SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Die filmpjes zijn echt mooi, als je ziet hoe nederig die spelers zijn tegenover hem, zelfs Chadli en het broertje van Kompanyquote:
Ze zijn allemaal bang voor een koekquote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Zaran het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn echt mooi, als je ziet hoe nederig die spelers zijn tegenover hem, zelfs Chadli en het broertje van Kompany
Wilfredquote:Op zondag 17 maart 2013 12:10 schreef DrDentz het volgende:
Bossie heeft ongeveer vier echte vrienden, maar vergeet soms hun namen een beetje
Alleen jammer dat het allemaal nobody's zijn behalve Beenquote:
in Belgie zijn het echte helden!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het allemaal nobody's zijn behalve Been
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Zijn er beelden van Rene vd Gijp bij het boekenbal
Doet hij mee aan dat enge circus?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Of bij Café Sientje.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred heeft alleen vrienden bij de Crazy Pianos. Eng gezelschap.
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand die deze overigens kan bekijken, lukt alleen met Noorse IP blijkbaar.
http://www.tv2.no/play/sp(...)it-i-det-704211.html
[ afbeelding ]
Nee sorry, ik heb de mijne bij Wehkamp besteld.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.
Wat? Waarom niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef T3hTommay het volgende:
Realiseer me net dat VI vrijdag niet komt.
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Noorse_Kabeltrui.
Volgens mij Rensie, is RTL toch weer bezig om weer materiaal te blokkeren.. ....quote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
Gouden Koppel filmpjes zijn de leukste video's op internet
Ja maar dat is Boulevard. Ik vind Albert Verlinde niet zo rullevant.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij Rensie, is RTL toch weer bezig om weer materiaal te blokkeren.. ....
Wilde het RTL Boulevard item uploaden, pats, boem Blokkade
Was een item over Derksen vs. Geneequote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar dat is Boulevard. Ik vind Albert Verlinde niet zo rullevant.
Dat heb ik gezien, Genee aan de telefoon en Derksen voor de camera. Maar dat Boulevard wordt geblokkeerd betekent verder niets voor VI-fragmenten, toch?quote:
quote:
Gelukkig niet nee, maar ik vertrouw dat hele RTL niet meer.... ...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, Genee aan de telefoon en Derksen voor de camera. Maar dat Boulevard wordt geblokkeerd betekent verder niets voor VI-fragmenten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |