Je hebt gevleugelde spitsen maar dit is een van mijn gevleugelde uitspraken die ik al jaren hanteer net zoals Johan zijn eigen gevleugelde uitspraken heeft wat ertoe heeft geleidt dat hij nu nog steeds kan leven van de voetbal.quote:
Jouw opa had een hekel aan voetbal?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch? Zelfs mijn opa had een hekel aan hem.
Staan nog een hoop prijzen en boeken in een kast bij mijn oma plus zijn verleden bij de dorpsclub.quote:
Er zijn op dit forum meer mensen die een hekel hebben aan Messi dan ooit tevoren. Kennelijk gebeurt dat automatisch als de media lovend is over een speler of als de speler gewoon met afstand de beste ter wereld is. Het blijft triest dat mensen hun mening zo laten beïnvloeden door de media, maar goed.quote:
Is die andere Sven Kramer?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
die 2 linkse joden (letterlijk en figuurlijk)
[ afbeelding ]
Ja die was te vroeg gewisseldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, was een goede speler bij Vitesse.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]
De voorganger van Suarez. Vroeger noemden wij tijdens het voetballen een schwalbe altijd een 'Machlas'
Die was voornamelijk irritant voor Ajaxquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:51 schreef VMSDKR het volgende:
E jongez vallah waz met jullie.
[ afbeelding ]
Dat is geen Ajacied, die heeft het shirt alleen maar bevuild.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:51 schreef VMSDKR het volgende:
E jongez vallah waz met jullie.
[ afbeelding ]
Mad?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je Siem irritant vindt dan mankeert er wat aan je sociaal vermogen.
Nee, je kan niet kwaad worden op downkindjesquote:
Mooi om te zien hoe jij meer opfokt raakt na elk plaatjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan niet kwaad worden op downkindjes.
Knap dat jij daar opgefokt uit haalt, het is meer een soort meesmuilend medelijden om het gebrek aan niveau.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe jij meer opfokt raakt na elk plaatje
Toch zie ik mij alleen maar plaatjes posten. Maargoed jij leeft in je eigen wereld merk ik wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen een goeie anti-Ajaxgrap, een lekkere discussie, beetje fel etteren, maar dat gewauwel van jou is zo enorm slap.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is geen Ajacied, die heeft het shirt alleen maar bevuild.
Een terechte winnaar dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was voornamelijk irritant voor Ajax.
Gevleugelde spitsen, of vleugelspitsen, of spitsen met een goed fingerspitzengefuehl?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt gevleugelde spitsen maar dit is een van mijn gevleugelde uitspraken die ik al jaren hanteer net zoals Johan zijn eigen gevleugelde uitspraken heeft wat ertoe heeft geleidt dat hij nu nog steeds kan leven van de voetbal.
Yvonne, Yvonne, hij doet het weer!quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft nooit echt van die bloedzuigers als PSV, hooguit Suarez dan idd, die was echt een beetje de weg kwijt af en toe.
Haten op Cruijffquote:Op maandag 18 maart 2013 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch? Zelfs mijn opa had een hekel aan hem.
Exact.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haten op haters van Cruijff![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |