu weer wat zelf verzinnen.
wat nog goed is; aardappels, champignons, wortel, rozemarijn, knoflooksaus, mayo, geitenkaas, tofu, brood, hagelslag en koekjes.quote:
Hagelslag met knoflooksausquote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat nog goed is; aardappels, champignons, wortel, rozemarijn, knoflooksaus, mayo, geitenkaas, tofu, brood, hagelslag en koekjes.
Mayo uit het vuistjequote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat nog goed is; aardappels, champignons, wortel, rozemarijn, knoflooksaus, mayo, geitenkaas, tofu, brood, hagelslag en koekjes.
Schil de wortels, en dit strooi je over de aardappels in de oven. En dan pak je de pan bak je de aardappels en verkruimel je de koekjes en strooi je deze er door heen. Dan flikker je er wat hagelslag over en dan heb je een ongelofelijke vieze maaltijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meerdere keren gedaan, tot nu toe geen rare combinaties van etenswaren tegengekomenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga nooit bij iemand van Fok! eten. Tenzij het iemand van het Cul subforum is ofzo.
Dan zal het wel aan de malloten van dit topic liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere keren gedaan, tot nu toe geen rare combinaties van etenswaren tegengekomen
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de malloten van dit topic liggen
9 juni 2015quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef FZN05 het volgende:
hee 3fm fans waarneer is et eigelijk weer serieus request met chiel beelen enzo????
0 Zolderkamer verlaten en vlees halen bij de slager /of is er iets fatsoenlijks wat je kunt maken van Tofu?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik mis stap 4!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
0 Zolderkamer verlaten en vlees halen bij de slager /of is er iets fatsoenlijks wat je kunt maken van Tofu?
1 Aardappels in blokjes hakken. Kort koken.
2 Aardappelblokjes met rozemarijn wat goede olijfolie,peper en zout mengen en in een hete oven gooien.
3 worteltjes koken met suiker (zelfde pan als van de aardappels (scheelt afwas))![]()
5 Nom nom nom
6 kiwi als toetje
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de malloten van dit topic liggen
Vleesquote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
0 Zolderkamer verlaten en vlees halen bij de slager /of is er iets fatsoenlijks wat je kunt maken van Tofu?
1 Aardappels in blokjes hakken. Kort koken.
2 Aardappelblokjes met rozemarijn wat goede olijfolie,peper en zout mengen en in een hete oven gooien.
3 worteltjes koken met suiker (zelfde pan als van de aardappels (scheelt afwas))
4 Alles op een bord dumpen
5 Nom nom nom
6 kiwi als toetje
![]()
Prioriteitenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prioriteiten
Vlees, Bier, Auto's, Gitaren
of ben ik nou echt een typische vent
Vlees en auto's. De rest ben ik niet met je eensquote:Op maandag 18 maart 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prioriteiten
Vlees, Bier, Auto's, Gitaren
of ben ik nou echt een typische vent
Aardappels in schijfjes snijden en opbakken in de koekenpan met wat zout en provençaalse kruiden. Lekker met wat rozemarijn erbij, al zou dat dan beter in de oven gaan. Eventueel de worteltjes julienne snijden en meebakken. Altijd lekker met knoflooksaus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Aardappels in schijfjes snijden en opbakken in de koekenpan met wat zout en provençaalse kruiden. Lekker met wat rozemarijn erbij, al zou dat dan beter in de oven gaan. Eventueel de worteltjes julienne snijden en meebakken. Altijd lekker met knoflooksaus.
Champignons uithollen en met geitenkaas vullen, dan in de oven.
En de tofu weggooien.
Sorry...quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag!! Moeten jullie dit topic niet zonder mijn volgooien!Ik zit nog op school joh..
Ik moet er nu weer vandoor, zonder internetquote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry...
Maar je hebt nog 70 posts ofzo.
Vleees, je mist vlees.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe straks gewoon aardappels in blokjes met schil (ik ben lui), champignons erbij en wortels erbij, rozemarijn erbij. En dan maar knoflooksaus erbij.
Ik vind het wel best zo.
flextarierquote:Op maandag 18 maart 2013 16:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vleees, je mist vlees.
Oh wacht je was vega he
Welk nummer?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:54 schreef minthy het volgende:
Die sax![]()
Ben ik ook. Vlees wanneer het kan. Maar van een keer vegetarisch maak ik geen probleemquote:
Hier is vego standaard en vlees toevallig als ik met iemand anders mee eet. En zo nu dan wel iets van vlees, omdat ik er zin in heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben ik ook. Vlees wanneer het kan. Maar van een keer vegetarisch maak ik geen probleem
Die zijn er niet, de zon floept direct achter een wolk als ik buiten benquote:
Nee dat doe ik ook niet. Vind het maar flauwekul.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga nooit bij iemand van Fok! eten. Tenzij het iemand van het Cul subforum is ofzo.
Ik kan heel goed pizza's in de oven schuiven hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet. Vind het maar flauwekul.
Je ziet mn garpjen niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan heel goed pizza's in de oven schuiven hoor.
jawel, flauwekul hihihahahohoquote:
Hiahahao.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel, flauwekul hihihahahoho
waarom ben jij supervogel?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik heb iemand geholpen hier wat enorm gewaardeerd werd.
de wedstrijd Nederland-Frankrijk tijdens het EK 2008 was legendarisch dankzij het commentaar van Evert ten Napelquote:Op maandag 18 maart 2013 17:15 schreef alors het volgende:
HOHOHO DIE DEKSELSE EVERT IN DE STUDIO! ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE!
Op het WK dan 'van die beste uit Bloemfontein'quote:Op maandag 18 maart 2013 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de wedstrijd Nederland-Frankrijk tijdens het EK 2008 was legendarisch dankzij het commentaar van Evert ten Napel
Hersendood waarschijnlijkquote:
Logischquote:Op maandag 18 maart 2013 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
je kunt het spel alleen bestellen als je lid bent van BNN
Pino is een baas!quote:
geen idee eigenlijk vanaf welk topic mee ben gaan postenquote:
ik kan dat altijd alsnogquote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat gewoon in elk deel moeten
terecht, BNN ledenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
je kunt het spel alleen bestellen als je lid bent van BNN
Deel 1quote:Op maandag 18 maart 2013 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk vanaf welk topic mee ben gaan posten
omg wat hebben ze nu weer volgeschreeuwdquote:
Nou dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat hebben ze nu weer volgeschreeuwd
Nee, sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef henkde_j het volgende:
Hebben jullie dit ook ineens?![]()
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik niet in het eerste deel gepost hoorquote:
wat een ellendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |