Zou ook zijn gevallen.quote:
Andersomquote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
en daarna eerst warme chocomel drinken en daarna douchen
Net 2 minuten geweest en af ...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Wuyts en co. nog over het corti-verhaal gaan beginnen.
dat is allemaal vanwege de dopingperikelen. In kunstschaatsen is er geen doping!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Bismarck het volgende:
Waarom heeft NOS onder de wielerstream kunstschaatsen? Daarvoor stem ik niet op de NOS af.
daarna nog een bakkie ;pquote:
Ik ook wel (met 4 graden in de regen en sneeuw over de Galibier gefietst).quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook wel, maar niet heel vaak. Dan gewoon maximaal lang douchen en dat gaat het wel weer
Enige sport waarin niet gepakt wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Bismarck het volgende:
Waarom heeft NOS onder de wielerstream kunstschaatsen? Daarvoor stem ik niet op de NOS af.
twitter:gerardvroomen twitterde op zondag 17-03-2013 om 15:01:59The #MSR hoopla seems odd. Pros in Canada ride in that & worse regularly. Why are riders cold, the apparel exists? #differentangle reageer retweet
Ik geloof nooit dat die kunstschaatsers testosteron gebruiken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is allemaal vanwege de dopingperikelen. In kunstschaatsen is er geen doping!
Ah dankquote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gewoon. Leuk om zo'n formeel woord te gebruiken in zo'n zin.
Not a single fuck was given.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Renaat denkt dat Boonen een statement wil maken.
Statement waar tegen? Tegen de regengoden?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Renaat denkt dat Boonen een statement wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |