huh ? leg eens uit?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar dat kon toch op een of andere manier niet ivm de orange box![]()
whut?quote:Trouwens we klagen nu wel op EA, maar EA is gewoon de uitgever van Maxis, maar ook die van Valve
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
EA is gewoon de uitgever van Maxis, maar ook die van Valve
Hier hetzelfde..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
•Battlefield 3 (Standard Edition) -> heb ik (premium)
•Bejeweled 3 ->
•Dead Space 3 (Standard Edition) heb ik
•Mass Effect 3 (Standard Edition) -> heb ik met alle dlc
•MOHW (Standard Edition) ->
•NFS Most Wanted (Standard Edition) -> even gespeeld, niet de moeite
•Plants vs. Zombies ->
•SimCity 4 Deluxe Edition -> heb ik
Hmm, niet eens een slechte selectie, alleen jammer voor mij..
Aangezien hier een aantal mensen alle games al hebben kunnen ze me vast advies geven. BF3 heb ik al op de ps3. Zit er een goede multiplayer in 1 van de andere games?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef DeeCruise het volgende:
•Battlefield 3 (Standard Edition) -> heb ik (premium)
•Bejeweled 3 ->
•Dead Space 3 (Standard Edition) heb ik
•Mass Effect 3 (Standard Edition) -> heb ik met alle dlc
•MOHW (Standard Edition) ->
•NFS Most Wanted (Standard Edition) -> even gespeeld, niet de moeite
•Plants vs. Zombies ->
•SimCity 4 Deluxe Edition -> heb ik
Hmm, niet eens een slechte selectie, alleen jammer voor mij..
Ja maar EA is ook de eigenaar van Maxis, en niet van Valve (gelukkig). Daar ligt het grote verschil.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar dat kon toch op een of andere manier niet ivm de orange boxTrouwens we klagen nu wel op EA, maar EA is gewoon de uitgever van Maxis, maar ook die van Valve
Dead space 3 heeft co-op, mass effect 3 heeft een MP maar is niet noemenswaardig in vergelijking met de SP. MOHW heeft ook vast wel een MP maar die game zou ik bij wegblijven als je BF3 al hebt.. NFS Most Wanted is een arcade racer pur sang, na een half uur was ik er compleet klaar mee..quote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Aangezien hier een aantal mensen alle games al hebben kunnen ze me vast advies geven. BF3 heb ik al op de ps3. Zit er een goede multiplayer in 1 van de andere games?
EA doet de distributie van Valve's retail games volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
huh ? leg eens uit?
[..]
whut?
EA uitgever van valve?
Inderdaad. Digitaal geeft Valve hun eigen games uit via Steam, maar EA zorgt voor de boxed versies in de winkel.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
EA doet de distributie van Valve's retail games volgens mij.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
O.a. Half-Life 2 wordt door EA gedistribueerd.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijdquote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het ongeveer een half jaar geleden geïnstalleerd
Zie eerdere posts...quote:
Er zijn mensen die vinden van welquote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef stbabylon het volgende:
He lui, ze waren het niet verplicht he, om een game weg te geven, gratis. Ernstig gegeven paard syndroom hier.
Dit. Ik heb nog nooit een spellenmaker meegemaakt die zoiets weggeeft. Normaal wordt er geen moer om de klant gegeven dus dat ze dit nu doen is toch een teken van respectquote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef stbabylon het volgende:
He lui, ze waren het niet verplicht he, om een game weg te geven, gratis. Ernstig gegeven paard syndroom hier.
Ze zijn verplicht mij een goed werkende Simcity te geven. Die gratis game mogen ze houden.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dit. Ik heb nog nooit een spellenmaker meegemaakt die zoiets weggeeft. Normaal wordt er geen moer om de klant gegeven dus dat ze dit nu doen is toch een teken van respect
O en Deadspace 3stond al op mijn verlanglijstje, ben ik blij dat ik die nog niet gekocht had...
Bij EA niet nee, maar genoeg andere developers trekken het zich het lot van hun spelers wel aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef GlenSpey het volgende:
Normaal wordt er geen moer om de klant gegeven
hij werkt toch? ik heb wel grotere wanproducten gezien hoor, en verwacht dan geen gratis gamesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht mij een goed werkende Simcity te geven. Die gratis game mogen ze houden.
Nog nooit meegemaakt. Maar nu wel dusquote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij EA niet nee, maar genoeg andere developers trekken het zich het lot van hun spelers wel aan.
Simcity 4, plants vs zombies, bejeweld 3 werken vast wel hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef Gezicht het volgende:
Wel jammer dat je geen console game kunt kiezen. Mijn laptop kan Simcity nog maar net stabiel draaien op de laagste instellingen. De rest van die games zullen wel geen succes zijn op m'n laptop dan.
Van een spel van dit kaliber?! Met voorgaande goede reputatie? Welnee...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef mschol het volgende:
hij werkt toch? ik heb wel grotere wanproducten gezien hoor, en verwacht dan geen gratis games
Diablo 3.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van een spel van dit kaliber?! Met voorgaande goede reputatie? Welnee...
Hoezo maken ze het je moeilijker? Als je het nu nog gaat kopen krijg je geen gratis game. Dan weet je dat alvastquote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef Dimens het volgende:
Verdomme wat doen ze mij aan. Ik wil dat spel al heel graag maar heb geen geld en nu maken ze het mij nog moeilijker.![]()
Waarom ben ik hollander?
Dat was lang zo'n puinhoop nietquote:
Kan nog tot 25 maart registreren en je krijgt een gratis game hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo maken ze het je moeilijker? Als je het nu nog gaat kopen krijg je geen gratis game. Dan weet je dat alvast
Niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo maken ze het je moeilijker? Als je het nu nog gaat kopen krijg je geen gratis game. Dan weet je dat alvast
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan nog tot 25 maart registreren en je krijgt een gratis game hoor.
Volgens mij alleen als je het spel al eerder had aangeschaft.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dit dusquote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan nog tot 25 maart registreren en je krijgt een gratis game hoor.
SC4 is vet moeilijk en alleen echt leuk met patches...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef Maruna het volgende:
Ik denk er aan om maar SC4 deluxe te nemen, die heb ik niet officieel. Had hem wel eens van een vriend gehad, maar hij crashde echt op onmogelijke momenten, en dan had ik net niet gesafed..
had iemand anders dat ook met SC4?
Dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht mij een goed werkende Simcity te geven. Die gratis game mogen ze houden.
Hij werkt niet. Cheetahspeed is er nog steeds uitgesloopt, pathfinding is nog steeds een teringbende. Die game is gewoon broken.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hij werkt toch? ik heb wel grotere wanproducten gezien hoor, en verwacht dan geen gratis games
Jup, met de steam versie.. Game draait wel stabiel als je hem op een enkele core laat draaien, kan blijkbaar niet overweg met multicore.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef Maruna het volgende:
Ik denk er aan om maar SC4 deluxe te nemen, die heb ik niet officieel. Had hem wel eens van een vriend gehad, maar hij crashde echt op onmogelijke momenten, en dan had ik net niet gesafed..
had iemand anders dat ook met SC4?
Oh, niet? Hmmm, dat verklaard dan niet echt waarom zo'n 10 vrienden van mij, enorme Diablo fans, gemiddeld 8 jaar Diablo II ervaring, Dia3 na 3 weken hebben weggelegd. Want het was geen puinhoop...quote:
hij werkt wel: hij start op, je kan inloggen en je kan gamen, dat er features uitgeschakeld zijn om performance problemen op te lossen is kwalijk maar hij werkt wel..quote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij werkt niet. Cheetahspeed is er nog steeds uitgesloopt, pathfinding is nog steeds een teringbende. Die game is gewoon broken.
dat verschilt erg per systeem, ik heb nog nooit aangegeven dattie maar 1 core mag gebruiken en nog geen crashes gehad (zowel met de Retail als de steam versie)quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, met de steam versie.. Game draait wel stabiel als je hem op een enkele core laat draaien, kan blijkbaar niet overweg met multicore.
Dan ben je 1 van de weinigen als ik dat zo lees... Speel je toevallig op een x86 OS?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verschilt erg per systeem, ik heb nog nooit aangegeven dattie maar 1 core mag gebruiken en nog geen crashes gehad (zowel met de Retail als de steam versie)
nope, windows 7 x64quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen als ik dat zo lees... Speel je toevallig op een x86 OS?
Maar was dat omdat het een puinhoop was, of omdat je zo door de content heen was en de keuzevrijheid minder was?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, niet? Hmmm, dat verklaard dan niet echt waarom zo'n 10 vrienden van mij, enorme Diablo fans, gemiddeld 8 jaar Diablo II ervaring, Dia3 na 3 weken hebben weggelegd. Want het was geen puinhoop...
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?quote:
Nee, het is niet de bedoeling van het spel om je stad om de bugs heen te bouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?
Nope, het probleem is ook erkend door Maxis.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dat niet deels gewoon een uitdaging van het spel? Om het openbaar vervoer enzo goed te regelen?
Dan heb ik verder ook geen idee... Overigens denk ik dat het meer het geval is dat de game niet werkt naar verwachting alsin dat de game in zijn geheel niet werkt. Als je overigens de down-time erbij zou tellen van de eerste paar dagen dan zou je i.i.g. kunnen stellen dat de game "broken" is..quote:
De reden dat mensen hun geld terug willen is niet zozeer omdat het spel tegenvalt, maar omdat ze het spel niet konden spelen en er over de features van het spel gelogen wordt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af of die mensen die hun geld terug eisen ook naar de bioscoop gaan, een film afkijken, besluiten dat hij bagger is, en dan daarna hun geld terug gaan vragen
Vroegah voordat je op internet reviews/forums kon lezen, moest je nog hopen dat er een magazine was die het spel had kunnen reviewen voordat de game uit was, en als je een spel kocht dat bagger bleek te zijn gooide je het in de prullenbak. Echt nooit in me op gekomen om me geld terug te vragen voor een ruk spel
ja hij werkt, aangezien je het spel kan opstarten, in kan loggen en kan spelen..quote:
In mijn bioscoop krijg je je geld terug als je binnen een kwartier de zaal verlaatquote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Cubewood. het volgende:
Vraag me af of die mensen die hun geld terug eisen ook naar de bioscoop gaan, een film afkijken, besluiten dat hij bagger is, en dan daarna hun geld terug gaan vragen
Dat heet Marketing, nooit geloven wat er allemaal voor mooie verhaaltjes verteld worden voor een game uit is, vaak genoeg teleurgesteld daarom. En daarom pre-order je dus geen games.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden dat mensen hun geld terug willen is niet zozeer omdat het spel tegenvalt, maar omdat ze het spel niet konden spelen en er over de features van het spel gelogen wordt.
mohw schijnt echt een schijt spel te zijn.. en BF3 is volgens mij echt zowat alleen MP onlyquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Wat is gaver als Irak-achtig spel: MOHW of Battle Field 3?
Battlefield is altijd beterquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Qua MP zowieso voor BF3 gaan, MOHW was voor zover ik me kan herinneren een behoorlijke commerciele flop.. Replayvalue van bf3 lijkt me ook een heel stuk hoger..quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Mishu het volgende:
Met de voorwaardenquote:Our SimCity Mayors are incredibly important to the team at Maxis. We know we messed up and want to sincerely thank you for staying with us. The good news is we have solved most of the major issues and players are really enjoying the game. We're getting great feedback from our fans and know that many of you are having fun and are exploring this whole new expression of SimCity.
As a small token of our appreciation, we are offering you a free EA PC game download on Origin*. Mayors who have authenticated their copy of SimCity on Origin by March 25 can select a free game through a redemption portal inside the Origin desktop client later this week. We'll be opening up the redemption portal country-by-country so some of you may see it a little sooner than others. The portal will be live worldwide for everyone to select their game by March 22.
We don't want any of you to miss out your free game, so please note that you must register your copy of SimCity before March 25, 2013 at 11:59 PM PST and you must claim your free game by March 30, 2013 at 11:59PM PST. For more information, including instructions on how to get your free game and a list of eligible games, please read our FAQ. We've included some of the hottest games in the EA portfolio, so pick one and add it to your Origin library on us!
Sincerely,
Maxis
quote:* THIS OFFER DOES NOT CONSTITUTE A CREDIT, CHARGE, DEBIT OR GIFT CARD. OFFER EXPIRES MARCH 25, 2013 AT 11:59PM PST. VALID FOR NEW PURCHASES OF SIMCITY ("PRODUCT") THAT ARE REGISTERED TO YOUR ORIGIN ACCOUNT BY MARCH 25, 2013 AT 11:59PM PST. FREE PC DIGITAL DOWNLOAD GAMES NOT DOWNLOADED FROM ORIGIN.COM BY MARCH 30, 2013 AT 11:59PM PST ARE FORFEIT. ELIGIBLE GAMES SUBJECT TO CHANGE. VALID WHEREVER PRODUCT IS SOLD. LIMIT ONE OFFER PER PERSON. CANNOT BE COMBINED WITH ANY OTHER OFFER, GIFT CARD, REBATE OR OTHER DISCOUNT COUPONS. OFFER MAY NOT BE SUBSTITUTED, EXCHANGED, SOLD OR REDEEMED FOR CASH OR OTHER GOODS OR SERVICES. RETAILERS, DISTRIBUTORS AND EMPLOYEES OF ELECTRONIC ARTS INC. AND THEIR AGENCIES/AFFILIATES ARE NOT ELIGIBLE. VOID WHERE PROHIBITED, TAXED OR RESTRICTED BY LAW. SEE APPLICABLE END USER LICENSE AGREEMENTS AND DISCLOSURES ON WWW.EA.COM.
Dat zijn ze wel, namelijk om een werkend product te leveren en niet te liegen over de inhoud.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Cowamundo het volgende:
Verder zijn ze natuurlijk niks verplicht
Zowieso is het 1 grote PR stunt, mensen die de game voor a.s. maandag kopen en de launchissues dus helemaal niet hebben meegemaakt krijgen ook de gratis game. Gewoon een verkapte poging tot salesboost op SimCity..quote:Op maandag 18 maart 2013 18:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, namelijk om een werkend product te leveren en niet te liegen over de inhoud.
Het is echt jammer dat zoveel mensen bedrijven de ruimte geven om wanprestaties te leveren, want dat is eigenlijk gewoon niet in de haak.
Nou, dan zou je toch inmiddels beter moeten weten dan van een EA game te verwachten dat-ie meteen werkt he?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is toch ook best lullig als je al die games al hebt
als je ze zelf neerzet ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Hamilcar het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk begin ik wat hoogbouw te krijgen ^_^
Haha, maar je ziet iig duidelijk wat gekocht is en wat nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je ze zelf neerzet ja.
Gotta survive man, gotta survive...quote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef GlenSpey het volgende:
Daar gaat de motivatie. Mn stad is nu twee keer geklapt en de laatste keer zo erg dat deze zelfs compleet moest worden teruggedraaid tot een punt waarin ik nog 20k inwoners minder hebgaat nergens over...
Geld verdienen is opzich super makkelijk - je bouwt wat residential gebieden en wacht totdat je een erts/olie/kolenmijn kan bouwen. Dan zet je er een trade depot naast en zwem je in het geld. Desnoods zet je de tijd sneller terwijl je gaat koken om zo wat geld te vergarenquote:
Ja, alleen nu zijn er weer aanleveringsproblemen naar mijn consumentenelectronicafabriek dus ik ben weer ff fucked totdat ik dat opgelost heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Geld verdienen is opzich super makkelijk - je bouwt wat residential gebieden en wacht totdat je een erts/olie/kolenmijn kan bouwen. Dan zet je er een trade depot naast en zwem je in het geld. Desnoods zet je de tijd sneller terwijl je gaat koken om zo wat geld te vergaren
Simcity 4 heb ik uiteraard al helemaal kapotgespeeld en plants vs zombies en bejeweled gaan hem toch niet worden denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Simcity 4, plants vs zombies, bejeweld 3 werken vast wel hoor
Sure, EUW 5 - mn username is RebBrown, ik zal je wel even toevoegen en een invite sturen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef RobertNL het volgende:
Iemand die nog een plekje over heeft? De stad die ik nu heb ik zo kapot dat ik beter overnieuw kan beginnen(Killbot33)
Primaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Sure, EUW 5 - mn username is RebBrown, ik zal je wel even toevoegen en een invite sturen?
Plants VS zombies is wel leuk om een keer uit te spelen (op mijn tablet gedaan).quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Simcity 4 heb ik uiteraard al helemaal kapotgespeeld en plants vs zombies en bejeweled gaan hem toch niet worden denk ik.
Misschien dat ik NFS wel aankan.
Toevallig jonger dan 16?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:23 schreef roy600 het volgende:
Ik heb een probleem met SimCity in combinatie met Orgin. SimCity werkt gewoon als ik alleen speel zonder vrienden, echter als ik samen wil met vrienden werkt dit niet, het lijkt wel of ik een oudere versie heb van Orgin vergeleken mijn vrienden echter valt Orgin niet te updaten, in de bijlage ziet u een printscreen van Orgin. In SimCity mis ik ook rechts bovenaan een bolletje van Orgin die er wel is bij mijn vrienden. Ik weet zelf niet wat ik moet doen ik heb al wat geprobeert zoals:
- Viruscanner uitzetten en dan opnieuw downloaden.
- Orgin openen in veilige modus.
- Orgin opnieuw installeren.
Wat mij wel opvalt is dat als ik met een ander Orgin account inlog op dezelfde computer dat het dan wel werkt alleen daar kan ik SimCity niet op installeren omdat die licentie al is gebruikt.
Alvast bedankt.
Missende icoontjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan, ik heb je toegevoegd maar kan je geen invite in-game sturen. Dit heb ik met wel meer mensen .. bug? Of kan ik het oplossen op de een of andere manier???quote:Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Prima
[..]
Plants VS zombies is wel leuk om een keer uit te spelen (op mijn tablet gedaan).maar ik zou hem hier niet kiezen inderdaad.
Denk dat ik voor BF3 ga, aangezien SC4 hier wel ergens moet liggen
Nee, maar waar kan ik dat zien waar ik het heb in gevuld want ik kan ook niet op mijn naam drukken in orgin. Heb Orgin en Simcity al opnieuw geïnstalleerd zonder succes.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Toevallig jonger dan 16?
Dan mag je namelijk geen enkel EA spel online spelen. (check achterkant van doosje)
Geen avenues, gewaagd hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:30 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik dacht, laat ik eens een stad bouwen die niet volgepropt is, maar allemaal dorpjes.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vind het zelf al erg mooi worden, haha. Ik specialiseer me nu in erts, en daardoor ook handel uiteraard. Weet nog niet wat ik nog meer ga doen qua specialisatie. Het heet Crumblepine, wel vette naam dacht ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk idee al vermoed ik dat je stad zal blijven groeien qua aantal inwoners, en je pittoresk dorpje uiteindelijk volstaat met 12e rangs flatgebouwen vol criminelen evenals enkele wolkenkrabbersquote:Op maandag 18 maart 2013 19:30 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik dacht, laat ik eens een stad bouwen die niet volgepropt is, maar allemaal dorpjes.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vind het zelf al erg mooi worden, haha. Ik specialiseer me nu in erts, en daardoor ook handel uiteraard. Weet nog niet wat ik nog meer ga doen qua specialisatie. Het heet Crumblepine, wel vette naam dacht ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je je wegen niet upgradenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Leuk idee al vermoed ik dat je stad zal blijven groeien qua aantal inwoners, en je pittoresk dorpje uiteindelijk volstaat met 12e rangs flatgebouwen vol criminelen evenals enkele wolkenkrabbers
Ja maar gaat niet drukker worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Die overlappende cirkels linksboven zie ik trouwens echt het nut niet van in. Het ziet er wel leuk en aardig uit maar qua verkeer is het een ramp als het drukker wordt.
Antarctica -> Korvosian Bay, username is RebBrown. Hopelijk lukt het je om te joinen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Tumble het volgende:
Iemand nog een plekje vrij voor een beginnende Simcity speler origin name Tumble_NL
heb er helemaal zin in simcity4 ook echt stuk gespeeld
Je moet niet altijd opletten op wat ze zeggen. Soms eisen ze meer X, terwijl je gewoon zat X hebt. Als je een goede mix hebt van RCI (residential/commerce/industrial) dan zit je goed. Als je buren hebt dan is het doorgaans helemaal geen probleem - sterker nog, je kan dan hele kromme verhoudingen hebben zonder dat het problemen oplevert.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hoe kun je het beste oplossen als ze zeggen zat ze hun vrachten ergens naartoe willen sturen?
Mis ik het nou of kun je niet zoeken op gebied ?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Antarctica -> Korvosian Bay, username is RebBrown. Hopelijk lukt het je om te joinen.
Zit gigantische vertraging in.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef CambuurLeeuwarden het volgende:
Weet niet of iemand van jullie al met een grote constructie bezig is, maar zo ja: De grondstoffen die ik verstuur komen niet aan bij de grote constructie. Alles grondstoffen blijven op 0 van ... staan. Ben er zeker van dat de vrachtwagens wel richting de grote constructie rijden aangezien ik ze net ff gevolgd heb terwijl ze er heen reden.
Komt iemand dit bekend voor?
HTTP Status 404 - /eaforum/posts/list/9378083.page_O-quote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Jump het volgende:
Goed leesmateriaal:: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9378083.page_O-
Woeps, aangepastquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
HTTP Status 404 - /eaforum/posts/list/9378083.page_O-
Ja als je zo begint gaat die arme klantendienst medewerker die ergens in India voor 2 euro per uur zit te werken echt ze best voor je doenquote:youi bought a prodocut, SimCity, which was a scam, and as an apology i was promised a free game by EA games on march 18
youthis has not happened yet and its been the 18th for more than 12 hours
HamdyThanks for the information. Let me just check the release date. One moment please.
youjust letting you know, i will do a chargeback for simcity, depending on what the free game is
youit better not be some cheap crap
Nee... Dat blijft op die server staan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oké, als ik van server switch raak ik alles op de andere server kwijt, toch?
Oh, beter. Ik had gehoord dat je dan alle vooruitgang verliest...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee... Dat blijft op die server staan.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oké, als ik van server switch raak ik alles op de andere server kwijt, toch?
Ja, op de andere server dien je wel weer helemaal opnieuw te beginnen. Maar als je dan weer terug gaat naar je 'oude' server. Kan je daar verder met je daar aanwezige steden.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, beter. Ik had gehoord dat je dan alle vooruitgang verliest...
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je naar een andere server switcht, blijven je oude steden gewoon op de andere server bestaan. Je moet dus wel terugswitchen, om weer bij je steden te kunnen op die server.
Gelukkig.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op de andere server dien je wel weer helemaal opnieuw te beginnen. Maar als je dan weer terug gaat naar je 'oude' server. Kan je daar verder met je daar aanwezige steden.
Klantendienst bellen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef roy600 het volgende:
Waar kan ik zien wat voor leeftijd ik heb ingevuld bij Orgin?
Moet je even op help.ea.com kijken, is vast ook wel een Nederlandstalig nummer.quote:
Kom naar Antarctica en voeg mij, Rebbrown, toe. Dan kan je als het goed is de regio joinen. Er zitten al een goed aantal Fok!ersquote:
Moet je maar niet liegenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef roy600 het volgende:
Waar kan ik zien wat voor leeftijd ik heb ingevuld bij Orgin?
Wat moet ik dan doen, niet online gaan? Kunnen ze de leeftijd gewoon veranderen als ik dat vraag?quote:
Bejeweled 3 kiezen natuurlijk! Duh...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
Here is the list of games that you will be able to choose from once you are able to redeem. It’s a great list of games across the whole EA portfolio, so pick one and add it to your Origin library on us!
Battlefield 3 (Standard Edition)
Bejeweled 3
Dead Space 3 (Standard Edition)
Mass Effect 3 (Standard Edition)
Medal of Honor Warfighter (Standard Edition)
Need For Speed Most Wanted (Standard Edition)
Plants vs. Zombies
SimCity 4 Deluxe Edition
WTF MOET IK HIERMEE? :/
De rest heb ik al, of moet ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bejeweled 3 kiezen natuurlijk! Duh...
Dat ligt geheel aan het type onderzoekquote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef Thieske het volgende:
Zo'n onderzoek bij de uni duurt ook een eeuwigheid zeg. Een uur geleden gestart ofzo, nu op 40%.
Ah, onderzoek naar GC zonne-energiepark.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan het type onderzoek
Onderzoek duurt dus 2,5 uur?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef Thieske het volgende:
Zo'n onderzoek bij de uni duurt ook een eeuwigheid zeg. Een uur geleden gestart ofzo, nu op 40%.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Onderzoek duurt dus 2,5 uur?
Ja, die duurt lang. Bv de windenergie-upgrade gaat veel sneller.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ah, onderzoek naar GC zonne-energiepark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |