Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik heb de fysio voor vandaag afgezegd, m'n handen, benen, voeten, rug, buikspieren, oftewel alles doet pijn of voelt rauw. Vandaag en morgen ga ik rusten en voetenbadjes nemen.
Het is wat anders als achter de pc zitten he tassen sjouwen
I'm the queen of lijstjes he... als OUD mod moet je wel!
Ik heb het shirt van de Vredesloop ook niet besteld, twijfelde wel, want het is wrsch mijn eerste officiele loop, maar toch. Aan de andere kant is er tussen nu en September tijd zat om mss nog wel een loopje te doen.
Er zat eerst een runnersworld op de meent tegenover de centrale bibliotheek. Dat was echt een pauperwinkel met slecht advies. (ik en nog 2 mensen die ik ken hebben er slechte ervaringen). Volgens mij is het nu iets van de triathlonshop geworden oid.
Gister weer eens mijn loopmaatje in limburg opgezocht. Die wist wel een leuk rondje vlak over de Duitse grens, het zevenheuvelenpad. Dat heb ik geweten, heuvels zo stijl dat je er fietsend nooit op zou komen, en afdalingen die je of lopend of sprintend kon nemen. Wel erg fijn zo in het zonnetje in de bossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechtsedirecte lacht me waarschijnlijk keihard uit om mijn geklaag over heuveltjes
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Ik ben weer af en toe aan het lopen, maar ik heb last van mijn rechterkuit. Wat kan ik hier het beste mee doen? Koelen? Wel gewoon rustig blijven lopen?
Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende: Ik ben weer af en toe aan het lopen, maar ik heb last van mijn rechterkuit. Wat kan ik hier het beste mee doen? Koelen? Wel gewoon rustig blijven lopen?
Aaah, wat had ik nu graag gaan lopen, zeg! Heerlijk zonnetje hier in het zuiden des lands. Jammer dat het vandaag een rustdag is. Morgen even een rustig loopdagje inlassen, spiertjes toch wat rust gunnen. Ik kan natuurlijk niet 3 keer per week de grens van mijn lichaam verleggen..
Ik had het er gister toevallig met een vriend over, die hem gaat rennen. Had hem al gezegd dat als ze nog iemand nodig hadden op het team dat ik wel wou invallen
Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef Levitas het volgende: Aaah, wat had ik nu graag gaan lopen, zeg! Heerlijk zonnetje hier in het zuiden des lands. Jammer dat het vandaag een rustdag is. Morgen even een rustig loopdagje inlassen, spiertjes toch wat rust gunnen. Ik kan natuurlijk niet 3 keer per week de grens van mijn lichaam verleggen..
Hier net zo. Als ik vandaag ga lopen, solliciteer ik weer naar kniepees- of scheenproblemen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Al twee dagen (en nachten!) een trillend spiertje in mijn linkerbeen. Ik begin langzaam door te draaien
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig. When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Maargoed, als beginner zijnde is het wel lastig bepalen of het goede spierpijn is, of slechte pijn. Maargoed, ik denk dat ik het wel merk als het slechte pijn wordt, ga me der niet meer druk over maken