SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
Volgende weekquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:35 schreef caspervc het volgende:
Kimi over de boordradio : 'i told you the car was good'![]()
![]()
![]()
200% mee eens ja. Daarom heb ik zo'n hekel aan Vettel dominantiequote:Op zondag 17 maart 2013 08:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles beter dan zo'n solo race van vettel
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 17-03-2013 om 08:35:35The biggest shock is how much #Kimi's talking over the radio after winning #WeBeatYou #AusGP reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:36 schreef Gramulanion het volgende:
Lotus_F1Team twitterde op zondag 17-03-2013 om 08:35:35
Eens ja. Had mooi geweest als ie die 17e plaats had kunnen houden, daar lag ie vrij langquote:Op zondag 17 maart 2013 08:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Van der Garde op 18 en hij heeft de race uitgereden! Best netjes resultaat voor een rookie die een van de slechtste auto's heeft!
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 17-03-2013 om 08:35:35The biggest shock is how much #Kimi's talking over the radio after winning #WeBeatYou #AusGP reageer retweet
Monza o.a.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:40 schreef WEST het volgende:
Waar zie je dat nog dat de fans de baan op mogen.
monzaquote:Op zondag 17 maart 2013 08:40 schreef WEST het volgende:
Waar zie je dat nog dat de fans de baan op mogen.
ja maar je ziet het niet heel veel meer. Hongarije mag het niet meer geloof ik.quote:
iedereen mag van mij kampioen worden..., behalve Vettel en Webberquote:Op zondag 17 maart 2013 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raikkonen wordt kampioen zo. Zie die overmacht.
Gewoon ouderwets gestamptquote:Op zondag 17 maart 2013 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
wel goed voor zo'n middelmatige coureur trouwens![]()
zal wel aan de auto liggen
en dat om 8:45quote:
jawelquote:Op zondag 17 maart 2013 08:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wil iemand eens opzoeken hoeveel een formule1 band weegt? Alleen de band, niet met velg?
Ik kan t niet vinden.
Maar 500 gram voor n complete band? No way!
en happenquote:
Weet ik niet, heb geen Sport1.quote:
deed hij ook een keer bij rtl volgens mij. Dat was toen inderdaad prima om naar te luisteren. Hij zag in ieder geval meer dan Olavquote:Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef Funzel het volgende:
Ik vond trouwens Doornbos wel echt aan aanwinst bij het commentaar. Geen idee of ik de enige ben, maar ik vond het prima hem erbij te hebben.
van dam zei ook dat het michelins zijn hoorde ik van een vriendquote:
hopelijk nog een interview met Giedoquote:
Klopt ik heb dat ook gehoord.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
van dam zei ook dat het michelins zijn hoorde ik van een vriend
duitse rtl zend het gelukkig nog wel gewoon allemaal uitquote:
Heb ik ook niet. Woon in België, heb ik VT4 commerciële zender. Zenden gelukkig ook alles live uitquote:Op zondag 17 maart 2013 08:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
duitse rtl zend het gelukkig nog wel gewoon allemaal uit
Kimi rechtsdragend? Jij let ook overal opquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zij hanteert de rechterwheelgun van Kimi's crew.
twitter:LindaF1nl twitterde op zondag 17-03-2013 om 08:53:18De topdrie wordt enthousiast toegejuicht aldus @SPORT1_nl commentator Ronald van Dam. Ik hoorde vooral boegeroep
reageer retweet
Gevonden: een band is 500 gram zwaarder geworden:quote:Op zondag 17 maart 2013 08:45 schreef JohnB52 het volgende:
Wil iemand eens opzoeken hoeveel een formule1 band weegt? Alleen de band, niet met velg?
Ik kan t niet vinden.
Maar 500 gram voor n complete band? No way!
Je kon het wel uitzetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:57 schreef Tarado het volgende:
Al met al niet zo verkeerd Sport1 geen reclame, met Doornbos best wel te pruimen, ander commentaar dan NL lukte niet
op sport1 daar betaal je eigenlijk voor. 5 euro per maand en dan nog geen eens een voorbeschouwing en een nabeschouwing. Sport1 moest zich schamen om het zo te doen.quote:
Ik heb sinds gisteren Horizon, heb het wel geprobeerd maar het lukte niet, moet me nog even inwerkenquote:
nee race zonder reclame is al een hele verbeteringquote:Op zondag 17 maart 2013 08:57 schreef Tarado het volgende:
Al met al niet zo verkeerd Sport1 geen reclame, met Doornbos best wel te pruimen, ander commentaar dan NL lukte niet
Raikonnen is een eindbaasquote:
+2quote:Op zondag 17 maart 2013 08:57 schreef Tarado het volgende:
Al met al niet zo verkeerd Sport1 geen reclame![]()
afwachten maar.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Geen voorbeschouwing, geen nabeschouwing, geen Olav. Grote kans dat dit aan het tijdstip ligt, anders verdienen ze de abbo's niet meer.
Ik hoop het. Het is wel dat het vanaf februari bekend is gemaakt dat het bij Sport1 komt.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Geen voorbeschouwing, geen nabeschouwing, geen Olav. Grote kans dat dit aan het tijdstip ligt, anders verdienen ze de abbo's niet meer.
Ik ga lekker Nederland 3 kijken,quote:Op zondag 17 maart 2013 09:13 schreef WEST het volgende:
[..]
afwachten maar.
Olav is er meer voor Veronica.
Ik ga eens flikken maastricht kijken.
Ik ga eens een ander achterwerk bekijken in 3D dan welquote:Op zondag 17 maart 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik ga lekker Nederland 3 kijken,
Zapp: Villa Achterwerk
Ja, ik had de gratis pay-per-view besteld via Ziggo. Gisteravond bij het naar bed gaan al de decoder op Sport1 gezet en de tv uit. Vanochtend om 6.45 uur de tv aangezet en toen had ik inderdaad direct beeld op Sport1. Dat werkte dus prima.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:10 schreef Kickstart het volgende:
[..]
+2
iemand de gratis pay per view aanbieding van Ziggo geprobeerd?
heb je dan alleen de F1 uitzending van Sport1??
de rest wat op Sport1 is interesseert me eigenlijk geen r**t
betaal dan liever 6,95 voor de uitzendingen die niet door BBC en Veronica worden uitgezonden
Die gaan lekkertwitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 17-03-2013 om 10:51:51Martin Whitmarsh has not ruled out a switch to their 2012 philosophy if McLaren pace does not improve http://t.co/aSP09Cd6L2 #skyf1 reageer retweet
Hij doet het tot nu toe goed. Veruit de snelste van de achterhoedeteams, al is vooral de vergelijking met Chilton interessant, omdat Caterham wat achterligt op Marussia. Chilton gaat geen lange carrière tegemoet als hij zich niet snel verbetert.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:32 schreef JohnB52 het volgende:
Bianchi niet op tv gezien, maar volgens mij ook puike race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |