Oja, goed planquote:Op zondag 17 maart 2013 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Hmm..... hmmm koffie... thee.... watter.... frisje..... of een borrel cq wijntje ????
ik weet van niksquote:Op zondag 17 maart 2013 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er stond allemaal bagger over Rotterdam man
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef Toekito het volgende:
Patat inpakken is en blijft een kunst............kut Verhage ik wil me saus in het bakje niet in het zakje
Het gaat bij het allereerste woord al mis.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef Toekito het volgende:
Patat inpakken is en blijft een kunst............kut Verhage ik wil me saus in het bakje niet in het zakje
Neen neen neen.... gefrituurde aarappelstengelsquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat bij het allereerste woord al mis.
Jij bent gekquote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat bij het allereerste woord al mis.
Er zijn ook mensen in Utrecht die gewoon Nederlands spreken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gek
Je komt uit Utrecht dus het is patat
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in Utrecht die gewoon Nederlands spreken hoor
jullienne gesneden pommes terrequote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neen neen neen.... gefrituurde aarappelstengels
quote:
Patat is voor Nederlanders.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:34 schreef D. het volgende:
Die patat-roepers geven zich nooit gewonnen, terwijl ze beter zouden moeten weten
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo huntenquote:
En dit is FOK!.nl niet .be dus het is Patat!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patat is voor Nederlanders.
Friet is voor Belgen.
Het kan dus allebei.
Beetje vroeg in het topic om daar nu al mee te beginnen hequote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL ik heb wat leuks bedacht maar daarvoor moet ik lapo hunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |