SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 19-03-2013 14:52:26 ]![]()
Het is wat anders als achter de pc zitten he tassen sjouwenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb de fysio voor vandaag afgezegd, m'n handen, benen, voeten, rug, buikspieren, oftewel alles doet pijn of voelt rauw. Vandaag en morgen ga ik rusten en voetenbadjes nemen.![]()
Misschien wel net zo zwaar als meelopen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
I'm the queen of lijstjes he... als OUD mod moet je wel!
Ik heb het shirt van de Vredesloop ook niet besteld, twijfelde wel, want het is wrsch mijn eerste officiele loop, maar toch.
Aan de andere kant is er tussen nu en September tijd zat om mss nog wel een loopje te doen.***![]()
Ja, zo'n heel klein zaakje was dat toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die is idd nieuw![]()
Vroeger zat er eentje bij de bibliotheek, maar die is al een aantal jaar weg![]()
Jawel, maar ben benieuwd naar jullie ervaringquote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef YUR het volgende:
[..]
De Hardloopwinkel, Runnersworld.... heb je al gezocht?![]()
Volgens mij heb je al een boel adviezen gekregenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jawel, maar ben benieuwd naar jullie ervaring![]()
![]()
Er zat eerst een runnersworld op de meent tegenover de centrale bibliotheek. Dat was echt een pauperwinkel met slecht advies. (ik en nog 2 mensen die ik ken hebben er slechte ervaringen).
Volgens mij is het nu iets van de triathlonshop geworden oid.![]()
Gister weer eens mijn loopmaatje in limburg opgezocht. Die wist wel een leuk rondje vlak over de Duitse grens, het zevenheuvelenpad. Dat heb ik geweten, heuvels zo stijl dat je er fietsend nooit op zou komen, en afdalingen die je of lopend of sprintend kon nemen. Wel erg fijn zo in het zonnetje in de bossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechtsedirecte lacht me waarschijnlijk keihard uit om mijn geklaag over heuveltjes
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Dat had je er niet bij gezetquote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jawel, maar ben benieuwd naar jullie ervaring
F means you're fucked![]()
Aanpassingen niet, maar die titel doet me denken aan:quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door SEMTEX op 18-03-2013 10:52:39 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben weer af en toe aan het lopen, maar ik heb last van mijn rechterkuit.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Koelen? Wel gewoon rustig blijven lopen?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Beetje moeilijk te bepalen zo via internet...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben weer af en toe aan het lopen, maar ik heb last van mijn rechterkuit.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Koelen? Wel gewoon rustig blijven lopen?F means you're fucked![]()
Wat die slimmerd hierboven zegt.Ik zou er even mee langs een dokter of fysio gaan. Die kunnen even voelen en je dan vertellen wat de beste aanpak is.
***![]()
Ok ik dacht er zijn wel standaarddingen die goed zijn om te doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te bepalen zo via internet...
Zal idd maar eens langs een van de twee gaan, heb er al wat langer last van.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Aaah, wat had ik nu graag gaan lopen, zeg! Heerlijk zonnetje hier in het zuiden des lands.
Jammer dat het vandaag een rustdag is. Morgen even een rustig loopdagje inlassen, spiertjes toch wat rust gunnen. Ik kan natuurlijk niet 3 keer per week de grens van mijn lichaam verleggen..![]()
Ik had het er gister toevallig met een vriend over, die hem gaat rennen. Had hem al gezegd dat als ze nog iemand nodig hadden op het team dat ik wel wou invallenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Schalks. het volgende:
Gaan hier nog mensen de batavieren-race lopen?
The sun in your Eyes
Hier net zo. Als ik vandaag ga lopen, solliciteer ik weer naar kniepees- of scheenproblemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef Levitas het volgende:
Aaah, wat had ik nu graag gaan lopen, zeg! Heerlijk zonnetje hier in het zuiden des lands.
Jammer dat het vandaag een rustdag is. Morgen even een rustig loopdagje inlassen, spiertjes toch wat rust gunnen. Ik kan natuurlijk niet 3 keer per week de grens van mijn lichaam verleggen..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Al twee dagen (en nachten!) een trillend spiertje in mijn linkerbeen. Ik begin langzaam door te draaien
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ghe. Ik voel die 10km van gister nog wel wat. Moet ik nu mijn been ook laten amputeren?
Een beetje pijn hoort er bij mensen. Als je geen pijn wil, moet je thuis blijven zitten en liggen, maar in elk geval niet gaan sporten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik voel ook spierpijn in mijn quadriceps
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
No pain, no gain!
Maargoed, als beginner zijnde is het wel lastig bepalen of het goede spierpijn is, of slechte pijn. Maargoed, ik denk dat ik het wel merk als het slechte pijn wordt, ga me der niet meer druk over maken
The sun in your Eyes
Slechte pijn is pijn die je zelfs voelt tijdens normaal lopen en die langer dan 2/3 dagen aanhoudt (denk ik)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo'n heerlijk zonnetje maar gisteren 12.1km gelopen, dus ik mag niet.Was gisteren wel tevreden trouwens, nog niet helemaal soepeltjes, vanaf een km of 7 begon ik m'n rechter hamstring weer te voelen maar niet te erg, ik kon er rustig mee doorlopen en hoewel ik gisteravond wel stijf was voelt alles nu alweer zo goed als normaal. Toch rustig aan deze week, en dan zondag Zandvoort! Heb inmiddels ook m'n startnummer en shirt binnen! <3 Nu nog meer reden om op lekker lenteweer te hopen want 2 korte mouwen shirtjes die liggen te wachten
![]()
![]()
Ik ga zo maar weer eens. Voor het eerst in mn driekwart tight, eens kijken hoe die blote benen voelen![]()
![]()
Ik zit in Breda nu, maar het is inderdaad echt superlekker weer om te lopen. Maar ik mag pas woensdag weer van mezelf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Run2Day (nabij Vondelpark) is hofleverancier vd Running Junkies, Hardloopwinkel is bij OS toch, volgens mij is het om het even om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mn Brooks zouden het denk ik wel 1200km vol moeten kunnen houden, doordat ze vrij stevig zijn en ik niet. Al denk ik niet dat dat gaat lukken omdat nieuw![]()
Heeft iemand hier ervaring met de Hardloopwinkel of Run2Day in Amsterdam? En ook een voorkeur?
Slacker: sterkte met je voetjes!
En thanks!
@NIMBY tis heel wat anders dan wat dan ook. Tis zeker zwaarder dan lopen. Als je loopt ben je een uurtje bezig fzo, ik was 18-20 uur bezig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier ziet het er ook erg lekker uit, maar vandaag ook een rustdag en overwerken. Dus vanavond lekker niets doen.
Hopen dat het morgen weer zo lekker wordt want dan ben ik vrij!Denk dat ik morgen maar even een duur loopje ga doen.
Binnenkort misschien ook eens een rustweekje pakken ofzo, merk dat na de HM mijn benen nog wel redelijk zwaar aanvoelen, al gaan de trainingen nog best lekker. Maar weer even 'fitte' benen is ook wel weer lekker!
Iedereen die vandaag gaat lopen veel plezier in ieder geval!![]()
De ene naam die ik nooit meer ga vergeten is de "Anterior Cruciate Ligament". Au.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
YheaYyy t-shirt en startnummer circuitrun binnen![]()
![]()
in 1 week 3 nieuwe t-shirts waarvan 2 echte hardloop t-shirts en 1 mudmasters crew t-shirt
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Lekker in het zonnetje gelopen net.![]()
Nu die harde wind nog gaan liggen en 10 graden er bij en dan is het perfect.![]()
Voor de afwisseling even 10 x 400 meter op souplesse gedaan vandaag, had telkens ook nog een beetje zware benen en monotone belasting van een kilometer of 15 / 20 leek mij een slecht plan vandaag, dus dit even gedaan! Tempo's wat rustiger dan normaal en wat langere rust, werkte goed.
En met inlopen en alles toch zo'n 1,5 uur bezig geweest. Een hond wilde ook nog even mee intervallen tijdens mijn 7e interval en daardoor zat m'n shirt wel onder de afdrukken van z'n poten toen ik hem eenmaal kwijt was en z'n baasje ook aan een intervaltraining was begonnen om dat hyperactieve beest weer te pakken te krijgen...
Op zich wel irritant dat ze in het hele gebied waar ze die beesten kunnen uitlaten ze net vrij laten lopen op het coopertestparcours, maar nou ja, beest was in ieder geval niet aggressief, dat scheelde...Jack does it in real time...![]()
Even advies gevraagd:
Ik zit al enige tijd op het niveau van rustig maar gedegen vijf tot zeven kilometer kunnen rennen, ben nu aan het trainen voor mijn eerste 10km over vier weken. Vijf dagen na die 10km is er in Leiden de singelloop van circa 6,5km. Is het wijs om twee 'races' in een tijdsbestek van vijf dagen te rennen voor iemand met een 'matige' conditie? Zo ja: wat is dan wijsheid gedurende die vijf dagen? Op dag twee of drie een heel rustig herstelloopje van een half uurtje? Of toch maar meteen 6,5km?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
2 races moet wel kunnen hoor, je hebt in ieder geval een basisniveau zo te horen.
Tussen die twee races ga je je conditie niet meer kunnen verbeteren of iets, dus ik zou inderdaad gewoon 1 rustige training door na 2 dagen of zo en er dan vooral op letten dat alles op souplesse gaat. En misschien niet wederom kilometer of 7 aan een stuk trainen, maar wat kortere stukjes op ontspanning en af en toe even wandelen, in ieder geval zorgen dat je niet weer gaat verzuren in die training, want dat doe je al 2x in 5 dagen op de wedstrijden en dat is al best veel!Jack does it in real time...![]()
Je gaat met geld strooien?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Hopen dat het morgen weer zo lekker wordt want dan ben ik vrij!Denk dat ik morgen maar even een duur loopje ga doen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja stomme telefoon man..quote:die maakt er altijd dure loopjes van.. Heeft z'n hoofd nog bij de strongmanrun denk ik.
![]()
Ach, de bata. Good old times.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Schalks. het volgende:
Gaan hier nog mensen de batavieren-race lopen?Als motorrijder dan wel
Ja doei.![]()
Ik kom er nu pas achter dat je in Runkeeper heel makkelijk zelf schema's kunt zetten op minuten of kilometers. Dat werkt perfect en dan kun je het mooi mixen met je eigen muziek. Ook een tip voor mensen die Evy doen en het beu zijn om steeds Jealousy (x 200) te moeten horen.
Maar waarschijnlijk is dit heel oud nieuws...![]()
Ja klopt. Dan ga ik woensdag gewoon naar de Hardloopwinkel, die is het makkelijkst te bereiken vanaf de uni. Zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Run2Day (nabij Vondelpark) is hofleverancier vd Running Junkies, Hardloopwinkel is bij OS toch, volgens mij is het om het even om heel eerlijk te zijn.![]()
![]()
Wat een mooie lange lijst hebben we al bij de Vredeslooplijkt me heel leuk worden!
Hier vanavond een avondje vergaderen met de VvElekker de hele avond tegen elkaar zeuren...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oeh, herkenbaar! Ik laat voortaan die dingen schieten...quote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een mooie lange lijst hebben we al bij de Vredeslooplijkt me heel leuk worden!
Hier vanavond een avondje vergaderen met de VvElekker de hele avond tegen elkaar zeuren...
Vanavond zit ik bij mijn eerste bestuursvergadering van hardloopclub! En ook maar eens me inschrijven voor de vredesloop.... Oja, eerst eens naar huis![]()
![]()
Komend weekend doen er ook veel van hier ergens aan mee. In Venlo en Zandvoort.
Actieve dag vandaag, vanmorgen 5 km gelopen, vanmiddag uurtje paardgereden (heerlijk buiten in de zon zonder jas) en nu naar Italiaanse les. En tussendoor heb ik nog gewoon gewerkt en vanavond ook weer. Ach ja, eigen bedrijf, kantoor aan huis, dan kan dat allemaal!![]()
Ik wil er toch wel bijzijn, voel me toch een beetje verplichtquote:Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar! Ik laat voortaan die dingen schieten...
Vanavond zit ik bij mijn eerste bestuursvergadering van hardloopclub! En ook maar eens me inschrijven voor de vredesloop.... Oja, eerst eens naar huisen ik moet natuurlijk even horen of er nog juicy gossip is
@linebear, Dam tot Dam is elk jaar! Dus die kan altijd nog, wat mij betreft. Vredesloop is maar een keer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: