Het gaat bij het allereerste woord al mis.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef Toekito het volgende:
Patat inpakken is en blijft een kunst............kut Verhage ik wil me saus in het bakje niet in het zakje
Neen neen neen.... gefrituurde aarappelstengelsquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat bij het allereerste woord al mis.
Jij bent gekquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat bij het allereerste woord al mis.
Er zijn ook mensen in Utrecht die gewoon Nederlands spreken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gek
Je komt uit Utrecht dus het is patat
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in Utrecht die gewoon Nederlands spreken hoor
jullienne gesneden pommes terrequote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neen neen neen.... gefrituurde aarappelstengels
quote:
Patat is voor Nederlanders.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:34 schreef D. het volgende:
Die patat-roepers geven zich nooit gewonnen, terwijl ze beter zouden moeten weten
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo huntenquote:
En dit is FOK!.nl niet .be dus het is Patat!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patat is voor Nederlanders.
Friet is voor Belgen.
Het kan dus allebei.
Beetje vroeg in het topic om daar nu al mee te beginnen hequote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo hunten
quote:
Friet (fites, fries) is voor wereldburgers, patat voor eigenwijze noord-Nederlandersquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patat is voor Nederlanders.
Friet is voor Belgen.
Het kan dus allebei.
Moet je voor de grap eens op de pagina met die titel kijken op de site waar ik naar linkte, dan is de discussie meteen voorbijquote:
Alweer?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo hunten
Zo klopt hij beterquote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Friet (fites, fries) is voor Limburgers, Brabanders en andere Belgen, patat voor de rest van Nederland.
Who are you to criticize my intentions?quote:
ouiquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullienne gesneden pommes terre
ik heb een tijdje in utrecht gewoond ja, dat is heel wat andersquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gek
Je komt uit Utrecht dus het is patat
Nee vriend, Julienne is 2 x 2 x 50 mm. Dat is geen frietquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullienne gesneden pommes terre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |