Als je je goed voelt, en je denkt dat je een reële kans maakt om te winnen, echt wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus echt wel goed voorstellen.
Heb zelf ook wel onder deze omstandigheden gefietst en als je het zo koud hebt gehad, heb je écht geen zin om direct weer op de fiets te stappen.
Met wat ontstekingsremmers heb je er toch geen last van?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat thefxr niet meeleest.
Lastras all the way.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef TheArt het volgende:
Met z'n zessen gewoon volle bak vanaf de start en die gaan het nooit meer uit handen geven.
Ligt eraan hoeveel km ze nog moeten rijden. 130km is normaal gesproken te ver voor hun.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef TheArt het volgende:
Met z'n zessen gewoon volle bak vanaf de start en die gaan het nooit meer uit handen geven.
Precies. Als ik thuis kwam en mijn moeder me sommeerde eerst die 10cm van me af te vegenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
idd, als ik smorgens in de sneeuw 10 kilometer naar school moest fietsen met wind tegen
Dan wel. Maar driekwart van de renners heeft natuurlijk geen kans te winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je je goed voelt, en je denkt dat je een reële kans maakt om te winnen, echt wel.
Ook wel, maar niet heel vaak. Dan gewoon maximaal lang douchen en dat gaat het wel weerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt tot het bot verkleumd? Zodat je 's avonds nog niet warm bent?
Lijntje weggespoeld in de regen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft dus ook echt gewoon geen zin meer
Sukkel
Ja hoor, ik heb wel eens door -15 en sneeuw gefietst in het donker. Toen ik thuiskwam, moest ik onder de koude douche staan omdat de warme te pijn deed.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel eens verkleumd op de fiets gezeten?
en daarna eerst warme chocomel drinken en daarna douchenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Als ik thuis kwam en mijn moeder me sommeerde eerst die 10cm van me af te vegen
Al geweest.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Wuyts en co. nog over het corti-verhaal gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |