Echt?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef franklop het volgende:
tom boonen start volgens mij niet meer, kan het fout hebben
doet ie dat nog steeds?quote:
Cortisonen zijn dan ook niet goed voor je op termijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef VreemdeEend het volgende:
Wel interessant om te horen dat Marianne Vos zo tegen dat cortisonen gebruik is.
En Tornado Tom niet van start!
Ik denk dat hij dat nooit zal leren, net als Kreuzinger.quote:
Ik kan me dat dus echt wel goed voorstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft dus ook echt gewoon geen zin meer
Sukkel
Je moet ook gewoon het best er van maken, zoals bijvoorbeeld Sagan doet. Dan kom je er mentaal veel beter doorheenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus echt wel goed voorstellen.
Heb zelf ook wel onder deze omstandigheden gefietst en als je het zo koud hebt gehad, heb je écht geen zin om direct weer op de fiets te stappen.
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 17-03-2013 om 14:56:46Andy Schleck heeft spijt niet gestart te zijn in #msr. Vooral het koersverloop tussen 13u en 15u had hem wel gelegen. reageer retweet
Wel eens verkleumd op de fiets gezeten?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon het best er van maken, zoals bijvoorbeeld Sagan doet. Dan kom je er mentaal veel beter doorheenVooral niet huilie huilie gaan doen.
denk dat die daarvoor had afgestaptquote:Op zondag 17 maart 2013 14:58 schreef TheArt het volgende:
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 17-03-2013 om 14:56:46Andy Schleck heeft spijt niet gestart te zijn in #msr. Vooral het koersverloop tussen 13u en 15u had hem wel gelegen. reageer retweet
Ik vind het ook altijd wel lekker in wedstrijden als het weer slecht is. De anderen vinden het vaak erger dan ik en rijden minder gemotiveerd rond, geeft alleen maar meer hoop op een goede klasseringquote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon het best er van maken, zoals bijvoorbeeld Sagan doet. Dan kom je er mentaal veel beter doorheen
Vaak zat.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel eens verkleumd op de fiets gezeten?
idd, als ik smorgens in de sneeuw 10 kilometer naar school moest fietsen met wind tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |