Mannen he, denken altijd aan seks.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Door die spatie in de TT vind ik het gelijk zo vulgair,.
Anders had hij ook geen leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
dus zijn leven naar de klote omdat hij alleen de focus legt op afvallen
Omdat het sadisten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom hebben ze die huwelijksreis dan niet omgezet in een reis naar zijn familie, zodat hij zijn zoon nog tijdens zijn leven had kunnen zien?
Hij lijkt niet bepaald in de buurt te wonen, anders had 'ie ze wel eerder gezien denk ik...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus z'n ex-vrouw laat een voicemail achter met het overlijdensbericht van z'n zoon? Ze doet dat niet ff persoonlijk, face-to-face?
Dan nog, dan bel je toch verdomme terugquote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij lijkt niet bepaald in de buurt te wonen, anders had 'ie ze wel eerder gezien denk ik...
ze wonen in verschillende statenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus z'n ex-vrouw laat een voicemail achter met het overlijdensbericht van z'n zoon? Ze doet dat niet ff persoonlijk, face-to-face?
Dit inderdaad,quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, dan bel je toch verdomme teruggeen fucking voicemail
Ik ga je zeggen....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Negers![]()
Geweldig hoe die praten, hun humor.
Ik reageerde op het face to face. Op de voicemail zou ik gezegd hebben 'bel even terug' als ik haar wasquote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, dan bel je toch verdomme teruggeen fucking voicemail
cebreal pals iequote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Samson het volgende:
Wat had die Marcus dan, ziet er raar uit, no offence...
http://www.medtronic.nl/aandoeningen/cerebrale-parese/index.htmquote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Samson het volgende:
Wat had die Marcus dan, ziet er raar uit, no offence...
ow, das ook geen levenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.medtronic.nl/aandoeningen/cerebrale-parese/index.htm
Das de prijs die je betaalt als je als voormalige dikkerd enorm afvalt....quote:
vind em er juist jonger uit zien, hij heeft geen rimpeltjes in zn gezichtquote:Op zondag 17 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Das de prijs die je betaalt als je als voormalige dikkerd enorm afvalt....
Jep.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Welk geld kreeg hij? Van de huwelijksreis
Ik vind het ook echter. Niet dat quasi-meelevende geslijm.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef THEFXR het volgende:
dit is wel beter dan die oppervlakkige nl versie
Ik vind de show veel vlotter verlopen dan de Nl-versie...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef THEFXR het volgende:
wendy moet gewoon een programma maken om haar villa te ondersteunen, welk programma dat is boeit haar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 21:16 schreef jcdragon het volgende:
Die Chris doet bijna geen moeite om die tranen er uit te trekken.Kan Wendy wel wat van leren.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef THEFXR het volgende:
hij was ook best licht, in de usa begint obese bij 250 kiloquote:Op zondag 17 maart 2013 21:18 schreef utrecht1970 het volgende:
In amerika heb je wel meer keus in obese mensen en drama verhalen zullen er ook wel meer zijn met het sociale zekerheidsstelsel daar
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was ook best licht, in de usa begint obese bij 250 kilo
Zijn drama verhaal sprak aanquote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was ook best licht, in de usa begint obese bij 250 kilo
Maar zijn attitude is goedquote:
Dat zeker!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar zijn attitude is goedja drama, ja zwaar leven maar niet zielig en oh geef mij je medelijden etc.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft bij iedereen een nachtje op de bank geslapen
Zo zou ik het niet omschrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
Die trainer heeft hem nu gewoon 10 jaar cadeau gedaan..
Het is misschien wat te simpel omschreven maar het is wel zo, hij leeft nu 10 jaar langer waarschijnlijk door dit..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet omschrijven.Klinkt alsof het zomaar is gebeurd.
Dat dacht ik ook..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niet dat hij echt onder de 200 zit, is gewoon feel good moment
Haha dat is altijd zo dom inderdaad..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
En hier krijg je een vier dagen all in vreetvakantie
Jep.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Hij had zijn kleren nog aan. Dus kan nog minder zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
jij gelooft dat,lolquote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij had zijn kleren nog aan. Dus kan nog minder zijn
denk niet dat die ex nog wildequote:Op zondag 17 maart 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel apart dat dat ene gezin volledig uit zijn leven is verdwenen... en die meiden waren zo blij met hem.....
logisch, die wisten ook dat mamma een trut is, die waren blij dat ze iemand hadquote:Op zondag 17 maart 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel apart dat dat ene gezin volledig uit zijn leven is verdwenen... en die meiden waren zo blij met hem.....
Hij ging een nachtje bij haar slapenquote:
dit. Vond het leuker dan de Nederlandse versie.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat was echt cool, die beelden naast elkaar![]()
Leuke show
Ik vraag me alleen af welke 125 landen dit concept dan gekocht hebben. Amerika kan het haast niet zijn.....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Vond het leuker dan de Nederlandse versie.
Even gegoogled:quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af welke 125 landen dit concept dan gekocht hebben. Amerika kan het haast niet zijn.....
quote:Het programma Obese is aan een zegetocht over de wereld begonnen. Het format van de Amerikaanse vestiging van tv-producent Eyeworks is in nog geen jaar tijd aan 125 landen verkocht. .
Het programma waarin mensen met een extreem gewicht gevolgd worden in hun afslankrace, begon in Australië en Amerika (daar onder de titel Extreme Makeover: Weight Loss Edition) en was vorig jaar ook te zien in Nederland, bij RTL4. Al snel volgden Engeland, Frankrijk, China, Rusland, Argentinië, Italië, Canada en Duitsland.
In sommige landen, waaronder in Nederland, beginnen binnenkort al weer de opnames voor een tweede seizoen. De afleveringen bij RTL werden gemiddeld door ruim 1,5 miljoen mensen bekeken.
Huh, dus eigenlijk is Obese Nl hetzelfde programma als ditquote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef MissJ het volgende:
Het programma waarin mensen met een extreem gewicht gevolgd worden in hun afslankrace, begon in Australië en Amerika (daar onder de titel Extreme Makeover: Weight Loss Edition) en was vorig jaar ook te zien in Nederland, bij RTL4. Al snel volgden Engeland, Frankrijk, China, Rusland, Argentinië, Italië, Canada en Duitsland.
dat is ook met de voice of holland, aan tig landen verkocht.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, dus eigenlijk is Obese Nl hetzelfde programma als ditDoe mij dit dan maar
Dus dat!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaloers ofzo? Hij staat gewoon mega droog.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Die trainer heeft zeker wel ff zijn biceps getrained voor de showeven opgepompt ..
Ja, maar in Nederland wordt zo'n kandidaat kennelijk zo gefilmd dat het nauwelijks inspireert (zie Lilian), hier vond toch eigenlijk iedereen het leuk. Hier is de fun dat mensen het niét redden, daar is de fun dat iedereen het redt. Of zoietsquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Soldier2000 het volgende:
Chris is een veel leukere presentator om naar te kijken, en die neger is gewoon geweldig. Ik heb hem ook geen 1x horen klagen over pijn, en gegarandeerd dat hij die had.
Nee, dit is de kopie, Obese (NL) is het origineel. Eyeworks is het bedrijf van Oerlemans.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar in de USA werd het programma al in mei 2011 uitgezonden, terwijl het hier in oktober 2011 begon en ze de afvalduur ook al met 65 dagen verkort hebben, omdat ze het programma snel wilden uitzenden.... dus ik denk wel dat ze in de USA begonnen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, dit is de kopie, Obese (NL) is het origineel. Eyeworks is het bedrijf van Oerlemans.
Zegt weinig, het programma wordt uitgezonden in een schema, maar de opnames zijn maanden eerder. Je kunt wel gelijk hebben hoor, maar Obese is dus gewoon een nederlands concept.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar in de USA werd het programma al in mei 2011 uitgezonden, terwijl het hier in oktober 2011 begon en ze de afvalduur ook al met 65 dagen verkort hebben, omdat ze het programma snel wilden uitzenden.... dus ik denk wel dat ze in de USA begonnen zijn.
het programma heet ook obese maar is niet afgeleid van obese nl (eyeworks) en bestaat al langerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar in de USA werd het programma al in mei 2011 uitgezonden, terwijl het hier in oktober 2011 begon en ze de afvalduur ook al met 65 dagen verkort hebben, omdat ze het programma snel wilden uitzenden.... dus ik denk wel dat ze in de USA begonnen zijn.
Ik vind het zo cool als een vrouw zo'n wedstrijd wintquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Onze 'losers' zijn niks vergeleken bij die van de US versie: http://www.dailymail.co.u(...)-just-ONE-POUND.html
ik zou wel eens willen weten wat er onder dat jurkje zit... of eigenlijk liever niet. het is het beste als je het niet eens zover laat komen, eenmaal zo dik als bij obese komt het nooit meer goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Onze 'losers' zijn niks vergeleken bij die van de US versie: http://www.dailymail.co.u(...)-just-ONE-POUND.html
wow, die is echt 100x knapper geworden... ik val blijkbaar niet op dikkertjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen weten wat er onder dat jurkje zit... of eigenlijk liever niet. het is het beste als je het niet eens zover laat komen, eenmaal zo dik als bij obese komt het nooit meer goed.
welke versie was dat nou zondag? heb niet gekeken maar lees hier goede reacties.
Reuze knap wat ze gedaan heeft, maar idd, in een bikini moet je dr niet tegen komen, zo te zien is ze een soort van helemaal ingetaped oid. (onder de kleding)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen weten wat er onder dat jurkje zit... of eigenlijk liever niet. het is het beste als je het niet eens zover laat komen, eenmaal zo dik als bij obese komt het nooit meer goed.
welke versie was dat nou zondag? heb niet gekeken maar lees hier goede reacties.
Volgens mij valt dat wel mee... Net seizoen 14 (versneld) gekeken en de laatste keer als je haar buik ziet dan is dat helemaal niet zo erg verlept als dat je denkt... Ze weegt ook nog maar 68 kilo, dat is echt niet zwaar ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:18 schreef Samson het volgende:
[..]
[..]
Reuze knap wat ze gedaan heeft, maar idd, in een bikini moet je dr niet tegen komen, zo te zien is ze een soort van helemaal ingetaped oid. (onder de kleding)
ah, ok, heb de aflevering niet gezien maar kreeg het idee op een of andere manier, 68kg is idd niet echt zwaar. Zie je hun dan ook dus in ondergoed nadat ze de operatie hebben gehad? Vind het nl jammer dat je ze niet meer zo ziet omdat je ze in het begin steeds zo ziet en het dan niet meer kunt vergelijken als ze klaar zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef resque het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee... Net seizoen 14 (versneld) gekeken en de laatste keer als je haar buik ziet dan is dat helemaal niet zo erg verlept als dat je denkt... Ze weegt ook nog maar 68 kilo, dat is echt niet zwaar ook
dit klopt nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij kan je nooit meer zo strak worden, na zo zwaar te zijn geweest, ik verdenk mevrouw er van, wat spuitjes gezet te hebben.quote:
Leedvermaakt en het besef dat je niet zo stom bent om het zover te laten komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet hoe dit "format" aan 125 landen is verkocht. Het is toch gewoon een zoveelste afslank programma? Wat is de twist?
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde dat het gewichtsverlies of de uitslag niet klopte o.i.d.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nooit meer zo strak worden, na zo zwaar te zijn geweest, ik verdenk mevrouw er van, wat spuitjes gezet te hebben.
en om $250.000 te winnenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde dat het gewichtsverlies of de uitslag niet klopte o.i.d.
Niks mis met spuitjes, als het met mate is. Vind ik dan
even voor de duidelijkheid, ik doel op anabole steroïden, alles for the win, zeg maarquote:Op zondag 24 maart 2013 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kun je die spuitjes beter laten, elk grammetje telt mee
Ooooh, ik dacht dat je een botoxje in haar gezicht bedoeldequote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik doel op anabole steroïden, alles for the win, zeg maar
nee, dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat je een botoxje in haar gezicht bedoelde
'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
je hebt wel "the hots" voor tribal alpha male?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Mula het volgende:
[..]
'
Spanx. Dat zorgt ervoor dat alle overtollige huid bij elkaar wordt gehouden en is ook meteen de reden waarom de mannen bij de finale nooit hun shirt uitdoen.
Volgt iemand hier trouwens ook the Biggest loser australia? Is deze week net begonnen. En The commando doet ook weer mee.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt wel "the hots" voor tribal alpha male?
leuk gezicht ja, denk dat zij best mooi is als ze geen overgewicht meer heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh wat erg haar lichaam. Ze heeft wel een leuk gezicht.
alsof fred er niet belachelijk uitzietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Kerel zet dat petje normaal op.. je bent niet Fred Durst
Jawel, ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alsof fred er niet belachelijk uitziet
Ed Gein, ben jij het?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de huid die over is kan ze een fauteuil laten bekleden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de huid die over is kan ze een fauteuil laten bekleden.
Is ook wel erg weinig als je zoveel gaat sporten. Waarom laten ze deze mensen niet wat langzamer afvallen? Is dat niet beter op lange termijn? Is niet zo goed voor de kijkcijfers zeker?quote:
zijn de meestequote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een naar mens die verpleegster.
nouquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een naar mens die verpleegster.
Dat.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zoveel energie hebt om je zo druk te maken en zo hysterisch te doen dan kun je ook nog een setje doen.
in de noordzee, krijgen ze pas na 3 dagen onderkoelingquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Blijf mij keer op keer verbazen hoe beperkt je bent als je zo dik bent. Bij de eerste de beste reden waar 'survival of the fittest' aan bod komt ben je meteen klaar. Enige is dat je waarschijnlijk qua kou wat meer kan hebben of teren op wat reserves. Maar moet je je verplaatsen dan is het over.
Nee, dan komen de walrussen aangezwommen en dan zingen ze "We are family!!!"quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de noordzee, krijgen ze pas na 3 dagen onderkoeling
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dan komen de walrussen aangezwommen en dan zingen ze "We are family!!!"
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dan komen de walrussen aangezwommen en dan zingen ze "We are family!!!"
Misschien mag je een keer een mars meedoen met militairen, zootje gewicht in je rugzak en gaan. Ook daar kan je jezelf vast in testen. Volgens mij is dat evengoed ook nog wel pittig, 10 km lopen met x kilo op je rug.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou het eigenlijk een keer willen ervaren, niet een week maar een uur ofso.. gewoon je hele lichaam (goed verdelen) met gewichtjes dat je gewoon een extra mens mee draagt.. dus zo'n 70kilo oid en dan een keer gaan winkelen en de trap op en af ..
Ja maar dan krijg je 30 a 40 kilo puur op je rug, dat hebben die mensen ook niet.. die hebben over het hele lichaam. Maar in principe kun je wel testen jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien mag je een keer een mars meedoen met militairen, zootje gewicht in je rugzak en gaan. Ook daar kan je jezelf vast in testen. Volgens mij is dat evengoed ook nog wel pittig, 10 km lopen met x kilo op je rug.
Ik vind het al heftig nu ik ruim 14 kilo ben afgevallen, mijn backpack inpak met een gewicht van 14 kilo en dat mee ga sjouwen. Had ik normaal aan mn lijf zitten, nu is het weg...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou het eigenlijk een keer willen ervaren, niet een week maar een uur ofso.. gewoon je hele lichaam (goed verdelen) met gewichtjes dat je gewoon een extra mens mee draagt.. dus zo'n 70kilo oid en dan een keer gaan winkelen en de trap op en af ..
Eigenlijk moet je dan zo'n soort sumo-pak aan. Wat je wel eens ziet op tv, dat ze in zo'n ring staan en dan lijken ze net een killer-Teletubbie.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je 30 a 40 kilo puur op je rug, dat hebben die mensen ook niet.. die hebben over het hele lichaam. Maar in principe kun je wel testen ja
Je kan zo een body suit dragenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je 30 a 40 kilo puur op je rug, dat hebben die mensen ook niet.. die hebben over het hele lichaam. Maar in principe kun je wel testen ja
lekker bouncenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan zo'n soort sumo-pak aan. Wat je wel eens ziet op tv, dat ze in zo'n ring staan en dan lijken ze net een killer-Teletubbie.
Ja, dat is ook gewoon veelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het al heftig nu ik ruim 14 kilo ben afgevallen, mijn backpack inpak met een gewicht van 14 kilo en dat mee ga sjouwen. Had ik normaal aan mn lijf zitten, nu is het weg...
Tis Amerika, die eigenaar zegt gewoon: 'that will be 300 times 13 dollars please'.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan, dat hij zo aan komt bij jou, de bios eigenaar, ja kan ik een keer langskomen met een vrouw met overgewicht om haar een keer in alle stoelen te laten zitten?
Dus ik wil niet weten hoe het is om een extra volwassen mens aan mn lijf te hebben hangen. Kan niet goed zijnquote:
Ik heb ook geen zin meer om te fappen vanavond door haarquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had die vrouw geen sportbh of sportshirt aan kunnen trekken, ik word misselijk van al dat gewiebel!
Bestaan die wel in zo'n maat?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had die vrouw geen sportbh of sportshirt aan kunnen trekken, ik word misselijk van al dat gewiebel!
hebben ze niet in die maatquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Haar kont is ook zo ...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik wou net zeggen, je kan er je blote billen laten zien en niemand die het ziet. Behalve nu op tv dan natuurlijkquote:
Ze lijkt véél slanker tijdens die sportbeeldenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
huh dat lijken twee verschillende personen in interview en op lopende band
Sneaky feeder.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het al, ze word lelijk als ze is afgevallen
Ik vind haar ook slanker uitzien. Goeie camerahoekquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze lijkt véél slanker tijdens die sportbeelden
nee hoor, vrouwen hebben dat nu eenmaalquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zal wel een huilebalk zijn, maar ik heb de tranen in m'n ogen staan![]()
Vooroordelen? Ten eerste is het mijn mening.. maar eignelijk is het gewoon een feitquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door die vooroordelen heeft ze juist die angsten gekregen
wat liefquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zal wel een huilebalk zijn, maar ik heb de tranen in m'n ogen staan![]()
Maar dit vind ik dan weer zo.. zo'n programma. Sure je moet je leven op een rijtje krijgen en je gezondheid is belangrijk maar dit hoeft toch niet in een jaar? Maak er een 3 jaren plan van waardoor je je werk kan behouden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O heerlijk, je baan opzeggen om lekker te kunnen sporten
Kan gewoon!
Hebben we eerder gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef THEFXR het volgende:
van niet sporten, naar een sportverslaving
Het niet meer volvreten zal misschien ook honderden dollars per maand schelen :-)quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O heerlijk, je baan opzeggen om lekker te kunnen sporten
Kan gewoon!
Net als Danny, Die nu weer heel veel is aangekomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef THEFXR het volgende:
ze heeft best wel een bitch kop, maar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat is ze krengerig tegen hem![]()
Van FOK!? Die heeft een dikke kop jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Net als Danny, Die nu weer heel veel is aangekomen.
haha, misschjen kan ze met fietsen nog de huisverlichting aandrijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het niet meer volvreten zal misschien ook honderden dollars per maand schelen :-)
Ik zie net op RTL reclame voor een hulpprogramma voor verslaafden, kan ze meteen doorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van FOK!? Die heeft een dikke kop ja
Ohquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
van Obese van het 1e seizoen, 1e aflevering.
was dat die wintersporter met die zwakke vrouw?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Net als Danny, Die nu weer heel veel is aangekomen.
Nee, een former beach boy.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was dat die wintersporter met die zwakke vrouw?
Die armkwabben zijn echt fatsig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef linebear het volgende:
tieten zijn weg, maar de armen zijn er nog
daar gaat ze vast wel een operatie voor krijgenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef linebear het volgende:
tieten zijn weg, maar de armen zijn er nog
Dat! Wat een zeikwijf!quote:
Mooie samenvatting!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wat als
Ja maar als..
Ja maar dan als..
SHUT THE FUCK UP.. DO WORK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |