Friet (fites, fries) is voor wereldburgers, patat voor eigenwijze noord-Nederlandersquote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patat is voor Nederlanders.
Friet is voor Belgen.
Het kan dus allebei.
Moet je voor de grap eens op de pagina met die titel kijken op de site waar ik naar linkte, dan is de discussie meteen voorbijquote:
Alweer?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo hunten
Zo klopt hij beterquote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Friet (fites, fries) is voor Limburgers, Brabanders en andere Belgen, patat voor de rest van Nederland.
Who are you to criticize my intentions?quote:
ouiquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullienne gesneden pommes terre
ik heb een tijdje in utrecht gewoond ja, dat is heel wat andersquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gek
Je komt uit Utrecht dus het is patat
Nee vriend, Julienne is 2 x 2 x 50 mm. Dat is geen frietquote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullienne gesneden pommes terre
Op de site in mijn sig staan zat goede argumenten... voor beide kampen trouwens, al blijft mijn voorkeur uitgaan naar patatquote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het grappige is dat jullie nooit met goede argumenten komen, en toch patat blijven roepen
Ik had er even gekeken, maar kreeg pijn in mijn buik van het lachenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de site in mijn sig staan zat goede argumenten... voor beide kampen trouwens, al blijft mijn voorkeur uitgaan naar patat.
Hou je bek dan maar Belgquote:Op zondag 17 maart 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een tijdje in utrecht gewoond ja, dat is heel wat anders
De site is dan ook ludiek bedoeld, dus werkt goed blijkbaarquote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er even gekeken, maar kreeg pijn in mijn buik van het lachen
Ik ben blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstandquote:
Ja want maak denk ik niet eens mee dat deze vol komtquote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje vroeg in het topic om daar nu al mee te beginnen he.
Schijfjes?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De site is dan ook ludiek bedoeld, dus werkt goed blijkbaar.
Wat boeit het hoe je gefrituurde aardappelschijfjes noemt? Als het maar lekker is toch.
oké dan zal ik het wel zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstand
Aardappelreepjes, ook goedquote:
GMTAquote:
Dat bleek al toen je patat riep terwijl het over friet gingquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aardappelreepjes, ook goed.
Ik lag vannacht om 2 uur in bed en om 9 uur was ik weer wakker, dus heel helder ben ik vandaag niet.
7 uur slaap en dan nog niet helderquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aardappelreepjes, ook goed.
Ik lag vannacht om 2 uur in bed en om 9 uur was ik weer wakker, dus heel helder ben ik vandaag niet.
Net of een Tommy sowieso weet waar het over gaatquote:
Jouw hersenvocht bestaat uit alcoholquote:
Chipsquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of een Tommy sowieso weet waar het over gaat![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of een Tommy sowieso weet waar het over gaat![]()
ik heb tenminste hersensquote:
Nee, ik noem het patat, want ik woon in Patatlandquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat bleek al toen je patat riep terwijl het over friet ging
Hooguit 6 uur hoor... voordat ik sliep, was ik ook weer even verder en rond half acht of zo werd ik ook al even wakkerquote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
7 uur slaap en dan nog niet helder![]()
Jammer dat je ze niet gebruiktquote:
Holland?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem het patat, want ik woon in Patatland.
daarom willen ze ook dat ik in de Elzas ga wonenquote:
dat is toch meer dan genoeg slaapquote:Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem het patat, want ik woon in Patatland.
[..]
Hooguit 6 uur hoor... voordat ik sliep, was ik ook weer even verder en rond half acht of zo werd ik ook al even wakker.
Ik had ook wat patat bij mijn chicken donerquote:
hondaquote:
Mwa, voor mij niet echt geloof ik, vooral omdat ik eigenlijk een paar uur eerder had moeten gaan slapenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch meer dan genoeg slaap
chips bedoel jequote:Op zondag 17 maart 2013 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook wat patat bij mijn chicken doner
ja die troep heb ik in Newcastle weleens gegeten. Gotjezus en dan maken ze zich hier druk om wat paardenvleesquote:
Neem dan ook een normale tent en geen boerderij waar je je eten besteldquote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die troep heb ik in Newcastle weleens gegeten. Gotjezus en dan maken ze zich hier druk om wat paardenvlees
quote:
gfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |