Dan wel. Maar driekwart van de renners heeft natuurlijk geen kans te winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je je goed voelt, en je denkt dat je een reële kans maakt om te winnen, echt wel.
Ook wel, maar niet heel vaak. Dan gewoon maximaal lang douchen en dat gaat het wel weerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt tot het bot verkleumd? Zodat je 's avonds nog niet warm bent?
Lijntje weggespoeld in de regen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft dus ook echt gewoon geen zin meer
Sukkel
Ja hoor, ik heb wel eens door -15 en sneeuw gefietst in het donker. Toen ik thuiskwam, moest ik onder de koude douche staan omdat de warme te pijn deed.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel eens verkleumd op de fiets gezeten?
en daarna eerst warme chocomel drinken en daarna douchenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Als ik thuis kwam en mijn moeder me sommeerde eerst die 10cm van me af te vegen
Al geweest.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Wuyts en co. nog over het corti-verhaal gaan beginnen.
Zou ook zijn gevallen.quote:
Andersomquote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
en daarna eerst warme chocomel drinken en daarna douchen
Net 2 minuten geweest en af ...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd of Wuyts en co. nog over het corti-verhaal gaan beginnen.
dat is allemaal vanwege de dopingperikelen. In kunstschaatsen is er geen doping!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Bismarck het volgende:
Waarom heeft NOS onder de wielerstream kunstschaatsen? Daarvoor stem ik niet op de NOS af.
daarna nog een bakkie ;pquote:
Ik ook wel (met 4 graden in de regen en sneeuw over de Galibier gefietst).quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook wel, maar niet heel vaak. Dan gewoon maximaal lang douchen en dat gaat het wel weer
Enige sport waarin niet gepakt wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Bismarck het volgende:
Waarom heeft NOS onder de wielerstream kunstschaatsen? Daarvoor stem ik niet op de NOS af.
twitter:gerardvroomen twitterde op zondag 17-03-2013 om 15:01:59The #MSR hoopla seems odd. Pros in Canada ride in that & worse regularly. Why are riders cold, the apparel exists? #differentangle reageer retweet
Ik geloof nooit dat die kunstschaatsers testosteron gebruiken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is allemaal vanwege de dopingperikelen. In kunstschaatsen is er geen doping!
Ah dankquote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gewoon. Leuk om zo'n formeel woord te gebruiken in zo'n zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |