SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Die filmpjes zijn echt mooi, als je ziet hoe nederig die spelers zijn tegenover hem, zelfs Chadli en het broertje van Kompanyquote:
Ze zijn allemaal bang voor een koekquote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Zaran het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn echt mooi, als je ziet hoe nederig die spelers zijn tegenover hem, zelfs Chadli en het broertje van Kompany
Wilfredquote:Op zondag 17 maart 2013 12:10 schreef DrDentz het volgende:
Bossie heeft ongeveer vier echte vrienden, maar vergeet soms hun namen een beetje
Alleen jammer dat het allemaal nobody's zijn behalve Beenquote:
in Belgie zijn het echte helden!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal nobody's zijn behalve Been
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Zijn er beelden van Rene vd Gijp bij het boekenbal
Doet hij mee aan dat enge circus?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Of bij Café Sientje.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred heeft alleen vrienden bij de Crazy Pianos. Eng gezelschap.
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand die deze overigens kan bekijken, lukt alleen met Noorse IP blijkbaar.
http://www.tv2.no/play/sp(...)it-i-det-704211.html
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik heb de mijne bij Wehkamp besteld.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.
Wat? Waarom niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef T3hTommay het volgende:
Realiseer me net dat VI vrijdag niet komt.
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.
Volgens mij Rensie, is RTL toch weer bezig om weer materiaal te blokkeren.. ....quote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
Gouden Koppel filmpjes zijn de leukste video's op internet
Ja maar dat is Boulevard. Ik vind Albert Verlinde niet zo rullevant.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij Rensie, is RTL toch weer bezig om weer materiaal te blokkeren.. ....
Wilde het RTL Boulevard item uploaden, pats, boem Blokkade
Was een item over Derksen vs. Geneequote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar dat is Boulevard. Ik vind Albert Verlinde niet zo rullevant.
Dat heb ik gezien, Genee aan de telefoon en Derksen voor de camera. Maar dat Boulevard wordt geblokkeerd betekent verder niets voor VI-fragmenten, toch?quote:
quote:
Gelukkig niet nee, maar ik vertrouw dat hele RTL niet meer.... ...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, Genee aan de telefoon en Derksen voor de camera. Maar dat Boulevard wordt geblokkeerd betekent verder niets voor VI-fragmenten, toch?
Wordt tijd dat we gaan rellen in Hilversum.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig niet nee, maar ik vertrouw dat hele RTL niet meer.... ...
KLB / Tenenkrommend slecht programma rtl7quote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Of zou er geen Talking 'Bout My Generation topic + harde kern bestaan?
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KLB / Tenenkrommend slecht programma rtl7
Wordt hier geinsinueerd dat Johannes_Vermeer geen Mr. Bigstar is?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef super-gabber het volgende:
God het wordt nog erger, Johannes (who the fuck's Johannes) moet het programma komen redden.
Dat bestaat wel, ik heb er een paar weken geleden nog een interview ingezet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef Mars88 het volgende:
Is er trouwens een Derksen & topic? Of bespreken we dat hier?
Wat kijk je nu?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen: "Ik heb niks tegen een portie pep"
Verder ga ik nu gewoon wegzappen, slaat HE-LE-MAAL nergens op. And who the fuck zijn die andere gasten (behalve Jan Marijnissen) en die presentator?
Eentje uit de Alien reeksquote:
Studio Voetbal?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:13 schreef Arn0 het volgende:
Is dat die show met die verkleedde travestiet?
Spannend. Tot nu toe lees ik alleen dit:quote:Op maandag 18 maart 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen is hoorde net op VI radio dat er vanavond heet nieuws is bij VI over PSV
Dat deden de VI redacteuren toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, wat wordt de gillette pro team van de week?
Ik gok op
Mertens - Bony - Hoesen - Wijnaldum
Van Ginkel - Djuricic - Janssen
Janmaat - Kalas - Van Polen
Nordfelt
Zeg het maarj ongens
Dat 3-3-4 systeem lijkt me niks, de VI redacteuren zijn meer progressieve trainers, die kiezen liever het 2-4-4 systeem, of wellicht iets met vijf aanvallers.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, wat wordt de gillette pro team van de week?
Ik gok op
Mertens - Bony - Hoesen - Wijnaldum
Van Ginkel - Djuricic - Janssen
Janmaat - Kalas - Van Polen
Nordfelt
Zeg het maarj ongens
Zijn we toch weer een stap dichterbij Genee International.quote:20.30 Voetbal International. Voetbaltalkshow met Wilfred Genee.
Daar lijkt het wel op idd. Niet langer naar Johan luisteren dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef anoukane het volgende:
Heeft Willem het nou weer over Johan Derksen in z'n column?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-voor-Oranje.dhtml
PSV failliet, alles weg joh godverdommequote:Op maandag 18 maart 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen is hoorde net op VI radio dat er vanavond heet nieuws is bij VI over PSV
Zal wel gaan over de nieuwe hoofdtrainer?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Slegers aan de bar dus. Zo zo.
Spannend!
Feyenoord wordt een keer benadeeld door een scheidsrechter, dus Willem sluit zich ook maar aan bij het rijtje mensen die klagen over het niveau van de scheidsrechters in Nederland.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef anoukane het volgende:
Heeft Willem het nou weer over Johan Derksen in z'n column?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-voor-Oranje.dhtml
Zou het?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Thijs Zlatan heeft overtuigd voor een transfer naar PSV.
Dat is al duidelijk volgensmij, ik denk eerder een fittie tussen Advocaat en Brands ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel gaan over de nieuwe hoofdtrainer?
Alsof the Thijs de pizzabakker kan overtuigenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet denken dat Thijs dit kan bepalen
Prima lezinkje hoor. Hopelijk heeft Gijp vanavond nog wat verhalen over het boekenbal van vrijdag.quote:
Die VI boys wilden toch niet meer aanschuiven bij Genee?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend!
Thijs gaat die Genee eens goed de waarheid zeggen. Wat hij weet hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt! En ik vind dat Thijs daar eens over op moet houden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die VI boys wilden toch niet meer aanschuiven bij Genee?
Heeft Thijs zijn vrouw toevallig een zus?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thijs gaat die Genee eens goed de waarheid zeggen. Wat hij weet hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt! En ik vind dat Thijs daar eens over op moet houden.
Wat boeit ons dat nou? Iedereen kijkt uit naar Veenstra deel 4.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend!
Dit soort opmerkingen vind ik een beetje misplaatst eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heeft Thijs zijn vrouw toevallig een zus?
Ook ik kijk daar naar uit. Ik denk dat Johan vanavond d'r flink op gaat!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat boeit ons dat nou? Iedereen kijkt uit naar Veenstra deel 4.
Die zijn al bijna net zo hypocriet als de hoofdredacteur.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die VI boys wilden toch niet meer aanschuiven bij Genee?
Nou dat lijkt me sterk want als ik 's avonds thuiskom begint ze spontaan te snurken.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik kijk daar naar uit. Ik denk dat Johan vanavond d'r flink op gaat!
Was Derksen met Beenhakker leuk? Heb ik niet gezien namelijk, alleen laatste 5 minuten.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
RTL SPORTCAFE 147.000
DERKSEN & 303.000
TALKING BOUT MY GENERATION 86.000
86.000quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
RTL SPORTCAFE 147.000
DERKSEN & 303.000
Was wel een goed showtje.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Derksen met Beenhakker leuk? Heb ik niet gezien namelijk, alleen laatste 5 minuten.
Ik vind het zo raar dat Chris Ryans Elite World Police daartussen zit. Als je de praatprogramma's gewoon achter elkaar zet blijven meer mensen hangen toch?quote:
Ja maar niet over die ordinaire Amsterdamse straatzangers, dus er kijkt geen hond.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaat dat programma over? Over muziek?
quote:In de Kuip ontstond er tijdens Feyenoord- FC Utrecht (2-1) grote blijdschap omdat het legioen dacht dat AZ de 3-3 had gemaakt tegen Ajax. Een misvatting, zo bleek. Ajax won met 2-3 in Alkmaar.
Graziano Pellè had het moment niet helemaal begrepen. "Ik wist helemaal niet dat de mensen op AZ-Ajax doelden. Ik dacht dat er ergens op het veld een supporter over de boarding was geklommen. Of ik dacht of hoopte dat het om een vrouw ging? Welnee, tijdens de wedstrijd denk ik nooit aan seks."
Eigenlijk zocht ik:quote:Op maandag 18 maart 2013 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk want als ik 's avonds thuiskom begint ze spontaan te snurken.
Mensen hebben denk ik gewoon een hekel aan Harry de Winter, en terecht.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar niet over die ordinaire Amsterdamse straatzangers, dus er kijkt geen hond.
Ja dat moet wel als zelfs de Martosaurus en JD geen kijkers weten te trekken.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen hebben denk ik gewoon een hekel aan Harry de Winter, en terecht.
.... ja die is heel leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik:
"Nou, dan gaat hij toch nog érgens op!"
Die lacht net als Humberto Tan, die lacht ook altijd als het niet leuk is.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet er ook nog een beetje nep bij lachen zoals Ali B.
Nee ik laat me niet voor het karretje spannen van de eerste de beste popie jopie persentator.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet er ook nog een beetje nep bij lachen zoals Ali B.
Niet iedereen wil in een flits in De Wereld Draait Door komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik:
"Nou, dan gaat hij toch nog érgens op!"
86.000quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
RTL SPORTCAFE 147.000
DERKSEN & 303.000
Wilfred wel, daarom begon hij op de radio weer over eenden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet iedereen wil in een flits in De Wereld Draait Door komen.
NEDERLAND STAAT IN DE FINALE!! JAA!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik laat me niet voor het karretje spannen van de eerste de beste popie jopie persentator.
Een eend met een rode snavel, 't is wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred wel, daarom begon hij op de radio weer over eenden.
Ben je nou een echte fan of niet? Waardeloze gozer.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er iemand hier naar dat Talking about my Generation gekeken?
Normaal wil ik alles met JD wel zien maar volgens mij zou het nog wel eens heel saai kunnen zijn.
Ik vind jou eigenlijk een beetje een enge enge man, wist je dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je nou een echte fan of niet? Waardeloze gozer.
Wijze woorden van opa johannes_vemeer.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk een beetje een enge enge man, wist je dat?
Wat dat betreft zouden we best goede vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk een beetje een enge enge man, wist je dat?
Ik heb maar een paar goede vrienden. Wimpie, en Peter Maas, en eh dinges, hoe heet die, ah joh die ene.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden we best goede vrienden kunnen zijn.
Erwin?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar goede vrienden. Wimpie, en Peter Maas, en eh dinges, hoe heet die, ah joh die ene.
De hele disco wil zijn dochter neuken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die trainer van Gent, die ene ja daar kom ik wel es om over voetbal te praten.
Mooie sig, ouwe boeddha.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed vanavond de ontknoping tussen het "gelijk" van Genee en Derksen of zou men in de directie kamers van RTL besloten hebben dan beiden maar gewoon de kwestie niet verder moeten uitbuiten ongeacht het eindresultaat van het gesprek tussen VI en de leiding van SC Heerenveen.
QFTquote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee gaat gewoon keihard op zijn bek. Geweldig dat Gijp even aan hem vraagt of het nou tegenvalt dat hij namens Veenstra er even keihard tegenin gaat en vervolgens als het moment van de rechtszaak daar is Veenstra er snel onderuit wil komen met een interviewtje.![]()
Nee, maar afgelopen vrijdag ging mijn telefoon. Ik opnemen, "hallo hallo", geen antwoord. Ik denk, nou die is even druk bezig, ik wacht even. Hoor ik plots Johan Derksen en Veenstra praten. Na vijf minuten heb ik besloten om maar wat notities te maken. Na een uurtje opgehangen want dan had ik het wel gehoord. En er komen wel eens mensen binnen gewandeld en als je dan aan de telefoon hangt zonder te praten, dat is ook maar gek.quote:
Nee, maar dit interview is echt geen verlies voor Genee. VI brengt nu Veenstra's kant van het verhaal en dat is juist wat Wilfred wilde. Beide kanten aan het woord laten ipv de karaktermoord die VI pleegdequote:Op maandag 18 maart 2013 14:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
We hebben het toch niet inhoudelijk over dat interview?
Heb je deze week nog de Toto van Johan gedaan? 5 van de 6 goed!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar dit interview is echt geen verlies voor Genee. VI brengt nu Veenstra's kant van het verhaal en dat is juist wat Wilfred wilde. Beide kanten aan het woord laten ipv de karaktermoord die VI pleegde
Ja, maar lage noteringen dus nog geen 15 euro winstquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je deze week nog de Toto van Johan gedaan? 5 van de 6 goed!
Na al die kritiek van Wilfred als hij fouten maakt bij de lotto speelt Johan op safe.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar lage noteringen dus nog geen 15 euro winst
Waarom nu weer homofiele als toevoeging? Gelukkig is de KNVB een actie tegen homoseksualiteit begonnenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Aan het haar van Wilders te zien is hij fan van Heino, die homofiele schlägerzanger."
Dat komt door dat Maaskantje-programma!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom nu weer homofiele als toevoeging? Gelukkig is de KNVB een actie tegen homoseksualiteit begonnen
Ach, het is best een aardig programma als er gasten zitten met een interessante muzieksmaak.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik dacht dat Talking about my Generation een kutprogramma was
Kleine viezerik en Mart Smeetsquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is best een aardig programma als er gasten zitten met een interessante muzieksmaak.
Die clubwatchers enz waren toch allemaal fokt op en wilden nooit meer aanschuiven bij vi?quote:
onder druk word alles vloeibaarquote:Op maandag 18 maart 2013 17:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Die clubwatchers enz waren toch allemaal fokt op en wilden nooit meer aanschuiven bij vi?
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op maandag 18 maart 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kun je een vraag stellen aan de heren?
Sierd Schelvisquote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er iemand nog wat originele schuilnamen? Mijn inspiratie raakt op. Het liefst geen GTA karakters.
Cole Phelps, Los Angeles, USAquote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er iemand nog wat originele schuilnamen? Mijn inspiratie raakt op. Het liefst geen GTA karakters.
Als Halina Reijn de tafeldame niet is, vind ik dat niet zo rullevant.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef Stofje het volgende:
Zo eerst DWDD'tje kijken, zou ik de hele dag naar kunnen kijken, is toch heerlijk programma'tje man.
Dat is altijd het voorprogramma van VI.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef Stofje het volgende:
Zo eerst DWDD'tje kijken, zou ik de hele dag naar kunnen kijken, is toch heerlijk programma'tje man.
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 18-03-2013 om 19:26:21Vanavond in VI-tv: Gijp en zijn biograaf op de valreep op het Boekenbal. Reportage over 2 katten in een vreemd maar niet ongezellig pakhuis. reageer retweet
zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 18-03-2013 om 19:26:21Vanavond in VI-tv: Gijp en zijn biograaf op de valreep op het Boekenbal. Reportage over 2 katten in een vreemd maar niet ongezellig pakhuis. reageer retweet
![]()
![]()
Mijn vragen zijn drie keer in de uitzending geweest, en ook nog redelijk kort na elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef JanCees het volgende:
Wiens vragen zijn ooit in de uitzending gekomen?
Er is wel eens een filmpje van mij in de uitzending geweest, heb ik dat al eens gezegd?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef JanCees het volgende:
Wiens vragen zijn ooit in de uitzending gekomen?
Nee, vertelquote:Op maandag 18 maart 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel eens een filmpje van mij in de uitzending geweest, heb ik dat al eens gezegd?
Onder welke schuilnamen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn drie keer in de uitzending geweest, en ook nog redelijk kort na elkaar.
Haha, lekker manquote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze was 30 april in de uitzending laten zien
Nou heb je het drie keer verteld, nu zijn we er wel klaar mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel eens een filmpje van mij in de uitzending geweest, heb ik dat al eens gezegd?
Mensen vragen er naar en die zijn dan helemaal vanuit Groningen naar het topic komen rijden en dan ben je ook zo arrogant als je dat dan weigert.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Nou heb je het drie keer verteld, nu zijn we er wel klaar mee.
Wij minachten niemand.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen vragen er naar en die zijn dan helemaal vanuit Groningen naar het topic komen rijden en dan ben je ook zo arrogant als je dat dan weigert.
Hans spreekt voor de kijker.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Elke dorpsidioot in Nederland mag een mening hebben, dus jij ook, Hans.
Als je nu ook nog eens vertelt wat Barry Hughes van jouw linkervoet vond, kan die dame met dat bordje clichés weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
lekker voor jequote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kutzooi, trein vertraging. Ik ga t begin missen
Zit je bij station Heino als VI begint. Dat gun je niemand.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kutzooi, trein vertraging. Ik ga t begin missen
Je hebt je broek nog aan?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Mars88 het volgende:
Ik zit alweer met de beentjes omhoog hoor. Handje in het broekie, heerlijk man.
Waarom heb je je broek nog aan?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Mars88 het volgende:
Ik zit alweer met de beentjes omhoog hoor. Handje in het broekie, heerlijk man.
Cole Phelpsquote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg Hans hou het even beschaafd aub. Ik wil nog wel enig niveau in dit topic.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Mars88 het volgende:
[..]
Die gaat pas uit als Escha in beeld is
Met Anton Heyboerquote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even het einde meepikken van Trucker op Ijs
Derksen is ook gewoon vrij hypocriet.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet gaan rellen ofzo #TeamGenee maar Derksen claimde eerst dat niemand van VI weer bij zijn uitzending wil komen en nu zit Thijs er. Derksen begint ongeloofwaardiger te worden.
Quizvraag: Welke gast zat er naast Johan bij deze grap?quote:
Koeman, Erwinquote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Quizvraag: Welke gast zat er naast Johan bij deze grap?
Koeman.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Quizvraag: Welke gast zat er naast Johan bij deze grap?
Als dit namen zijn die juist wel in GTA voor komen komt de grap bij mij niet aan want daar weet ik niks vanquote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cole Phelps
John Marston
Ook van Rockstar games maar geen GTA.
Ik vertel jou nu nooit meer wat via DM.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen is hier in vorm want we gebruiken pep en dexadrientjes.
ik heb alles uit ik kijk VI lekker vanuit het saunaatjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Er is maar 1 antwoord goed, die hem fout hebben verdienen een VIban...
Poll: Broek gaat
• Uit
• Welke broek?
• Niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je zei dat je kinderdrugs gebruikte. En je vroeg of ik nog aantrekkelijke zusters had maar die vraag heb ik genegeerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vertel jou nu nooit meer wat via DM.
LA Noire en Red Dead Redemption.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit namen zijn die juist wel in GTA voor komen komt de grap bij mij niet aan want daar weet ik niks van
Die van mij is nog in verbouwing, ik ga er een bamihapjesmachine in bouwenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb alles uit ik kijk VI lekker vanuit het saunaatje
Zijn dat games? Voor dat soort dingen heb ik mijn redacteurs, ik kan niet alles weten.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
LA Noire en Red Dead Redemption.
Kom op Johannes, een ekte persunality weet dat gewoon.
quote:Van: Han Kapitein
Beste René,
vond jij de schwalbe van Sneijder tijdens PSV - RKC ook zo misselijkmakend? Iedereen weet toch dat Mertens zonder krukje nooit met zijn elleboog bij het hoofd van Sneijder kon komen?
Je komt zeker enkel voor je redacteurs op.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dat games? Voor dat soort dingen heb ik mijn redacteurs, ik kan niet alles weten.
Ja dat jij nou zo'n gladde eend bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je komt zeker enkel voor je redacteurs op.
Hapmannetje, dat ken ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef Ties02 het volgende:
Gijp speelde alleen dat arcade spelletje de hele dag
quote:
Hapmannetje.... OOOH PACMAN?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hapmannetje, dat ken ik wel.
Aad300 vandaag? Omdat je zo uitzinnig bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |